The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
Normaal gesproken wil dat vaak wel werken. Mits het wel goed gecoordineerd wordt, om de kleine dorpen over te nemen zonder daar keihard op te timen.
Wanneer je gaat timen verwachten de mensen een kans op overname, wanneer jij hier steeds 3 minuten tussen zou zetten, of steeds met kata's op de residentie mikt met wat meer tijd ertussen verwacht je het niet, en heb je ook geen stoffen om het op te bouwen. PLus dat je eaandacht vaak nog moet verdelen over je aanvalsdorpen ( die wil je niet kwijt), je hoofddorp ( wil je ook niet kwijt) en je grootste dorpen, waar vaak het meeste belang in zit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja, dat is natuurlijk een tactiek, maar inderdaad, coordinatie is belangrijk. Ik heb sterk de indruk dat ieder voor zich zonder overleg maar wat aanvalt. Als je 10 uur komt lopen met een senator en de residentie is nog niet aangevallen, is dat nogal dom. Bovendien had ik in het begin nog heel wat def en ik weet na een paar keer wel zo''n beetje wie wat doet, dus kan ik later een beetje verdediging (ertussen) neerzetten, hoeft niet eens veel te zijn. Er zijn er een paar die op die manier al 5 of 6 senators zijn kwijtgeraakt.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ja dan is het inderdaad nogal dom

net als iemand een blauwdruk heeft en je eerst 10000000 keer gaat faken, dat heeft echt geen zin

Gewoon in 1 keer er vol op knallen dat verwachten ze niet. of eerst 3 fakes ofzo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het is nu ontzettend spannend op s2. terwijl ik dacht dat het om deze tijd allang afgelopen zou zijn, wordt het ene WW na het andere afgeschoten. Aanvankelijk leken 2 WWs van 1 allaintie op de overwinning af te gaan, maar beide werden teruggeslagen. Op wonderbaarlijke wijze is toen ons WW, datgene dat mijn alliantie actief steunt, vanuit de achterhoede als een raket naar de eerste plaats omhoog geschoten, met een minimale voorsprong op nummer 2. Helaas zijn wij ook weer teruggeslagen van 96 naar 81, de derde plaats. Toen leek nummer 2 weer de beste papieren te hebben, maar op 99 werd die ook weer teruggeslagen, naar 91. Wij waren inmiddel weer wat dichterbij gekomen. Vannacht is de nummer 1 verder teruggeslagen naar 51, waardoor wij nu weer bovenaan staan op 89, met minimale voorsprong op de achtervolgers op 88, 88 en 86. Ik zelf ben gedecimeerd in mijn hoofdcluster, 16 dorpen verloren, ik heb er nog 3 over. Er is er een die heel fanatiek blijft aanvallen, op het obsessieve af. ik geloof dat ik hem te veel op zijn pik getrapt heb. Hij is uit op vernietiging blijkbaar. Nu heb ik inmiddels wel 7 steundorpen bij het WW, en die liggen erg ver weg, hij valt wel wat aan, maar dat hoef ik niet serieus te nemen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Het wordt steeds gekker, ik kan het haast niet meer bijhouden, de directe concurrenten zijn opnieuw teruggeslagen, zodat wij nu los zijn op 90, met op twee (87) nu een van hetzelfde blok als wij, en nummer 3 nu op 81. Ik durf geen voorspelling meer te doen, maar de veeglegers moeten toch een keer op zijn zou ik zeggen.
May The Schwartz Be With You
Reply
dat maakt het juist weer leuk Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja, het is ook leuk op deze manier, ik baal er alleen van dat mijn hoofddorp stelselmatig steeds verder in puin gegooid wordt... Waar ik niets meer tegen kan doen dan telkens maar weer wat opbouwen tot de volgende aanval. Ik ben gisteren weer een dorp kwijt geraakt, zodat ik nu alleen nog maar een hoofddorp en een klein hulpdorpje over heb. Plus dan die 7 steundorpen bij het WW.
May The Schwartz Be With You
Reply
We zijn weer een week verder, mijn voormalige hoofddorp is vernietigd, ik heb alleen de 7 steundorpjes nog die in dienst spelen van het WW. Dat staat nu op 99 op de eerste plaats. We zijn nog wel even een paar levels teruggeworpen geweest, naar de tweede plaats, maar het WW dat oen bovenaan stond is stilgevallen op 94 en is inmiddels naar de derde plaats afgezakt. Nummer twee staat op 96, de overwinning lijkt ons niet meer te kunnen ontgaan.

Update: het spel is afgelopen, 'wij' hebben gewonnen.
May The Schwartz Be With You
Reply
S4.nl is weer begonnen en zowaar vind ik zo maar 2 forummers die ik nog niet eerder gezien had in het spel. Vader en zoon nog wel :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kuiper? Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
das idd 1 vd 2 :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ja en Musse Tongue

Zitten ze nie op Speedserver? Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
da weeknie
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
wat een teamwerk gister :beerbros: :beerbros:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
musse93? En onder welke naam speelt pa? Of was hij kuipertje die alweer gestopt is?
May The Schwartz Be With You
Reply
Musse 93 idd...

Kuiper speelt onder de naam kuuper als ik het goed heb...

@ Boca: Ja dat was wel ff fijn Notworthy Notworthy
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
En weer

Hup Jansoeeee :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
1. Zombie Life 88616 79
2. Azkaban eeAEa 77957 62
3. The Zohan Life 75038 73


Notworthy Notworthy Notworthy :cheers:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Leuk zo;n server speed:

Aanvalslijst:

34. Pepe Le Pew 27585 37 522750

Heldje:

13.  Stinkertje Pepe Le Pew 107 583830

popfucken:

79. Pepe Le Pew CLOSED! 27585 37

En dat samen met Boca en allebei niet eens super actief en serieus :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: