The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
Current production: 563 per hour
Production at level 13: 743 per hour
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
en welk niveau bakker en molen heb je?
Reply
beide lvl 5.

maar dat maakt verder niet uit toch?

Dit is wat het veldje produceert per uur. Exclusief bakker en windmolen.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
En hij trekt t weer niet Sad, ze lopen weer te klooien
[img]http://img181.imageshack.us/img181/7159/imgvz4.jpg[/img]
Ajacied in hart en nieren
Reply
Lib Wrote:beide lvl 5.

maar dat maakt verder niet uit toch?

Dit is wat het veldje produceert per uur. Exclusief bakker en windmolen.

dat is inclusief molen, bakker en eventuele oases. heb je een graan oase?

Het maakt nl wel uit, als je wil berekenen hoeveel je oase dan extra genereert. dat wordt nl berekend over de productie exclusief molen/bakker Smile
Reply
Hmm, oke...Nu zie ik het.

Maar heb geen graanoase nee! Ik doe niks op die server, behalve imps maken en rondhakken....dus die graanoase mocht ik niet hebben van mijn buren Icon_evil
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Hmm, oke...Nu zie ik het.

Maar heb geen graanoase nee! Ik doe niks op die server, behalve imps maken en rondhakken....dus die graanoase mocht ik niet hebben van mijn buren Icon_evil

die kun je ook overnemen he Wink
heldenhof naar 10 en rennen met die held + imps
Reply
Fab/Jansoe, die gast die jullie 2e dorpje net aanviel zal dat denk ik voorlopig niet meer doen Wink

Quote:Onderwerp: 01 Plopsaland viel athene aan
Verzonden: op 09.11.06 om 00:02:34 uur

Aanvaller Tiny Tool uit dorp 01 Plopsaland
[Phalanx] [Zwaardvechter] [Padvinder] [Toetatis Donder] [Druideruiter] [Haeduaan] [Ram] [Trebuchet] [Onderleider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 0 0 0 10 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 65 68 213 104

Verdediger lil-ajob uit dorp athene
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 20 0 15 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 20 0 15 0 0 0 0 0 0 0 1
Reply
T00L Wrote:Fab/Jansoe, die gast die jullie 2e dorpje net aanviel zal dat denk ik voorlopig niet meer doen Wink

Quote:Onderwerp: 01 Plopsaland viel athene aan
Verzonden: op 09.11.06 om 00:02:34 uur

Aanvaller Tiny Tool uit dorp 01 Plopsaland
[Phalanx] [Zwaardvechter] [Padvinder] [Toetatis Donder] [Druideruiter] [Haeduaan] [Ram] [Trebuchet] [Onderleider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 0 0 0 10 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 65 68 213 104

Verdediger lil-ajob uit dorp athene
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 20 0 15 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 20 0 15 0 0 0 0 0 0 0 1

Heb je aan het bier gezeten?
verkeerde topic...
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vage shit.... Ik stuurde gisteren een lading grondstoffen van dorp A naar B die naast elkaar gelegen zijn zo rond 19.30uur. Vervolgens ga ik aan het werk, kijk nog wat tv en kom circa 1,5uur later terug en huh...? Is Dorp A net naar Dorp B aan het verzenden :eeeek:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ha da's vast niet de speed server :wink: :lol: :lol: :lol:

geintje marsh

bug als het vaker voorkomt een jammer brief naar een mh sturen

(kunt ook een nette proberen maar misschien niet zo effectief :wink: )
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
T00L Wrote:
Lib Wrote:Hmm, oke...Nu zie ik het.

Maar heb geen graanoase nee! Ik doe niks op die server, behalve imps maken en rondhakken....dus die graanoase mocht ik niet hebben van mijn buren Icon_evil

die kun je ook overnemen he Wink
heldenhof naar 10 en rennen met die held + imps


kan, maar ze zitten bij mij in de alliantie :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ehhhhh, heb ik iets gemist?????

Houthakker (Niveau 11)

Huh? Kunnen we in 4 ineens verder dan l10??!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ehm, lees dit topic (zo ver hoef je niet terug, ongeveer 10 postst) voordat je het vraagt? :p
Reply
:oops: Heb dat laatste (van deze pagina) wel gelezen maar had de originele vraag over het hoofd gezien...
Grappige vervolgvraag: Kan enkel in je hoofddorp maaaaar, hoofddorp is/wordt het dorp waar je paleis staat toch? Nu heb ik nog geen paleis, enkel een residentie. Als ik nou in een ander dorp een paleis bouw heb IK altijd gedacht dat dat dan je hoofddorp is/wordt. Ja of nee?
Zo ja: wat gebeurt er dan met de velden die je +10 ge-upped hebt? Vervalt dat allemaal terug tot l10?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ook dat is al eerder gevraagd, maar wat langer geleden...

het dorp waarin je paleis staat, KUN je uitroepen tot hoofddorp. je kunt dan alleen in dat dorp velden lvl 11 en hoger hebben, in andere dorpen valt alles terug naar 10.
Reply
Okay thanks! Zal dit topic wat beter in de gaten houden Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dus op de lange termijn maar 15 cropper hoofddorp maken :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ja dat dacht ik dus ook....maar is het handig?? Je kan namelijk in een "normaal dorp" ook al maximaal troepen stallen omdat je graanvelden en alles omhoog kunnen. Maar als je je 15 cropper uitroept tot hoofddorp, kan je dus alleen extra graan krijgen.

Op lange termijn wel handig, maar nu nog niet echt!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Eh, ik probere nou al 2 dagen een vallei te annexeren. en dat lukt me niet. Komt dat omdat het niveau van mijn held niet hoog genoeg is ??
Reply
Aragorn Wrote:Eh, ik probere nou al 2 dagen een vallei te annexeren. en dat lukt me niet. Komt dat omdat het niveau van mijn held niet hoog genoeg is ??

Als je je kaart centreert op het dorp waar je de oase van wilt veroveren, moet hij te zien zijn op het kleine kaartje. Hij mag dus maar een paar veldjes van je afliggen....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
en je hebt een lvl 10 heldenhof nodig
Reply
dat heb ik maar diegene ligt wel net buiten bereik dus klote. Dan maar een andere pakken.
Reply
die gast die Riekki een aantal keer aanviel, zal voorlopig niet zo lastig meer zijn:
Quote:Onderwerp: 01 viel 1) Remaning hope aan
Verzonden: op 15.11.06 om 03:32:59 uur

Aanvaller T00L uit dorp 01
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 370 0 0 0 0 106 0 0 0 0 1
Verliezen 138 0 0 0 0 40 0 0 0 0 0
Opbrengst 4553 4319 3929 6399

Verdediger blademaster uit dorp 1) Remaning hope
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten]
Eenheden 0 20 237 18 91 0 0 0 0 0
Verliezen 0 20 237 18 91 0 0 0 0 0
ervaring van lvl 6 92% naar lvl 7 58% Hakkuh
Reply
En doooooooooor gaan

Aanvaller Riekki uit dorp St James Park

Eenheden 0 0 43 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 15 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 373 320 320 387


Verdediger blademaster uit dorp 1) Remaning hope

Eenheden 0 0 36 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 36 0 0 0 0 0 0 0


:Big Grin
Make tea, not war
Reply
=D> Klasse heren!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gekke Gerrit die Thoop



ow nu hebben we volgens hem ineens nooit een nav gehad. Misschien moet blademaster dan eens wat dieper in zijn mailbox graven, daarin staan igm's waaruit blijken dat we die wel degelijk hebben gehad. Toendertijd zelfs in ons beiden profielen gestaan.

Daarnaast geef je zelf al aan dat jullie aanvallen (wat zou ik namelijk anders moeten blokken???).
____________
thoop schreef:

voor zover ik weet heeft hij nooit een NAV gehad met jou, ik spreek hem ook als sinds het begin van de server en heb het daarnet nog voor de zekerheid nagevraagd. Tuurlijk mag je al onze aanvallen blokken, maar als je ons gaat aanvallen, dan komen wij ook bij jou langs.
____________
Riekki schreef:

Beste Thoop,

Ik zal je even op de hoogte brengen van de volledige geschiedenis van het hele verhaal zodat je wellicht wat meer begrip hebt voor de hele situatie.

Allereerst nog voordat hij en ik uberhaupt nog maar in een alliantie zaten hadden wij een persoonlijke nav. Deze is toen hij bij Amici ging onmiddelijk beeindigd waarop ik meteen diverse aanvallen binnen kreeg. Dit heeft een tijdje zo geduurd. Gister kreeg ik een x-aantal bijlen op bezoek die hij nagenoeg volledig is kwijtgeraakt. Je begrijpt waarschijnlijk wel dat voor mij de maat ook eens vol is. Zeker het schenden van het persoonlijke nav ben ik niet vergeten.
Vind het nogal kinderachtig om nu tegen mij te gaan zeggen dat ik anders met blademaster moet omgaan. Volgens mij kun je beter tegen blademaster zeggen: "foei, dat was niet zo heel slim om hem de hele tijd aan te vallen en een persoonlijk nav te schenden. Daar krijg je hommeles mee."

mvg. Riekki
____________
thoop schreef:

Nog 1 aanval op blademaster en ik kom even bij jou op theebezoek. Ik heb je tot nu toe gespaard omdat een kennis van jou dat vroeg, maar als jij zo omgaat met blademaster, ga ik op een vergelijkbare manier om met jou...
Make tea, not war
Reply
3e kolo voor dorp 3 nu in aanbouw, dus Jansoe heeft binnenkort zijn 3e dorpje.

EINDELIJK!!!

Het is dus niet echt slim om als 2e een 15 cropper te pakken ongeveer 9 handelaarsuren van je hoofddorp. :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
stiekem blijf ik een SDer Wink

JAZZ schreef:

prima dat is dan opgelost
____________
thoop schreef:

Is goed, het was dan een misverstand omdat ik dacht dat het een aanval was op blademaster. Ik heb trouwens wel gehoord dat blademaster die afspraak al na een week afzei omdat er geen samenwerking was.

Ik zal het ze samen laten uitvechten, maar vanwege het feit dat blademaster eerst werd aangevallen door t00l dacht ik dat het anders lag.
____________
JAZZ schreef:

Thoop,
Lees net dat jij contact met Riekki hebt betreft strubbelingen die hij heeft met blademaster. Laat ze deze strubbelingen even lekker onderling uitvechten. Riekki heeft ook goede contacten en die bemoeien zich er ook niet mee. Deze IGM is ook niet op zijn verzoek maar een eigen initatief. Ik ben een goede bekende van andere servers van Riekki.
Blademaster heeft Riekki een streek geleverd door een eerder gemaakte afspraak onaangekondigd te verbreken.
Niet bepaald chique, zelfs stijlloos dat jij denkt je er ook nog is mee moet bemoeien en deze afspraak ontkent.
Laat Riekki dus maar even lekker met rust want momenteel zijn jullie slapende honden aan het wakker maken.

MvG

JAZZ
Reply
Ik zit bij die thoop in de alliantie :lol:

Hitchhiker zit ook in die allie trouwens.

Ze waren er trouwens niet echt blij mee als ik zo op het forum kijk :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: