The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
toch leuk dat iedereen in een andere ally zit :lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
:lol: :lol:
Make tea, not war
Reply
Hier het hele verhaal.


Hij had het over een pers. Alli en niet een NAV Wink

Ik blijf bij wat ik heb gezegd, bij de volgende aanval kom ik ook bij jou langs..
____________
Riekki schreef:

Oke zijn we het daar in ieder geval over eens dat die nav er in ieder geval is geweest. En een nav is geen samenwerkingsverband maar een NIET AANVALS VERDRAG. Heeft volgens mij vrij weinig met samenwerking te maken.
Dus nu nog even bevestigen dat ik meteen na het beeindigen van de nav wat aanvallen kreeg en we zijn eruit.

Overigens heb ik ook grondstoffen nodig. Dus waarom mijn aanvallen wel veroordelen en die van je zelf niet? (beetje dom dus)
____________
thoop schreef:

Ja, we vallen aan omdat we altijd grondstoffen willen hebben. Ik heb trouwens van Blademaster gehoord dat jullie in de 1e week een pers alli hebben gehad en dat hij die heeft verbroken omdat jullie totaal geen samenwerking hadden.
____________
Riekki schreef:

ow nu hebben we volgens hem ineens nooit een nav gehad. Misschien moet blademaster dan eens wat dieper in zijn mailbox graven, daarin staan igm's waaruit blijken dat we die wel degelijk hebben gehad. Toendertijd zelfs in ons beiden profielen gestaan.

Daarnaast geef je zelf al aan dat jullie aanvallen (wat zou ik namelijk anders moeten blokken???).
____________
thoop schreef:

voor zover ik weet heeft hij nooit een NAV gehad met jou, ik spreek hem ook als sinds het begin van de server en heb het daarnet nog voor de zekerheid nagevraagd. Tuurlijk mag je al onze aanvallen blokken, maar als je ons gaat aanvallen, dan komen wij ook bij jou langs.
____________
Riekki schreef:

Beste Thoop,

Ik zal je even op de hoogte brengen van de volledige geschiedenis van het hele verhaal zodat je wellicht wat meer begrip hebt voor de hele situatie.

Allereerst nog voordat hij en ik uberhaupt nog maar in een alliantie zaten hadden wij een persoonlijke nav. Deze is toen hij bij Amici ging onmiddelijk beeindigd waarop ik meteen diverse aanvallen binnen kreeg. Dit heeft een tijdje zo geduurd. Gister kreeg ik een x-aantal bijlen op bezoek die hij nagenoeg volledig is kwijtgeraakt. Je begrijpt waarschijnlijk wel dat voor mij de maat ook eens vol is. Zeker het schenden van het persoonlijke nav ben ik niet vergeten.
Vind het nogal kinderachtig om nu tegen mij te gaan zeggen dat ik anders met blademaster moet omgaan. Volgens mij kun je beter tegen blademaster zeggen: "foei, dat was niet zo heel slim om hem de hele tijd aan te vallen en een persoonlijk nav te schenden. Daar krijg je hommeles mee."

mvg. Riekki
____________
thoop schreef:

Nog 1 aanval op blademaster en ik kom even bij jou op theebezoek. Ik heb je tot nu toe gespaard omdat een kennis van jou dat vroeg, maar als jij zo omgaat met blademaster, ga ik op een vergelijkbare manier om met jou...
Make tea, not war
Reply
Banaan Nieuw dorp stichten (125|-111)
Eenheden 3 Kolonisten
Aankomst in 0:08:42 Uur om 22:13:58 uur

Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ik ben al weken aan het sparen voor nieuwe klojo's. Schiet maar niet op, helemaal niet met die farmpjes die ineens al hun grondstoffen verstoppen! Sad
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Grondstoffen versturen vanaf je hoofddorp werkt makkelijker Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ghehehe, dat dacht ik ook... Tot ik erachter kwam dat je je hoofddorp boven grondstoflevel 10 kan uppen.. Daar gaan nu alle grondstoffen aan op Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
da's alleen interessant als je huidige hoofddorp nog langere tijd je hoofddorp blijft...
Reply
Voorlopig wel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
T00L Wrote:da's alleen interessant als je huidige hoofddorp nog langere tijd je hoofddorp blijft...

Let daar bij wel op het feit, dat als je een ander dorp tot hoofddorp bombardeert, alle velden terugvallen naar lvl 10.... en die upgrades dus verloren gaan..
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Voor lvl 11 is de terugverdientijd (met als uitgangspunt dat alle grondstoffen 1:1 te handelen zijn) tussen de 14 en 17 dagen ofzo..
Reply
T00L Wrote:Voor lvl 11 is de terugverdientijd (met als uitgangspunt dat alle grondstoffen 1:1 te handelen zijn) tussen de 14 en 17 dagen ofzo..

minus de opbrengsten van veldje die je in andere dorpen ipv lvl 11 upgrade doet Wink deze vallen btw nooit terug naar 10 dus lange termijn geloof ik niet in het uppen van tijdelijke lvl 11 veldjes
Reply
binnenkort komt er een account vrij bij T.E. (germaan)
account van 3 dorpen met als hoofddorp een 3-3-3-9, T.E.

mochten er nog SDers zijn die serieus op s4 willen spelen en bij een topalliantie willen, laat het dan mac of mij weten
Reply
overloper.
Reply
oei dan ga je t nog druk krijgen ara als je alle overlopers op s4 daarop wilt aanspreken. Tool Jansoe Hitchhiker om er maar even een paar te noemen.
Reply
Mac Wrote:oei dan ga je t nog druk krijgen ara als je alle overlopers op s4 daarop wilt aanspreken. Tool Jansoe Hitchhiker om er maar even een paar te noemen.

Ach ja, net zoals jij en jazz is s4 nu niet echt een serieuze server voor me. Ik kloot maar wat aan en ik Hakkuh wat in het rond.

:wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dringend uitegebreide hulp nodig, ik kan nits meer opbouwen zo.
Reply
Reeds geregeld...
Ben benieuwd: Adder, zie IGM op S4!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Reeds geregeld...
Ben benieuwd: Adder, zie IGM op S4!

Ja, hier ziet die dat niet meer :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
??? Que?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gebanned vanwege de nsb-praktijk met T00L samen...
Reply
??? Que?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
lama/al gelezen in 'ik stop'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
fukking hell... Kom er nu achter dat er geen toernooiveld meer is in S4?! Verzamelplaats naar l10: niks... Mmm... Misschien dan op 15 of 20? Verzamelplaats l20: niks!!! :letitallout: Lekker, flinke hap grondstoffen en tijd weggegooid!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ja 5 min de tijd nemen om t op te zoeken en je had t ook geweten Wink
Reply
Kata's maken in het dorp Hakkuh
Reply
juist!!! dan kan je op 2 gebouwen tegelijk vuren!!!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Mac Wrote:ja 5 min de tijd nemen om t op te zoeken en je had t ook geweten Wink

Ik was uitgegaan (aannames doen, wat leer ik nou dagelijks in mijn werk: geen aannames doen! Stom stom stom!!!) van dezelfde gebouwenboom met een aantal extra gebouwen maar nee dus... Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
eh, ik heb grote pc-problemen en ben dus weinig inline sitters leef je uit, zowel op S4 als op de speed.
Reply
Dorp 10 net overgenomen Hakkuh
Reply


Forum Jump: