The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
Ben ondertussen op 3 accounts aan het spelen, 2 sitterschappen waaronder die van Lof die een flinke erfenis nagelaten heeft: Dominion beschouwd zijn dorpen als priority numero uno volgens mij. Kolere wat een onmogelijkheid tot opbouwen is dit...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik ben dringend op zoek naar een sitter, ik kan thuis niets meer omdat mijn router kapot is. Nieuwe is in bestelling maar dat gaat nog wel een week duren. Doordat ik zelf bijna niet online ben heb ik inmiddels een dorp verloren helaas.
Reply
gaat goed daar volgens mij :lol:
Reply
Ze hebben weer wat nieuws bedacht:

Hoe jaag je zo snel en zoveel mogelijk mensen weg van Travian?
Schijtplannen van die moffen en co.
Nu weet ik het echt zeker:

IK STOP MET TRAVIAN NADAT S4 IS GESTOPT.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
oftewel, voor degenen die niet op s4 spelen, ze gaan het eindspel inkorten:
Quote:Inwoners!

Tijdens een spoed vergadering van de Natars is er besloten een wereldwijde stemming te houden onder de bevolking.

Er is een groot probleem dat zich met een nog grotere snelheid richting de wereld beweegt.
Mede hierom werd besloten tot het bouwen van de WereldWonderen! Echter ziet het ernaar uit dat de WereldWonderen niet op tijd af zullen zijn voordat de tsunami de wereld zal bereiken.
De Natars weten wanneer het zal komen. De voorspellingen werden lang geleden gedaan door een reeds overleden waarzegger. De ramp, dat zou plaatsvinden aan de vooravond van Kerstmis, zou de wereld vernietigen. Er werd voorspelt dat geen enkele inwoner het zou overleven en er wordt sterk rekening gehouden dat dit waar zou kunnen zijn.
Alle voorspellingen waren utigekomen tot nu toe.

De Natars zagen slechts 1 oplossing wat de inwoners zou kunnen redden van de ondergang. Extra help. Door gebruik te maken van de nieuwste technieken zouden we de snelheid van het bouwen kunnen verminderen tot maar liefst 50% van de huidige snelheid!

Één van de prominente tijdens de vergadering mopperde dat de inwoners zelf wel konden beslissen of ze hulp nodig hadden of niet.
velen konden zich hierin wel vinden en daarom werd er een stemming in het leven geroepen. Een stemming waarin alle inwoners van het heelal konden meestemmen over het lot van deze wereld.
De keuze's waren simpel:
# Verkort de bouwtijd van alle gebouwen in de dorpen waar het WereldWonder op dit moment gebouwd wordt.
# Doe niets en laat de inwoners zelf ervoor knokken om het WereldWonder op tijd af te hebben voordat de overstroming zal komen.

Het is aan jullie. Wat willen jullie?
Versnellen we het bouwen, in de hoop de wereld te redden? Of proberen we het zonder de laatste technieken en hopen we op het beste?

Maak je stem hier bekend en vrijdag rond 12:00 zal de uitslag bekend zijn. Met vriendelijke groet,

Neo Deogolsson
De secretaris van het rijk
Reply
tut tut tut... rustig ademhalen....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
hehe kan t me opzich wel voorstellen, kata's zijn gewoon veels te sterk
Reply
dan hadden ze die aan moeten pakken.. maarja, dat wil duitsland niet...
Reply
T3 got owned. :lol:

Hele travian top zei toch al voor T2 te zijn. :8:
Reply
Mac Wrote:hehe kan t me opzich wel voorstellen, kata's zijn gewoon veels te sterk

Dan moeten ze daar wat aan doen mac. Niet zo ineens het eindspel inkorten... Iemand op het TE forum zei het heel gepast:

Quote:Een andere optie dan door te vechten tot er iemand echt, volgens de regels (!!), heeft gewonnen door een WW op lvl 100 te krijgen is toch het doel geweest waarvoor we hebben gevochten. Dat deze server zoo lang duurt, vind ik dan ook een eerbetoon aan de kwaliteiten van de verschillende allianties.

100% eens... S4 zal dus naar alle waarschijnlijkheid geen winnaar kennen... Jammer maar helaas...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Het is over, dankzij een stel lullen (en kut) die zichzelf leiding noemen van een alliantie.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
precies, wat een enorme klotezooi, daar speel je dan 2 maanden zonder zin voor door.

zondag of maandag nog opscheppen dat we per ommegaande een leger met 150k bijlen, 60k ridders en 10+k kata's langs gaan sturen en gewoon gisteren pas bericht krijgen dat de legers verzameld gaan worden.. dan Jozef nog die, op het moment dat ik mijn leger op het natardorp mikte, al bezig was met het bouwen van een alliantieleger (wat op dat moment al groter was dan mijn leger).... onbegrijpelijk
Reply
aangezien het nu toch geen flikker meer uitmaakt wat er lekt of niet, dit is een screenie die net op ons forum gezet wordt:

[Image: aanvalbh7.png]

dit leger staat nu dus straatjes te vegen in een dorp, ipv dat het gisteren iets had kunnen slopen.....

ander rapportje, waaruit (voor mij) blijkt dat HONT en BBD gewoon samengewerkt hebben:

Aanvaller NWA uit dorp NWA

Eenheden 0 0 124367 0 0 57043 3900 12743 0 0 1
Verliezen 0 0 124367 0 0 57043 3900 12743 0 0 1
Info
Muur van aarde is vernietigd
Info Wereldwonder is vernietigd
Info Geen van je soldaten is teruggekeerd

dit is dus een rapportje van gisteren/afgelopen nacht, tegen het WW van Dikkes.
Reply
Daar is ook nog heel wat over gezegd bij ons in RD.

Men kon niet verder komen dat wanneer het leger van Alarik (want dat was dat leger van 160k bijlen) weg zou worden gestuurd we niets meer hadden en we de server dus sowieso niet zouden winnen...

Ach ja, dat hebben we nu wel, dat scheelt natuurlijk een hoop...
GVD zowat een 400k leger waarvoor meerderen binnen RD een ban vanwege pushing riskeerden en dat wordt dan niet ingezet...

Tsja... :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
wie heeft er nou gewonnen?
Reply
BBD/BBF/whateverzenuheten.

het blok in ZW dus.
Reply
Als ik trouwens kijk op het algemene forum dan stonden er nog een paar legers van heb ik jou daar :eeeek:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Zwaar in dubio gestaan om een Germaan aan te maken met als naam 36+......
Kan namelijk makkelijk een trio account worden ( Saar, Visio en ik).


Ik heb het niet gedaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik speel op speed :oops:

Samen met boca, jansoe en knoop! Icon_twisted
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Ik speel op speed :oops:

Samen met boca, jansoe en knoop! Icon_twisted
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Eigenlijk speelt boca alleen en log ik af en toe in..... :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
kon het toch niet laten..... :oops:

Maar:

Ik doe het toch iets anders dit keer.
Ik heb een account aangemaakt op s4.nl. Ik doe niets aan de veldjes( af en toe graan daar gelaten) om zo snel mogelijk knuppels te kunnen maken en over ?? dagen te kunnen aanvallen.

Nu het echte andere:

inlog: 36 plus
ww: sdrules


Of te wel, iedereen kan inloggen hier op, dat betekent dus dat dit account rete actief kan zijn en we dus met z'n allen daar een straf roof bewind kunnen houden.
En van daaruit kunnen we dan snel groeien.
Hoop dat we met z'n allen wat leuks er van kunnen maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Ik had mezelf voorgenomen om nooit meer Travian te spelen maar ik ben nu thuis gekomen uit de kroeg en heb nog even het forum bekeken en kon dit aanlokkelijke aanbod niet weerstaan.. #-o

edit: de barakken staan Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote::oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Ik had mezelf voorgenomen om nooit meer Travian te spelen maar ik ben nu thuis gekomen uit de kroeg en heb nog even het forum bekeken en kon dit aanlokkelijke aanbod niet weerstaan.. #-o

edit: de barakken staan Hakkuh

Ik had hetzelfe voorgenomen, maar zoals we nu gaan spelen, telt dat niet... :wink:

barakken? =D>
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
1 van de buren die er al was:

Beginnersbescherming tot 15.01.08 om 21:18:12 uur.

Dus vanaf dat moment kunnen we helemaal los gaan


:eten: Hakkuh Hakkuh
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik kom er echt weer helemaal in..

Quote:Beginnersbescherming tot 16.01.08 om 11:13:56 uur

We hebben nu een farmpje direct naast ons, nog even 3 dagen wachten en dan kijken hoe lang hij het volhoudt :eten:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Dit forum ligt gewoon open he...dus iedereen kan het ww en inlog zien!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Dit forum ligt gewoon open he...dus iedereen kan het ww en inlog zien!

Nou en?
Des te meer mensen die dit account kunen helpen. En ja, als iemand het account de nek om wilt draaien is dat zielig, maar het is niet anders....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik vraag me af of het leuk is er nog een of een paar openbare accounts bij te maken. Als we ze dicht bij elkaar kunnen krijgen zou dat heel gunstig kunnen zijn voor de samenwerking. Of zou dat te veel gaan opvallen en krijgen we daar problemen mee?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik vraag me af of het leuk is er nog een of een paar openbare accounts bij te maken. Als we ze dicht bij elkaar kunnen krijgen zou dat heel gunstig kunnen zijn voor de samenwerking. Of zou dat te veel gaan opvallen en krijgen we daar problemen mee?

je mag maar 1 account hebben, dus dan moet je groepen gaan maken.
Dus dat de ene groep 36+ met WW inlogt en dat je de andere account(s) via sitterschap inlogt.
De andere groep dan het bv. BB account met WW en de andere account(s) via sitterschap.

Ons dorp ligt hier trouwens: SD-CT (Hoofddorp) 13 (85|75)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: