The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
wil jullie ook wel mee helpen hoor Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Adder Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik vraag me af of het leuk is er nog een of een paar openbare accounts bij te maken. Als we ze dicht bij elkaar kunnen krijgen zou dat heel gunstig kunnen zijn voor de samenwerking. Of zou dat te veel gaan opvallen en krijgen we daar problemen mee?

je mag maar 1 account hebben, dus dan moet je groepen gaan maken.
Dus dat de ene groep 36+ met WW inlogt en dat je de andere account(s) via sitterschap inlogt.
De andere groep dan het bv. BB account met WW en de andere account(s) via sitterschap.

Ons dorp ligt hier trouwens: SD-CT (Hoofddorp) 13 (85|75)



Ja, het is wel waar, dat je maar een account mag hebben, maar de officiele accounthouder kan altijd zeggen dat hij op meerdere IP-adressen speelt. Ik had wel al voor de gein een account aangemaakt - 38,111 - , maar dat ligt te ver weg lijkt me, dus dat heb ik meteen weer opgezegd.
May The Schwartz Be With You
Reply
46|84??

Ook te ver he?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:46|84??

Ook te ver he?

Ach, wat is ver? Ik zag dat onze knuppels nu op weg zijn naar (63|65) :lol:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Nou ja, we hebben ook nog niet genoeg mensen. Heb hem dus weer op delete gezet.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Dorpen:
Naam Populatie Coördinaten
Mushroom (Hoofddorp) 46 (-5|23)

Mooi plekje zo :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Voor wie zich overdag verveelt:

Vanaf morgen komen er een zooi buren vrij die graag hun goederen willen afstaan aan ons. Dus iedereen die kan en wil inloggen, graag.
Je mag dan ook nog wat veldjes aanklikken. :wink:
Kijken of we een groeispurt op de ranking kunnen gaan maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Voor wie zich overdag verveelt:

Vanaf morgen komen er een zooi buren vrij die graag hun goederen willen afstaan aan ons. Dus iedereen die kan en wil inloggen, graag.
Je mag dan ook nog wat veldjes aanklikken. :wink:
Kijken of we een groeispurt op de ranking kunnen gaan maken.


hahaha, wat ben je toch ook een verslaafde.... ik ben deze week weinig online mbt een cursus in Eindhovuh en ga morgen naar Winterberg.... Ben woensdag weer online!!! (nu ook, op een terrasje met een biertje in hartje Eindhoven....) :8:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:
Adder Wrote:Voor wie zich overdag verveelt:

Vanaf morgen komen er een zooi buren vrij die graag hun goederen willen afstaan aan ons. Dus iedereen die kan en wil inloggen, graag.
Je mag dan ook nog wat veldjes aanklikken. :wink:
Kijken of we een groeispurt op de ranking kunnen gaan maken.


hahaha, wat ben je toch ook een verslaafde.... ik ben deze week weinig online mbt een cursus in Eindhovuh en ga morgen naar Winterberg.... Ben woensdag weer online!!! (nu ook, op een terrasje met een biertje in hartje Eindhoven....) :8:

ach...wat is verslaafde?
Mijn vrouw zegt dat ik iig niemand kwaad doe....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Quote:UnderCoverL0ver 17.01.08
aanval op verzinwat 10:17:00

hej,

zou je verzinwat niet willen aanvallen. en iemand anders willen neme

hij staat onder mijn bescherming, zie ik binnenkort nog een aanval op hem, dan laat ik je voor de rest van deze server niet meer met rust

vat dit niet op als een bedreiging maar als een waarschuwing

mvg


Mijn reactie:

Quote:speciaal voor verzinwat: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.slachtofferhulp.nl">http://www.slachtofferhulp.nl</a><!-- w -->

Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
experiment is ( in mijn ogen) mislukt. Had verwacht dat velen van SD zouden gaan inloggen, maar dat is dus niet gebeurd.
Ik stop er ook mee, het is toch niet echt geworden wat ik er van verwachtte.
Veel plezier voor degene(n) die door gaan.

Groet, Adder
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
jij geeft snel op :eeeek:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:jij geeft snel op :eeeek:

Sommige dingen wel, sommige dingen niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder zin om op de speed wat bij ons te klikken ?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Adder zin om op de speed wat bij ons te klikken ?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Adder zin om op de speed wat bij ons te klikken ?

Nee, dank je.
Ben weer ff travian genezen. Alleen als Visio en Saar in de toekomst weer willen spelen, zal ik het zeker overwegen( waarschijnlijk gewoon doen), maar anders niet. Niet lullig naar anderen bedoeld.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Bocaloca Wrote:Adder zin om op de speed wat bij ons te klikken ?

Nee, dank je.
Ben weer ff travian genezen. Alleen als Visio en Saar in de toekomst weer willen spelen, zal ik het zeker overwegen( waarschijnlijk gewoon doen), maar anders niet. Niet lullig naar anderen bedoeld.

Had dan meteen gezegd dat je alleen met Saar en Visio wilde spelen, had ik me de moeite kunnen besparen.. :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Adder Wrote:
Bocaloca Wrote:Adder zin om op de speed wat bij ons te klikken ?

Nee, dank je.
Ben weer ff travian genezen. Alleen als Visio en Saar in de toekomst weer willen spelen, zal ik het zeker overwegen( waarschijnlijk gewoon doen), maar anders niet. Niet lullig naar anderen bedoeld.

Had dan meteen gezegd dat je alleen met Saar en Visio wilde spelen, had ik me de moeite kunnen besparen.. :roll:

Wist ik niet van te voren. Ik heb gewoon iets nieuws geprobeerd en er waren er 3 ( Lib, jij en zeilboot) die meegingen, waarvan ik verwachtte dat veel meer mensen mee zouden gaan.
Aangezien ikzelf alleen 's morgens en 's avonds actief kan zijn en jullie ook niet heel veel, zijn er dus veel gaten om aangevallen te worden. En bij mij is het nou eenmaal alles of niets( zie Gladiatus waar ik behoorlijk voor loop).
En met travian moet je behoorlijk actief zijn ( of je sitter) en dat ben ik dus niet genoeg naar mijn zin.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
s4.nl loopt op zijn einde en Jansoe lijkt opnieuw in een winnend blok te zitten:

Wereldwonder
Spelers Naam Alliantie Niveau
1. Loke Olympus Avalon 91 -
2. buffel Valley of Death Avalon 91
3. Traianus Colossus Avalon 62
4. Assepoes Lets smurf!! Smurfen 34
5. Notorious De BBQ Tempel Gezellig 23 -
6. Paarse Olifant Dundayin's Olifantje GGD 18
7. Big Boss Ssssnotorious! Gezellig 4 -
8. Tjipie Notorious ftw !! T.I. 2 -
9. LITE Helaas pindakaas T.I. 1 -
10. Jack Razor Jewel of Judgement T.I. 0 -
11. Master Spike The "G&G" Way GGD 0 -
12. solo F.O.F. 0 -

Nummer 1 2 en 3 zijn Avalon en dat is het blok waar ik bij hoor. Grote vegen zijn zo onderhand wel geweest en schat dat het nog een paar dagen duurt voor nummer 1 of 2 het wereldwonder naar de 100 heeft gebracht... We liggen in ieder geval redelijk op schema als de nummer 4 een 57 levels achterligt Undecided

Paar screentjes waarbij ik denk dat het wel leuke veegjes zijn om te laten zien:

Het ww van Assepoes toen het 4 dagen geleden werd neergemaaid door 2 veegjes van Avalon.

Zoals het hoort eerst de muur:

[Image: veegjesreinaert.jpg]

En dan het Wereldwonder. Dit is overigens de grootste veeg op een normale .nl qua graanverbruik voor een romein. Misschien zelfs wel voor alle stammen:

[Image: veegjesranfoh.jpg]
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Leuk! Op s2 begint morgen het eindspel. Ik zit weer in een kansloze alliantie... Ik weet nog niet of we ons nog ergens bij kunnen aansluiten, dat laat ik aan anderen over. Zo niet dan ga ik wat wild in het rond meppen naar lui die mij/ons de afgelopen tijd hebben geïrriteerd, en dan dan stop ik.
May The Schwartz Be With You
Reply
Het eindspel op s2 is al een tijdje bezig, de WW's groeien. Mijn alliantie steunt actief enekel andere WW's, maar ik denk niet dat we het gaan redden, we liggen achter. Wat ik mij afvraag, is het normaal in de strijd der WW's de graanproductie op te voeren met goud, en ook andere voordelen van goud te grbuiken? Weet iemand dat? Ik heb een tijd terug wel een korte tijd goud gebruikt om wat op te krikken, maar ik gebruik nu alleen het Plus account.
May The Schwartz Be With You
Reply
Info van het Travianforum:
-De goud voordelen "Huidige bouwopdrachten en onderzoek in dit dorp gelijk klaarzetten" en "1:1 handelen met de NPC handelaar" zijn uitgeschakeld in wereldwonderdorpen.

Verder wordt zoveel mogelijk goud gebruikt natuurlijk.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Dank je, ik hoef me dus niet bezwaard te voelen als ik de productie met goud opkrik, iedereen doet het. Dat had ik ook eigenlijk wel verwacht.
May The Schwartz Be With You
Reply
LOL

is vandaag een 10X speed begonnen op travian.org
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik denk ik ga voor de gein eens kijken hoe dat gaat, zit de server al vol, kan ik me niet eens meer aanmelden!
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik zit er ook voor de gein een beetje te klikken. Het is nu al bijna niet bij te houden :eeeek:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Speed x3 nederlands is vandaag ook begonnen

Nu heb je nog maar 20 pop achterstand ofzo Smile

Kom BB en Jansoe Smile

x10 is mij ook te snel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
nee nee heb ook nog een s5.com en ga binnenkort op vakantie...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Voor mij is het voorlopig ook genoeg, s2 nl is in de eindfase en ik zal blij zijn als die klaar is. Ik zit een WW te steunen en ik ben, waarschijnlijk voor de kat zijn viool, een groot leger aan het opbouwen. En dan ben ik op s5 een beetje aan het rondlummelen. Onvoorstelbaar, ik doe maar wat en ik kom er mee weg. Af en toe een aanvalletje, maar niet systematisch. Mijn silo's lopen regelmatig over, zo veel graan heb ik.
May The Schwartz Be With You
Reply
Op s2 is het eindspel al weer een tijd bezig, het hoogste WW staat nu op 78. Het hoogste WW waar mijn alliantie bij betrokken is als steun staat op 74, dat wat ik zelf daawerkelijk steun staat op 45, heeft een tijd stil gestaan, ik weet niet waarom, maar het groeit weer.
Vorige week heeft een alliantie waarmee wij al een tijd mot hebben, en die een stuk sterker is, gemeend om hun verveling te verdrijven een grote speler van ons te gaan aanpakken. Jullie begrijpen wel wie het slachtoffer is: ik. Ze dachten mij wel even onder de voet te lopen. Honderden aanvallen, veel fakes, kwamen mijn kant op. Tientallen overnamepogingen. Ik heb veel schade geleden, mijn legers zijn vrijwel verdwenen, maar alle aanvallen zaten dusdanig klungelig, slecht gecoordineerd en slecht getimed in elkaar dat er slechts 1 poging is gelukt. Er zijn bijna 30 senatoren/leiders/onderleiders gesneuveld. De meeste kwamen los met een paar honderd knuppels of zo aanzetten, en werden dus simpel afgeserveerd. Onbegrijpelijk. Tientallen spelers hebben zich er mee bemoeid, veel aanvallers van het eerste uur zijn allang afgehaakt, maar er zijn weer nieuwe bijgekomen. Het wordt wel minder langzamerhand. Regelmatig worden er residenties platgeschoten, maar die worden net zo vrolijk weer opgebouwd voor de volgende aanval. Volgende senators komen vrijwel altijd voor niets 15, 20 uur lopen. Na een kleine week zijn ze eigenlijkniets opgeschoten. Ik krijg wel veel hulp van een paar alliantiegenoten, maar die liggen nogal ver weg, en de overmacht aan troepen is erg groot, zodat de meeste mannetjes het loodje leggen. Ik ga gewoon door met defensie bouwen. Over een paar weken zal de server adgelopen zijn.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: