The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Oranje-topic
#61
Tripplexxx Wrote:Ik heb me wederom verbaasd over de reactie van Van Basten en de verschillende analyses in de media.
Er wordt gezegd dat het team verschrikkelijk slecht speelde, maar dat is logisch. het elftal ontbeert gewoon kwaliteit. Van het elftal dat gisteren aantrad hebben alleen Huntelaar, Van persie, Kuyt en Van der Sar de kwaliteiten. De rest komt gewoon tekort voor dit niveau.

Daar ben ik het mee eens.
Je vergeet alleen lange Jan, van hem wordt gebruik gemaakt van zijn specifieke kwaliteit. Hij is geen basisspeler maar wel de juiste invaller die je nodig hebt wanneer je achter staat/onder druk.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#62
Sneijder terug bij Oranje

NOORDWIJK - Bondscoach Marco van Basten heeft Ajacied Wesley Sneijder opgeroepen voor de tweede EK-kwalificatiewedstrijd, woensdag in Eindhoven tegen Wit-Rusland. Ook Giovanni van Bronckhorst en Khalid Boulahrouz keren terug in de selectie. Sneijder ontbrak zaterdag in het uitduel met Luxemburg (0-1) wegens privéomstandigheden, Van Bronckhorst en Boulahrouz waren geschorst.
Drie spelers van AZ vallen af in vergelijking met de groep van Luxemburg. Kew Jaliens =D> , Martijn Meerdink en Tim de Cler hoeven zich maandag niet meer in Eindhoven te melden. De selectie traint maandag om half vijf in het stadion van PSV.

Marco heeft het licht gezien! Idea
Het gaat toch nog allemaal goedkomen, ik heb weer alle vertrouwen in hem!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#63
Dus Emanuelsson krijgt de vorokeur boven De Cler als reserve-linksback! Onverwacht zeg :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#64
Lamme Lennie Wrote:Dus Emanuelsson krijgt de vorokeur boven De Cler als reserve-linksback! Onverwacht zeg :wink:

Precies. Die Van Basten is en blijft een prutser eerste klas. Wanneer wordt hij nou eens op dit wanbeleid afgerekend?
Reply
#65
Tripplexxx Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Dus Emanuelsson krijgt de vorokeur boven De Cler als reserve-linksback! Onverwacht zeg :wink:

Precies. Die Van Basten is en blijft een prutser eerste klas. Wanneer wordt hij nou eens op dit wanbeleid afgerekend?

Als ze de EK niet halen (maar die halen ze wel in deze Mickey Mouse poule)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#66
Lamme Lennie Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Dus Emanuelsson krijgt de vorokeur boven De Cler als reserve-linksback! Onverwacht zeg :wink:

Precies. Die Van Basten is en blijft een prutser eerste klas. Wanneer wordt hij nou eens op dit wanbeleid afgerekend?

Als ze de EK niet halen (maar die halen ze wel in deze Mickey Mouse poule)

Daar ben ik nog niet zo zeker van. :roll:
Reply
#67
Ach, na Ierland-Oranje was alles super, en nu is alles weer kut. Woensdag spelen ze weer goed en is alles weer over. Gezeik allemaal.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#68
Lamme Lennie Wrote:Ach, na Ierland-Oranje was alles super, en nu is alles weer kut. Woensdag spelen ze weer goed en is alles weer over. Gezeik allemaal.

Ow nee hoor, na Ierland was zeker niet alles super. Huntelaar was toen super tegen Ierland-B.
Reply
#69
Lamme Lennie Wrote:Dus Emanuelsson krijgt de vorokeur boven De Cler als reserve-linksback! Onverwacht zeg :wink:

:crazy:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#70
Hoe gek het ook lijkt, deze keer begrijp ik van Basten & co wel, Emanuelson is er ook voor de linkermiddenveldpositie, net als tegen Luxemburg.
May The Schwartz Be With You
Reply
#71
Berend Botje Wrote:Hoe gek het ook lijkt, deze keer begrijp ik van Basten & co wel, Emanuelson is er ook voor de linkermiddenveldpositie, net als tegen Luxemburg.

Daar ben ik niet zo zeker van. Maar misschien gaat hij mee omdat hij ook op die positie uit de voeten kan.

Los daarvan raakt Urby natuurlijk geen pepernoot de laatste tijd en is zijn selectie bij voorbaat al lachwekkend.
Reply
#72
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Dus Emanuelsson krijgt de vorokeur boven De Cler als reserve-linksback! Onverwacht zeg :wink:

:crazy:

Don't shoot the messenger! [-X
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#73
Tripplexxx Wrote:
Berend Botje Wrote:Hoe gek het ook lijkt, deze keer begrijp ik van Basten & co wel, Emanuelson is er ook voor de linkermiddenveldpositie, net als tegen Luxemburg.

Daar ben ik niet zo zeker van. Maar misschien gaat hij mee omdat hij ook op die positie uit de voeten kan.

Los daarvan raakt Urby natuurlijk geen pepernoot de laatste tijd en is zijn selectie bij voorbaat al lachwekkend.

De Cler hoort er bij, maar verder? Gio speelt niet en verder kan ik zo 1,2,3 niemand bedenken die veel logischer is dan Urby.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#74
Tripplexxx Wrote:
Berend Botje Wrote:Hoe gek het ook lijkt, deze keer begrijp ik van Basten & co wel, Emanuelson is er ook voor de linkermiddenveldpositie, net als tegen Luxemburg.

Daar ben ik niet zo zeker van. Maar misschien gaat hij mee omdat hij ook op die positie uit de voeten kan.

Los daarvan raakt Urby natuurlijk geen pepernoot de laatste tijd en is zijn selectie bij voorbaat al lachwekkend.

Dat bedoel ik ook. Of ik het er mee eens ben is een andere kwestie. Urby kan leuk pingelen en een lange rush maken, maar meestal komen zijn passes en voorzetten bij de tegenstander terecht.
Reply
#75
Berend Botje Wrote:Urby kan leuk pingelen en een lange rush maken, maar meestal komen zijn passes en voorzetten bij de tegenstander terecht.

Absoluut, en daarnaast is hij verdedigend kwetsbaar. Geen enkele reden om hem mee te nemen dus.
Reply
#76
Tripplexxx Wrote:
Berend Botje Wrote:Urby kan leuk pingelen en een lange rush maken, maar meestal komen zijn passes en voorzetten bij de tegenstander terecht.

Absoluut, en daarnaast is hij verdedigend kwetsbaar. Geen enkele reden om hem mee te nemen dus.

Zie ik nog steeds niet wie je dan wel mee wilt nemen voor die positie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#77
Lamme Lennie Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Berend Botje Wrote:Urby kan leuk pingelen en een lange rush maken, maar meestal komen zijn passes en voorzetten bij de tegenstander terecht.

Absoluut, en daarnaast is hij verdedigend kwetsbaar. Geen enkele reden om hem mee te nemen dus.

Zie ik nog steeds niet wie je dan wel mee wilt nemen voor die positie.

Ik vind de linksbackpositie een zorgenkindje. Van Bronckhorst als nummer 1 en daarachter De Cler. Voor de rest zijn er weinig alternatieven. Misschien zou Mathijsen er kunnen spelen, maar dat is een pure mandekker.
Reply
#78
Was van Bronckhorst oorspronkelijk niet linkermiddenvelder? Die zou dan eventueel toch kunnen doorschuiven? En dan de Cler invallen als linksback?
Reply
#79
Berend Botje Wrote:Was van Bronckhorst oorspronkelijk niet linkermiddenvelder? Die zou dan eventueel toch kunnen doorschuiven? En dan de Cler invallen als linksback?

Maar dan verzwak je mijns inzien het middenveld weer. :-k
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#80
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet in de basisopstelling, maar als er iemand moet invallen op de linkermiddenveldpositie. Ik weet ook niet precies hoe lang geleden Gio daar gespeeld heeft.
May The Schwartz Be With You
Reply
#81
Berend Botje Wrote:Was van Bronckhorst oorspronkelijk niet linkermiddenvelder?

Hij heeft in het begin zelfs wel als linkbuiten en in de spits gespeeld, o.a. naast Marco Bogers toen hij uitgeleend was aan RKC.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#82
Berend Botje Wrote:Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet in de basisopstelling, maar als er iemand moet invallen op de linkermiddenveldpositie. Ik weet ook niet precies hoe lang geleden Gio daar gespeeld heeft.

Daar kan Dikke Theo ook spelen... :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#83
FC Petr Wrote:
Berend Botje Wrote:Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet in de basisopstelling, maar als er iemand moet invallen op de linkermiddenveldpositie. Ik weet ook niet precies hoe lang geleden Gio daar gespeeld heeft.

Daar kan Dikke Theo ook spelen... :8:
Daar kan Grote Haris ook spelen... :8:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#84
FC Wageningen Wrote:
FC Petr Wrote:
Berend Botje Wrote:Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet in de basisopstelling, maar als er iemand moet invallen op de linkermiddenveldpositie. Ik weet ook niet precies hoe lang geleden Gio daar gespeeld heeft.

Daar kan Dikke Theo ook spelen... :8:
Daar kan Grote Haris ook spelen... :8:

Maar nu heb je het over het grootste talent, de prins van Nederland. Notworthy
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#85
Tripplexxx Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Berend Botje Wrote:Urby kan leuk pingelen en een lange rush maken, maar meestal komen zijn passes en voorzetten bij de tegenstander terecht.

Absoluut, en daarnaast is hij verdedigend kwetsbaar. Geen enkele reden om hem mee te nemen dus.

Zie ik nog steeds niet wie je dan wel mee wilt nemen voor die positie.

Ik vind de linksbackpositie een zorgenkindje. Van Bronckhorst als nummer 1 en daarachter De Cler. Voor de rest zijn er weinig alternatieven. Misschien zou Mathijsen er kunnen spelen, maar dat is een pure mandekker.

drenthe komt er aan! (jong oranje, maar ik ben serieus wel een beetje onder de indruk van hem)

verder ben ik het met bb eens (:eeeek: ) dat ik urby wel logisch vind vanwege zijn positie tegen luxemburg. dat hij daar staat slaat nergens op, maar dit is wel consequent.

wat ik dan weer niet snap is dat de invaller voor robben op de wk niet in de basis staat op linksbuiten, wel mag invallen en dan als rechtsbuiten. :|

ik vind het een zooitje.
Reply
#86
waf Wrote:ik vind het een zooitje.

Beaam. Er is totaal geen logica in het hele selectiebeleid van die prutser. Daarnaast beginnen zijn opstellingen en wisselbeleid me ook te irriteren.
Reply
#87
Die Haris Mudjahedin is een mooi-weer voetballer. Type Santi Kolk, eeuwig talent.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
Ricochan Wrote:Klasse Bassie !
Andere landen lachen ons nu uit nu we met dit soort teams al de grootste moeite hebben .
Sterker nog, als van Basten zo doorgaat met z'n selectiebeleid zullen de tegenstanders eerst moeten gaan zoeken naar info over de spelers die van Basten selecteert, want er zullen namen voorkomen waar ze nog nooit van hebben gehoord. Dat maakt pas indruk :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#89
Mukkus Wrote:Die Haris Mudjahedin is een mooi-weer voetballer. Type Santi Kolk, eeuwig talent.


Jij... :letitallout:


Mukkus lijkt een gewone man.
Hij heeft de gewone naam Piet, Henk of Jan.
Maar 's nachts bij het geblaat van de schapen,
Dan kan deze man niet meer slapen.
De schaapjesteltactiek werkt bij hem ook al niet.
Dit komt, omdat hij de schaapjes anders, dan een ander voor zich ziet.

De dekens worden aan de kant gerukt.
De dampende zweetpoten worden in een paar kaplaarzen gedrukt.
Als hij vol spanning zijn huis uit loopt,
Worden nog even de laatste knopen van zijn overal dicht geknoopt.
Zijn oude weduwe haalt hij uit de schuur,
hij begint dan zijn reis, naar het paradijs van de natuur.

Als hij aankomt op zijn bestemming.
Dan ontbreekt bij hem elke remming.
De schapen ontvangen hem met een hoop geblaat en kabaal,
Dit bezorgt de schapenneuker een enorme paal.
En bij het betreden van het land,
Heeft de schapenneuker hem al in de hand.

Maar nu komt het moeilijkste van de nacht!
Het schaap moet eerst gevangen worden, alvorens het kan worden verkracht.
Het schaap wordt gelokt met een emmertje brok zo half vol,
Als het schaap er van begint te eten, pakt de schapenneuker haar snel vast bij haar wol.
De achterpoten van het schaap worden snel de laarzen in getransporteerd,
Waarna het schaap op zijn enorme genotsknots wordt getrakteert.

Na de daad fietst de schapenneuker fluitend weer naar huis,
Daar valt hij in slaap als een kleine muis.
De volgende dag heeft niemand, maar dan ook niemand hem door.
Pak aan stropdas voor en een goede baan op kantoor.
Ja! Kijk je collega’s allemaal maar eens goed aan,
Want misschien horen zij wel bij de mannen die 's nacht het weiland in gaan....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#90
Bron? Link? =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: