The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Oranje-topic
Waar ben ik precies het bewijs van Waf? Van studio sportzomer? Sorry, maar ik heb dat programma welgeteld 1 x 20 minuten gezien en dat was gisteren, dus dat gaat echt niet op.
Misschien bedoel je iets anders waar ik t bewijs van ben, maar in ieder geval niet van bovengenoemde.
De reden dat ik het duo de Vlaar/de Vrij niet noem, is omdat ik denk dat die op internationaal niveau tekort komen, net als Heitinga (AJAX)/matthijsen.
Wie er ook centraal staat; heitinga/Vlaar, de Vrij/Matthijsen, Matthijssen/de Vlaar, komt imo allemaal tekort op internationaal niveau.
Dat heef niets te maken met studio sportzomer. Jammer ook dat je die conclusie trekt en mij als bewijs daarvan ziet, tenzij je hiermee iets anders bedoelde.

Zo denderend speelde Vlaar nou ook weer niet overigens. Hij haalde een nipte voldoende, wat beter is dan de gemiddelde score van het elftal, maar echt niet klasse.
15 vd 18 duels winnen zegt me echt niets. Als je bij wijze van spreken 10 keer je man laat lopen zijn dat geen duels, dan zeggen die stats me weinig. Daarnaast was die Postiga nou ook niet echt supergoed.
Ik weet wel dat hij in de eerste helft redelijk vrij kon inkoppen vanuit een hoekschop, maar de bal totaal verkeerd raakte.
En als Portugal zoveel kansen krijgt als gisteren, dan kan je mij niet vertellen dat een centrale verdediger super goed speelde. Ik vind het echt overdreven dat je de Feyenoord/Ajax discussie er hier bij haalt. Ik had dat meer begrepen als Vlaar een wereldpot had gespeeld en er niets van was gezegd.
Laat niet onverlet dat hij gisteren beter speelde dan de gemiddelde andere voetballer bij oranje.

Ik vond het ook wel meevallen met Sneijder zijn opmerkingen over het spelen aan de linkerkant, hij baalde er gewoon van en dat mag je best zeggen.
IMO is hij de beste speler van oranje, maar wel achter de spitsen, als je Messi centraal achterin zet, zie je ook weinig van zijn klasse terug.
The great old Ludwig von...
Reply
alle media halen alle quotes binnen van die 2 praatprogrammas. overal in de social media zie je het terug. het doet er weinig toe of je het wel of niet gezien hebt. ik dacht ook dat jij je geen mening laat aanpraten, maar het valt me dan gewoon op dat jij net als die gasten in de media die gasten die ik noem doodzwijgt. ik vind de vrij/vlaar ook niet beter dan wat er nu staat, maar ook niet (veel) slechter.

maar als je je dan zorgen maakt over het centrum in de toekomst, dan kun je iig wijzen op die 2. en dat doe je niet. dat valt mij op. en dat valt mij ook in de media op. zo van: vlaar voetbalt in de nederlandse competitie, dus dat kan nooit veel wezen. dat soort gemurmel. wat een onzin is dat!

net zoals het mij opvalt dat martins indy niet genoemd wordt. sterke centrale verdediger, in alle vertegenwoordigende elftallen gespeeld. op linksback zeker niet minder dan die willems. maar dat wordt nergens gezegd. er wordt alleen maar gehuild over de afwezigheid van ajakkessieden anita en oerbie. en niemand die dat gek vindt(althans, in het openbaar).

naar mijn overtuiging noem jij ze niet omdat die namen niet langs komen in de media. het gaat niet om ajakkes/feyenoord, het gaat mij om de brainwashing uit hilversum. dat is mijn punt altijd al, dat is ook totaal niet nieuw, ik zie het alleen wederom bewezen.

gisteren vond ik vlaar gewoon goed spelen. de goal vond ik zijn fout niet eens. maar nogmaals, de verdediging was niet de oorzaak van de ellende en de ommekeer gisteren. portugal had aan een gelijkspel genoeg en liet ons komen. pas bij de achterstand moesten ze gas geven. ze wonnen vervolgens alle duels en bij ons was het dweilen met de kraan open.

en uiteraard is sneijder in goede doen de beste speler. maar hij is niet in goede doen. het heleseizoen al niet. net als robben. gisteren vond ik sneijder kut. vooral toen hij telkens met onmogelijke ballen huntelaar probeerde te bereiken. zooooo kansloos.
Reply
Ik had t ook over de toekomst. van Rhijn en Willems zijn 20 en 18. Vlaar is 27! EN hij is niet beter of slechter dan Heitinga, die anderhalf jaar ouder is dan hij.
de Vrij heb je misschien gelijk in, die was inderdaad niet in mij opgekomen net als Martins Indiaan.
Maar zoveel verdedigers komen niet bij mij op. Jij noemt nu een aantal feyenoorders en iemand van Heerenveen zal Heerenveeners noemen.

Maar even voor de duidelijkheid; wie had jij graag gezien als linksback dit EK?

Op dit EK zijn er gewoon heel veel spelers door de mand gevallen, het niveau van de laatste 6 jaar werd bij lange na niet gehaald. Daar is niet een individu voor aan te wijzen, was collectief falen.
Maar ik blijf erbij dat bij NL de verdediging de achilleshiel blijft en daar kan Vlaar, Heitinga, Matthijsen MArtins Indy of de Jong momenteel niets aan veranderen, al was het op dit EK in elke linie drama
The great old Ludwig von...
Reply
ja, een heerenvener kan zoveel zeggen. die gouweleeuw heeft het best aardig gedaan, maar volgens mij is hij zich nu pas aan het ontwikkelen. ik wil alleen maar wijzen op de spelers die al tig jaar in de vertegenwoordigende elftallen spelen. dat zijn nu en tot kort geleden veel feyenoorders, maar het is helemaal niet gezegd dat zij hun niveau handhaven.

als je 27 bent kun je nog 2 kampioenschappen mee. misschien wel 3. ook heitinga kan altijd nog mee. heb je ook een standin rechtsback.

ik had anita er bij gehouden, omdat je die ook centraal voor de verdediging kwijt kunt. en bouma had ik thuisgelaten.

iedereen weet dat onze verdediging de minste linie is (duhuh), maar dat heeft marwijk gerepareerd met bommel/de jong er vlak voor. dat werkte op het wk goed, maar nu niet. maar tegen brasil werden we ook weggespeeld hoor, die wedstrijd keerde alleen maar omdat er een paar ballen toevallig invlogen. maar toen waren ze duidelijk fitter, een van de belangrijkste zaken die ik nu miste. fitheid, met het enorm dom locatiekiezen het grote euvel.
Reply
Een kamp Sneijder dat volgens de Ajax school wilde ballen vs een kamp van Persie dat Huntelaar saboteerde Eusa_think
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ik kan me er wat bij voorstellen. huntelaars nou gezegd zijn dat hij moest oprotten als hij zijn smoel niet een keer hield.

dat zou ook verklaren waarom huntelaar geen bal kreeg van welke aanvaller dan ook, zo zag ik gisteren in een statistiekje. de voornaamste reden is niet de fitheid of de vorm, maar het haantjesgedrag van de heren. dat maakt het natuurlijk wel extra treurig en zuur...

ik zou de wk kwalificatie beginnen zonder persie. gewoon 3 spitsen, met een linksbuiten en een rechtsbuiten. als robben 1 keer naar binnne trekt wisselen. dan boerigter op links. op rechts kuijt/naarling. achter de spits snijder, daarachter de jong en clasie/anita. centrum vlaar/de vrij, linksback willems/pietrs/anita rechtsback wiel/van rhijn.
Reply
Quote:08.34: De middenvelders van Oranje krijgen er in de column van Johan Cruijff flink van langs. 'Zij lieten na bij balverlies meteen druk op de bal te zetten. Op die manier hou je de tegenstander in de tang, blijven de ruimtes klein en haal je de diepte uit hun spel', aldus Cruijff: 'Als Nederland dat goed had gedaan, dan waren zeker drie van de vijf tegengoals niet gevallen.' Ook meent de icoon dat de pass over 4, 5 meter dramatisch was. 'Hoe kan je goed opbouwen als de bal steeds achter de man of met te weinig snelheid wordt gegeven? Zo blijkt eens te meer hoe moeilijk het is om simpel te voetballen.'

ik ben het dus helemaal met hem eens, hoewel ook de voorste linie slecht druk zette. maar het is me al duidelijk, ze hadden het gewoon niet voor elkaar over.

ook die veel te zachte passjes achter de man, dat risicoloze, daar heb ik me vreselijk aan gestoord. het is niet moeilijk om simpel te voetballen, maar als de angst om fouten te maken te groot is krijg je dat soort ballen.
Reply
Ik kan me goed vinden in je opstelling.
Al ken ik de Vrij niet goed genoeg en zou ik eerder kiezen voor Vlaar/Heitinga of Vlaar Mathijssen, maar de Vrij; waarom niet hem een kans geven.
Anita zie ik liever als reserve verdedigende middenvelder en Urby erbij voor linksachter.

Robben mag er van mij uitblijven, want ik denk niet dat hij kan spelen zonder naar binnen te trekken.
Ik ben benieuwd wie bondscoach wordt. Ik verwacht dat van Marwijk zelf zal gaan aftreden.
Op zich hoeft het van mij niet eens, maar hij moet wel afscheid van een aantal jongens nemen en dat zal hij denk ik niet doen, dus is het misschien toch het beste om een nieuwe bondscoach te krijgen.

Ik denk dan dat Koeman wel geschikt is, maar Feyenoord heeft al aangegeven hem niet kwijt te willen. Kan een bondscoach niet ook clubcoach zijn?
v Gaal/Adriaanse zou ik voor kiezen wanneer je echt moet gaan opbouwen met een half elftal nieuwe jonge spelers, maar niet met deze groep. Koeman lijkt mij echt de beste optie
The great old Ludwig von...
Reply
koeman is de meest logische optie. hij wil dat. hoewel ik het wel stom vindt om op je 45ste al alle banen gehad te hebben. tuurlijk willen wij hem niet kwijt, daarom gaat de knjb ons een afkoopsom betalen en ons subiet in categorie III stoppen.

de vrij vlaar zeg ik alleen omdat ze altijd samen spelen. beter is natuurlijk doorgaan met heitinga/vlaar, met als back up de vrij/matijsen/bruma.

op rechts hou je dan vd wiel/rijn en evt heitinga. op links pieters (was ik ff vergeten), anita maar ook willems. en drenthe natuurlijk.Neiner
Reply
Volgens Spaan (vriendje v Van Persie) is Huntelaar het 'gezwel' binnen de selectie.
Een stel kut ego's zijn het die willens en wetens de boel hebben lopen saboteren, me dunkt.
v Hanegem heeft wel een punt... naai ze er allemaal maar uit, stel minder kwaliteit op, maar wel spelers die voor elkaar willen lopen. NL staat gewoon te kijk.

Probleem met die spits positie is dat zowel v Persie als Huntelaar het te hoog in hun bol hebben. Beide hebben een 'goed' seizoen gedraaid, maar beide zijn zelden beslissend in topduels. Huntelaar naait er 30 in tegen alleen het rechterrijtje in Duitsland. In topduels laat hij het gewoon af weten. v Persie heeft dit seizoen voor het eest wat gescoord tegen topploegen, maar al seizoenen lang valt hij in topduels door de mand. Beide spelers doen nu net of ze beide Messi zijn, maar hebben beide nog te weinig afgedwongen voor deze status. Ik kots op dit gedrag, en dan heb ik het alleen nog maar over onze spitsen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat te denken van Vd Wiel die vindt dat hij 'niet goed gebruikt' is. Mss eerst gewoon eens fatsoenlijk gaan verdedigen?
Reply
Egotrippers, sfeerverziekers, over-the-hillers en slecht-gemotiveerden die er de volgende keer niet meer bij hoeven te zijn. Dit is volgens Derksen het lijstje selectiespelers waar van Marwijk niet mee verder wil gaan:

Huntelaar,
van der Vaart
Heitinga
van der Wiel
Bouhlarouz
van Bommel
Bouma
Kuyt

Ook Afellay en Robben deden arrogant en lagen niet zo goed in de groep maar die mogen nog wel

Gooi die drol van een Mathijsen er wat mij betreft ook maar uit en probeer het maar met aanvulling van jeugd, die met een Nederlands-lievend hart willen spelen, die het de hoogst denkbare eer vinden om voor hun vaderland te mogen voetballen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
(26-06-2012, 05:31 PM)Bredanaar Wrote: Ook Afellay en Robben deden arrogant en lagen niet zo goed in de groep maar die mogen nog wel

Gooi die drol van een Mathijsen er wat mij betreft ook maar uit en probeer het maar met aanvulling van jeugd, die met een Nederlands-lievend hart willen spelen, die het de hoogst denkbare eer vinden om voor hun vaderland te mogen voetballen.

Afellay is natuurlijk samen met Persie het lievelingetje van Marwijk!

Volgens mij stond Mathijsen ook op dat lijstje dat Derksen gisteren zei....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
inderdaad...
Van Marwijk houdt grote schoonmaak

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Bert van Marwijk heeft bij de KNVB reeds aangegeven, dat hij de komende WK-kwalificatie in wil met een sterk verjongde selectie. De bondscoach gaat een grote schoonmaak houden, waarbij een aantal grote namen het slachtoffer worden.


De bekendste namen van internationals die gaan sneuvelen zijn: Klaas-Jan Huntelaar, Rafael van der Vaart, Joris Mathijsen, Khalid Boulahrouz en John Heitinga. Van Marwijk twijfelt er nog over of ook Dirk Kuyt afgevoerd gaat worden.
Mark van Bommel had eerder al zijn plaats ter beschikking gesteld.

Ik ben er natuurlijk niet bij geweest, dus kan moeilijk oordelen over wie de rotte appels nou zijn, maar toch wel opmerkelijk. Opvallend dat bij de "grote" namen, geen Robben en van Persie zitten.
Oke, ik begrijp als je afscheid neemt van Huntelaar dat je dan ook niet de andere spits kwijt wilt.
Vaart begrijp ik echt niet, maar goed dat zal wel te maken hebben met andere zaken dan voetbal....
Maar onder de naam "verjongen". Tja....
The great old Ludwig von...
Reply
Idd, VDV en Huntelaar zijn op hun top nu, als je ze niet meer selecteert is dat niet om voetbalredenen. Ik vind dat je dan slecht bezig bent als KNVB/bondscoach.
Reply
Hij maakt zich nog ongeloofwaardiger dan dat ie al was....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Hij heeft zelf ook nog de namen gelekt..dag Bert
Reply
(27-06-2012, 01:24 PM)kooltje Wrote: Hij heeft zelf ook nog de namen gelekt..dag Bert

Idd, dag Bert!



Bert van Marwijk stapt op als bondscoach van Oranje

27/06/2012 22:01

Bert van Marwijk is niet langer bondscoach van het Nederlands elftal. Dat heeft de KNVB woensdagavond bekend gemaakt.

Bert van Marwijk voerde na terugkeer in Nederland twee evaluatiegesprekken met de KNVB over de gang van zaken rondom het EK. Woensdag diende Van Marwijk na goed overleg zijn ontslag in bij de voetbalbond. 'Ik heb hevig getwijfeld, maar toch besloten om deze stap te moeten nemen', stelt Van Marwijk.

Van Marwijk was sinds 2008 bondscoach en leidde Oranje tijdens het WK 2010 naar de WK-finale, waarin Spanje na verlenging met 1-0 te sterk was. De kwalificatie voor het EK in Oekraïne en Polen verliep vlekkeloos, maar tijdens de eindronde stelde Nederland teleur met drie nederlagen tegen Denemarken, Duitsland en Portugal.

'De KNVB is Van Marwijk bijzonder erkentelijk: hij heeft uitzonderlijk goed gepresteerd met een finaleplaats op het WK en een eerste plaats op de FIFA-ranking. Ik kijk persoonlijk met een heel goed gevoel terug op onze samenwerking. Natuurlijk is het spijtig om vroegtijdig afscheid van elkaar te nemen, maar we moeten realistisch zijn', aldus directeur betaald voetbal Bert van Oostveen in het persbericht van de voetbalbond.

De opvolger van Van Marwijk is nog niet bekend. Het lijkt wenselijk dat die er nog komt voordat Nederland op 15 augustus vriendschappelijk tegen België speelt. Een maand later staan de kwalificatieduels tegen Turkije (thuis op 7 september) en Hongarije (uit op 11 september) op het programma.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
(27-06-2012, 01:24 PM)kooltje Wrote: Hij heeft zelf ook nog de namen gelekt..dag Bert

oh ja joh? omdat johan dreksen dat zegt? en de telegraaf dat vervolgens klakkeloos overneemt? de telegraaf die alleen het tegenovergestelde wil schrijven van het ad, die koppig wordt als er geen neus bondscoach is, of een bondscoach hun liefje vd vaart uit het elftal zou willen hebben?

terwijl het ad ondertussen heel infantiel berichten in de wereld slingert dat bert mag blijven.

dat je niet door deze semi-oorlog heen kunt kijken is wel treurig zeg.

goeie bondscoach. jammer dat hij weg is. maar het was niet houdbaar meer. voor hem zelf was er geen eer meer te behalen, de groep is uitgeknepen.

(27-06-2012, 03:05 AM)Overdune Wrote: Idd, VDV en Huntelaar zijn op hun top nu, als je ze niet meer selecteert is dat niet om voetbalredenen. Ik vind dat je dan slecht bezig bent als KNVB/bondscoach.

het probleem van vd vaart is dat hij weliswaar goed is, maar dat op alle posities waar hij uit de voeten kan een betere spelers voorhanden is. dat betekent dus dat hij moet accepteren dat hij meer dan regelmatig van de bank begint. net zoals fabregas dat accepteert.

maar vdv gaat telkens wijzen naar het aantal interlands dat hij heeft gespeeld. dat is natuurlijk in het geheel geen reden, ruud krol stellen we ook niet meer op.

maar goed, als het zo is dat hij telkens gaat muiten, dan moet je hem er niet bijhalen. zeker niet bij zo'n toernooi, waar je alleen een kans hebt om te winnen als alle neuzen dezelfde richting op staan. zoals bij het wk 2 jaar geleden.
Reply
Als Gullit het wordt, lever ik mijn paspoort in.
DIe gast heeft alleen nog maar bewezen dat het een flut trainer is. Dat is nog erger dan een onervaren trainer.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Laten we idd hopen dat hij het niet wordt zeg.
Reply
Van Gaal heeft iig meteen de belangrijkste knoop doorgehakt; Huntelaar in de spits (en geen half werk door Van Persie geforceerd ergens anders neer te zetten).

Verder opvallend (maar goed denk ik), Van der Wiel niet geselecteerd (of is hij blessé?). Juist wel geselecteerd zijn mensen die ik hier al eens voorbij heb zien komen; De Vrij, Van Rhijn, Martins Indi, etc.

Benieuwd wat uiteindelijk de vaste opstelling gaat worden. Komt Pieters terug in de plaats van Willems? Systeem sowieso veranderd, en Robben weer op links (met een spits als Huntelaar lijkt me dat goed). Van mij hadden Mathijsen en/of Heitinga er wel uit gemogen, weet alleen niet direct een vervanger.
Reply
Lol, gaan we met een C-team nu gewoon van Italie winnen?
Reply
Nee dus, pff..
Reply
Veel beter gaat t niet worden de komende jaren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: