The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forummer van de Week (21-30)
#3
Bakke
[Image: eindexamen003.jpg]
[Image: DSCF8268.JPG]

Naam?
Erik E. van Dam

Leeftijd?
19 jaar

Woonplaats?
Oud-Beijerland, zo'n 15 tot 20 km onder Rotterdam en op kamers in Wageningen

Beroep/opleiding?
Eerstejaars student Journalistiek aan de Chr. Hogeschool Ede.

Verliefd/verloofd/getrouwd?
Verloofd en getrouwd is voorlopig nog een ver-van-mijn-bed-show, maar verliefd ben ik vaak genoeg geweest! Soms was het geluk aan mijn zijde, soms niet. In ieder geval komt het erop neer dat, als het een keer goed zit, ik een soort fatale bindingsangst krijg en er direct mee kap. Misschien is het eigen bedachte gezegde 'najagen is leuker dan hebben' wel typerend voor me.

Favoriete voetbalclub?
Ajax, alhoewel dat meer een teletekst-supportersschap symboliseert. Ik ben welgeteld twee keer in de ArenA geweest, wat overigens enorm leuk was. Ik heb gewoon nooit iets gezien in de andere clubs in mijn jeugd (Feyenoord en PSV) en koos dus onbewust voor 'de beste'. Nu heb ik nog wel steeds feeling met Ajax. De speelstijl bevalt me, de trainers zijn vaak reuze interessant en de zeer creatieve spelers eindigen vaak bij mooie topclubs. Qua buitenland volg ik Arsenal (Bergkamp!) met grote interesse, maar ik heb ook 'iets' met AS Roma.

Favoriete voetballer(s) nationaal?
Nederlanders of Eredivisie, dat laat ik even in het midden. Ik heb geen echte held binnen de Eredivisie, er spelen geen spelers die mij enorm aanspreken. Objectief gezien vind ik Kuyt al echt een hele grote, en bevalt zijn stijl me ook. Spelers die leiderschap tonen, de ploeg op sleeptouw nemen wanneer nodig, en niet verzaken vind ik wel prachtig.


Favoriete voetballer(s) internationaal?
Dennis Bergkamp is gewoon een held. Wat die man al jaren flikt op internationaal topniveau is gewoon onbeschrijfelijk. Ik hoop dan ook ieder seizoen vurig dat Wenger 'm weer een kans geeft. Van wat ik heb meegekregen is het na dit seizoen echt afgelopen met 'Burkkemp.' Een doodzonde, ik blijf bij mijn bewering dat het met Oranje bergafwaarts ging zonder Bergkamp. Andere 'favorieten' buiten de landsgrenzen zijn de sterren uit Championship Manager, zoals Robinho en Diego. Die volg je dan met een ander gevoel, hoe vreemd dat ook klinkt. Robert Pires vind ik overigens ook een prachtspeler. Toveren met de bal, daar kom je toch voor naar het stadion?

Favoriete trainer?
Het blijft altijd een kapitale misser dat de top 3 nooit Henk ten Cate heeft aangetrokken. Dat is een coach die uit een middelmatig elftal een prima voetballend team trekt, en ook gewoon duidelijk maakt waar hij over praat, niet vervalt in vage termen. Louis van Gaal vind ik ook heel sterk, al was het alleen maar vanwege die schitterende emotionele momenten in Spanje... 'Los amigos de la presa...'. Verder heeft Co bij Ajax iets fantastisch neergezet en is hij ten onrechte weggewuifd.

Mooiste Stadion?
Ik heb er nog niet heel veel gezien. De ArenA, De Kuip, het GelreDome, de Nieuw Galgenwaard binnenlands. En verder San Siro/Giuseppe Meazza, Delle Alpi en Nou Camp. San Siro vond ik wel heel erg groot en mooi, al was er net een verbouwing gaande. Het lijkt me mooi om nog eens stadions in Brazilie of Argentinië te zien. En als het meezit ben ik rond de jaarwisseling in een stadion in Engeland.

Mooiste voetbal tenue?
AS Roma heeft absoluut een mooi shirt. Voor de rest zou ik geen interessante shirts kunnen noemen. Barcelona heeft iets speciaals, maar ook die van Arsenal is apart.

Voetbal je zelf?
Nee, heel typisch als je bedenkt hoe intensief ik er mee bezig ben. Ik ben een vrij passieve voetballer. Heb er nooit op gezeten (verkoos als kind honkbal), maar het wel regelmatig buiten gespeeld. Zo af en toe een zaalvoetbalwedstrijdje er tussendoor is ook geinig, maar dan komt die gare conditie weer om de hoek kijken....

Andere sporten die je leuk vind (passief/actief)?
Om te doen; honkbal, squash, in mindere mate basketbal. Om te kijken; bijna alles, behalve blind simultaandammen en rolstoel-hordenlopen.

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Dat wisselt. Soms ben ik te lui om van de bank af te komen, soms ben ik druk bezig. Naast school en werken ben ik eigenlijk 24/7 bezig met sport, passief en actief. Dat kan zelf sporten zijn, TV kijken of virtueel via Hattrick. Daarnaast ga ik in de weekenden bijna altijd stappen, ga ik 'iets' doen met vrienden, geef ik onbezonnen m'n salaris uit of lees ik een boek.

Favoriete film?
Tsja, ik heb al een tijdje over deze vraag nagedacht. Ik heb heel wat films gezien, maar er is er niet één waarvan ik zeg; dat was de beste. Ik vond The Exorcist, Stir of Echoes en Seven vrij goed, en geniet van mafia-films.

Favoriete muziek?
Dat hangt echt van mijn stemming af. Normaal gesproken zet ik de radio vaak aan, en neurie ik mee met wat er langskomt. Maar wat altijd wel in de smaak valt is Switchfoot, Train en Keane.

Favoriete TV programma?
Eigenlijk alles wat er langskomt, qua sport. Daarnaast hangt het er vanaf waar ik langs zap. Ik heb enkele afleveringen van Desperate Housewives gezien en dat was best leuk. De Amerikaanse series als Seinfeld zijn ook schitterend; doodgewone mensen als jij en ik die komische dingen meemaken. Verder zijn documentaires over het één of ander ook wel aan me besteed. Peter R. de Vries kijk ik overigens ook.

Je favoriete boeken/tijdschriften?
Ik heb echt een jaar of twee, drie weinig gelezen. Sinds kort ben ik bezig met boeken die ik tweedehands koop in Wageningen. Daar zitten weinig bekende titels bij. Omdat het al wat langer geleden is dat ik echte literatuur in handen had, kan ik me geen bijzondere titels meer herinneren. Wat betreft sportboeken vond ik de biografieën van Jaap Stam en Clarence Seedorf heel goed, en verder de boeken '500 dagen in Zuid-Korea', 'Diep in de nacht' en 'Bloed aan de paal'.
Tijdschriften; jarenlang de Donald Duck en tot nu toe alle 118 Donald Duck-pockets. Je leert er meer van dan veel mensen denken. Verder de FHM op een blauwe maandag, en voetbalbladen.


Lievelingseten?
Grieks, Italiaans en Amerikaans.

Aan welke managerspellen doe je mee?
Nou, voor het eerst in jaren eigenlijk géén. Heb vanaf het begin aan CM deelgenomen, en ook tijdenlang Champions Manager, Premier League Manager en Serie A Manager, het Bondscoachspel, Prima-12, etc, etc, gespeeld.

Wanneer voor het eerst op het forum?
Enkele maanden op het blauwe forum, vol verbazing over forummers als bier, *Pipo* en vele anderen. Toen nog bekend onder een andere naam en eigenlijk direct daarna als Bakke.

Waarom Bakke als forumnaam?
Op de middelbare school kwam ik bij een jongen in de klas die direct een voetbalnaam voor me moest bedenken. Erik was blijkbaar niet pakkend genoeg. Dus werd het Eirik, naar de Noor Eirik Bakke. Zo werd ik ook kortstondig genoemd door klasgenoten en vrienden. Tegenwoordig weet een enkeling het nog en natuurlijk het forum.

Favoriete forummer(s)?
El Parasito ken ik persoonlijk, dus die vanzelfsprekend. Verder Dommel, Treesong (om zijn kennis, niet om zijn zinnige uitspraken), Mac, Fabian, GZ, Antidote, Marshall en boca.
waf kan soms leuk uit de hoek komen, maar is soms ook een dooddoener en doordrammer.


Minst favoriete forummer(s)?
Zij die niets bijdragen aan een discussie, overmatig posten of bevooroordeeld zijn over anderen. Met name VMG, Winstonicus en consorten.

Wat vind jij van De Wedstrijden op Talpa?
Voorlopig slaan ze de betere weg in. In het begin had ik -zoals iedereen- het gevoel; 'waar zijn ze mee bézig?' Reclameblokken van 10 minuten, niet openen met de meest aansprekende wedstrijd van het weekend, en een ellenlange analyse van RBC - FC Groningen. Inmiddels doen ze het beter, maar ben ik nog steeds niet blij als ik de showroom-kop van Gullit weer zie als analyticus. Wilfred Genee is een redelijk talentvolle presentator, maar ik vind hem meer passen bij de wedstrijden van de Premier League. Hij babbelt teveel, wil teveel zeggen in een tijd die je kort en bondig moet gebruiken. De vergelijking met de NOS valt in het voordeel uit van laatstgenoemde... Maar goed, zoals gezegd doen ze het stukje bij beetje wat beter, dus als het meezit zijn we aan het eind van het seizoen aan ze gewend.

Hoe ben je als Nederlands jochie in aanraking gekomen met honkbal?
Als kind was ik weinig geïnteresseerd in voetbal, dat kwam pas op mijn tiende, elfde. Ik kon het niet echt goed en keek naar andere sporten. Tafeltennis vonden mijn ouders geen sport, anders was ik nu misschien al in één adem genoemd met Danny Heister en Trinko Keen. Voor tennis was ik niet snel genoeg, dus bleef honkbal over, een sport waarbij je het vooral van korte sprints moet hebben. In mijn oude woonplaats Spijkenisse speelde ik bijna twee jaar honkbal, waarin ik me ontwikkelde als een redelijk goede pitcher voor mijn leeftijd. Maar helaas, na enkele keren te zijn geraakt door de slagman wierp ik met minder zelfvertrouwen, en daalde mijn niveau. Mijn coach repositioneerde me naar het verre veld, waar ik de motivatie volledig kwijtraakte. Bovendien was ik de jongste van het team, wat ook niet in m'n voordeel werkte. De positie van pitcher heeft toch een soort aanzien, dus echt vrienden maakte ik daar niet mee.
In mijn Amerika-tijd leefde het weer wat op, maar door de lange afwezigheid in de sport, een chronisch gebrek aan conditie, en een enorme achterstand op mijn teamgenoten (die de sport al vanaf hun 4e, 5e spelen) werd dat een kleine teleurstelling. Ik ben sporadisch ingevallen bij een fikse voorsprong, wat dan wel weer leuk was. In principe kon ik het niveau aan, als ik maar een betere conditie had gehad. Die kweek je namelijk niet in een snelle tijd. Het gooien en vangen herstel je eigenlijk wel met enkele maanden training.
Honkbal blijft gewoon een fascinerende sport, ondanks de opmerkingen van sommige leken ('saai', 'te tactisch', 'onduidelijk'). Als je echt weet waar je mee bezig bent is een honkslag net zo mooi als een doelpunt in voetbal.


Jij hebt dus genoten van al dat honkbal op tv de afgelopen maand?
Het was zeker interessant! Ik was echter regelmatig niet in de gelegenheid om het te zien; druk met school, werken, reizen, en als het niet één van die drie was, dan wel bijslapen smile. Ik heb wel enkele momenten gezien, en dan is het toch weer denken; 'wat zou ik in zo'n situatie hebben gedaan?', 'was die bal echt wijd?' enzovoort

Jij bent onlangs teruggekomen uit het land waar honkbal volkssport nummer 1 is. Hoe was het in Amerika? Wat heb je er gedaan?
In woord; onvergetelijk. Ik ben in augustus 2004 vertrokken naar een klein plaatsje (1400 inwoners) in de staat Wisconsin. De meeste weten wel wat ik daar gedaan heb, maar zo niet, dan bij dezen: ik heb het laatste schooljaar van de Amerikaanse high school gedaan, tussen de Amerikaanse jongeren. Vijf dagen per week naar school, en na school sporten. In de nazomer en herfst heb ik American Football gespeeld, in de winter heb ik niets gedaan (basketbal is conditioneel te zwaar, worstelen leek me al helemaal niks), en in het voorjaar heb ik het honkbal meegemaakt. American Football was het hoogtepunt, daar heb ik bijna een filmscenario in werking gezet door als water boy de geblesseerde kicker te vervangen, en vervolgens een schoolrecord te verbreken. Het basketbal was echter ook fantastisch, met het bijwonen van wedstrijden waarin je eigen vrienden gewoon punten scoren voor jóuw school. De hele wedstrijd spreekkoren, scheidsrechters intimideren en samen lijden als je punt na punt tegen krijgt. Urenlang in de auto zitten met vrienden, op weg naar uitwedstrijden. Ik ben op één duel na naar alle uit-en thuiswedstrijden gegaan, en dat als 'buitenlander'. Het was gewoon te gaaf voor woorden.
Tijdens die tien maanden heb ik bij een gastgezin in huis gewoond, dat na verloop van tijd natuurlijk een soort eigen familie wordt. Ik heb er schitterende momenten aan over gehouden en ben er mentaal ook enorm van gegroeid.
De vooroordelen die ik, en met mij vele Nederlanders, had over de VS, zijn grotendeels weggenomen. Daarbij moet ik wel zeggen dat er ook nog dingen zijn die terecht 'verkeerd' gevonden worden aan de Amerikanen. Zo kunnen ze ongeinteresseerd zijn, of juist overdreven aardig.


Een schoolrecord gebroken bij het American Football? Vertel?
Tijdens onze uitwedstrijd tegen North Fond du Lac (het was hun Homecoming) regende het als een gek. Ik stond inmiddels drie wedstrijden in 'de basis', en was dus de vaste kicker bij het schieten van een extra point na de touchdown. Aangezien ik minder spiermassa had opgebouwd dan de andere jongens, en ik eigenlijk maar zelden in actie kwam (een extra point komt gemiddeld zo'n 3x voor in een wedstrijd, als je het netjes doet, en een wedstrijd duurt 4x12 minuten...), verkleumde ik van de kou. Van mijn American mom kreeg ik nog handschoenen, die een beetje hielpen. Maar goed, om een kort verhaal lang te maken; ons team deed het fantastisch tegen North Fondy, en maakte maar liefst 6 touchdowns (is 6x6 = 36 punten). Na iedere touchdown mag de kicker het extra point proberen te maken, en ik deed het boven verwachting; alle zes raak. Mijn score was dus 6 uit 6 = 100%. Het oude record stond op 6 uit 7 = 85,7%. Daarmee had ik het nieuwe record in handen, want niemand had ooit beter gepresteerd dan 5 uit 5. Sinds een week of 3 geleden sta ik dus vermeld in de recordboeken van de school :wink:


Dus het High School gebeuren is precies zoals je ziet in de Amerikaans films en TV-series?
Niet precies. De leraren zijn minder grappig, en eigenlijk is school 'overal' hetzelfde, als ik het voorzichtig mag zeggen. Ook in Amerika moet je gewoon huiswerk maken, opletten in de les en toetsen maken. Daar heb ik me op verkeken, vrij naief eigenlijk. Je hebt wel van die 'lockers', die lange kluisjes waar je je jas in kwijt kan en je boeken stalt. Je loopt er niet, zoals op Nederlandse middelbare scholen, met je overvolle rugzak door de hele school. Ook zijn de mensen er vaak anders. Op de school waar ik zat (300 man) kende iedereen echt iedereen, waar ik hier nog altijd dagelijks nieuwe mensen tegenkom. De sport speelt een grotere rol dan veel mensen denken. Al zie je in films vaak de 'jocks' en 'cheerleaders', toch klopt dat niet helemaal. Je hebt wel de sportfreaks, nerds en knappe meiden, maar toch is er niet zo'n enorme rivaliteit. Misschien dat ik het getroffen heb qua school, en dat ik als 'buitenlander' makkelijker contact legde, maar dat het er leuker is dan hier, staat voor mij vast.

Heb je plannen om ooit terug te gaan naar Amerika?
Ja en nee. Ja, omdat ik erg graag weer mijn vrienden en 'familie' terug wil zien, en omdat er ook nog een meisje woont met wie ik een tijdje iets gehad heb. Als ik te lang wacht met teruggaan, verwateren alle contacten op den duur, wat eeuwig zonde zou zijn. En nee, omdat ik, als ik ga, veel mensen niet zal spreken. Dat komt doordat, als ik 's zomers naar Amerika ga, veel vrienden aan het werk zijn, inclusief mijn gastgezin. Zij werken in de zomer vaak door, en mijn vrienden werken dan juist enorm veel om bij te verdienen. Dus zal ik tegen die tijd voornamelijk op mezelf aangewezen zijn.
Wat wel een optie zou zijn, is rondtrekken door de VS, en dan mijn oude woonplaats een paar dagen of een week aan te doen. Ik wil dan gelijk naar o.a. New York toe, er een trip van maken zeg maar.



Waarom ben je de studie Journalistiek gaan doen?
Eigenlijk om meerdere redenen. Ten eerste heb ik iets met het nieuws, ik wil gewoon op de hoogte blijven van wat er gebeurt, en vind het dus leuk om er mee bezig te zijn, het te schrijven of te vertellen. Ten tweede lijken de banen die met journalistiek te maken hebben me heel interessant. De droombaan lijkt me die van Max Westerman, zeker gezien mijn Amerika-jaar zou dat echt fantastisch zijn. En je moet hoog inzetten, niet waar? Werken bij een van de Amerikaanse sportzenders lijkt me ook geweldig, als interviewer of commentator. Daarnaast lijkt het werken voor een sportblad me ook een uitdaging; ik ben eens een dag meegelopen bij de redactie van Sport International/Voetbal International, en heb toen nog even met Derksen staan praten. Dat was echt gaaf, hij zei toen zelfs; ,,Als je nog eens een stageplek zoekt..." Ik was daar toen om eens een kijkje te nemen in de keuken van een redactie. De vader van een goede vriend was redacteur voor SI, zo kwam ik eraan.
Volgend jaar maak ik de keuze tussen GP (Geschreven Pers) en RTV (Radio/Televisie). Ik weet het nog niet 100% zeker, maar ga waarschijnlijk voor GP, omdat ik gewoon meer feeling heb met schrijven. Als het dus meezit quoten jullie me over 10 jaar met de nieuwsberichten op het voetbalforum :wink: .


Ik heb jou wel eens op het forum een discussie zien voeren over het geloof. Wat betekent jouw geloof voor jou?
Het is een basis waarmee ik leef, zonder er overdreven mee bezig te zijn. Veel mensen zullen denken dat ik dan iedere dag de Bijbel lees, of drie uur per dag bid. Zo is het niet en zal het ook niet worden. Ik ben opgevoed met het christelijk geloof, en heb later (zonder dwang) ook voor mezelf 'een keuze' gemaakt. Ik denk over sommige dingen gewoon anders, zonder te zeggen dat iets principieel goed of fout is. 's Zondags ga ik een keer naar de kerk (dus niet twee keer, en ik draag gewoon een spijkerbroek en t-shirt), en er wordt voor en na het avondeten gebeden. Als je voor jezelf gewoon 100% zeker weet dát er een God bestaat en je voelt dat het waar is wat in de Bijbel staat, tsja, dan leef je er ook naar. Natuurlijk zit ik ook wel eens met vragen of twijfels, maar ja, daar praat ik dan weer over met anderen. Het enige probleem is alleen dat ik me op sommige punten persoonlijk voel aangevallen door mensen die geen waarde hechten aan een geloof. Toen Treesong het bijvoorbeeld had over 'een gristenhond' dan ervaar je dat anders. Ook had ik laatst op school een discussie, en als je dan in je eentje tegen tien man staat, tsja...

Vind je het moeilijk om Christen te zijn?
Het is niet altijd even makkelijk, nee. Soms begrijpen vrienden niet dat je zondags niet mee naar de stad gaat. Op zaterdagavond ga ik gewoon uit, lig ik tegen 03.30 in mijn bed en ben ik er om 09.30 weer uit... dat doe ik dus wel gewoon. Je krijgt vaak reacties dat het geloof iets is wat toch allang 'vals verklaard' is ofzo, dat het gewoon niet kán, aan de hand van de huidige wetenschap. Het is dan moeilijk om ook echt goede argumenten aan te kunnen dragen. En er wordt ook steeds meer op neergekeken, maar goed, dat is al voorspeld :wink: .

Wat zijn de mooie dingen aan het Christelijk geloof?
Ondanks dat de wereld er steeds verder op achteruit gaat, weet je dat het -uiteindelijk- goed komt. Wat ook mooi is, is dat je soms gesprekken hebt met mensen die er niets van weten of willen weten. Zo heb ik een tijd geleden nog een gesprek gehad met iemand van het forum, wat misschien ook weer verhelderend heeft gewerkt voor diegene.
Andere mooie dingen zijn zeg maar dingen die je samen kan doen op zondag of doordeweeks (waar ik dan zelf niet aan meedoe). Ik kan nog wel andere mooie dingen opnoemen, maar daar zijn de forummers denk ik niet in geïnteresseerd, misschien dat ze deze vraag zelfs al oversloegen :Big Grin


Wil jij tot slot nog iets kwijt aan het forum? Wijze woorden, opmerkingen of adviezen?
Ga flink de discussie aan, maar laat iedereen in z'n waarde. Echte adviezen heb ik niet, zoals die van Treesong (trek bij de Febo je eten altijd uit het onderste laatje).
Verder niet veel, behalve dat het gewoon een topforum is. Discussies genoeg, het ontbreekt niet aan interessante mensen.
Toch 1 tip nog; bezoek het Hattrick-forum eens, en ga Hattrick spelen. Zelfs de meest verstokte forummers die weigeren zich in het spel te verdiepen zijn welkom :wink: .


By Davydoff
Reply


Messages In This Thread
Forummer van de Week (21-30) - by Antidote - 18-05-2005, 12:48 PM
[No subject] - by Antidote - 18-05-2005, 12:52 PM
[No subject] - by Antidote - 16-10-2005, 11:56 PM
[No subject] - by Antidote - 08-11-2005, 07:08 PM
[No subject] - by Antidote - 08-11-2005, 07:35 PM
[No subject] - by Gerben Zonderland - 21-11-2005, 10:27 PM
[No subject] - by Antidote - 27-11-2005, 11:10 PM
[No subject] - by Tripplexxx - 30-11-2006, 06:50 PM
[No subject] - by Mac - 30-11-2006, 09:22 PM
[No subject] - by Peter - 30-11-2006, 09:49 PM
[No subject] - by Mac - 30-11-2006, 11:45 PM
[No subject] - by T00L - 01-12-2006, 12:10 AM

Forum Jump: