The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams CL-Manager 2006-2007
line ups op uefa!
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
Heb morgen niet veel gelegenheid op het laatste nieuws te letten dus tips zijn welkom!

Quim (9.25M)

Ignashevich, Sergei (8.65M)
Cordoba, Ivan Ramiro © (11.85M)
Rafael, Schmitz (7.95M)
Clichy, Gael (12.75M)

Dica, Nicolea (9.70M)
Ronaldinho (18.10M)
Nakamura, Shunsuke (8.70M)

Liberopoulos, Nikos (7.10M)
Morientes (14.70M)
Karan, ümit (8.90M)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quim (9.25M)

Maicon, Douglas Sisenando (10.95M)
Toure, Kolo (14.40M)
Ayala, Roberto (12.45M)
Ignashevich, Sergei (8.65M)

Ronaldinho © (18.10M)
Nakamura, Shunsuke (8.70M)
Perotta, Simone (13.20M)

Fauvergue, Nicolas (5.90M)
Darcheville, Jean-Claude (7.60M)
Badea, Valentin (9.65M)


Dit wordt 'em....hopen dat de geplaatste clubs het niet af laten weten, je weet het nooit! Succes allemaal!
Reply
De hamvraag voor deze ronde is: Wie speelt er achterin bij Inter? Ik wil een verdediger van Inter aanvoerder maken, maar het is en blijft een gok met die Mancini.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
1 zelfde Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lamme Lennie Wrote:De hamvraag voor deze ronde is: Wie speelt er achterin bij Inter? Ik wil een verdediger van Inter aanvoerder maken, maar het is en blijft een gok met die Mancini.

Hehe vrog me psies hetzelfde af.

Laatste 3 comp. wedstrijden
Zanetti - Cordoba - Samuel - Burdisso (55' Maicon IN voor Solari)
Maicon - Cordoba - Materazzi - Grosso (Zanetti linkshalf) (88' Grosso OUT Gonzalez IN)
Maicon - Cordoba - Samuel - Grosso (Zanetti linkshalf) (52' Grosso OUT Figo IN) (Materazzi geschorst)

CL
Maicon - Cordoba - Materazzi - Burdisso (Zanetti linkshalf) (72' Grosso IN)

Zanetti en Cordoba zijn zeker denk ik.
Maicon laatste comp. wedstrijd niet in de basis, maar normaal de rechtback.
Bij Samuel/Materazzi en Burdisso/Grosso is het stuivertje wisselen. Ik verwacht Inter echter in de sterkste opstelling en dan denk ik dat Materazzi en Grosso zullen spelen.

Ik verwacht dus
Maicon - Cordoba - Materazz - Grosso en Zanetti opt middenveld.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waarom kan ik Loic Remy niet opstellen ?!? Icon_evil
Reply
Wat Inter betreft : ik durf de gok op Maicon wel aan. Ik ben dan ook een sloeber :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Devlin Wrote:waarom kan ik Loic Remy niet opstellen ?!? Icon_evil

dat vroeg ik me ook af Angry
dan maar
Djoeeeeeninhoooo

edit: beetje te veel brazilianen in mn efltal
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een andere prangende vraag is of Valencia in zijn sterkste opstelling speelt. Is het denkbaar dat Villa of Morientes rust krijgt? Ik twijfel wie van deze twee te nemen....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik gok op Villa............................maar twijfel ook wel........................
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
zoveel keus hebben ze niet meer bij valencia aande blessurelijst te zien... denk dat ze blij zijn als ze 11 man hebben... ga persoonlijk maar voor morientes denk ik
Reply
die remy zocht ik ook al ja......hoe zit dat sportdreams Icon_twisted ?
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
Devlin Wrote:waarom kan ik Loic Remy niet opstellen ?!? Icon_evil

Waar speelt ie?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
lyon
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:De hamvraag voor deze ronde is: Wie speelt er achterin bij Inter? Ik wil een verdediger van Inter aanvoerder maken, maar het is en blijft een gok met die Mancini.

Hehe vrog me psies hetzelfde af.

Laatste 3 comp. wedstrijden
Zanetti - Cordoba - Samuel - Burdisso (55' Maicon IN voor Solari)
Maicon - Cordoba - Materazzi - Grosso (Zanetti linkshalf) (88' Grosso OUT Gonzalez IN)
Maicon - Cordoba - Samuel - Grosso (Zanetti linkshalf) (52' Grosso OUT Figo IN) (Materazzi geschorst)

CL
Maicon - Cordoba - Materazzi - Burdisso (Zanetti linkshalf) (72' Grosso IN)

Zanetti en Cordoba zijn zeker denk ik.
Maicon laatste comp. wedstrijd niet in de basis, maar normaal de rechtback.
Bij Samuel/Materazzi en Burdisso/Grosso is het stuivertje wisselen. Ik verwacht Inter echter in de sterkste opstelling en dan denk ik dat Materazzi en Grosso zullen spelen.

Ik verwacht dus
Maicon - Cordoba - Materazz - Grosso en Zanetti opt middenveld.

Gewoon een middenvelder dus Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Enakarhire,kan deze van bordeaux ook niet vinden?
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
vergeet iedereen niet dat de databees al sluit om 5 uur? of was dat normaal ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
das immer
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
weinig tijd dus tegen de gewoonte in geef ik mn opstelling vast prijs. zitten der geschorsten of niet spelers bij? twijfel nog v persie of thierry... Wil van persie bebeto gebaartje doen????

Budget: 0.15M Fernandes, Carlos Alberto (8.65M)

Grosso, Fabio (11.55M)
Ignashevich, Sergei (8.65M)
Miguel (11.60M)
Faubert, Julien (8.10M)

Bodmer, Mathieu (6.50M)
Simăo Sabrosa (9.75M)
Ronaldinho © (18.10M)

Julio Cezar Da Silva, E Souza (6.75M)
Henry, Thierry (17.25M)
Klose, Miroslav (12.85M)
Reply
Zo mijn team is, na wat gepuzzel, af. Ik weet alleen nog niet wie ik deze keer aanvoerder maak, Ronaldinho zou wel eens Kaka-achtige taferelen op kunnen leveren deze ronde.. :-k

De rest van mijn team komt na 5en om de spanning bij de andere hooggeplaatste CT-ers erin te houden :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik heb vooralsnog een niet spelende keeper aangezien ik niks verwacht van Celtic/Shaktar/AEK/Sp. moskou. Deze teams zie ik veel terug als opvulling. Hoop dat de gok goed uitpakt en dat de spelers van deze clubs geen punten pakken!

Verder zijn Totti en Ilic de verrassingen bij mij deze ronde!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ik heb een spelende keepert en zoveel verrassingen heb ik niet Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
@ voe: je keeper lijkt me niet helemaal zeker, of hij moet weer in genade zijn aangenomen:

Quote:Keeper op te halen met toegift van een ton

24/10/2006 9 :54

Steaua Boekarest, of beter gezegd voorzitter George Becali, heeft genoeg van Carlos Alberto Fernandes. De Portugese doelman is vanwege zijn blunders niet langer welkom bij de Roemeense club.
Becali zet zelfs een bonus op zijn vertrek. 'Als iemand zich voor hem meldt, trek ik mijn portemonnee en leg ik er zelf 100.000 euro bij', aldus de voormalige spelersmakelaar.

Carlos Fernandes zou volgens Becali de hoofdschuldige zijn voor de nederlagen in de Champions League tegen Olympique Lyon en Real Madrid. 'Ik ben al een beetje bekoeld, maar ik blijf erbij: Fernandes mag weg en ik hoop dat de trainer deze winter een andere keeper haalt.'

Carlos Fernandes was tot aan afgelopen weekend altijd eerste keus bij Steaua. De doelman met Congolese roots staat bekend vanwege zijn fratsen in en buiten het veld. Bij Steaua sloeg hij al eens de camera van een fotograaf kapot toen hij geblesseerd toekeek bij het duel met Standard Luik.

@ Ekslem: AEK en Sp. Moskou spelen thuis tegen reeds geplaatste teams dus zo gek is dat niet als opvulling, al zie ik AEK niet opeens zijn 2de CL-overwinning ooit behalen tegen Milan. Shakhtar peerde er tegen Valencia thuis ook 2 in dus wie weet wat ze tegen Roma kunnen.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
die andere keeper van steau staat bij mij onder de lat Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Voyou Wrote:@ Ekslem: AEK en Sp. Moskou spelen thuis tegen reeds geplaatste teams dus zo gek is dat niet als opvulling, al zie ik AEK niet opeens zijn 2de CL-overwinning ooit behalen tegen Milan. Shakhtar peerde er tegen Valencia thuis ook 2 in dus wie weet wat ze tegen Roma kunnen.

Milan is nog niet geplaatst en Bayern zal eerste wil worden denk ik. Roam moet, is in vrom, scoort veel en Shaktar krijgt er veel tegen. Zo denk ik erover, maar we zullen zien hoe het uitpakt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Voyou Wrote:@ voe: je keeper lijkt me niet helemaal zeker, of hij moet weer in genade zijn aangenomen:
THX! heb nu die andere er maar in gezet ( al vewracht ik daar eigenlijk eerder 4-2 of zo, maar ja).
Mbt Valencia: Villa ging er zondag ook nog licht geblesseerd uit vlak voor tijd, ik heb m dus maar niet in mijn team gezet..
Reply
Hmmz, door deze laatste regel toch maar Morientes erin gegooid. Villa scoort vanavond dus 3 keer!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Probable teams:

Inter Milan - 12-Julio Cesar; 4-Javier Zanetti, 2-Ivan Cordoba, 25-Walter Samuel, 11-Fabio Grosso; 7-Luis Figo, 14-Patrick Vieira 5-Dejan Stankovic, 21-Santiago Solari; 8-Zlatan Ibrahimovic, 18-Hernan Crespo.

Sporting Lisbon - 1- Ricardo, 12-Marco Caneira, 13-Tonel, 4-Polga, 11-Rodrigo Tello, 27-Custodio, 10-Carlos Martins, 28-Joao Moutinho, 18-Nani, 19-Alecsandro, 20-Yannick.
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
Ekslem Wrote:
Voyou Wrote:@ Ekslem: AEK en Sp. Moskou spelen thuis tegen reeds geplaatste teams dus zo gek is dat niet als opvulling, al zie ik AEK niet opeens zijn 2de CL-overwinning ooit behalen tegen Milan. Shakhtar peerde er tegen Valencia thuis ook 2 in dus wie weet wat ze tegen Roma kunnen.

Milan is nog niet geplaatst en Bayern zal eerste wil worden denk ik. Roam moet, is in vrom, scoort veel en Shaktar krijgt er veel tegen. Zo denk ik erover, maar we zullen zien hoe het uitpakt.

Milan is inderdaad nog niet geplaatst maar als AEK nog boven Milan wil komen zullen ze met 4-0 moeten winnen vanavond en nog van Anderlecht. Verder heb ik de afgelopen jaren al zoveel trainers horen verklaren dat ze ondanks hun plaatsing gewoon hun sportieve plicht willen doen en eerste willen worden waarna een verre uitwedstrijd verloren werd met de B-garnituur dat ik daar niet meer intrap..

Shakhtar - Roma zou idd het verschil kunnen maken deze ronde, maar we zullen het wel zien ja!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: