The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GP Italia
#1
Quote:Alonso bestraft na hinderen Massa

Uitgegeven: 9 september 2006 20:21
Laatst gewijzigd: 9 september 2006 20:24

MONZA - Wereldkampioen Fernando Alonso start zondag slechts als 10de in de GP van Italië. De Spanjaard werd oorspronkelijk vijfde tijdens de kwalificatie, maar reed daarbij in de weg van Ferrari-rijder Felipe Massa. Die actie werd door de wedstrijdleiding bestraft.

De drie snelste tijden van Alonso in het laatste deel van de kwalificatie werden geschrapt en dat kost de Spanjaard in totaal vijf plaatsen op de startgrid. Daarmee start de WK-leider acht plaatsen achter titelrivaal Michael Schumacher.

Voor Alonso is het overigens niet de eerste straf dit seizoen. In Hongarije verloor de Spanjaard ook al startplaatsen nadat hij Robert Doornbos had gehinderd tijdens de oefenritten.

(hehe) Vrij onnozel moet ik zeggen. En voordat bepaalde types weer komen mekkeren dat het een complot is van Ferrari zeg ik: JA NATUURLIJK EN NOU EN? :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Ach, zelfs vanaf plaats 10 kan ie voldoende punten pakken Big Grin Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#3
Marshall Wrote:Ach, zelfs vanaf plaats 10 kan ie voldoende punten pakken Big Grin Hakkuh

kan kan kan, maar ik denk dat hij de finish niet haalt. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Ach, zelfs vanaf plaats 10 kan ie voldoende punten pakken Big Grin Hakkuh

kan kan kan, maar ik denk dat hij de finish niet haalt. :8:

dat kan, dat kan, maar ik denk dat Massa Schumi eruitknalt :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Ach, zelfs vanaf plaats 10 kan ie voldoende punten pakken Big Grin Hakkuh

kan kan kan, maar ik denk dat hij de finish niet haalt. :8:

dat kan, dat kan, maar ik denk dat Massa Schumi eruitknalt :8:

Dat is wel een hele naïeve gedachte. Heb jij OOIT gezien dat 2 ferrari-coureurs elkaar van de baan drukken? Zelfs in de tijd van gekke Eddie E. gebeurde dat niet. Bovendien staan ze bijna vooraan, dus dat is helemaal niet nodig. Als er gebeukt gaat worden bij de start, dan is het tussen Kubica en Button of tussen Fisico en Rubens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Ach, naieve gedachten... Hoe vaak heb jij FA zien uitvallen dit seizoen? 8)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Marshall Wrote:Ach, naieve gedachten... Hoe vaak heb jij FA zien uitvallen dit seizoen? 8)

Hoe vaak is hij dit seizoen vanaf plaats 10 (of lager) gestart? En als Schumi nu 1e of 2e wordt en Alonso pakt geen of nauwelijks punten, dan wordt het wel extreem spannend.

Trouwens, nu op SBS de Imola-race van 2000 waar een Marshall (what's in a name? :wink: ) gedood werd door rondvliegende brokken na een megacrash. Schuivende auto's, onderdelen vliegen door de lucht, stofwolken, opspattend grind en HEE, DAAR KOMT PEDRO DE LA ROSA DOOR HET BEELD STUITEREN!!!! :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Heidfeld drive-through penalty.... :letitallout:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! I TOLD YOU SO!!!!!! :lol: Hakkuh
Zeg maar 'PLOF' met je motor!

Kutje, door die plof mist Massa het podium!!!! :letitallout:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
:cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#11
bla bla bla bla bla bla bla
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Bocaloca Wrote:bla bla bla bla bla bla bla

cry
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#13
Marshall Wrote:Ach, naieve gedachten... Hoe vaak heb jij FA zien uitvallen dit seizoen? 8)

Hongarije en Monza Smile
Reply
#14
hij stopt...jammer zeg nu heb ik niemand meer om te haten in de F1
Reply
#15
Godver waarom stopt ie nou.....naja de beste coureur aller tijden, Michael merci et adieu!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
Mac Wrote:hij stopt...jammer zeg nu heb ik niemand meer om te haten in de F1

:lol: Misschien is dan nu het tijdstip aangebroken om VOOR iemand te zijn in plaats van TEGEN iemand...ontzettende SP-er!

Maarrrreeehhh...ik moet nu weer iemand 'kiezen' waar ik voor moet zijn. Felipe Massa. Makkelijke keuze. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
ik ben voor kimi! maar goed als die naar ferrari gaat ga ik ook weer twijfelen volgens mij nog nooit voor iemand geweest die bij ferrari reed...vervelend seizoen dus volgend seizoen Sad
Reply
#18
Volgend jaar ben ik voor Spyker!

Ik blijf een Ferrari fan dus Kimi/Felipe!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#19
Depor Wrote:Volgend jaar ben ik voor Spyker!

Ik blijf een Ferrari fan dus Kimi/Felipe!

Uiteraard ben ik ook voor Spyker, maar het lijkt me nagenoeg onmogelijk dat ze meteen voor de punten gaan, laat staan voor overwinningen...

Kimi vind ik een druif. Ik zag vandaag een interviewtje met die nieuwe kerel van Renault. Een stuk spontaner, vlotter en misschien met nog wel meer talent. Go Kovalainen! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#20
GZ, kun jij je Voodoo-F1wagentje even inleveren voor de race...

Enne, voor een 'taalkundige' vind ik Marshall wel een hele schandalige fout Meneer Zonderland!!! [-X

Volgend jaar? Simpel, ben en blijf voor McLaren. Ben blij dat Kimi oprot! Geef mij maar Alonso en Pedro in een team! =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#21
Pedro kan naar Spyker zei Ollie...Ik kijk eerst wel ff wie waar rijd volgend seizoen daarna zien we weer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Marshall Wrote:Enne, voor een 'taalkundige' vind ik Marshall wel een hele schandalige fout Meneer Zonderland!!! [-X

=; Marshall is in Amerikaans Engels de juiste spelling. Niet dat ik daar een voorstander van ben, maar fout is het ook niet, Meneer Marshal(l).
Bovendien had ik het, vanwege jou, met een hoofdletter geschreven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
Snap ik snap ik... Maar de officiele spelling luidt marshal!

Grappig overigens dat ik aan mijn naam gekomen ben naar aanleiding van een discussie omtrent de dood van een marshal in 2003(?) in de GP van Australie toen een band van Villeneuve een marshal raakte. Big Grin

Depor, ik hoop dat Pedro gewoon bij McLaren blijft en 2e rijder wordt! Viva espana!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#24
Ik zie het allemaal wel, wat ik wel begrepen had is dat Spyker van betalende coureurs af wil. Dat betekend dat er dus wat mensen met kapitaal geloof moeten hebben in het team. Als er genoeg kapitaal komt kunnen ze vast die coureur ook wel halen en dan hopen dat Albers in het stoeltje mag blijven zitten.
Raikonnen naar Ferrari samen met Massa is ook wel een leuk duo, vandaag had Ferrari de zaken net beter op orde en met een coureur als Schumi die foutloos rijd is dat een goede combinatie. Nu hopen dat Raikonnen het volgend seizoen kan waarmaken daar ik denk dat Alonso bij Mclaren geen top combinatie word.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
Waarom denk je dat? De grootste problemen bij McLaren de laatste jaren lag niet bij de coureur maar bij het team (fouten met bandenmontage, motorische problemen, etc). Als McLaren de boel op orde krijgt [-o< is Alonso de aangewezen coureur om McLaren weer op kampioenschapskoers te krijgen... Met name aangezien MS stopt. Laten we de feiten even op een rijtje zetten:

- Alonso is een topcoureur, heeft diverse malen bewezen te kunnen en willen inhalen, zelfs met risico's.
- McLaren is in potentie een top3 team als ze het motorisch op orde krijgen

- Massa heeft diverse malen aangetoond een betroouwbare 2e rijder te zijn maar mist (idd mening) de potentie om topcoureur te worden (daarom is ie ook aangetrokken als 2e rijder)
- Raikkonen heeft bewezen een goede coureur te zijn maar mist imo (wederom een mening) de aanvalsdrift. Als ie ergens achter hangt blijft ie er liever 10 rondes achter hangen dan een risicovolle aanval te wagen (op zich te prijzen maar voor een kampioenschap?)

- BMW stelt teleur dit seizoen
- Williams is dit seizoen niks zonder BMW
- Renault heeft al aangekondigd 'opnieuw' te beginnen
- De rest heeft uberhaupt te weig potentie voor wereldkampioen.

IMO gaat het volgend jaar tussen de betrouwbaarheid van de McLaren en de durf van Kimi. Hopende op de mogelijkheid dat McL de boel op de rails krijgt denk ik dat FA een zeer goede mogelijkheid heeft op (wederom?) een wereldtitel!
Renault doet niet mee en Toyota en Honda spelen een bijrol. Waarbij ik Honda hoger inschat.... Mijn, zeeeeeeer vroege, voorspelling voor komend seizoen:

1. FA
2. KR
3. JB
4. FM
5. PdlR (als ie rijdt)

Ik denk dat nu de periode van FA aanbreekt en ik ben blij dat ie dan voor 'ons' rijdt!

NU eerst de rest vh silly season afwachten...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#26
Marshall Wrote:Waarom denk je dat? De grootste problemen bij McLaren de laatste jaren lag niet bij de coureur maar bij het team (fouten met bandenmontage, motorische problemen, etc). Als McLaren de boel op orde krijgt [-o< is Alonso de aangewezen coureur om McLaren weer op kampioenschapskoers te krijgen... Met name aangezien MS stopt. Laten we de feiten even op een rijtje zetten:

- Alonso is een topcoureur, heeft diverse malen bewezen te kunnen en willen inhalen, zelfs met risico's.
- McLaren is in potentie een top3 team als ze het motorisch op orde krijgen

- Massa heeft diverse malen aangetoond een betroouwbare 2e rijder te zijn maar mist (idd mening) de potentie om topcoureur te worden (daarom is ie ook aangetrokken als 2e rijder)
- Raikkonen heeft bewezen een goede coureur te zijn maar mist imo (wederom een mening) de aanvalsdrift. Als ie ergens achter hangt blijft ie er liever 10 rondes achter hangen dan een risicovolle aanval te wagen (op zich te prijzen maar voor een kampioenschap?)

- BMW stelt teleur dit seizoen
- Williams is dit seizoen niks zonder BMW
- Renault heeft al aangekondigd 'opnieuw' te beginnen
- De rest heeft uberhaupt te weig potentie voor wereldkampioen.

IMO gaat het volgend jaar tussen de betrouwbaarheid van de McLaren en de durf van Kimi. Hopende op de mogelijkheid dat McL de boel op de rails krijgt denk ik dat FA een zeer goede mogelijkheid heeft op (wederom?) een wereldtitel!
Renault doet niet mee en Toyota en Honda spelen een bijrol. Waarbij ik Honda hoger inschat.... Mijn, zeeeeeeer vroege, voorspelling voor komend seizoen:

1. FA
2. KR
3. JB
4. FM
5. PdlR (als ie rijdt)

Ik denk dat nu de periode van FA aanbreekt en ik ben blij dat ie dan voor 'ons' rijdt!

NU eerst de rest vh silly season afwachten...

Begreep zelfs dat Mercedes de stal overneemt en dat de naam Mclaren dan ook direct verdwijnt. Ik hoop dat Merc/Mclaren de zaken op orde krijgt is een mooi team die veel pech hebben gehad met de motor/andere zaken. Heb wel begrepen dat Renault volgend seizoen met een bruin/witte auto gaat rond rijden, dat doet imo zeker af aan Renault aangezien ik ze nu na Mclaren en Ferrari gewoon een mooie kleur auto vind hebben.
JB stelt zo bruut teleur dit seizoen en of het alleen de auto is dit jaar daar ben ik niet van overtuigd.
Williams gaat denk ik volgend seizoen hoge ogen gooien met Rosberg en de nieuwe fin.
Reply
#27
Williams heb ik geen vertrouwen in.. Zijn zwaar teruggevallen na BWM's terugtrek.
Renault... tsja, zonde van de authentieke kleuren idd maar bruinwit lijkt mij wel erg mooi!!! Moet alleen wel eerst de deal met UPS zekerheid worden...
Mercedes wist ik zelfs nog niet... Zonde... Omdat ik altijd fan ben geweest van het team door de rijders en de McLaren achtergrond... Mercedes vind ik dan weer niet zo denderend...mmmm...
Rosberg gaat het goed doen maar niet zo goed dat ie zich in het kampioenschap kan mengen. Ik verwacht van hem een tweede button: veel mogelijkheden maar er meestal net achteraan binnenkomend...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: