The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Liverpool
#1
A Decade of Pride

<!-- m --><a class="postlink" href="http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.PSV10jaarUCL&ns_type=clickout">http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?cli ... e=clickout</a><!-- m -->
Reply
#2
Schitterend filmpje, hoeveel clubs kunnen trouwens zeggen dat ze al voor de 10e keer op rij meedoen? =D>
Reply
#3
Vak T, lekker in de hoek Icon_evil

Denk een 0-0 of 1-1, maar hoop op 2-1
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ik vond het gister trouwens raar dat Bruin Slot ff psies vertelde hoe PSV Liverpool moest bespelen. Het lijkt me dat deze uitzending in Liverpool ook aangekomen is :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Idd.
Bruins Slot was erg vervelend gister vond ik, hij wilde over niets een mening geven.
Alleen maar geouwehoer van bijv.: je zou er een strafschop voor kunnen geven.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#6
realphoolie Wrote:A Decade of Pride

<!-- m --><a class="postlink" href="http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.PSV10jaarUCL&ns_type=clickout">http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?cli ... e=clickout</a><!-- m -->

Valt me op dat het alleen maar fragmenten zijn uit thuiswedstrijden....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Zeker een mooi filmpje =D> =D>

Het zal een moeilijke wedstrijd worden maar ik hoop op een mooie overwinning, ik sta iig in vak S.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#8
FC Wageningen Wrote:Idd.
Bruins Slot was erg vervelend gister vond ik, hij wilde over niets een mening geven.
Alleen maar geouwehoer van bijv.: je zou er een strafschop voor kunnen geven.

vervelend??

hij was gewoon mega irritant!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#9
Ik kan me van de laatste jaren 1 beeld herinneren van PSV en de CL.

Fout van Von Bommel en hoppa, daar was Ambrosini.
Reply
#10
Dugarry Wrote:Ik kan me van de laatste jaren 1 beeld herinneren van PSV en de CL.

Fout van Von Bommel en hoppa, daar was Ambrosini.

Ik kan me van afgelopen weekend 3 beelden herinneren. Geklungel in de verdediging en hoppa, 3-0 Everton
Make tea, not war
Reply
#11
Oja, en nog een hele mooie uitspraak van Tonnie Bruins Slot.

Iemand vroeg waarom ze Kluivert hebben gehaald...

zegtie: "Tja, we hadden de twee beste spitsen van Europa (Farfan&Koné) al, betere spitsen zijn onhaalbaar voor PSV."

Precies weet ik het niet meer, maar Koné. Undecided




Hij wilde echt nergens op reageren... als er werd gevraagd waarom PSV Charisteas nu niet heeft gehaald, omdat (ook) hij ervoor gezorgd heeft dat Chari naar Ajax kwam, vertelde hij dat andere mensen dat beslissen.
Hij liep echt overal voor weg.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#12
Riekki Wrote:
Dugarry Wrote:Ik kan me van de laatste jaren 1 beeld herinneren van PSV en de CL.

Fout van Von Bommel en hoppa, daar was Ambrosini.

Ik kan me van afgelopen weekend 3 beelden herinneren. Geklungel in de verdediging en hoppa, 3-0 Everton

oud

koe

sloot

:wink:
Reply
#13
Frits Wrote:
FC Wageningen Wrote:Idd.
Bruins Slot was erg vervelend gister vond ik, hij wilde over niets een mening geven.
Alleen maar geouwehoer van bijv.: je zou er een strafschop voor kunnen geven.

vervelend??

hij was gewoon mega irritant!

Irritant??

hij was gewoon mega slim! :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#14
Wat een drama wedstrijd....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
Ik heb zo´n gevoel dat Patje K. de winnende gaat maken...
Reply
#16
Die Mendez is weer een goeie aankoop van PSV =D>

Wat valt Kone weer tegen zeg, daar verwacht je toch echt meer van. Culina en Reiziger stellen ook teleur, maar daar verwachtte ik al minder van.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
0-0 wat een drama wedstrijd PSV nog redelijk geboerd met 2x paal waarvan de laatste meteen einde wedstrijd had betekend...
En die Kone moeten ze echt rap op de boot terug zetten wat een zak hooi
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
Depor Wrote:0-0 wat een drama wedstrijd PSV nog redelijk geboerd met 2x paal waarvan de laatste meteen einde wedstrijd had betekend...
En die Kone moeten ze echt rap op de boot terug zetten wat een zak hooi

Daar hebben ze dan ook Tardelli voor aangetrokken....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#19
Kuijt speelde vooral in de eerste helft prima, hij was aanspeelbaar en gaf af en toe goede passes.
Samenwerking tussen hem en Bellamy was vrij goed.

Die kans van Koné deed me denken aan PSV - Auxerre vorig jaar. Nu liep hij, - net als toen - om de bal heen zodat hij met rechts kon schieten.
Waarom ie 'm met rechts niet door het doel heen schiet, tja, dat is de vraag...

Maar we hebben iig weer gezien dat Tonnie Bruins Slot gelijk had dat er geen betere (en voor PSV haalbare) spitsen zijn Koné :lol: en Farfan.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#20
Nou ik vond aan psv zijde vooral Salcido prima spelen. Vooral in de eerste helft moest hij dat geschutter van Alex de hele tijd opvangen wat hij prima deed.
Make tea, not war
Reply
#21
Salcido en Mendez speelden goed, Kromkamp was een drama net als zuluzulu Reiziger. Alex speelde de eerste helft slecht daarna had ie die Bellamy mooi uit de wedstrijd gespeeld. Koné moeten ze verhuren aan RBC ofzo
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Salcido straalt rust uit. Ik snap nu waarom Kromkamp niet geslaagd is bij Villareal en Liverpool. Vreselijk veel balverlies.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#23
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:0-0 wat een drama wedstrijd PSV nog redelijk geboerd met 2x paal waarvan de laatste meteen einde wedstrijd had betekend...
En die Kone moeten ze echt rap op de boot terug zetten wat een zak hooi

Daar hebben ze dan ook Tardelli voor aangetrokken....

kone is idd jammer dat die notoire kansen misser niet bij ajaks terecht is gekomen, die kan het topniveau duidelijk niet aan.
Reply
#24
Reiziger en Kone waren inderdaad echt drama... Reizger heeft zich terug in het elftal gevochten, laat me niet lachen zeg... Kromkamp vond ik ook niet sterk maar dit is de eerste keer dat ik hem hele wedstrijd heb zien spelen...

Salcido en Medez waren inderdaad goed, daar gaan ze nog een hoop lol aan beleven.
Wie dit leest is gek
Reply
#25
Toch jammer dat PSV niet weet te winnen van Liverpool B. Ik had het ze enorm gegund. Nu moeten ze toch echt thuis van Bordeaux en Galatasaray gaan winnen.

Leuke poule trouwens :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Redelijke saaie pot gister, maar niet geheel ontevreden met een punt.

- Reiziger was om te huilen (snel Lamey op links!).
- Kromkamp ontbrak het duidelijk aan balcontrole en inzicht, maar die krijgt nog het voordeel vd twijfel. Zoals ik al vaker heb gezegd hier is Lamey niet slechter!
- Salcido deed het vrij aardig en speelde zoals verwacht centraal in de verdediging. Viel me gister wel op dat hij in de lucht heel zwak is en dat kan nog wel eens een probleem worden.
- Mendez goede aankoop en kan prima tussen de linies spelen. Komt de ballen achterin halen en zorgt aanvallend voor gevaar. Speelde gister helemaal niet zo denderend en dit kwam omdat hij te vaak (dom) balverlies had waardoor Liverpool er een aantal maal gevaarlijk uit kon komen. Dit moet duidelijk uit zijn spel!
- Culina deed idd voor spek en bonen mee.
- Farfan onzichtbaar, maar werd zeer goed verdedigd (Benitez goed huiswerk gedaan!?)
- Bij Kone zag het er nu vaak redelijk dreigend uit, maar vaak mislukken zijn acties, dan heb ik het nog maar niet over zijn schoten. Ajax heeft achteraf gezien mss wel geluk gehad dat ze hem toen niet hebben gekocht voor dat geld.

Sfeer in stadion was redelijk tam imo. Het was dat ik af en toe naar het uitvak heb gekeken, maar anders had ik ook niet geweten dat er Liverpool supoorters aanwezig waren. Dooie bedoeling! Zal wrs liggen aan de overmatige alcoholconsumptie van de Liverpool supporters die 's middags wel voor een prima sfeer zorgden in de stad =D> . Voor de rest vielen ze zwaar tegen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Die lange middag heeft me genekt. Heb weinig van de wedstrijd gezien, of wel gezien denk ik, maar kan het me niet heugen.

Liverpool met een B elftal.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch, Fowler en Kewell deden niet mee. Met deze spelers werd er afgelopen wedstrijden (eind 2005-2006) het meest gestart.

Kuijt was nog erger dan drame, wat een gigantische miskoop is dat. Ditzelfde idee hadden meer supporters vernam ik afgelopen dagen en vooral vannacht.
Reply
#28
Dugarry Wrote:Die lange middag heeft me genekt. Heb weinig van de wedstrijd gezien, of wel gezien denk ik, maar kan het me niet heugen.

Liverpool met een B elftal.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch, Fowler en Kewell deden niet mee.
Met deze spelers werd er afgelopen wedstrijden (eind 2005-2006) het meest gestart.
Kuijt was nog erger dan drame, wat een gigantische miskoop is dat. Ditzelfde idee hadden meer supporters vernam ik afgelopen dagen en vooral vannacht.

En PSV speelde ook zonder Ooijer, Vennegoor, van Bommel, Lee, Park, van Nistelrooy, Ronaldoen Romaria. :roll:
Reply
#29
Liverpool wel met een B middenveld...of je nou Crouch en Fowler als lekkere basisspelers moet beschouwen.
En Kuyt speelde een goede wedstrijd was weer overal en nergens te vinden alleen jammer dat ie dan ook nergens te vinden is als ie in de spits moet staan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#30
Depor Wrote:En Kuyt speelde een goede wedstrijd was weer overal en nergens te vinden alleen jammer dat ie dan ook nergens te vinden is als ie in de spits moet staan.

Dat is idd een groot nadeel van zijn manier van spelen. Tegen Wit-Rusland van hetzelfde laken een pak!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: