The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbuhel/Washington/Los Cabos
#1
Valt me tegen dat rikbetert hier nog geen thread voor had aangemaakt  Wink .
Reply
#2
je was me net voor  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Nou ik heb even gekeken. Maar als het gaat zoals de afgelopen weken hoef je je totaal niet heel erg druk te maken.

Kan iemand (buurs?) een keer een workshop 'Hoe ongeplaatste spelers te kiezen' geven?
Dan wil ik me er wel voor opgeven...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
Rik, ik speel dit spel al 15 jaar.
3x gewonnen
7x 2e

Het is vooral ervaring en inzicht (icm gevoel).

En ongeplaatste spelers, die de week ervoor goed waren, laten het de week erna vaak afweten.

Ik weet uit mijn hoofd welke speler het tegen welke speler altijd lastig heeft.
Daarnaast weet ik welke speler het meestal goed doet bij welk toernooi.
Ook zijn bepaalde toernooien altijd erg gevoelig voor verrassingen.

Op basis van de resultaten van de maandag, de potentie van bepaalde spelers die relatief goedkoop zijn en goedkope favorieten, maak ik grotendeels mijn team.

Mayer vorige week was een blinde keuze geweest, ook al had hij maandag nog niet gespeeld.

Gasquet, Monfils en Simon spelen meestal goed in Frankrijk.
Indien ze niet te duur zijn bij een lastige loting, dan voor mij een logische pick.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
De GOAT heeft gesproken Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Ik bedoelde eigenlijk een workshop in een zaaltje met een projector etc.

Maar dit is al een hele boel kennis gestopt in een aantal zinnen. thx.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
Doh Doh Doh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
(30-07-2018, 02:34 PM)rikbetert Wrote: Ik bedoelde eigenlijk een workshop in een zaaltje met een projector etc.

Maar dit is al een hele boel kennis gestopt in een aantal zinnen. thx.

En, hou vast aan je eigen tactiek/keuzes.

Wanneer je vaak voor een bepaalde speler gaat, maar deze stelt je vaak teleur, dan toch blijven kiezen.
Dan kun je geen spijt krijgen.

Beetje het Jarry verhaal van afgelopen week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
(30-07-2018, 02:05 PM)Stille Wrote: De GOAT heeft gesproken Smile

Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Kan Rikbetert een poster van jou krijgen Buurs voor op zijn slaapkamer? Big Grin
Reply
#11
(30-07-2018, 04:18 PM)Jornstars Wrote: Kan Rikbetert een poster van jou krijgen Buurs voor op zijn slaapkamer? Big Grin

lol

Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
We hebben nog wel een mooie foto van hem en Ferrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Zo ik heb Buurs tips ter harte genomen.
Thx Buurs.
De poster met ferrer hangt inmiddels in de woonkamer ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#14
(30-07-2018, 04:18 PM)Jornstars Wrote: Kan Rikbetert een poster van jou krijgen Buurs voor op zijn slaapkamer? Big Grin

Posters zijn uitverkocht Wink

Heb nog wel t-shirts Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Als ik na deze week in de top 25 sta, dan komt er een bronzen buurs standbeeld in mijn voortuin....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
(30-07-2018, 09:05 PM)rikbetert Wrote: Als ik na deze week in de top 25 sta, dan komt er een bronzen buurs standbeeld in mijn voortuin....

Wel eerst even overleggen met je zoontje he, want misschien heeft hij juist voorkeur voor een Adwim of Stille standbeeld  Tongue
Reply
#17
Nee zeker een buurs standbeeld na deze schriftelijke workshop.
Ik heb trouwens geen idee hoe jullie eruit zien. Waarschijnlijk heb ik met allemaal heren te maken hier maar zelfs dat weet ik niet zeker. Is er nooit een forum treffen ? Ik ben ook erg actief op een ander forum en daar heb ik al een paar keer een treffen meegemaakt.  Niet dat ik een behoefte heb om jullie in het echt tegen te komen, maar Door de posts hier krijg je toch wel bepaalde beelden bij namen en dan vraag je je wel eens af of dat ook klopt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
Paar echte gokjes genomen met Kyrgios en Verdasco.
Verder nog wat (te) dure jongens als Chung en Isner.
En paar gokjes met kleintjes: Kudla, Djere.
Wil toch wat forceren, maar niet te veel, dus grotendeels must-picks.

Het echte gokken kan altijd nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Eerste wat ik heb gedaan is mijn team met dat van GOAT vergeleken.  Heb 17 dezelfde. ... Dus de workshop was succesvol en ik kon het geleerde direct in de praktijk brengen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#20
Trouwens 1 last minuten veranderingrediënten.  Hurzacs eruitzien ivashka erin. Op basis van de eerste 3 games. Is dat goed meester?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
Nooit wisselen op basis van een paar games.
Sowieso wegblijven van dat soort paupers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(30-07-2018, 10:05 PM)Ad Wim Wrote: Paar echte gokjes genomen met Kyrgios en Verdasco.
Verder nog wat (te) dure jongens als Chung en Isner.
En paar gokjes met kleintjes: Kudla, Djere.
Wil toch wat forceren, maar niet te veel, dus grotendeels must-picks.

Het echte gokken kan altijd nog.

Had kyrgios niet eergisteren een partij gestaakt wegens een blessure? Dan is dat zowiezo voor mij een no go.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
Ik reken erop dat Isner Washington speelt (en ver komt), en dan Toronto afzegt.
Hopelijk is het niet andersom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
(30-07-2018, 10:20 PM)rikbetert Wrote:
(30-07-2018, 10:05 PM)Ad Wim Wrote: Paar echte gokjes genomen met Kyrgios en Verdasco.
Verder nog wat (te) dure jongens als Chung en Isner.
En paar gokjes met kleintjes: Kudla, Djere.
Wil toch wat forceren, maar niet te veel, dus grotendeels must-picks.

Het echte gokken kan altijd nog.

Had kyrgios niet eergisteren een partij gestaakt wegens een blessure? Dan is dat zowiezo voor mij een no go.

Daar waren de meningen over verdeeld. Mensen die hadden gekeken beweerden dat er niks aan de hand was fysiek, en ie gewoon geen zin had.

Nogmaals, het is een gok, dus hij kan ook zo 0 halen. Maar ook 500, en zulke jongens heb ik nu nodig.
Liever hij dan in mijn ogen net zo onzekere jongens als Berrettini, Kovalik, Polansky, Fabbiano, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Laat het maar weer eens buursweek worden. 
Leek me typisch een week dat de dure jongens gaan verzaken. 
In dit jaar waarin allerlei paupers uit t niets toernooien winnen heb ik er deze week maar zoveel mogelijk aangeklikt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Potro Thiem en Zverev uiteraard veel te duur. Maar wél ruim favoriet voor de 500/250 punten. 
Dan worden er meteen al heel veel jongens te duur voor een HF of finale. 

Nishi(al heel lastig stuk om überhaupt aan 90 te komen) en isner(te duur en geen goed gevoel bij na titel) mogen er zsm af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Mijn 1e twee paupers choken direct een voorsprong weg

Berankis zelfs voor de set geserveerd 

Nu alweer een Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Niet heel consequent, CC. Dus je neemt allemaal paupers omdat je een buursweek verwacht, maar gaat er wel vanuit dat de topseeds de toernooien winnen, zodat andere dure spelers niet rendabel zijn.
Wat is het nou?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
(30-07-2018, 10:42 PM)buurs Wrote: Mijn 1e twee paupers choken direct een voorsprong weg

Berankis zelfs voor de set geserveerd 

Nu alweer een Ad week

Als je allemaal paupers neemt, die maximaal 50% kans hebben, moet je niet klagen als het verkeerd valt.
Net als dat ik niet ga klagen als Kyrgios niet op komt dagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
(30-07-2018, 10:44 PM)Ad Wim Wrote: Niet heel consequent, CC. Dus je neemt allemaal paupers omdat je een buursweek verwacht, maar gaat er wel vanuit dat de topseeds de toernooien winnen, zodat andere dure spelers niet rendabel zijn.
Wat is het nou?

Niet helemaal juist hoe je het schetst.

Ik verwacht dat potro zverev en thiem de toernooien winnen. Die zijn ondanks dat evengoed te duur. 
Mannen als isner querrey nishi goffin en fog zijn daardoor ook te duur. Want gaan nog voor resp 150 en 300 punten. 
Bij uitstek een week om dus alle kleintjes op te kopen. Enerzijds om een minimum aantal punten te hebben(redelijk risicoloos), anderzijds prima kans dat enkele van die 26 gewoon diep komen. Zoals elke week. Onder de top is het heel breed. Dan maar voor veel goedkope jongens dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: