The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2018
#31
Hup Ruud!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Dimi kom op even zeg
Kei Nishikori





Reply
#33
Lachwekkend wederom. Edmund kan nauwelijks lopen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Dat Edmund niet goed of fit zou zijn, was een reden om Ruud te nemen. Zuur dat ie dan van fucking Pella op HC verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Dimitrov Wawrinka is een tegenvallende draak zeg, Jezus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Mooi de veelgekozen stanislas is door. Hopen dat ie straks Raonic de baas is.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
Verbaas een beetje over de discussie hier. Of nu Ruud, Harris, Humbert of Hurkacz de beste keuze is. Met die 45 (of eigenlijk 35) punten meer of minder ga je het verschil niet maken.
Waarom heeft Nadal al 45 punten? Hij moet toch nog spelen.
Reply
#38
Andre +1
Ik zie ook nergens dat Ferrer heeft afgezegd. Dan zou toch een ll in zijn plaats spelen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
Mooi dat de alternatieven voor Ruud ook verliezen: Harris, Muller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Van die categorie was Humbert toch wel de beste.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Maar wel met de minst hoge max.

Rublev ook weer lekker bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Gelukkig geeft Ferrer op want om nou te zeggen dat Nadal onoverwinnelijk oogde...

Anderson weet weer een zware partij te winnen. Eigenlijk alleen Edmund die zijn managers in de steek laat.
Kei Nishikori





Reply
#43
Goed nieuws over Nadal, Kool. Wel jammer dat Ferrer dan opgeeft.
In dat opzicht ook fijn dat Anderson overleeft, die mag het Nadal moeilijk gaan maken (en Shapo pakken).

Ook spijtig dat Auger moest opgeven. Shapo ging niet heel soepel.

Prima, maar saaie eerste dag verder. Wat klein grut en Edmund eruit.
Potro heerlijk easy, dat kan geen kwaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
(27-08-2018, 09:27 PM)andre Wrote: Verbaas een beetje over de discussie hier. Of nu Ruud, Harris, Humbert of Hurkacz de beste keuze is. Met die 45 (of eigenlijk 35) punten meer of minder ga je het verschil niet maken.
Waarom heeft Nadal al 45 punten? Hij moet toch nog spelen.

Beetje grijze plaat dit. Blijft dit je bijdrage aan het forum, bij elk groot toernooi je verbazen over de keuze voor kleintjes?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Wel zuur voor Ferrer. 1e opgave in 208 wedstrijden in een GS, in zijn laatste US Open ook nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Edmund verziekt gewoon dag 1. Voor d e rest is er geen enkele veel gekozen speler gesneuveld. Wel weer typisch dat het met een blessure is (stille jaar)
Wawrinka moet dan maar de KF halen en Delpo eigenlijk de finale
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Heeft iemand dat MP van Carballes gezien?  Confused

Die rent naar voren, slaat de bal langs Krueger en valt dan heel lelijk. Wint dus de wedstrijd maar wordt vervolgens minuten lang behandeld.
Coric walkover morgen of een makkie.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Bij wijze van uitzondering heb ik deze keer in mijn uitslagen app ook kiki haar sterretje geel gekleurd. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen.
Als het 'not done" is om kiki in deze draad te noemen zal ik mijn bericht editen.
Verder nog weinig actie.  Volgende week wordt het pas echt spannend.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#49
Van mij mag het. Halep is er alvast uit.

Hup Berankis,  afmaken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Kut Berankis, zuur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Die opgaves zijn wel wel steeds vervelend. Ach ja, als het eind dit toernooi maar mee zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Mooi Cilic ronde verder. Won 11 games op rij. Jammer dat copil moest opgeven, begon sterk.

Wat is met djokovic aan de hand?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
Djoko en hitte...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Is het zo heet daar? Oogt beetje bewolkt? 

Nou kom op Haase...beetje NL succes
Kei Nishikori





Reply
#55
Hitte en hoge luchtvochtigheid.....geef maar op Djoko  Cool
2-3-2
Reply
#56
Bloedheet daar. 

Djoko er uit zet echt alles op scherp. Dan zijn er kansen voor alle troeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Zoon had het over 35 graden. Vandaar ook de vele opgaves.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#58
Djoko en hitteproblemen is van 10 jaar geleden. Hij is gewoon nog niet goed genoeg.
Maakt idd niet heel veel uit, meer kans voor Zverev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Jezus Haase, je was zo in vorm.
Kleine grut gaat dramatisch, maar gelukkig gaat het om de toppers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Haha dat tenue van Fognini...in Amerika tegen een Amerikaan
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: