The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Shanghai
#31
Edmund dan toch weer een verkeerde keuze...grrr
Als ook Medvedev eruit vliegt dan is het begin heel matig. Ik verwacht echter van Medvedev nog wel een zege.

Kuku is prima natuurlijk. Geen joker maar wel slechts 32 keer gekozen.
Kei Nishikori





Reply
#32
En dan heb je Shapo een keer...…..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Wat een dramatisch begin weer zeg. Dat forceren is ook gedoemd te mislukken natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Prima Basil. Niet heel belangrijk, maar op zo'n weinig interessante dag is dit mooi meegenomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
(09-10-2018, 09:53 AM)centre court Wrote: Wat een dramatisch begin weer zeg. Dat forceren is ook gedoemd te mislukken natuurlijk.

Je hebt toch Minaur?
En het gaat toch om Cilic en Federer?

Als je nu al geen vertrouwen meer hebt, wordt het inderdaad een zware week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Als mijn troef van vorige week heb ik een zwak gekregen voor Basil. Durfde hem niet te nemen, en had ook lange tijd shapo in mijn team.
Top dat hij gewonnen heeft.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
(09-10-2018, 09:44 AM)Ad Wim Wrote: Een joker moet toch zijn: degene die je grootste troef is?

Een kwestie van definitie.
Ik noemde de joker altijd de minst gekozen in mijn team en de grootste troef de troef  ;-)

Ik ga blij zijn als Potro eruit ligt ja. Gaat hij afzeggen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#38
(09-10-2018, 09:57 AM)Ad Wim Wrote:
(09-10-2018, 09:53 AM)centre court Wrote: Wat een dramatisch begin weer zeg. Dat forceren is ook gedoemd te mislukken natuurlijk.

Je hebt toch Minaur?
En het gaat toch om Cilic en Federer?

Als je nu al geen vertrouwen meer hebt, wordt het inderdaad een zware week...

Een normaal team deze week zou djoko, paupers met 45 punten en qualies zijn. 
Die gaan dan ook nog allemaal door. 
En dat moet natuurlijk wel gecompenseerd worden door gasten als Shapo. 

Maar het gaat idd om Fed en Cilic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Niet allemaal. Er verliezen 2 qualis vandaag, en gisteren was goed met Raonic en Kyrgios exit. Erg veel te klagen is er nog niet. Ongeveer alles gaat via de odds vandaag.
Het is zaak de goede keuzes te maken, ook in het forceren. Shapo was dat niet, maar de echte punten worden dit weekend pas verdeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Belangrijkste van de dag nu en het gaat meteen kut.
Fucso mist eerst 4 bps en wordt daarna direct zelf gebroken. 

Hup Ad week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Kop op AdWim, het is nog niet voorbij.

Zowel Fucs als Gojo waren door voor de deadline. Omdat ik dacht dat Gojo van Fucs zou gaan winnen alleen Gojo genomen. Dus voor mij gaat het niet eens zo slecht....
Buurs speelt op safe, hij heeft beiden.

En Thiem is mijn echte troef. Niemand boven mij in de race stand heeft Thiem. Een goed resultaat van deze talentvolle Oostenrijker is dus zeer wenselijk om te forceren.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Ook hier beiden want ook tegen Thiem niet kansloos...

Medvedev vandaag wat teveel krachten verspeelt voor een mooie pot tegen Federer ben ik bang...
Kei Nishikori





Reply
#43
Aaah dit is pas echt k*t, mijn troef verliest set 1.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#44
Troeven..jokers...het is allemaal wat

Thiem geschikt voor deze baan? 86x gekozen maar zelden door een manager aan de bovenkant van de ranglijst
Kei Nishikori





Reply
#45
Tsja ik weet het ook niet, maar een stemmetje in mijn hoofd zij dat ik Thiem moest nemen. Het was een soort gevoel. Gelukkig heeft hij nu teruggebroken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#46
Wat een kansen krijgt die Ebden zeg.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Ebden-Fucso zou echt goud zijn. Allebei al genoeg kansen gehad. Laat het dan 1 week een keer goed vallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Nee hoor, Fucso mist even 3 virtuele mps.
Die Gojo kan toch niks?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Djokovic gewonnen, maar dat is echt niet interessant.

Hup Dominiek en Peerke!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
boeiende TB met veel serviceverlies aan beide zijden. Echt een loterij.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
Hoeraaaaa!  Peerke is door! Hakkuh
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#52
Het is toch werkelijk niet te geloven. Die Gojo wint helemaal niks de afgelopen maanden. Fucso natuurlijk ook 4-1 voor gestaan in TB.
Elke week dit gezeik, elke week in de belangrijkste potten. Bizar..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Weer die 3e set tb....GRAF TYFUSSPEL!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
*4-1 voor gestaan ook, twee sets lang niet gebroken worden. Wat een jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Je hebt gewoon de verkeerde keus gemaakt.

Bij mij wordt Thiem waarschijnlijk een pijnlijke dure misser..... bah
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
Ga jij ff bijdehand doen rikkie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Ebden mist mp natuurlijk, hahahaha.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
je kan iedereen wel de schuld geven, maar uiteindelijk heb je zelf je team samengesteld.

Zo heb ik me behoorlijk vergist in Thiem. Achteraf een domme keuze. Misschien pielt hij zich er nog uit maar hij zal niet ver komen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#59
Pfff, gelukkig nog beetje gerechtigheid. Slecht voor je hart dit.
Pak gvd dan ook die Volgende ronde Ebden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Het is het jaar van het laffe managen, echt ongekend. Elke week weer. Bizar dat ik nog top 10 sta, heb het idee dat ik een dramatisch jaar heb, muv begin gravelseizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: