The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wenen - Basel
#1
Dat er nog niemand een thread voor heeft gemaakt....
Reply
#2
Je bent me voor Mitch.

Nou ik hoop dat de partijen klaar zijn voor 22:00 uur.....
Als de deadline nu was zou ik voor Basilashvili gaan. Maar ja als hij verliest neemt niemand hem, als hij wint, iedereen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Dat bedoel ik dus. 1-0 voor Basil. Die heeft echt een metamorphose ondergaan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
Ongelukkig in de tiebreak. Hup besil
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Paar leuke gokjes weer. Dimitrov ging me net iets te ver, maar Fognini, Edmund en Anderson zullen niet door iedereen gekozen zijn. En volgens mij mis ik niet veel.
Altijd risico dat Edmund te vermoeid is, maar met die loting...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
deze week me niet heel druk gemaakt.
Wat maakt het allemaal nog uit?
Wel jammer dat gespeeld wordt tijdens de deadline.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
Veel jongens die al 2 of 3 weken achter elkaar spelen, daar gaan er zeker een aantal van afzeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Grappig, bijna niemand met Edmund, maar wel veel met Griek.
Terwijl Griek in een moeilijke toernooi zit en net zoveel gespeeld heeft en minder in vorm is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Mooi, genoeg troeven, zelfs Nishikori. Ik ben tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
ik heb gewoon van de eerste ronde vaak de goeikoopste genomen. Hopen dat goedkoop geen duurkoop blijkt te zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Raonic wint.
Edit: toch niet. Melzer stond op ret., maar ze spelen toch door.
Reply
#12
Die nummer 2 gaat er iig wel voor. Of het slimme keuzes zijn, is een tweede, maar hij doet z'n best.
Itt Atlanta, die weer een van de meest veilige teams heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
WTF !!!!!!! COPIL mist 5 mp op rij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
MP6 is ook weg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
MP7 is wel raak. Dacht ff dat de maffia weer had ingezet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
(22-10-2018, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: Die nummer 2 gaat er iig wel voor. Of het slimme keuzes zijn, is een tweede, maar hij doet z'n best.
Itt Atlanta, die weer een van de meest veilige teams heeft.

Heeft geen zin om in zo'n week volledig te forceren. Ik kan spelers als Cilic en Anderson kopen, maar zelfs bij goed resultaat loop je weinig in. Als ik bij de WTF nog maar binnen shooting distance sta, dat is het belangrijkste.
Reply
#17
(22-10-2018, 10:20 PM)Atlanta Wrote:
(22-10-2018, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: Die nummer 2 gaat er iig wel voor. Of het slimme keuzes zijn, is een tweede, maar hij doet z'n best.
Itt Atlanta, die weer een van de meest veilige teams heeft.

Heeft geen zin om in zo'n week volledig te forceren. Ik kan spelers als Cilic en Anderson kopen, maar zelfs bij goed resultaat loop je weinig in. Als ik bij de WTF nog maar binnen shooting distance sta, dat is het belangrijkste.

Shooting distance? Je staat 1900 punten achter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Anderson was toch prima geweest? Favoriet voor 500 punten.
Geen heel grote gok. Kun je zomaar een hap mee inlopen.
Zo waren er nog een paar. 1 of 2 is al genoeg om iets mee te doen in een week met 500s.

Met jouw achterstand heb je meer dan alleen de WTF nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Hahaha Raonic, jammer dat die partij niet na ze deadline lag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Wat loop je bij de WTF nog in dan als buurs daar gewoon Djoko en Fed/zve/cilic neemt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Als je Anderson, Thiem en Isner neemt en die spelen opeens het toernooi van hun leven, haal je zo 1000 in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Misschien hecht Atalanta wel waarde aan een tweede plaats. Lijkt mij niet geheel onlogisch met enkel nog een theoretisch te overbruggen achterstand. 

Ik heel naïef voor Zverev gegaan. Gewoon omdat ik vind dat hij het kan.
Kei Nishikori





Reply
#23
Ik ga voor een aantal gokjes:

oa

- Kwerrie
- Norrie (gok op afzeggen/niet fitte Isner)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Ik zie er wel meer. Gojo, Seppi, Ebden, Khachanov, Monfils.
Allemaal verre van zekere jongens.
En dan neem je geen Herbert en Nishikori die ik wel bij je had verwacht.

Wederom niet het meest verdedigende team dat mogelijk is, leuk hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Nishi, wat ben je aan het doen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Klasse, lekker begin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Omg, norrie mist mega kans op mp eigen service in de Tb  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Lekker Fog, op naar de 180.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Hup filip pak de oude man.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
gaat niet echt soepel. Maar ik heb ook veel onderhonden.
Het doet er ook niet veel meer toe. Alleen de top 6 kan Buurs nog voorbij, al zie ik dat niet gebuursen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: