The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




UEFA-CUP ronde 1
#31
pfoeh, lekker billenknijpen.

het spel van fainoid viel me zowaar niet tegen (beter dan ik tot nu toe gezein heb, maar ze spelen nog wel zonder vertrouwen (dat is dus jouw taak koeman!). ballen achter de man, te hard, te zacht. dan is het niet gek dat je twee van die knullige fouten maakt en 2-0 achter komt (terwijl er niets aan de hand is).

wel vind ik het grote klasse dat fainoid er nog 2 inschopt, dat is toch kloten tonen en het vertrouwen is weer een beetje opgepoetst.

kweenie tegen wie ze gespeeld hebben daar in de competitie maar ze hadden in 5 wedstrijden geen punt verloren. al met al vind ik het dus een lekker resultaat. =D>
Reply
#32
sterker nog, ze hadden volgens mij in 5 wedstrijden geen tegendoelpunt gehad....
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Tering, wat een goal van die Alves... :eeeek:

...en bijna nog eentje, maar ik heb de herhaling nog niet gezien. Het leek wel alsof de bal over de lijn was.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
het resultaat is prima (zeker gezien de wedstrijd).

Denk niet dat het vertrouwen helemaal is opgepoetst. Na de 2-2 zou je ook kunnen zeggen dat ze gewoon vol moeten doordrukken maar ze kwamen toch weer in grote problemen.
Het spel was niet goed. Vooral verdedigend zag het er niet al te best uit. Zoals je zelf al zegt komt het waarschijnlijk door een gebrek aan vertrouwen.

Al met al, resultaat is goed, uitvoering laat te wensen over.
Make tea, not war
Reply
#35
:eeeek:
Alves...
The great old Ludwig von...
Reply
#36
Gerben Zonderland Wrote:Tering, wat een goal van die Alves... :eeeek:

...en bijna nog eentje, maar ik heb de herhaling nog niet gezien. Het leek wel alsof de bal over de lijn was.

Die tweede is nog mooier. Go HEERENVEEN!!!!
Reply
#37
AssyriskaFF Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Tering, wat een goal van die Alves... :eeeek:

...en bijna nog eentje, maar ik heb de herhaling nog niet gezien. Het leek wel alsof de bal over de lijn was.

Die tweede is nog mooier. Go HEERENVEEN!!!!

Wat schiet die kerel hard zeg. Maar ik heb nog steeds geen herhaling gezien van die 2e bal.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Riekki Wrote:het resultaat is prima (zeker gezien de wedstrijd).

Denk niet dat het vertrouwen helemaal is opgepoetst. Na de 2-2 zou je ook kunnen zeggen dat ze gewoon vol moeten doordrukken maar ze kwamen toch weer in grote problemen.
Het spel was niet goed. Vooral verdedigend zag het er niet al te best uit. Zoals je zelf al zegt komt het waarschijnlijk door een gebrek aan vertrouwen.

Al met al, resultaat is goed, uitvoering laat te wensen over.

beaam. daarbij,ik heb niet zoveel vertrouwen in koeman. ik vind het de slechtste coach in jaren.

wie laat nou zo'n huijsegems staan? die kan er echt weinig van. waarom bleef hij bosschaart opstellen? waarom maakt hij lucius aanvoerder? waarom zet hij saidi er niet in?
Reply
#39
Alves! =D>

Die staat dus ook in m'n team! :8:

die kerel met die fijne onderlip schijnt dat al sinds zijn geboorte te hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
centre court Wrote:Alves! =D>

Die staat dus ook in m'n team! :8:

die kerel met die fijne onderlip schijnt dat al sinds zijn geboorte te hebben.

Wel opvallend dat ie Ribeiro heet. Hebben alle Ribeiro's een gehavende rotkop? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
mwah ik heb wel redelijk vertrouwen in Koeman hoewel hij zich niet de hele tijd zo moet opstellen alsof ie v Marwijk is (dat idee heb ik gewoon soms).


Huysegems mag idd van mij meteen op de bank....Bosschaart zijn we gelukkig kwijt (heeft ado al de eerste punten gekost :wink: ). Lucius geen cappie, doe dan Greene, Henk-ik-had-die-bal-moeten-hebben-Timmer of misschien wel Hofs die ik vandaag zeker niet slecht vond spelen. Gibbs en Saidi vond ik een prima centraal duo. Gibbs hadden ze nooit moeten laten gaan. Wat moet Feyenoord met Kolkka?
Ik zeg Kogeldans in de spits.
Liever geen keus, dan een spits met een grote neus.






























Volgens mij ga ik maar eens de trainerscursus doen :lol:
Make tea, not war
Reply
#42
Al met al een mooie avond voor Nederland.

Ajax, AZ en Heerenveen een overwinning, waarvan AZ het nog weleens knap lastig kan krijgen in Turkije. Feyenoord een hoopvolle 2-2 en ik zie Groningen nog wel de klus klaren in het eigen Euroborg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Waarom heb ik Alves niet in mijn team :eeeek: . Die gaf zijn visitekaartje wel ff af zeg =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
waf Wrote:pfoeh, lekker billenknijpen.

het spel van fainoid viel me zowaar niet tegen (beter dan ik tot nu toe gezein heb, maar ze spelen nog wel zonder vertrouwen (dat is dus jouw taak koeman!). ballen achter de man, te hard, te zacht. dan is het niet gek dat je twee van die knullige fouten maakt en 2-0 achter komt (terwijl er niets aan de hand is).
Maar diezelfde Koeman is het niet met je eens, want hij vond het echt een slechte wedstrijd.

Mooi resultaat trouwens, dit moet gewoon de volgende ronde zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Riekki Wrote:mwah ik heb wel redelijk vertrouwen in Koeman hoewel hij zich niet de hele tijd zo moet opstellen alsof ie v Marwijk is (dat idee heb ik gewoon soms).


Huysegems mag idd van mij meteen op de bank....Bosschaart zijn we gelukkig kwijt (heeft ado al de eerste punten gekost :wink: ). Lucius geen cappie, doe dan Greene, Henk-ik-had-die-bal-moeten-hebben-Timmer of misschien wel Hofs die ik vandaag zeker niet slecht vond spelen. Gibbs en Saidi vond ik een prima centraal duo. Gibbs hadden ze nooit moeten laten gaan. Wat moet Feyenoord met Kolkka?
Ik zeg Kogeldans in de spits.
Liever geen keus, dan een spits met een grote neus.


Volgens mij ga ik maar eens de trainerscursus doen :lol:

Mee eens. Geef hem maar eens een kans. Bahia blijft ook maar krediet krijgen terwijl we gisteren toch weer 2 goals tegen krijgen. Saidi graag weer eens centraal. En waarom brengt hij Kolkka en niet Vincken? Gaat er nu geen enkele buitenspeler meer aan de bak komen? Lachen als Castelen straks weer fit is
Reply
#46
Ad Wim Wrote:Maar diezelfde Koeman is het niet met je eens, want hij vond het echt een slechte wedstrijd.

het een sluit het ander niet uit. ik vond het ook een slechte wedstrijd. maar het spel van fainoid viel me niet tegen. ik vond dit bijvoorbeeld (tot de 2-2) beter dan vorig jaar tegen rapid. ook vond ik het beter dan heracles en sparta. het viel me dus niet tegen, maar ik vond het nog steeds slecht (en dat ligt volgens mij aan het gebrek aan vertrouwen).

wat een fantastisch resultaat van heerenveen trouwens!!! geweldig, mukkus, dikke complimenten, van harte feli!
Reply
#47
Ik denk eigenlijk alleen dat Groningen het niet redt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ad Wim Wrote:Ik denk eigenlijk alleen dat Groningen het niet redt.

[retorische-vraag-mode]Verder denk je helemaal niets?[/retorische-vraag-mode]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
Mukkus Wrote:Wel opvallend dat ie Ribeiro heet. Hebben alle Ribeiro's een gehavende rotkop? :-k

Heet jij dan ook Ribeiro? :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#50
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk eigenlijk alleen dat Groningen het niet redt.

[retorische-vraag-mode]Verder denk je helemaal niets?[/retorische-vraag-mode]

Wat moet hij gelukkig zijn...
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#51
Vergeef me, het is de kater. En ik ben momenteel dus ook niet enorm gelukkig Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk eigenlijk alleen dat Groningen het niet redt.

[retorische-vraag-mode]Verder denk je helemaal niets?[/retorische-vraag-mode]

Wat moet hij gelukkig zijn...

Mwoah, persoonlijk zou ik niet heel gelukkig worden van juist alleen deze gedachte. Dan kan ik wel andere dingen bedenken waar ik de rest van mijn leven alleen maar aan zou willen denken. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#53
Jansoe Wrote:
Mukkus Wrote:Wel opvallend dat ie Ribeiro heet. Hebben alle Ribeiro's een gehavende rotkop? :-k

Heet jij dan ook Ribeiro? :razz:

Ja. Maar ik durf me gezicht wel te vertonen op de Hattrick-forum-meeting. Ik was niet 'ziek'. :wink:

On-topic. Coach van Setubal is vandaag ontslagen na de 0-3 nederlaag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: