The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Indian Wells
#1
Heren hier is de sheet. De Q's worden morgen toegevoegd. 
Deadline donderdag 19:00

De teams volgen vrijdagochtend (pas). 

Succes!


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Indianwells teams.xlsx (Size: 22.56 KB / Downloads: 13)
Kei Nishikori





Reply
#2
Zo mijn eerste voorlopige team is opgestuurd. Morgen ga ik eens goed aan de puzzel, maar ik heb iig iets.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Kooltje, zou je, als je de Q's hebt toegevoegd weer een berichtje op de app-groep sturen?
enig idee hoe laat je dat gaat doen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
De update met de Q's is geplaatst.

Mocht je al wat ingestuurd hebben is dit geen probleem en gewoon geldig uiteraard.
Kei Nishikori





Reply
#5
Klasse Kool.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Dikke duim Kooltje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
Inmiddels heb je versie 4 ontvangen Kool.
als ik daarmee geen weekwinnaar wordt, dan is er iets grondig mis met het herentennis.  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Kun je niet gewoon aanpassen en dan pas vlak voor de deadline je uiteindelijke versie naar die arme jongen sturen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Haha bedankt Ad

Maar het is geen probleem ik open gewoon de mails vanaf de laatst gestuurde
Kei Nishikori





Reply
#10
Boven : Djokovic, Basilashvili, Tsitsipas, Ivashka
Onder : Shapovalov, Tiafoe, Federer, Berdych, Medvedev, Krajinovic
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
boven:
N. Djokovic
N. Basilashvili
S. Tsitsipas
onder:
L. Pouille
K. Edmund
R. Federer
A. Popyrin
T. Berdych
D. Medvedev
R. Harrison
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
(07-03-2019, 06:36 PM)Ad Wim Wrote: Kun je niet gewoon aanpassen en dan pas vlak voor de deadline je uiteindelijke versie naar die arme jongen sturen?

Kan ik doen, maar als in de tussentijd de computer crasht heb ik in ieder geval een versie.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#13
60 % hetzelfde stille.
Ik denk dat heel veel mensen djokovic, berdych, medvedev en federer hebben.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#14
Boven: Djokovic, Monfils, Raonic, Tsitsipas, Ivashka
Onder: Edmund, Wawrinka, Federer, Berdych, Harrison
Reply
#15
morgen in de lunchpauze heb ik tijd om een calculator te maken. Hopelijk lukt het Kooltje om voor die tijd een overzicht klaar te hebben. Anders wordt het 's avonds.

Wel leuk zo zonder dat er gespeeld is. Toch een hele verbetering. Maar waarom is de deadline niet om 20:10?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
Boven: Djokovic Basiashvily Raonic Bautista Ivashka Humbert
Onder: Wawrinka Federer Gulbis Berdych Medvedev
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Ik heb een iets ander team  Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Boven:
N. Djokovic
G. Monfils
M. Raonic
S. Tsitsipas
Onder:
T. Sandgren
R. Federer
J. Isner
T. Berdych
Reply
#19
Boven: Djoko, Gunnes, Simon, Raonic, RBA, Ivashka, Humbert
Onder: Fritz, Albot, Federer, Popyrin, Istomin, Berdych, Krajinovic, Harrison

Bewuste tactiek voor paar toppers en veel kleintjes.
Subtoppers zitten op lastige spots en zijn onzeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Boven:
Kyrgios
Monfils
Opelka
De Minaur
Tsitsipas
Humbert

Onder:
Shapovalov
Albot
Wawa
Federer
Gulbis
Berdych
Nadal
2-3-2
Reply
#21
Lol, Ivashka. Wordt het weer zo’n week?
Keihard favoriet bij de bookies, in 2 eraf...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Pech Wim.ik vertrouw de bookies niet meer. Van de 31 wedstrijden hadden ze er 15 fout 2 weken geleden. Dus als je consequent je geld op de underdog inzet loop je van eigens binnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
Van mij mag het deze week, met al mijn kleintjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
prima ramos
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Ai, Karlo mist een 0-40 voor de beslissing en wordt vervolgens zelf gebroken  Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Jezus Humbert joh. Ook dik favoriet.
Gelukkig wel Gunneswaran door, maar dat is het dan ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Al mijn spelers hebben nog niet hoeven spelen. Vandaag 3. Ik hoop dat 2 doorgaan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
Voor mij is vandaag ook belangrijker, met een hoop kleintjes in actie die vrijwel allemaal favoriet zijn.
Maar we zien aan Opelka dat dat geen garantie is. Wel lekker dat die eruit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Teams staan in de eerste post!

leuke week met bijvoorbeeld 7 keer Djokovic maar ook veel andere spelers die 5/6/7 keer gekozen zijn. 

Zelf mis ik Raonic als ik zie dat die ineens bij iedereen gekozen is.
Kei Nishikori





Reply
#30
(07-03-2019, 08:49 PM)buurs Wrote: Ik heb een iets ander team  Big Grin

Wel weer typisch een Buurs-team. Paire?!  cry
Had je voor hem en Millman niet beter iemand met kwaliteiten kunnen kopen?

Jou kennende zal Djoko wel van Kyrgios verliezen en ben je na deze week al niet meer in te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: