The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Indian Wells
#31
Kyrgios verliest gewoon van kohli.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Denk ik ook eigenlijk CC, maar wilde hem toch in mijn team

Blijft 1 van de mooiste weken met maar weinig punten voor een eerste ronde en de keuze of Djoko/Nadal interessant is voor die 1000 punten
Kei Nishikori





Reply
#33
(08-03-2019, 10:49 AM)Ad Wim Wrote:
(07-03-2019, 08:49 PM)buurs Wrote: Ik heb een iets ander team  Big Grin

Wel weer typisch een Buurs-team. Paire?!  cry
Had je voor hem en Millman niet beter iemand met kwaliteiten kunnen kopen?

Jou kennende zal Djoko wel van Kyrgios verliezen en ben je na deze week al niet meer in te halen.

Paire en Millman zijn kut.
Ook zwaar favoriet bij de bookies voor de 1e ronde en een serieuze kans in ronde 2... helaas

Behalve Djokovic, verwacht ik veel verrassingen.
Is toch wel vaak het geval hier.

Dan hebben duurdere subtoppers ook niet veel zin om te kiezen.

Hopelijk wint Kyrgios zijn 1e pot.

Voor de rest wordt het sprokkelen en hopen op een verrassende halve finalist.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Dimi heeft laten schieten. Ik heb hem op 0 gezet in de score.

hier de overzichtelijke sheet.
Stond nog een foutje in. Deze is wel goed.

rublev erin ipv PCB
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#35
(08-03-2019, 12:05 PM)buurs Wrote:
(08-03-2019, 10:49 AM)Ad Wim Wrote:
(07-03-2019, 08:49 PM)buurs Wrote: Ik heb een iets ander team  Big Grin

Wel weer typisch een Buurs-team. Paire?!  cry
Had je voor hem en Millman niet beter iemand met kwaliteiten kunnen kopen?

Jou kennende zal Djoko wel van Kyrgios verliezen en ben je na deze week al niet meer in te halen.

Paire en Millman zijn kut.
Ook zwaar favoriet bij de bookies voor de 1e ronde en een serieuze kans in ronde 2... helaas

Behalve Djokovic, verwacht ik veel verrassingen.
Is toch wel vaak het geval hier.

Dan hebben duurdere subtoppers ook niet veel zin om te kiezen.

Hopelijk wint Kyrgios zijn 1e pot.

Voor de rest wordt het sprokkelen en hopen op een verrassende halve finalist.

Dan had je toch beter Federer kunnen laten liggen en Djoko wel kunnen nemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Super Rik!
Kei Nishikori





Reply
#37
(08-03-2019, 12:53 PM)kooltje Wrote: Super Rik!

Er stond een foutje in de berekening van de punten. Mensen die uitgeschakeld waren kregen nul punten. Even opnieuw ophalen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#38
ik heb net even wat preview van dit toernooi bekeken en 1 zegt :
Djokovic - Zverev
Federer - Medvedev

De andere zegt
Djokovic - Tsitsipas
Federer - Medvedev

als halve finalisten. Beide niet ongunstig.

Doe eens een toernooivoorspelling en post het resultaat hier! Kan in die spreadsheet. Zet ook even erbij welke halve finalisten je voorspelt.
ik ben uitgegaan van de laatste halve finalisten.
Djokovic - Tsitsipas
Federer - Medvedev

ik trap af:
Rikbeter 2640
Stille 2545
Ronniev 2420
GAE 2400
CC 2320
Jornstars 2090
Atlanta 2075
Mitch 2075
Adwim 2070
Buurs 1740
Kraai 1500
Kooltje 1380
DonFlexie 1310

Helaas komen mijn voorspellingen zelden uit. :-(
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
Het vertrouwen in Medvedev vind wel groot. Zijn succes kwam voornamelijk indoor, op hc was het niet altijd even constant. En zien jullie hem allemaal als favoriet tegen Nadal? Lijkt me toch niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ik heb het niet zelf bedacht.
Dit was preview 1:
http://www.tennis.com/pro-game/2019/03/i...eld/80171/

En dit was preview 2:
https://www.awesemo.com/tennis/indian-we...and-picks/

En dat ik bij mijn eigen toernooi simulatie als eerste eindig is ook geen wonder, want ik heb mijn team gebaseerd op een dergelijke simulatie.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#41
Had het ook niet alleen over jou, ook over die previews.
Zelden gaan ze daar voorbij aan toppers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
tsja, wellicht heeft het verlies vorige week van nadal wat vraagtekens opgeleverd omtrend zijn vorm/fitheid. Maar hij zou zo weer in de finale kunnen eindigen...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#43
Klasse troef Albot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Mooie keus Ad
Berdych er alweer af
Kei Nishikori





Reply
#45
Heerlijk, al die mensen die toch weer in Gulbis trappen alsof het 2013 is.

Popyrin bijna door ook lekker, hup Evans en Istomin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Popyrin uitstekend!  Van de 14 partijen die vandaag al klaar zijn was er 1 zonder uitgesproken winnaar, 6 zijn gewonnen zoals door de bookies voorspeld  en 7 juist andersom. Dat is wel eens anders geweest heb ik het idee .
Als iemand de stand kan bijwerken en morgen uploaden dan graag ik heb een druk klusweekend.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#47
(09-03-2019, 12:39 AM)Ad Wim Wrote: Heerlijk, al die mensen die toch weer in Gulbis trappen alsof het 2013 is.

Beetje zoals met Harrison, zeg maar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Anderson komt niet. Wat een kans was dat voor Humbert. En zo in vorm...

Verder matige nacht. Jij de kleintjes die meest favoriet waren verliezen. Laat die gekke lijn zich maar doortrekken naar de geplaatste spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
(09-03-2019, 09:09 AM)Ad Wim Wrote: Anderson komt niet. Wat een kans was dat voor Humbert. En zo in vorm...

Dat had Humbert sowieso gewonnen normaal. 
Gaat ie er dik af tegen fucking marterer. 
En Djere/Andreozzi in de ronde er na was helemaal een cadeautje geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Klasse tiafoe, drol
Anderson nog een drol
Wat een schijtspel
Kei Nishikori





Reply
#51
Kop op Kool.
Gewoon voortaan alle andere keuzes nemen dan je gepland hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Zuur-kool dat een dure afzegt.


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 IWv2_calculator.xlsx (Size: 359.84 KB / Downloads: 13)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
Armoe!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Mooi, die kolom met hoe vaak een speler gekozen is!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
ja dat ziet er leuk uit.

Ik had voor mijn laatste budget Harrisson gekocht, want die was volgens de bookies het meest zeker van de overwinning in de eerste ronde voor dat geld..... Bah, het maakt geen zak uit wie je neemt, als ze maar het goedkoopste zijn. Ik hoop dat de subtoppers hun geld wel waard zijn, anders krijgt Buurs gelijk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
Djere en Auger zijn niet te stoppen....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#57
Wat heeft die Humbert gedaan joh?!
Hup Auger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Doei Griek, heerlijk.
Hup Giron.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
au, pijnlijk verlies Tsitsipas
Reply
#60
Nou dag analist met zijn tsitsipas als halve finalist...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: