The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Robin van Persie in cel wegens (aangifte van) verkrachting
#91
Mukkus Wrote:
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:On-topic:
Hoor op de radio dat meneer van Persie wat langer in hechtenis blijft.

Dat had ik een uurtje geleden al gepost... :wink:

Ja, maar ik neem jou niet serieus.

Dan zal ik daar maar eens mee beginnen.
Reply
#92
:lol:
Reply
#93
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:On-topic:
Hoor op de radio dat meneer van Persie wat langer in hechtenis blijft.

Dat had ik een uurtje geleden al gepost... :wink:

Ja, maar ik neem jou niet serieus.

Dan zal ik daar maar eens mee beginnen.

Dat heb ik al eens geprobeerd, had meteen 2 dagen jeuk in mijn anus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#94
Op de melodie van Beertje Colargol:

Ik ben Robin van Arsenol,
neuken doen ik voor de lol.
Met mijn grote berepik,
neuk ik alle meisjes dik.
Eén, twee, drie, vier, vijf
daar komt weer zo'n lekker wijf.
Vijf, zes, zeven, acht
die wordt weer door mij verkracht!


En nu met zijn allen! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#95
#-o
Reply
#96
Matador! Wrote:Voorarrest verlengd met 2 weken, ik begin steeds meer te denken dat het echt gebeurd is...

je denkt het niet, je hoopt het. :razz:

nog niet alle getuigen zijn gehoord. lijkt logisch dat persie dan langer vastgehouden wordt, anders kunnen ze verklaringen op elkaar afstemmen.

bewijs zal lastig zijn, omdat het zijn woord is tegen het hare. toch heb je weinig aanvullend bewijs nodig in zo'n zedenzaak (wegens de lastige positie van de vrouw) en als het idd zo is dat die verklaringen van de 3 vrienden tegenstrijdig zijn, kan hij best eens een probleem hebben.

dat wijf is uiteraard een ordinaire snol, maar persie heeft weer eens bewezen dat hij de herseninhoud van een poffertje heeft. zoals hugo borst terecht stelt: dit zou kuijt niet overkomen.
Reply
#97
Nee, Dirk is gay, die valt dus af.
Reply
#98
waf Wrote:
Matador! Wrote:Voorarrest verlengd met 2 weken, ik begin steeds meer te denken dat het echt gebeurd is...

je denkt het niet, je hoopt het. :razz:

nog niet alle getuigen zijn gehoord. lijkt logisch dat persie dan langer vastgehouden wordt, anders kunnen ze verklaringen op elkaar afstemmen.

bewijs zal lastig zijn, omdat het zijn woord is tegen het hare. toch heb je weinig aanvullend bewijs nodig in zo'n zedenzaak (wegens de lastige positie van de vrouw) en als het idd zo is dat die verklaringen van de 3 vrienden tegenstrijdig zijn, kan hij best eens een probleem hebben.

dat wijf is uiteraard een ordinaire snol, maar persie heeft weer eens bewezen dat hij de herseninhoud van een poffertje heeft. zoals hugo borst terecht stelt: dit zou kuijt niet overkomen.

Het zal je misschien vreemd lijken, maar wat ik zeg is wat ik meen. Dit is niet wat ik hoop. Van Persie heeft de afgelopen 2 interlands duidelijk laten zien een versterking te (kunnen) zijn voor Oranje.

Maar even over de zaak: Van Persie is 1 van de domste voetballers die er rondloopt, dus het kan zomaar zijn dat hij er in is getrapt. Bovendien zullen die vrienden van hem misschien wel onder de drank (of??) hebben gezeten en zullen dus misschien geen goede getuigenis kunnen geven.
Reply
#99
En het is nog wel een moslim... :eeeek:
Reply
Bumme Wrote:Volgens mij is er best een aardig elftal samen te stellen uit voetballers die ooit een strafbaar feit hebben gepleegd of er van zijn verdacht.

Ik noem er een paar maar hoop dat jullie mij kunnen aanvullen (laat de spelers uit de post hierboven dan even buiten beschouwing) :

Timmer (auto ongeluk na teveel drank)

Penant (dronken rijden)
Boateng (wapenbezit)

Romano "ik jat van ploeggenoten om bij Play Inn te kunnen gokken" Sion
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Fabian Wrote:En het is nog wel een moslim... :eeeek:

Hoezo.....nog wel?
Ik neem aan dat je enigszins op de hoogte bent van wat de moslims in Darfur allemaal verkrachten in de naam van de Islam.
Ook neem ik aan dat je op de hoogte bent van de beweringen van Hirsi Ayaan.

Hiermee bedoel ik niet dat alle moslims potentiele verkrachters zijn, maar wel dat er moslimgroeperingen zijn die verkrachtingen door middel van hun geloof goedpraten. Sad
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Adder Wrote:
Bumme Wrote:Volgens mij is er best een aardig elftal samen te stellen uit voetballers die ooit een strafbaar feit hebben gepleegd of er van zijn verdacht.

Ik noem er een paar maar hoop dat jullie mij kunnen aanvullen (laat de spelers uit de post hierboven dan even buiten beschouwing) :

Timmer (auto ongeluk na teveel drank)

Penant (dronken rijden)
Boateng (wapenbezit)

Romano "ik jat van ploeggenoten om bij Play Inn te kunnen gokken" Sion

Jerry "ik ben familie van R. Sion" de Jong.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Had Lucius ook niet iets verdachts op zn kerfstokje? :roll:
Ask me no questions, And I'll tell you no lies
Reply
Ik denk dat onze Robin heel ergens anders voor vast zit! :Big Grin

<!-- m --><a class="postlink" href="http://groups.msn.com/_Secure/0WgC1Ai8d3luUzN0s0JRPNhpaD2gVk5l6Z5PhPkmha*n06yguovd*nqrVvfsTLVmiFoZpSv5GnUV5EKVivsDRO6iCCmbLsNdjayITdyd9O*iMYbIB!lKYrwxKvfImUO35I2*UZ4k8PQw/Will.Robin.Daantje.jpg?dc=4675408797161442138">http://groups.msn.com/_Secure/0WgC1Ai8d ... 7161442138</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Ik denk dat onze Robin heel ergens anders voor vast zit! :Big Grin

<!-- m --><a class="postlink" href="http://groups.msn.com/_Secure/0WgC1Ai8d3luUzN0s0JRPNhpaD2gVk5l6Z5PhPkmha*n06yguovd*nqrVvfsTLVmiFoZpSv5GnUV5EKVivsDRO6iCCmbLsNdjayITdyd9O*iMYbIB!lKYrwxKvfImUO35I2*UZ4k8PQw/Will.Robin.Daantje.jpg?dc=4675408797161442138">http://groups.msn.com/_Secure/0WgC1Ai8d ... 7161442138</a><!-- m -->

Dat zijn gewoon z'n broer en zus hè :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Van Persie zit samen met Kluivert in de auto, zegt Patrick tegen Robin "dan trouw je er toch mee. Heeft Van de Vaart ook gedaan."
Reply
[Image: Sandra_k2.JPG]is dit de bitch
Reply
Ja dat is ze. Dit ook. Der emailadres is ook simpel te vinden :-k
Reply
zou daar de uitdrukking 'dark horse' vandaan komen?
Reply
ziet er wel uit als een sloerie..
Bangkok resident.
Reply
Quadrantula Wrote:Had Lucius ook niet iets verdachts op zn kerfstokje? :roll:
[Image: stan%20janneke%20sterretje%20sneeuw%202003%20compr.jpg]
Meazza Wrote:[Image: Sandra_k2.JPG]is dit de bitch
nietes!

[Image: sylvie12_300x300.jpg]

Icon_twisted
Reply
Het uitdelen van sterretjes aan minderjarige jongetjes?
Kortom, homopedofelie? :roll:
Ask me no questions, And I'll tell you no lies
Reply
Profvoetballer getuige in verkrachtingszaak Van Persie

In de verkrachtingszaak van Nederlands voetbalinternational Robin van Persie is een andere profvoetballer getuige geweest, zo meldt het AD.

De 21-jarige speler uit de eerste divisie is één van de twee getuigen die afwijkende verklaringen hebben afgelegd. Van Persie en de voetballer zijn al jaren goede vrienden en hadden ook een vakantie gepland voor deze zomer.

Zondag meldde De Telegraaf dat op basis van politieonderzoek is gebleken dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met de Rotterdamse Sandra K.

wie oh wie
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Santi Kolk?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
van dieren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ferne Snoyl?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mijn bronnen in de onderwereld vertelden me dat DIT em is:

[Image: jhon_van_beukering01_20135.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Persie heeft een beste vriend en die heet Sietje.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Glenn Loovens
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Sandra K.

Het is een 21-jarige speler uit de eerste divisie, die met de speler van Arsenal opgroeide bij Feyenoord.

Samen doorliepen zij ook alle nationale jeugdelftallen. Hij is één van de twee getuigen, die afwijkende verklaringen hebben afgegeven over de gebeurtenissen op de hotelkamer van Tulip Inn in Rotterdam. Ook hij werd opgepakt, maar kort daarop vrijgelaten.

De twee zijn al jaren boezemvrienden en hadden ook gepland deze zomer samen op vakantie te gaan. De 21-jarige getuige staat bekend als de tegenpool van Van Persie. Waar de aanvaller altijd nadrukkelijk aanwezig is, is de getuige juist een tikkeltje teruggetrokken. Hij is bescheiden, waar Van Persie neigt naar onbescheidenheid.

Gisteravond wilde de betreffende speler niet reageren op zijn aanwezigheid in de hotelkamer. ,,Ik had gehoopt buiten schot te blijven'', aldus de Rotterdammer. ,,Ik wil geen commentaar geven. Niet voor Robin en ook niet voor mezelf.''

---------------------------
Persie heeft maar 3 voetbalvrienden die hij regelmatig ziet. Ferne Snoyl, Nigel de Jong en Mounir El Hamdoui.

Al past Snoyl het beste in dit profiel neem ik aan dat ze El Hamdoui bedoelen, die speelde dit jaar nog in de Eerste Divisie.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: