The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Robin van Persie in cel wegens (aangifte van) verkrachting
ze is gewoon boos om dr schoenen =;
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kuiperinho Wrote:
Dugarry Wrote:Robin is een verkrachter, Patrick een verkrachter en een moordenaar.

Zo zal er wel weer geluld gaan worden over onze stervoetballer in spé.


Ja, Patrick is absoluut een moordenaar. Misschien moet je het boekje van Wilfried de Jong eens een keer lezen.

En wat betreft van Persie begin ik toch aardig te twijfelen. Met 3 man en 1 geil wijf diep in de ochtend een hotelkamer huren om over voetbal te praten???????? Weggaan met haar schoen en haar in de badkamer achterlaten?????? Klinkt niet al te zuiver.

Tsja, je zou bijna denken dat ze homo zijn. Maar jah, die praten weer niet over voetbal..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Tsja, je zou bijna denken dat ze homo zijn. Maar jah, die praten weer niet over voetbal..... :wink:

Alleen over de voetballers, hun kapsels, strakke shirtjes en broekjes en zweetlucht, als ik Albert Verlinde mag geloven.... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Hij is hier toch al een paar keer genoemd, maar Glenn Loovens is toch echt de man die we zoeken, ook duidelijk de tegenpool van Van Persie.

'Breinburg verhoord in zaak Van Persie'
De Telegraaf meldt dat Reinhard Breinburg verhoord is in de zaak van Van Persie. De jeugdspeler van Feyenoord die verhuurd is aan FC Dordrecht zou een van de twee vrienden zijn geweest met wie Van Persie is wezen stappen. Hij is geen verdachte, maar wel verhoord. Het Algemeen Dagblad komt toevallig met een interview van een van de vrienden van Van Persie wiens naam niet genoemd wordt.

Bron: Feyenoord Netwerk

Dus toch Loovens niet blijkbaar, die speelde trouwens ook niet in de eerste divisie dit jaar..
Reply
Mist Wrote:Wellicht Reinhard Breinburg.
Hij lijkt als enige aan het profiel te voldoen, maar ik zou niet weten in hoeverre die bevriend is met Van Persie.

Toch gelijk Mist Big Grin
Reply
Van het verhaaltje snap ik het volgende niet helemaal. Zij gilde dus omdat ze een sigaret op of rond haar punani :wink: had laten vallen. Lijkt me toch dat er dan een brandwond ontstaat of dat het in iedere geval goed zeer doet. Een normale vrouw (uitgezonderd die van masochistische aard) heeft dan weinig trek meer in sex lijkt me. Van de andere kant kan ik me niet voorstellen, ik zou dat in ieder ge val niet doen, dat een (normale) vent op een 'brandgang' gaat liggen hoppen.
Gezien de eerste verlenging van in bewaring nemen is er al aangetoond dat er sexueel contact is geweest tussen van Persie en Sandra (Perzisch sperma in haar tapijtje of zo). Het lijkt me dat er van het verhaal geen jota klopt of mevrouwtje Sandra (die toch ook geen geld tekort heeft lijkt me) heeft alles tot in de perfectie voorbereid en er ook veel pijn voor over gehad. Maar zo perfect was het toch niet. Want het lijkt mij oerstom om zoiets uit te halen terwijl er bevriende getuigen aanwezig zijn.
Alles overwegende denk ik dat van Persie schuldig is.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Van het verhaaltje snap ik het volgende niet helemaal. Zij gilde dus omdat ze een sigaret op of rond haar punani :wink: had laten vallen. Lijkt me toch dat er dan een brandwond ontstaat of dat het in iedere geval goed zeer doet. Een normale vrouw (uitgezonderd die van masochistische aard) heeft dan weinig trek meer in sex lijkt me. Van de andere kant kan ik me niet voorstellen, ik zou dat in ieder ge val niet doen, dat een (normale) vent op een 'brandgang' gaat liggen hoppen.
Gezien de eerste verlenging van in bewaring nemen is er al aangetoond dat er sexueel contact is geweest tussen van Persie en Sandra (Perzisch sperma in haar tapijtje of zo). Het lijkt me dat er van het verhaal geen jota klopt of mevrouwtje Sandra (die toch ook geen geld tekort heeft lijkt me) heeft alles tot in de perfectie voorbereid en er ook veel pijn voor over gehad. Maar zo perfect was het toch niet. Want het lijkt mij oerstom om zoiets uit te halen terwijl er bevriende getuigen aanwezig zijn.
Alles overwegende denk ik dat van Persie schuldig is.

Als jij nou 's ff solliciteert bij justitie als rechter, dan duren de rechtzaken hier in nederland tenminste niet meer zo lang! Sluitend bewijs in één alinea! =D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
:x
Reply
Bredanaar Wrote:Van het verhaaltje snap ik het volgende niet helemaal. Zij gilde dus omdat ze een sigaret op of rond haar punani :wink: had laten vallen. Lijkt me toch dat er dan een brandwond ontstaat of dat het in iedere geval goed zeer doet. Een normale vrouw (uitgezonderd die van masochistische aard) heeft dan weinig trek meer in sex lijkt me. Van de andere kant kan ik me niet voorstellen, ik zou dat in ieder ge val niet doen, dat een (normale) vent op een 'brandgang' gaat liggen hoppen.
Gezien de eerste verlenging van in bewaring nemen is er al aangetoond dat er sexueel contact is geweest tussen van Persie en Sandra (Perzisch sperma in haar tapijtje of zo). Het lijkt me dat er van het verhaal geen jota klopt of mevrouwtje Sandra (die toch ook geen geld tekort heeft lijkt me) heeft alles tot in de perfectie voorbereid en er ook veel pijn voor over gehad. Maar zo perfect was het toch niet. Want het lijkt mij oerstom om zoiets uit te halen terwijl er bevriende getuigen aanwezig zijn.
Alles overwegende denk ik dat van Persie schuldig is.

ik hoop niet dat jij gaat solliciteren als rechter, want ik snap geen ene pepernoot van deze redenering. is zie nu echt niet wat je wel of niet geloofwardig vindt.

bovendien wil het feit dat persie 14 dagen gevangengehouden wordt helemaal niet zeggen of ze wel of niet sex hebben gehad. sterker nog, ten tijde van de uitspraak was de dna uitslag er nog niet. de enige reden was tegenstrijdige verklaringen.

op basis van de ons ter beschikking staande info is het imo onmogelijk om een oordeel te vellen.
Reply
Van Persie onze bekeerde islamiet,
begreep het blonde meisje niet.

hij de ster van Arsenal uit Londen,
werd van haar verschrikkelijk opgewonden.

Zij zag hem echter niet zitten,
en wilde vroeg naar huis om te pitten.

Samen met zijn zaakwaarnemer Sietje,
heeft hij zich toen maar vergrepen aan dat grietje.

Klaargekomen en voldaan,
zag hij de politie 's ochtends naast zijn bedje staan.


Nu zit hij opgesloten tussen het gajes,
in een Rotterdamse bajes.

Niet meer douchen met Bergkamp en henry,
maar gezellig met een neger van een metertje of drie.

dag van Basten en dag carriere,
van Persie heeft het te druk met zich laten nemen in zijn derriere.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Zo onschuldig als Kluivert en die amerikaanse flapdrollige neger die volgens sommigen zijn ex-vrouw en haar vriendje vermoord zou hebben.
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Van het verhaaltje snap ik het volgende niet helemaal. Zij gilde dus omdat ze een sigaret op of rond haar punani :wink: had laten vallen. Lijkt me toch dat er dan een brandwond ontstaat of dat het in iedere geval goed zeer doet. Een normale vrouw (uitgezonderd die van masochistische aard) heeft dan weinig trek meer in sex lijkt me. Van de andere kant kan ik me niet voorstellen, ik zou dat in ieder ge val niet doen, dat een (normale) vent op een 'brandgang' gaat liggen hoppen.
Gezien de eerste verlenging van in bewaring nemen is er al aangetoond dat er sexueel contact is geweest tussen van Persie en Sandra (Perzisch sperma in haar tapijtje of zo). Het lijkt me dat er van het verhaal geen jota klopt of mevrouwtje Sandra (die toch ook geen geld tekort heeft lijkt me) heeft alles tot in de perfectie voorbereid en er ook veel pijn voor over gehad. Maar zo perfect was het toch niet. Want het lijkt mij oerstom om zoiets uit te halen terwijl er bevriende getuigen aanwezig zijn.
Alles overwegende denk ik dat van Persie schuldig is.

ik hoop niet dat jij gaat solliciteren als rechter, want ik snap geen ene pepernoot van deze redenering. is zie nu echt niet wat je wel of niet geloofwardig vindt.

bovendien wil het feit dat persie 14 dagen gevangengehouden wordt helemaal niet zeggen of ze wel of niet sex hebben gehad. sterker nog, ten tijde van de uitspraak was de dna uitslag er nog niet. de enige reden was tegenstrijdige verklaringen.

op basis van de ons ter beschikking staande info is het imo onmogelijk om een oordeel te vellen.

Vreemd dat de dna-uitslag er nog niet was, dit terwijl je tegenwoordig bij een dna-vaderschapstest via een spoedaanvraag binnen 12 uur de uitslag hoort.

Ik vind niet geloofwaardig dat Sandra zich vrijwillig door Robin van Persie heeft laten nemen omdat:
- ik het verhaal ongeloofwaardig vind dat zij zichzelf van tevoren in haar schoot brandwondenletsel toebrengt. Mijn argumentatie heb ik al genoemd;
- ik me niet kan voorstellen dat Sandra deze 'verkrachting' in scene heeft gezet omdat het me niet slim lijkt om een dergelijk plan uit te voeren met 2 vrienden van de 'dader' als getuigen;
- ik me ook niet kan voorstellen dat deze Sandra, die toch een gouden toekomst in het vooruitzicht heeft, alles op het spel zet door een onterecht aangifte van verkrachting te doen. Wat heeft zij te winnen ? Geld krijgt ze waarschijnlijk genoeg, aandacht en waardering ook plenty. Blijft voor mij maar 1 ding over: Haar eer heeft zij te winnen!!!

Ik blijf denken dat van Persie schuldig is. Prima wat jullie zeggen dat ik geen rechter ben. Mijn argumenten zijn grotendeels subjectief en niet gebaseerd op mij ter beschikking bestaande feiten. Wanneer ik rechter zou zijn dan zou ik ook puur naar de feiten kijken. Alles wat meeweegt in de beslissing of RvP schuldig is of niet moet overtuigend bewezen worden. Ik bepaal ook niet of hij schuldig is of niet maar ik vermeld mijn vermoedens.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Van het verhaaltje snap ik het volgende niet helemaal. Zij gilde dus omdat ze een sigaret op of rond haar punani :wink: had laten vallen. Lijkt me toch dat er dan een brandwond ontstaat of dat het in iedere geval goed zeer doet. Een normale vrouw (uitgezonderd die van masochistische aard) heeft dan weinig trek meer in sex lijkt me. Van de andere kant kan ik me niet voorstellen, ik zou dat in ieder ge val niet doen, dat een (normale) vent op een 'brandgang' gaat liggen hoppen.
Gezien de eerste verlenging van in bewaring nemen is er al aangetoond dat er sexueel contact is geweest tussen van Persie en Sandra (Perzisch sperma in haar tapijtje of zo). Het lijkt me dat er van het verhaal geen jota klopt of mevrouwtje Sandra (die toch ook geen geld tekort heeft lijkt me) heeft alles tot in de perfectie voorbereid en er ook veel pijn voor over gehad. Maar zo perfect was het toch niet. Want het lijkt mij oerstom om zoiets uit te halen terwijl er bevriende getuigen aanwezig zijn.
Alles overwegende denk ik dat van Persie schuldig is.

ik hoop niet dat jij gaat solliciteren als rechter, want ik snap geen ene pepernoot van deze redenering. is zie nu echt niet wat je wel of niet geloofwardig vindt.

bovendien wil het feit dat persie 14 dagen gevangengehouden wordt helemaal niet zeggen of ze wel of niet sex hebben gehad. sterker nog, ten tijde van de uitspraak was de dna uitslag er nog niet. de enige reden was tegenstrijdige verklaringen.

op basis van de ons ter beschikking staande info is het imo onmogelijk om een oordeel te vellen.

Vreemd dat de dna-uitslag er nog niet was, dit terwijl je tegenwoordig bij een dna-vaderschapstest via een spoedaanvraag binnen 12 uur de uitslag hoort.

Ik vind niet geloofwaardig dat Sandra zich vrijwillig door Robin van Persie heeft laten nemen omdat:
- ik het verhaal ongeloofwaardig vind dat zij zichzelf van tevoren in haar schoot brandwondenletsel toebrengt. Mijn argumentatie heb ik al genoemd;
- ik me niet kan voorstellen dat Sandra deze 'verkrachting' in scene heeft gezet omdat het me niet slim lijkt om een dergelijk plan uit te voeren met 2 vrienden van de 'dader' als getuigen;
- ik me ook niet kan voorstellen dat deze Sandra, die toch een gouden toekomst in het vooruitzicht heeft, alles op het spel zet door een onterecht aangifte van verkrachting te doen. Wat heeft zij te winnen ? Geld krijgt ze waarschijnlijk genoeg, aandacht en waardering ook plenty. Blijft voor mij maar 1 ding over: Haar eer heeft zij te winnen!!!

Ik blijf denken dat van Persie schuldig is. Prima wat jullie zeggen dat ik geen rechter ben. Mijn argumenten zijn grotendeels subjectief en niet bebaseerd op mij ter beschikking bestaande feiten. Wanneer ik rechter zou zijn dan zou ik ook puur naar de feiten kijken. Alles wat meeweegt of RvP schuldig is of niet moet overtuigend bewezen worden. Ik bepaal ook niet of hij schuldig is of niet maar ik vermeld mijn vermoedens.

snap ik wel hoor. :wink:

mijn vermoeden is dat ze deze celebsloerie eens goed te grazen wilden nemen. de grap van het kleren verstoppen is geen onbekende, maar je moet niet uitsluiten dat ze zich zo vernederd voelde dat ze in haar nakie (met het zaad dat tussen haar dijen naar beneden stroomde) een onderbroek bij de receptie moest gaan halen dat ze de jongens wilde terugpakken met een verzonnen en niet te controleren verhaal. ze is vernederd en ze heeft de jongens teruggepakt. eigenlijk staat ze met 1-2 voor.

zij speelde het geile wijfie en er is een grap met haar uitgehaald. maar we weten natuurlijk niet of ze tegen haar zin is gekierd. 1 vriend lag te slapen, wat die ander deed is onbekend, maar het kan dat ze alleen en dus zonder getuigen in die badkamer waren. dan blijft het zijn woord tegen het hare. net zo min dat je kunt hardmaken dat er verkrachting was kun je dan hardmaken dat ze vals aangifte doet. zoveel risico loopt ze dus niet.

ik betwijfel overigens dat ze zo'n gouden toekomst had. als je je tot dit soort uitstapjes verlaagt...
Reply
Bij een verkrachting moet er altijd wat hard gemaakt worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Bij een verkrachting moet er altijd wat hard gemaakt worden.

"Hee, van Binsbergen! Er lafjes tegenaan hangen is dus NIET neuken, he!"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Van Persie heeft in elk geval alle schijn tegen zich.... Ik ben benieuwd of deze zaak ooit 100% wordt opgelost.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zie de zaak Boon-Kluivert Icon_evil

Een beetje poen en de aanklacht wordt ingetrokken :x
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf Wrote:1 vriend lag te slapen, wat die ander deed is onbekend.

Ik zei toch dat Loovens er bij was. Die ligt al het hele seizoen te pitten in de verdediging van De Graafschap.
Reply
robin komt eerdaags op vrije voeten!

Quote:Fans van voetballer Robin van Persie willen zaterdag demonstreren bij gevangenis De Schie in Rotterdam. Ze vinden dat de voetballer zo snel mogelijk moet worden vrijgelaten.

De betoging wordt georganiseerd door een voetbalfan uit Drenthe. Hij vindt dat Van Persie veel te hard wordt aangepakt, en dat de ex-Feyenoorder wordt afgeschilderd als een crimineel. Op verschillende internetsite's staan oproepen om zaterdag naar Rotterdam te komen.

De oud-Feyenoorder Van Persie, die nu bij Arsenal speelt, wordt beschuldigd van verkrachting.
(bron : Rijnmond.nl)


dit is echt een actie voor de denkers onder ons. :roll:
Reply
waf Wrote:robin komt eerdaags op vrije voeten!

Quote:Fans van voetballer Robin van Persie willen zaterdag demonstreren bij gevangenis De Schie in Rotterdam. Ze vinden dat de voetballer zo snel mogelijk moet worden vrijgelaten.

De betoging wordt georganiseerd door een voetbalfan uit Drenthe. Hij vindt dat Van Persie veel te hard wordt aangepakt, en dat de ex-Feyenoorder wordt afgeschilderd als een crimineel. Op verschillende internetsite's staan oproepen om zaterdag naar Rotterdam te komen.

De oud-Feyenoorder Van Persie, die nu bij Arsenal speelt, wordt beschuldigd van verkrachting.
(bron : Rijnmond.nl)


dit is echt een actie voor de denkers onder ons. :roll:

Het sleutelwoord hier is 'Drenthe' :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:Zie de zaak Boon-Kluivert Icon_evil

Een beetje poen en de aanklacht wordt ingetrokken :x

Maar goed dat die Boon niks met Robin gedaan heeft. De zaak Van Persie-Boon, tsja....

Robin moet langer zitten in de gevangenis, hij overweegt zijn naam te veranderen in Robin van Spertie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dan zul jij wel vooraan staan bij die demonstratie :wink:
Reply
Ik vond deze teksten uit een liedje van Sublime wel zeer toepasselijk.


The next day she went to her drawer, look up her local attorney at law,
went to the phone and filed the police report and then she took the guy's ass to court.
Well, the day he stood in front of the judge he screamed, " She lies that little slut!"
The judge knew that he was full of shit and he gave him 25 years
And now his hearted is filled with tears.

That night in jail it was getting late.
He was butt-raped by a large inmate, and he screamed.
But the guards paid no attention to his cries.

That's when things got out of control.
The moral of the date rape story, it does not pay to be drunk and horny.
But that's the way it had to be.
They locked him up and threw away the key.
Well, I can't take pity on men of his kind,
even though he now takes it in the behind.
DATE RAPE
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Hij is vrij!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Van Persie op vrije voeten

Uitgegeven: 27 juni 2005 15:20
Laatst gewijzigd: 27 juni 2005 15:39

ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie is maandag vrijgelaten. De 21-jarige Rotterdammer zat twee weken vast nadat er aangifte van verkrachting tegen hem was gedaan. Het Openbaar Ministerie (OM) in Rotterdam maakte maandag bekend dat hij nog wel verdachte blijft. Het OM ziet momenteel geen aanleiding hem langer vast te houden.

Het onderzoek is nog niet afgerond, maar daarvoor hoefde hij niet langer te blijven vastzitten. Omdat het onderzoek nog loopt, kan het OM verder geen mededelingen doen. De rechter-commissaris verlengde twee weken geleden het voorarrest van de voetballer om de opsporingsdiensten meer tijd te geven voor nader onderzoek.

Voldoende respect

Van Persie's raadsman A. Moszkowicz stelde eerder dat zijn cliënt niet ontkent dat hij in een Rotterdams hotel is geweest, maar wel dat hij de vrouw heeft verkracht. Volgens Moszkowicz zou de vrouw met voldoende respect zijn behandeld. Van Persie verbleef niet in het hotel, maar wat hij er die bewuste nacht deed, wilde de advocaat niet zeggen. Hij zei ook niet te weten hoe lang de voetballer daar was geweest.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Die gast heeft echt een leuke vakantie gehad. Maandag mag hij zich volledig uitgerust weer melden bij Arsenal :wink:
Reply
HIj snoof die bewuste nacht gewoon lijntjes coke van haar schaamlipjes af. Dat wil hij niet kenbaar maken.

Trouwens wat bereikt het nieuws de randstad laat zeg :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
De eerste week rustig aan trainen, hij zal wel moeilijk lopen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:De eerste week rustig aan trainen, hij zal wel moeilijk lopen.

Volgens Bram had ie met niemand contact, behalve met hem en ondanks dat Bram harstikke fout is, denk ik wel dat ie hetero is. Of de bewakers moeten hem te pakken genomen hebben.....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:en ondanks dat Bram harstikke fout is, denk ik wel dat ie hetero is.

Ik zal het je nog sterker vertellen: Bram lust er wel pap van (van de wiev'n dan) :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: