The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Miami 2019
#31
Dat is raar Kraai.
Bij mij is het wel goed???

Ik zou toch geen sheet posten waar zo duidelijk fouten in zitten?
Bijgevoegd een schermafdruk van mijn sheet.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#32
ook als ik de sheet van dit forum ophaal, ziet hij er zo uit als in het plaatje hierboven.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#33
(21-03-2019, 03:09 PM)rikbetert Wrote: ook als ik de sheet van dit forum ophaal, ziet hij er zo uit als in het plaatje hierboven.
Zijn er meer mensen met dit probleem?


Nee, werkt prima!

Complimenten voor de sheet, mooi overzicht van de keuzes en scores.
Reply
#34
Sheet opnieuw opgehaald en nu is aantal spelers over wel goed maar kolom (B) aantal x gekozen blijft overal 13 staan....raar ja maar goed dan pas ik dat evt wel handmatig aan.
2-3-2
Reply
#35
Kolom B is een Count van kolommen P t/m AB.
Je zou ook een sum kunnen doen van AD t/m AP.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#36
Hup thompson en sandgren. Goed bezig!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
Jezus Norrie. Break voor in de 2e, 2 bps op 5-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Het kiezen van alle kleintjes was tot nu toe geen succes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
vooral het kiezen van al die qualies is niet handig.
ook mijn fout.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Laten we dat over een paar dagen nog eens bekijken, ik ben voorlopig niet ontevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
spots zijn niet heel gunstig.

25 punten is gemiddeld te weinig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
maar goed, wanneer djokovic het toernooi niet wint maakt het allemaal niet zoveel uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Dat valt dus nog te zien, met al die onzekere subtoppers. Eerst maar eens afwachten.
En bovendien heb ik liever spelers in vorm, zoals Auger, Albot, Rublev, ook al weet je de plek niet, dan lukraak kleintjes die er tegen iedereen af kunnen, zoals Norrie, Eubanks, Gojo, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Je kunt bijvoorbeeld ook al die kleintjes van Rik hebben. Die is al bijna een djokovic kwijt geraakt de afgelopen dagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Valt vooralsnog nog wel mee. Jammer dat Ruud tegen auger moest . Zo ook Daniel en rublev.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#46
Heerlijke nacht met Opelka, Evans, Rublev en Kezman door.
Nu mogen de kleintjes gaan stunten, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
(21-03-2019, 11:40 PM)rikbetert Wrote: Valt vooralsnog nog wel mee. Jammer dat Ruud tegen auger moest . Zo ook Daniel en rublev.

Je bent er al 10 kwijt en we zijn net begonnen   Idontgetit
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Stand na de 1e ronde. Middelste kolom is spelers over.

PHP Code:
Rikb    17    430
CC    18    340
Buurs    18    335
Adwim    11    220
Ronniev    14    195
Kraai    14    185
Stille    10    165
Mitch    11    135
Jorn    14    130
Kooltje    11    130
Atlanta    9    115
GAE    10    100
DonF    0    80 


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Miami calculator v1.xlsx (Size: 86.39 KB / Downloads: 22)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
thx ad. Ik wilde net een update gaan maken en toen stond hij er al ;-)
Ben toch niet geheel ontevreden. Als je veel hebt zullen er veel sneuvelen. Maar het is toch minder pijnlijk als je iemand van 700 verliest dan iemand van 11000.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
Elke keer als ik die Karlovic heb dan verliest ie direct. om gek van te worden die man.

Troefje Humbert verliest natuurlijk 7-6 3e set nadat ie voor de wedstrijd heeft geserveerd. Dat is hoofdstuk 12 van dit tennisjaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Ik heb nog 5 of 6 troeven.
Verder qua investering lheeft mijn team het meeste overeenkomst met goat buurs's team.
Kan niet fout zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#52
Marterer ligt er uit zonder te spelen.
Toch zijn geld wel opgebracht.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
Hup Edmund en chardy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Hup Ivaska!

Kan trouwens degene die de volgende update van de spreadsheet doet, ook even de Bye's in kolom M op nul zetten?
Dat ziet er wat overzichtelijker uit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#55
Raonic zonder te spelen verder, altijd goed
Kei Nishikori





Reply
#56
(22-03-2019, 04:45 PM)rikbetert Wrote: Marterer ligt er uit zonder te spelen.
Toch zijn geld wel opgebracht.

Met 25 punten?! Ik dacht dat jij de expert was in rendabiliteit?!

Nog geen uur gespeeld en je bent er alweer twee kwijt, lol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
(22-03-2019, 06:22 PM)Ad Wim Wrote:
(22-03-2019, 04:45 PM)rikbetert Wrote: Marterer ligt er uit zonder te spelen.
Toch zijn geld wel opgebracht.

Met 25 punten?! Ik dacht dat jij de expert was in rendabiliteit?!

Nog geen uur gespeeld en je bent er alweer twee kwijt, lol.

Djoko moet eerst tot de finale komen om hetzelfde rendement te behalen. Dat moet ik nog maar eens zien.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#58
En ook Ivashka is al rendabel.
Top gedaan, maar helaas.

Cbr staat lekker te stunten en Basil eindelijk op slag!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#59
Monfils zoals verwacht out. Haase tegen Harris straks.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
(22-03-2019, 08:55 PM)Stille Wrote: Monfils zoals verwacht out. Haase tegen Harris straks.

I love it when a plan comes together. Nu nog winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: