The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Dubai/Acapulco/Delray Beach - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Dubai/Acapulco/Delray Beach (/showthread.php?tid=5159)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 23-02-2010

Gil - Hanescu 6-6! Hup Gil!

Als ie 'm verliest, ist gebeurd.. [-o<

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 23-02-2010

Gil verspeelt een *5-3 in de tb en nu verliest ie m met 5-7! =; =;

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 23-02-2010

Ik ben er weer. Eens kijken wie er deze week in mijn team staan :8:

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2010

Zo, ik ben er ook weer. Die Chela, wat een scoreline, daar moet flink wat geld tegenaan gegaan zijn. Cuevas 6-1 *1-0 achter, poeh. Chardy weet weer wat winnen is, nu Cuevas nog...

Russell, Malisse en Anderson eruit is prima. Karlo mist 3 bps voor de beslissing.

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2010

O mijn god, amateur.

Edit: het was dus Kemkers' fout.

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010

Haase wint trouwens de 1e set van Kendrick, netjes hoor.

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 24-02-2010

Tering Kemkers, wat pijnlijk dit zeg.....

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 24-02-2010

Omg dit is echt niet te geloven. 4 jaar terug op een blokje en nu zo'n fout van Kemkers. Kramer zou zo'n Kemkers toch vermoorden als je dit allemaal ziet. 4 jaar lang de tyfus getraind, werkelijk elke 10 km gewonnen, laatste rit van de OS, 3 sec voor en die onbenul stuurt je in de verkeerde baan.

Ik vind het vooral voor Sven zo ontzettend kut. Mij kan het niet zoveel schelen, maar het is voor hem gewoon echt oneerlijk.

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 24-02-2010

Respect dat hij zich wel even meldt voor een kort interview, en wat een suggestieve vraag dan gelijk over de samenwerking met Kemkers.

_Tampie Wrote:Respect dat hij zich wel even meldt voor een kort interview, en wat een suggestieve vraag dan gelijk over de samenwerking met Kemkers.

Dat heb ik gemist. Wat zei hij daarover?

Vreselijke vraag inderdaad, zeker omdat het zo knap was, dat ie daar gewoon stond. Had ik ook echt niet verwacht, dit is wat hem een groot sportman maakt. Ik hoop ook dat ie gewoon de ploegenachtervolging rijdt en Kemkers een ticket naar huis krijgt.

Sven heeft zich prima gedragen, en heeft wat ie ook doet alle recht om dat te doen. Inderdaad super dat hij even zijn zegje doet, daar hunkerde heel NL toch naar. Denk niet dat we Kemkers vandaag nog voor de camera zullen zien.

Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010

Kemkers teert al een hele tijd op het talent van Wüst en Kramer.

Eruit met die gast.
Dit is gewoon de blunder van de eeuw!

En wat Veldkamp ook zei, dit kun je vergelijken met een voetbaltrainer die het veld opkomt en de bal in eigen doel schiet.

Conclusie: Kempers is onder de druk bezweken. Amateur!

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Kemkers niet heel even in een split-second naar Skobrev keek voordat ie heel overtuigd riep dat Sven naar binnen moest. Hij moest zelf toch ook getwijfeld hebben, daar is ie te ervaren voor denk ik.

Lekker Daniel, Crivoi en Haase!

Hup Fish!

Zullen we maar gewoon weer on-topic gaan?

Fish begint en Haase maakt een break achterstand goed.

Ad Wim Wrote:Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Kemkers niet heel even in een split-second naar Skobrev keek voordat ie heel overtuigd riep dat Sven naar binnen moest. Hij moest zelf toch ook getwijfeld hebben, daar is ie te ervaren voor denk ik.

Daar heb je een punt ja. Hij raakte denk ik ook in de war omdat Sven al heel snel de buitenbocht opzocht.

Ad Wim Wrote:Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Kemkers niet heel even in een split-second naar Skobrev keek voordat ie heel overtuigd riep dat Sven naar binnen moest. Hij moest zelf toch ook getwijfeld hebben, daar is ie te ervaren voor denk ik.

Maar het is toch niet de normale gang van zaken dat een coach aangeeft welke baan je in moet? Die schaatsers schaatsen hun hele leven al, die zitten in een flow. Kramer ging ook gewoon keurig naar buiten. Waarom op zo'n moment aangeven waar je pupil heen moet?

Martin-Monaco 2-0. :razz:

Daniel nog 1 game voor een vroeg exit van Cuevas. [-o<

En weer 2 bps voor Beto.

Kendrick ook gewoon 6x gekozen. Die moet Haase er maar meteen uitpielen!

centre court Wrote:

Maar het is toch niet de normale gang van zaken dat een coach aangeeft welke baan je in moet? Die schaatsers schaatsen hun hele leven al, die zitten in een flow. Kramer ging ook gewoon keurig naar buiten. Waarom op zo'n moment aangeven waar je pupil heen moet?
Zoals Veldkamp al zei, een complete black-out. Onbegrijpelijk.

Hmm, het moet natuurlijk geen Martin-Chela gaan worden. Al is dat wel gunstiger voor Verdasco.

Cuevas op bp. Wat zwak van Daniel.

Cuevas! =D>

Het is wel een vechter die Cuevas, maar hij is wel echt de weg kwijt als ie het zo zwaar heeft tegen Daniel.

Straks om 2355 trouwens Kemkers op tv.

Haha, wat is graveltennis toch verschrikkelijk om te volgen...

Sjonge jonge, je weet gewoon dat zo'n kut Daniel 't niet gaat afmaken vanaf 5-3. Wat een lul.

**3-0 Haase in de TB! Dat mag niet meer mis.

kom op, Robin!