The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal (Seizoen 2) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (Seizoen 2) (/showthread.php?tid=90)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


- Gerben Zonderland - 17-06-2005

Dre Wrote:jaja 2-1 gewonnen en puntverlies voor GZ en de trofee is voor mij Smile

:eeeek: 1-1 gelijk tegen de nummer laatst. Ik speelde wel met een aantal B-spelers, maar het was geen flutteam ofzo. Blijkbaar werkt 4-3-3 niet echt tegen 4-4-2. De makkelijkste pot van de week en die win ik net niet. :cry:

Maar goed, er is nog niks verloren, want ik sta nog steeds 2e. Smile

Vant weekend eerst maar es minimaal gelijkspelen tegen Dre.


- Matador! - 17-06-2005

Het stadion wordt uitgebreid naar 54000 plaatsen =D>


- Kezmania - 17-06-2005

Matador! Wrote:Het stadion wordt uitgebreid naar 54000 plaatsen =D>

Mijne naar 56.000!


- Bocaloca - 17-06-2005

mijne binnenkort maar eens naar 16000 :8:


- Gerben Zonderland - 17-06-2005

Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Het stadion wordt uitgebreid naar 54000 plaatsen =D>

Mijne naar 56.000!

Ik zit volgende week op 32.000, maar ik ga een of twee spelers verkopen en dan maak ik er 48.000 van.

Speaking of which: iemand belang bij een 30-jarige CB voor 1.3 miljoen met 100 awareness en 80 tackling? Verder heeft ie al flink wat bijstats redelijk getraind, maar nog niet gemaxed (1 op 50, 4 op 40 en 3 op 20). Hij staat nog niet op de TL, maar daar gaat ie wel naartoe. Hij heet K. Amon.


- gittermaster - 17-06-2005

Heeft iemand een paar goeie tips voor mij. wat zijn belangrijke stats voor verdedigers, middenvelders en aanvallers? Wat moet ik bieden voor bepaalde spelers, is daar eens oort formule voor? MAW een verdediger met een waarde van 25 is daar een bepaald bedrag voor, uiteraard afhankelijk van leefijd en dergelijke.
ik hoor graag wat antwoorden en eventuele andere handige tips.


- Fabian - 17-06-2005

5e overwinning op rij, geen motw..... :x


- Antidote - 18-06-2005

Damned 54000.....dat is zeer netjes. Momenteel sta ik op 24000. De komende wedstrijd komen er 8000 erbij en de week erop weer 8000. Voorlopig zal het ook bij 40000 blijven. Heb nog wel ruimte om een speler te verkopen. Met dat geld ga ik weer verder bouwen.
Overigens 3-1 gewonnen en nog steeds 2de met 4pnt achterstand.


- Bocaloca - 18-06-2005

aan het eind van het seizoen gaat de bezem door de slectie, zullen 3 spelers met dan een rating van tussen de 80 en 85 het veld ruimen
komen 2 nieuwe spelers voor terug, en stadion gaat in de lift


- cruijff - 20-06-2005

tering ...cc zonderbanden - dredevils 5-1 :roll:

ik 2-1 verloren Sad


- Gerben Zonderland - 20-06-2005

Ik heb met maar liefst 5-1 gewonnen van Dre......... :eeeek: 3-5-2 tegen 4-4-2 werkt dus wel. Ik vertrouwde het niet natuurlijk en heb even naar zijn selectie gekeken, maar hij had ook niet een B-selectie opgesteld ofzo, dus ik snap er niks van. Ik heb weer eentje blessee voor 8 potjes en dat is mijn goede rechtsback, dus ik moet OF er nog eentje bijhalen OF ik doe niet mee aan de 2e SD-cup, wegens een incomplete selectie en dat eerste gaat niet vanzelf al zal ik wel mijn best doen natuurlijk.... de rest van de week tegen relatieve laagvliegers, dus dan kan ik wel wat schuiven achterin.


- Forever - 20-06-2005

Ach Gerben ik heb in de SD-cup wedstrijden zonder een keeper gespeeld. Dan kan jij best zonder rechtsback spelen. :wink:

Maar ee mooie overwinning op dre. En ach zo goed is hij ook niet, want hij kon in zijn eerste seizoen geeneens promoveren. :wink:


- Gerben Zonderland - 20-06-2005

Forever Wrote:Ach Gerben ik heb in de SD-cup wedstrijden zonder een keeper gespeeld. Dan kan jij best zonder rechtsback spelen. :wink:

Maar ee mooie overwinning op dre. En ach zo goed is hij ook niet, want hij kon in zijn eerste seizoen geeneens promoveren. :wink:

Nee, maar hij stond tot nu toe wel een straatlengte voor en had slechts 2 potjes verloren en ondanks dat mijn team ook niet slecht is en ik al een keertje van hem had gewonnen in de SD-cup is dit belachelijk natuurlijk. :lol:


- Guest - 20-06-2005

Ach dat gun ik GZ wel, immers de SD-cup is voor mij Smile Had welleswaar niet zo'n nederlaag verwacht maar ja gefeli GZ. Gelukkig heb ik nog een kleine buffer van 4 pnt.

@ Forever je mag je wel even kijken naar mijn SD-cup beker hoor Wink


- Bocaloca - 20-06-2005

hmm 2-0
2 keer thomas, die staat inmiddels op 34 goals


- Matador! - 20-06-2005

2-0 gewonnen, het blijft wachten op een misstap van de nummer 1, die denk ik niet meer gaat komen Sad, ondanks dat zijn spits, die 43 keer scoorde dit seizoen er in 2 wedstrijden geen 1 tegen mij kon maken...


- Voyou - 20-06-2005

4-1 gewonnen, voorsprong van 4 punten op de nummer 2 waar ik vannacht tegen speel, nummer drie staat inmiddels op 8 punten


- Fabian - 20-06-2005

2-1 overwinning en zo vaster op plek 5, morgen tegen de nr 4, die maar 2 puntjes 'los' staat. Winst of gelijkspel zijn dus zeker nodig.

Liever winst, want ik moet deze week ook nog tegen de, veel te sterke, nummer 1....


- Antidote - 20-06-2005

Onverwachts gelijk gespeeld en daardoor is mijn achterstand nu 6pnt. Dat zie ik me niet meer inhalen en zal ik wederom 2de worden achter dezelfde ploeg met zeer waarsschijnlijk dezelfde nr.3.


- cruijff - 21-06-2005

jahh 2-1 gewonen weer, heb aansluiting bij de middenmoot gevonden...


- cruijff - 21-06-2005

cruijff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ook 3-0 gewonnen en nog steeds op de 2e plaats. Vannacht winnen van de nummer 3 en volgende week van de nummer 4 volstaat voor promotie en daar heb ik de eerste wedstrijden ook al van gewonnen, dus dat moet kunnen.

@cruijff: Als je wel zou degraderen kom je bij Mac in de Divisie. Da's ook wel grappig. :8:

Jah das waar.. Maar jah ga er natuurlijk nog vol voor om degradatie te ontlopen Smile

Belangrijke dagen moet achterenvolgens tegen nummer 13-18-12-10-11-14-2-19-1

Dus de punten moeten nu gepakt worden...

zijn na 5 wedstrijden al 12 puntjes geworden.... Smile


- Matador! - 21-06-2005

Antidote Wrote:Onverwachts gelijk gespeeld en daardoor is mijn achterstand nu 6pnt. Dat zie ik me niet meer inhalen en zal ik wederom 2de worden achter dezelfde ploeg met zeer waarsschijnlijk dezelfde nr.3.

Heb hetzelfde alleen is het verschil 5 punten. Kampioenschap is onwaarschijnlijk geworden.


- Gerben Zonderland - 21-06-2005

Hier precies hetzelfde. Na mijn skitterende winst op Dre verlies ik nu met 1-0 van een middelmatig team, waardoor Dre nu weer op 7 punten staat. Sad
Maar goed, mijn doelsaldo is veel beter dan de andere nummer 2 en ik sta nog steeds 11 pnt voor op de nummer 4, dus promo nog niet in gevaar.


- Bocaloca - 21-06-2005

kezmania's team staat inmiddels door mijn toedoen weer keurig tweede ipv derde.

zelf vannacht 3-1 gewonnen met 3 keer thomas :roll: :roll: :roll:
dat waren nummer 35 36 37 :8:


- Voyou - 21-06-2005

2-1 verloren van de nummer 2, sta nog maar 1 punt voor nu.. Verder 2 schorsingen en 1 blessure opgelopen, het was dus een slagveld Sad


- Antidote - 21-06-2005

Matador! Wrote:
Antidote Wrote:Onverwachts gelijk gespeeld en daardoor is mijn achterstand nu 6pnt. Dat zie ik me niet meer inhalen en zal ik wederom 2de worden achter dezelfde ploeg met zeer waarsschijnlijk dezelfde nr.3.

Heb hetzelfde alleen is het verschil 5 punten. Kampioenschap is onwaarschijnlijk geworden.

Ik moet ff mijn woorden terug nemen. De nr.1 heeft verloren van de nr.5 waar ik zelf nog tegen moet volgende week. Kans is iets groter geworden. Heb alleen een moeilijker schema dan hem. Zelf een keurige 3-0 winst.


- cruijff - 22-06-2005

yeah yeah 0-1 gewonnen weer.... de middenmoot komt in zicht Smile


- EB Sports - 22-06-2005

1-0 gewonnen en de nummer 1 verloren. Sta nummer 1 nu.


- Gerben Zonderland - 22-06-2005

2-0 gewonnen en doordat dre gelijkspeelde tegen mijn mede-nummer-2 ben ik weer 2 puntjes dichterbij gekropen en sta ik weer alleen op de 2e plaats.
Ik heb tevens mijn 7e en laatste aankoop gedaan en dat is een jonge RB voor de opleiding, maar die al wel op oefenduel-niveau zit (rating 22) en in het uiterste noodgeval es een keer mee mag doen als 5e verdediger. :8:


- Guest - 22-06-2005

1-1 dus gelijkgespeeld. Helaas ligt mijn beste keeper er 5 dagen uit. Keeper transfers willen nog steeds niet lukken. Wel zijn er vandaag 2 jonge aanvallers er bijgekomen.