The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Treesong - 19-10-2006

Bredanaar Wrote:Zal ik eens gek doen en op EenNL stemmen? :-k

Doen! Dan kan ik je hoogstpersoonlijk het hoofd afsnijden als wij de verkiezingen winnen! Hakkuh


- Ad Wim - 19-10-2006

De werkloosheid stijgt weer. Het eerste geval waaruit blijkt dat de mooie cijfers van Prinsjesdag toch niet zo mooi zijn als dit kabinet ons voorspiegelde.


- Legion - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:De werkloosheid stijgt weer. Het eerste geval waaruit blijkt dat de mooie cijfers van Prinsjesdag toch niet zo mooi zijn als dit kabinet ons voorspiegelde.

Heeft Femke berekend zeker?


- Hoef - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:De werkloosheid stijgt weer. Het eerste geval waaruit blijkt dat de mooie cijfers van Prinsjesdag toch niet zo mooi zijn als dit kabinet ons voorspiegelde.

Hoezo? Ben je ontslagen?


- Ad Wim - 19-10-2006

Legion Wrote:
Ad Wim Wrote:De werkloosheid stijgt weer. Het eerste geval waaruit blijkt dat de mooie cijfers van Prinsjesdag toch niet zo mooi zijn als dit kabinet ons voorspiegelde.

Heeft Femke berekend zeker?
Het CBS.


- Ad Wim - 19-10-2006

Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:De werkloosheid stijgt weer. Het eerste geval waaruit blijkt dat de mooie cijfers van Prinsjesdag toch niet zo mooi zijn als dit kabinet ons voorspiegelde.

Hoezo? Ben je ontslagen?
Nee, ik kijk naar het journaal.


- Marshall - 19-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:Alternatieve stemwijzer:

http://www.stemhok.nl/stemwijzer.php

Gefeliciteerd! Uw score is 0.0
Gefeliciteerd! U heeft niet alle vragen beantwoord. U heeft wel een advies verdiend. De partij waarop u het beste kunt stemmen is:

SP
U bent duidelijk niet op de hoogte van politiek. U werd vroeger altijd als laatste gekozen in de gymklas en u past prima bij een partij die het best tot zijn recht komt in de oppositie omdat ze niet kunnen regeren. U bent tegen alle partijen die regeren. U stemt dus: SP.
Met als opmerking dat stemmen de mogelijkheid oplevert dat SP regeert dus onthouding van stemmen is ook aan te raden.


Big Grin


- waf - 19-10-2006

het cbs meldt erbij dat er geen verandering is van de dalende trend, het werkloosheidscijfer nog altijd 70.000 (hallo willem, moet ik het uitschrijven voor je?) lager is dan vorig jaar en dat het waarschijnlijk is dat meer mensen zich aanbieden op de arbeidsmarkt omdat het economisch zo goed gaat.

zeg willem, wel volledig zijn he. :^o


- Hoef - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:De werkloosheid stijgt weer. Het eerste geval waaruit blijkt dat de mooie cijfers van Prinsjesdag toch niet zo mooi zijn als dit kabinet ons voorspiegelde.

Hoezo? Ben je ontslagen?
Nee, ik kijk naar het journaal.

De stijging van de werkloosheid wijst erop dat meer mensen zich aanbieden op de arbeidsmarkt, mede door de gunstige economische ontwikkeling. Deze werkzoekenden zijn niet allemaal direct aan de slag gekomen. Het is volgens het CBS overigens te vroeg te stellen dat met de stijging in de periode juli-september een omslagpunt is bereikt in de ontwikkeling van de werkloosheid.

Typische rooienstreek van Adwim, vooral niet het hele verhaal vertellen.


- waf - 19-10-2006

Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:De werkloosheid stijgt weer. Het eerste geval waaruit blijkt dat de mooie cijfers van Prinsjesdag toch niet zo mooi zijn als dit kabinet ons voorspiegelde.

Hoezo? Ben je ontslagen?
Nee, ik kijk naar het journaal.

De stijging van de werkloosheid wijst erop dat meer mensen zich aanbieden op de arbeidsmarkt, mede door de gunstige economische ontwikkeling. Deze werkzoekenden zijn niet allemaal direct aan de slag gekomen. Het is volgens het CBS overigens te vroeg te stellen dat met de stijging in de periode juli-september een omslagpunt is bereikt in de ontwikkeling van de werkloosheid.

Typische rooienstreek van Adwim, vooral niet het hele verhaal vertellen.

typisch iets voor dementen om dat 55 minuten later nog eens te vertellen. :razz:


- Treesong - 19-10-2006

Hoef Wrote:Typische rooienstreek van Adwim, vooral niet het hele verhaal vertellen.

Hou je gedeisd, anders stuur ik de Grote Roerganger op je af!

[Image: jmintheshining.jpg]


- Ad Wim - 19-10-2006

waf Wrote:het cbs meldt erbij dat er geen verandering is van de dalende trend, het werkloosheidscijfer nog altijd 70.000 (hallo willem, moet ik het uitschrijven voor je?) lager is dan vorig jaar en dat het waarschijnlijk is dat meer mensen zich aanbieden op de arbeidsmarkt omdat het economisch zo goed gaat.

zeg willem, wel volledig zijn he. :^o
Nee Waffemans, het aantal werklozen is gestegen tov van de periode juni-augustus. Het is alleen lager dan een jaar geleden, maar de werklooshied is wel gestegen.

En het is inderdaad zo dat er meer mense de arbeidsmarkt opkomen door gunstige economische ontwikkelingen, maar het feit dat zij niet aan werk komen is weer een negatief aspect. Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.


- waf - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.

als ze allemaal net zo dom zijn als jij kun je dat dit kabinet niet echt kwalijk nemen.


- Gerben Zonderland - 19-10-2006

waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.

als ze allemaal net zo dom zijn als jij kun je dat dit kabinet niet echt kwalijk nemen.

Precies. Het feit dat al deze 'plotselinge werklozen' geen baan vinden kan een heleboel oorzaken hebben en een daarvan is vroege schoolverlaters (het is net vakantie geweest, weet je nog?) En ik durf de weddenschap wel aan dat een heleboel van deze werklozen jeugdwerklozen zijn die geen zin meer hebben in school en dus maar naar het CWI om te roepen: "Hee! Ik wil een baan, maar ik heb geen opleiding. REGEL DAT!" Daarnaast zijn er een heleboel beunhazen die vooral in de zomer veel werk hebben (schilderen, klussen, seizoenswerk op de markt, in de landbouw, etc.) die nu het herfst wordt ineens thuis moeten zitten en omdat het wat beter gaat met de economie gaan denken: "Hee, misschien is er ook wel iets voor mij. Laat ik maar eens gaan solliciteren."


- Treesong - 19-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:jeugdwerklozen zijn die geen zin meer hebben in school

[Image: firing_squad_1.jpg]


- Ad Wim - 19-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.

als ze allemaal net zo dom zijn als jij kun je dat dit kabinet niet echt kwalijk nemen.

Precies. Het feit dat al deze 'plotselinge werklozen' geen baan vinden kan een heleboel oorzaken hebben en een daarvan is vroege schoolverlaters (het is net vakantie geweest, weet je nog?) En ik durf de weddenschap wel aan dat een heleboel van deze werklozen jeugdwerklozen zijn die geen zin meer hebben in school en dus maar naar het CWI om te roepen: "Hee! Ik wil een baan, maar ik heb geen opleiding. REGEL DAT!" Daarnaast zijn er een heleboel beunhazen die vooral in de zomer veel werk hebben (schilderen, klussen, seizoenswerk op de markt, in de landbouw, etc.) die nu het herfst wordt ineens thuis moeten zitten en omdat het wat beter gaat met de economie gaan denken: "Hee, misschien is er ook wel iets voor mij. Laat ik maar eens gaan solliciteren."
Dat klopt allemaal wel, maar het komt natuurlijk wel van twee kanten. De luiheid bij de huidige jongeren is vreselijk, maar ik blijf vinden dat het ook te maken heeft met het scheppen van mogelijkheden en randvoorwaarden voor die groep. In mijn ogen kun je niet alles gooien op de groep in kwestie.


- Ad Wim - 19-10-2006

waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.

als ze allemaal net zo dom zijn als jij kun je dat dit kabinet niet echt kwalijk nemen.
Tuurlijk, gooi er maar weer een 'grap' in in plaats van inhoudelijk te reageren of gewoon toe te geven dat de werkloosheid wel degelijk gestegen is ten opzichte van de laatste maanden en dat de dalende trend dus in zijn geheel niet voortgezet wordt.


- waf - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.

als ze allemaal net zo dom zijn als jij kun je dat dit kabinet niet echt kwalijk nemen.
Tuurlijk, gooi er maar weer een 'grap' in in plaats van inhoudelijk te reageren of gewoon toe te geven dat de werkloosheid wel degelijk gestegen is ten opzichte van de laatste maanden en dat de dalende trend dus in zijn geheel niet voortgezet wordt.

gewoon eerlijk discussieren en niet essentiele delen weglaten willem, dan word je wellicht nog eens serieus genomen.


- Ad Wim - 19-10-2006

Ik zeg geen onwaarheden. Natuurlijk was mijn eerste post bedoeld als een knuppel in het hoenderhok en ik vind het leuk dat er een discussie op volgt.

Maar los van dat alles is de werkloosheid ten opzichte van de periode juni-augustus gestegen en dat lijkt me geen goed nieuws voor het huidige kabinet. Wat de oorzaken ervan zijn, weet ik natuurlijk niet precies. En ik laat me graag overtuigen als dit inderdaad door vakantiewerk komt bijvoorbeeld, al lijkt me dat wat kort door de bocht.


- Mukkus - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:Ik zeg geen onwaarheden. Natuurlijk was mijn eerste post bedoeld als een knuppel in het hoenderhok en ik vind het leuk dat er een discussie op volgt.

Maar los van dat alles is de werkloosheid ten opzichte van de periode juni-augustus gestegen en dat lijkt me geen goed nieuws voor het huidige kabinet. Wat de oorzaken ervan zijn, weet ik natuurlijk niet precies. En ik laat me graag overtuigen als dit inderdaad door vakantiewerk komt bijvoorbeeld, al lijkt me dat wat kort door de bocht.

Gooi jij altijd jezelf in het hoenderhok?

Werkloosheidscijfers van september vergelijken met juni-augustus is onmogelijk en kan je geen conclusies uittrekken. Je moet de werkloosheid van september vergelijken met de maanden september van de voorgaande jaren.


- Legion - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.

als ze allemaal net zo dom zijn als jij kun je dat dit kabinet niet echt kwalijk nemen.

Precies. Het feit dat al deze 'plotselinge werklozen' geen baan vinden kan een heleboel oorzaken hebben en een daarvan is vroege schoolverlaters (het is net vakantie geweest, weet je nog?) En ik durf de weddenschap wel aan dat een heleboel van deze werklozen jeugdwerklozen zijn die geen zin meer hebben in school en dus maar naar het CWI om te roepen: "Hee! Ik wil een baan, maar ik heb geen opleiding. REGEL DAT!" Daarnaast zijn er een heleboel beunhazen die vooral in de zomer veel werk hebben (schilderen, klussen, seizoenswerk op de markt, in de landbouw, etc.) die nu het herfst wordt ineens thuis moeten zitten en omdat het wat beter gaat met de economie gaan denken: "Hee, misschien is er ook wel iets voor mij. Laat ik maar eens gaan solliciteren."
Dat klopt allemaal wel, maar het komt natuurlijk wel van twee kanten. De luiheid bij de huidige jongeren is vreselijk, maar ik blijf vinden dat het ook te maken heeft met het scheppen van mogelijkheden en randvoorwaarden voor die groep. In mijn ogen kun je niet alles gooien op de groep in kwestie.

Mogelijkheden scheppen voor luie jongeren. Hoe moet dat precies? Lastig onderwerp is dat.


- Hoef - 19-10-2006

Luie jongeren zelf laten scheppen! Idea


- Gerben Zonderland - 19-10-2006

Hoef Wrote:Luie jongeren zelf laten scheppen! Idea

Precies! Open die mijnen in Limburg en België maar weer! :8:


- Treesong - 19-10-2006

En als ze niet willen:

[Image: firing_squad_1.jpg]


- Gerben Zonderland - 19-10-2006

Bestaat het vreemdelingenlegioen ook nog? En kunnen we die 'vrijwilligers' dan ook naar Oeroesgan/Irak/Iran/Noord-Korea/Afrika sturen?


- Mukkus - 19-10-2006

Treesong Wrote:En als ze niet willen:

[Image: firing_squad_1.jpg]

Cool. Het CDA wil de oude normen en waarden weer in ere herstellen:
[Image: 072_2488e41d74e2773ea4b6af8ba07b9b0c.jpg]

Hierboven een foto van 2 luie jongeren, die illegale kaartjeshandelaren waren.


- Treesong - 19-10-2006

Ik ben dan toch iets meer old school

[Image: beul.gif]


- Mukkus - 19-10-2006

Zoiets?
[Image: MIMI_KA20_216R_MIN_A.JPG]


- Gerben Zonderland - 19-10-2006

Ik vind stenigen ook altijd wel een gezellige bezigheid. Dat kan je mooi met zijn allen doen, je bent ook allemaal 'beul' en als je toch wat stenen moet versjouwen helpt iedereen mee... =D>

http://www.faithfreedom.org/Gallery/6.htm


- Mukkus - 19-10-2006

En na afloop met zijn allen een biertje drinken.....