The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai/Acapulco/Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai/Acapulco/Delray Beach (/showthread.php?tid=5159) |
Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 mindlight Wrote:Ik heb Berrer wel, klasse Arco! =D>Favoriet voor de SF nu. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Ad Wim Wrote:Beetje jammer dat Melzer zijn bps niet pakt, maar Cilic heeft hem wel binnen zou je zeggen. Koubek breakt terug. Hop! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Tja, al 2x een break voorsprong verkloot, slordig. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Klasse Jurgen! Cilic maakt zichzelf een beetje belachelijk hier. Slaat geen 1e service in. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - The Player - 24-02-2010 Zou beter zijn als Melzer gewoon wint van Robredo! Hopelijk pakt Koubek deze set nog! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Hahaha, die Cilic ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Zo toch nog 40 euro's gewonnen door de nederlaag van Davy. Dat bedrag zal ik dit jaar niet met FTM winnen dus held Berrer heeft me toch nog plezier gegeven. Waar is die CIlic in godsnaam bezig. Denk dat ie op gaat geven. Dat past goed bij Dubai Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Ik hoop het Stille! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Bocaloca - 24-02-2010 Hup Viktor ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Hup iedereen behalve mensen met laffe teams ! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 :lol: Hup Koubek! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Koubek ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Troicki meteen 15-40, ik vind het nu al een goede keuze! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Troicki breakt! En Cilic wint, vechter. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 24-02-2010 Kut Robredo.... Geen Melzer genomen, ik hou niet van die laffe keuzes :wink: . Nu dus toch maar hopen op Cilic.... Koubek choket de match ook lekker weg, 6-3 voor in de tb en 6-8 verliezen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 _Tampie Wrote:Kut Robredo.... Geen Melzer genomen, ik hou niet van die laffe keuzes :wink: . Nu dus toch maar hopen op Cilic.... Koubek choket de match ook lekker weg, 6-3 voor in de tb en 6-8 verliezen. Ook nog 5-0 voor in die TB gestaan. Maar een zooi DF's hielpen Cilic terug te komen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Stille Wrote:Hup iedereen behalve mensen met laffe teams ! Wie hebben er trouwens een laf team? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 ML heb je me nou al ingehaald? Moet toch een eitje zijn deze week =P~ Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 Stille Wrote:Hup iedereen behalve mensen met laffe teams ! er is maar 1 laffe hond en dat ben jij! en je kwam continue weg met je domme keuzes. nu wordt het gelukkig een keer afgestraft! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 mindlight Wrote:Stille Wrote:Hup iedereen behalve mensen met laffe teams ! Dan moet je effe de discussies van vorige week doorlezen ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 buurs Wrote:Stille Wrote:Hup iedereen behalve mensen met laffe teams ! HAHAHAHAHAHA BUURS ROT TOCH OP WANKER ! domme keuzes? wie dan? soderling op RG? potro op de US? Wat is dom? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 24-02-2010 klasse Jürgen en Marin!! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Stille Wrote:ML heb je me nou al ingehaald? Moet toch een eitje zijn deze week =P~ Tegen geluk valt niet te managen ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Stille Wrote:buurs Wrote:Stille Wrote:Hup iedereen behalve mensen met laffe teams ! Ik zou vooraf Soderling op RG wel als domme keuze hebben omschreven ja, net als Haggies Tsonga op de AO trouwens destijds. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 En daar gaan we weer... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 Stille Wrote:buurs Wrote:Stille Wrote:Hup iedereen behalve mensen met laffe teams ! soderling was ook een oliedomme keuze idd. vorig jaar kwam je er een paar goed mee weg. gelukkig is dat geluk vooralsnog over. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Sodelring won zijn partijen in de WTC met groots gemak, dan is de keuze niet dom om hem te nemen. Bovendien was hij goedkoop en had hij pas in de 4e ronde een serieuze tegenstander. Maar Buurs heeft vorig jaar gewonnen dus hij had het meeste geluk dan want iedereen die hoog staat heeft geluk volgens jullie Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Haha, nu hebben 'wij' het opeens gedaan. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Robin Soderling (SWE) d. Gilles Simon (FRA) 4-6 6-2 6-0 Robin Soderling (SWE) d. Samuel Querrey (USA) 6-2 6-2 Robin Soderling (SWE) d. Rainer Schuettler (GER) 6-0 6-0 Zo oliedom was de keuze toen niet om hem te nemen maar laat allemaal maar : als iemand anders zo iemand had genomen was het een mooie pick Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Buurs heeft gewoon stelselmatig geluk en combineert het met goed managen. Stille had vorig jaar heel veel geluk en eindigde daardoor hoog en denkt dat ie nu stelselmatig hoog kan eindigen. Daar heb ik hem al eerder voor gewaarschuwd. |