The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 08-05-2008

RIP.

Hoorde het vanochtend op Radio 1....was afgelopen zomer bijna Heerenveen-speler, maar verkoos in Belgie te blijven vanwege zijn zieke moeder.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-05-2008

Quote:Verbeek: Wie berokkent nou schade?
AMSTERDAM - De wedstrijd Ajax-Heerenveen in de vorige ronde van de play-offs krijgt voor Gertjan Verbeek wellicht een vervelend staartje. De trainer van de Friezen noemde Dick van Egmond een slechte scheidsrechter ("Dat weet iedereen" ), zei dat de leidsman marchandeert en staafde dat met voorbeelden.

De KNVB heeft Verbeek op het matje geroepen en wil een verklaring. Aan de hand daarvan wordt beslist of Verbeek een schikkingsvoorstel krijgt. Voordat het nieuws van het onderzoek hem bereikte, reageerde de coach laconiek op mogelijke acties. "Wie berokkent de KNVB nou schade? Ik met mijn opmerking of Van Egmond, die zo'n belangrijke wedstrijd zo slecht fluit?"

Waf, maak je even een notitie in je doofpottenboek?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 09-05-2008

Quote:Twente-stadion heet 'Grolsch Veste'

ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente heet met ingang van komend seizoen de Grolsch Veste. Dat maakten de ploeg uit Enschede en het biermerk vanmiddag bekend.

Op dit moment heet de plek waar FC Twente zijn thuiswedstrijden speelt het Arke-stadion. Behalve de nieuwe naam krijgt het stadion van de Tukkers ook meer plekken. Op dit moment wordt de capaciteit opgekrikt naar 24.000, een groei van zo'n 10.700 plaatsen.

Dat had natuurlijk Estadio Manolito moeten worden, maar das logies....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-05-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Twente-stadion heet 'Grolsch Veste'

ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente heet met ingang van komend seizoen de Grolsch Veste. Dat maakten de ploeg uit Enschede en het biermerk vanmiddag bekend.

Op dit moment heet de plek waar FC Twente zijn thuiswedstrijden speelt het Arke-stadion. Behalve de nieuwe naam krijgt het stadion van de Tukkers ook meer plekken. Op dit moment wordt de capaciteit opgekrikt naar 24.000, een groei van zo'n 10.700 plaatsen.

Dat had natuurlijk Estadio Manolito moeten worden, maar das logies....

Als Grolsch dan toch sponsor wordt, noem het stadion dan 'De Beugel'.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 09-05-2008

Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Twente-stadion heet 'Grolsch Veste'

ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente heet met ingang van komend seizoen de Grolsch Veste. Dat maakten de ploeg uit Enschede en het biermerk vanmiddag bekend.

Op dit moment heet de plek waar FC Twente zijn thuiswedstrijden speelt het Arke-stadion. Behalve de nieuwe naam krijgt het stadion van de Tukkers ook meer plekken. Op dit moment wordt de capaciteit opgekrikt naar 24.000, een groei van zo'n 10.700 plaatsen.

Dat had natuurlijk Estadio Manolito moeten worden, maar das logies....

Als Grolsch dan toch sponsor wordt, noem het stadion dan 'De Beugel'.....

Was daar niet al een reclame van voor die vliegende schotel in Amsterdam?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 10-05-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Twente-stadion heet 'Grolsch Veste'

ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente heet met ingang van komend seizoen de Grolsch Veste. Dat maakten de ploeg uit Enschede en het biermerk vanmiddag bekend.

Op dit moment heet de plek waar FC Twente zijn thuiswedstrijden speelt het Arke-stadion. Behalve de nieuwe naam krijgt het stadion van de Tukkers ook meer plekken. Op dit moment wordt de capaciteit opgekrikt naar 24.000, een groei van zo'n 10.700 plaatsen.

Dat had natuurlijk Estadio Manolito moeten worden, maar das logies....

Als Grolsch dan toch sponsor wordt, noem het stadion dan 'De Beugel'.....

Was daar niet al een reclame van voor die vliegende schotel in Amsterdam?

Ja, dus.
[Image: 72e6d5b0.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 10-05-2008

cry die reacties... cry
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pitchslap.co.uk/index.php/new-birmingham-city-away-kit-0809/birmingham_city-08-09-umbro-away-shirt1/#comment-6982">http://www.pitchslap.co.uk/index.php/ne ... mment-6982</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 10-05-2008

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Feyenoord A1 drie winstpunten in mindering gebracht, waardoor de jeugdploeg van Sparta de titel krijgt. Feyenoord heeft in de uitwedstrijd bij Willem II de niet speelgerechtigde Leroy Fer opgesteld. Het duel moet bovendien overgespeeld worden.
Fer mocht niet meedoen omdat hij dit seizoen al meer dan achttien wedstrijden voor de hoofdmacht van Feyenoord en het tweede elftal voetbalde. Volgens de reglementen van de KNVB mag een speler dan niet meer bij de junioren voetballen. De A1-ploegen van Sparta en Feyenoord besloten de reguliere competitie met evenveel punten, maar door de uitspraak van de KNVB is Sparta kampioen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 13-05-2008

Meer mensen hier het boek 'PSV 1988, reconstructie van een gouden jaar' al gelezen? Echt een geweldig boek en kan me voorstellen dat het voor PSV-fans die dat seizoen bewust hebben meegemaakt helemaal geweldig moet zijn om alles nog eens terug te lezen. Overigens ook een absolute aanrader voor 'gewone' voetballiefhebbers die verder niks met PSV hebben.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-05-2008

Peter Wrote:Overigens ook een absolute aanrader voor 'gewone' voetballiefhebbers die verder niks met PSV hebben.

Ik zal het op de stapel ongelezen leggen. Ik denk dat ik wel een gaatje heb als ik Mein Kampf heb uitgelezen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-05-2008

Peter Wrote:Meer mensen hier het boek 'PSV 1988, reconstructie van een gouden jaar' al gelezen? Echt een geweldig boek en kan me voorstellen dat het voor PSV-fans die dat seizoen bewust hebben meegemaakt helemaal geweldig moet zijn om alles nog eens terug te lezen. Overigens ook een absolute aanrader voor 'gewone' voetballiefhebbers die verder niks met PSV hebben.

Kun je dat boek ook in de vorm van een toiletrol kopen?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 14-05-2008

Quote:Buijs: 'Ik kom tekort voor Feyenoord'
Geschreven op woensdag, 14 mei om 12:17

Spelen voor Feyenoord was een jeugddroom voor Danny Buijs. Twee jaar lang stond de middenvelder op de loonlijst van de Rotterdamse club, maar aan het einde van dit seizoen nemen beide partijen afscheid van elkaar. "Bij FC Groningen was ik een meerwaarde, bij Feyenoord niet", concludeert Buijs nuchter in het Algemeen Dagblad.

"Ik kijk straks met een dubbel gevoel terug", vertelt Buijs, die in 2006 overkwam van FC Groningen. "Ik ben er trots op dat ik voor Feyenoord heb mogen voetballen. In twee jaar tijd heb ik toch ongeveer 65 officiële wedstrijden gespeeld. Ik heb het in de top bij Feyenoord niet waargemaakt. Ik kan wel excuses gaan zoeken, maar dit zijn de feiten. Dan kun je concluderen dat je tekort komt. Dat is ook geen schande."

"Feyenoord heeft me wel kunnen gebruiken. En ik ben van twee jaar Feyenoord niet dommer geworden. Ik heb veel geleerd van grote spelers als Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst en Pierre van Hooijdonk", aldus Buijs.

Prettig dat er nog profspelers zijn met enige zelfkennis, maar een van de andere oorzaken van het niet slagen bij Feyenoord is dat hij zelden tot nooit op de positie mocht spelen waar hij het bij Groningen wel goed deed. Het is een aanjager op het (rechter)middenveld met een redelijke snelheid en een behoorlijk schot en geen rechtsback.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 14-05-2008

Ik vind het knap dat hij het bij Gro zo goed heeft gedaan (en nog belangrijk was ook), want ik vind het echt helemaal niks. Ik heb hem dit seizoen in de voorbereiding zien spelen tegen een 4e(!) klasser en daar werd hij door een vriend van me echt helemaal zoekgespeeld. Ik vond het erg vermakelijk om te zien dat hij er continue uitgelopen werd en soms niet wist waar hij het moest zoeken en echt alleen maar kon harken Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 14-05-2008

De Guzman: 'Ik ben te goed voor Feyenoord'
Geschreven op woensdag, 14 mei om 12:17

Spelen voor Feyenoord was een jeugddroom voor Jonathan de Guzman. Drie jaar lang stond de middenvelder op de loonlijst van de Rotterdamse club, maar aan het einde van dit seizoen nemen beide partijen afscheid van elkaar. "Bij Feyenoord ben ik de enige met een meerwaarde", concludeert De Guzman nuchter in het Algemeen Dagblad.

"Ik kijk straks met een dubbel gevoel terug", vertelt de Guzman, die al sinds zijn 12e bij de Stadionclub speelt. "Ik ben er trots op dat ik voor Feyenoord heb mogen voetballen. In drie jaar tijd heb ik toch ongeveer 94 officiële wedstrijden gespeeld. Feyenoord heeft het in de top niet waargemaakt. Ze kunnen wel excuses gaan zoeken, maar dit zijn de feiten. Dan kun je concluderen dat je als club tekort komt. Dat is ook geen schande."

"Feyenoord heeft mij wel kunnen gebruiken maar ik ben van drie jaar Feyenoord niet beter geworden. Ik heb veel kunnen leren aan mindere spelers als Andre Bahia, Tim de Cler, Nicky Hofs en met name Danny Buijs" aldus De Guzman.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 14-05-2008

:lol: :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 14-05-2008

Klasse! =D>

Kom maar vlug naar Amsterdam, Guzman! :-"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 14-05-2008

bron?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 14-05-2008

Wat leven we toch in een zieke wereld. Je dochtertje van 7 met een bijl om het leven brengen...
Oostenrijker verdacht van moord op familie
Een 39-jarige inwoner van Wenen heeft bekend dat hij zijn vrouw en 7-jarige dochtertje heeft omgebracht. Ook zijn ouders en schoonvader zijn dood gevonden.
(Novum/Ap) - Oostenrijk kan zich opmaken voor opnieuw een familiedrama. Een 39-jarige inwoner van Wenen heeft woensdag aan de politie bekend dat hij zijn vrouw en 7-jarige dochtertje met geweld om het leven heeft gebracht. Ook zijn ouders en schoonvader zijn dood gevonden en er wordt onderzocht of de man hier eveneens de hand in had. Dat heeft de politie gemeld.

De man meldde zich woensdagochtend bij de politie, waar hij een bekentenis aflegde. De lichamen van de moeder en het meisje zijn inmiddels gevonden. Zij bleken met een bijl om het leven te zijn gebracht. Elders in Oostenrijk, respectievelijk in de plaatsen Linz en Ansfelden, werden de lichamen gevonden van de ouders en schoonvader van de man. Een verband tussen de moord in Wenen wordt onderzocht.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 14-05-2008

Rare jongens, die Oostenrijkers. Maar eigenlijk wisten we dat al een tijdje...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 17-05-2008

Quote:Huntelaar reageert verbaasd op aantijgingen Uilenberg
17/05/2008 10:30

Volgens scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg is Klaas-Jan Huntelaar 'een vervuiler'. De spits van Ajax reageert op geheel eigen wijze: 'Ik ben geen pinguïn.'

Uilenberg gebruikte Huntelaar als voorbeeld tijdens een scheidsrechtersbijeenkomst. 'Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust.'

De speler in kwestie reageert in De Telegraaf verbaasd op de aantijgingen. 'Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Die zaak is geseponeerd. Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen.'

Huntelaar was niet het enige slachtoffer tijdens de voordracht van Uilenberg. De scheidsrechtersbaas had ook weinig vleiende woorden voor het 'rapalje' van de media. 'Zij trachten de aanstelling van scheidsrechters te beïnvloeden, maar ik bepaal de aanstelling en niet de media. Het management steunt mij daarin.'

'We voeren namelijk heel goed scheidsrechtersbeleid in Zeist', aldus Uilenberg. 'Management, directie en de technische staf zijn het er unaniem over eens dat we een goed seizoen hebben gedraaid en dat ook de play-offs goed zijn verlopen.'

:crazy:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-05-2008

huntelaars had uiteraard al 6 keer bestraft moeten worden, dat gebeurt alleen niet omdat het een neus is, maar deze opmerking van uilenzeik is uiteraard ronduit zielig en sneu en laag bij de grond. het is ook volledig in strijd met zijn opmerking dat iedereen het er over eens was dat de play offs zo goed verlopen zijn, scheidsrechtertechnisch. als dat een unaniem standpunt was dan is niet alleen uilenzeik, maar zijn ze allemaal mongolen.

de column van hugo bors vandaag is de spijker op de kop. de kwaliteit van de refs is om te huilen en dat is vnl de schuld van uilenzeik.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 17-05-2008

ja, maar Waf, als t aan jou ligt had elke ajacied al 6 x vervolgd moeten worden. Wink
Hunt had best een keer geschorst kunnen worden, maar zo nog wel 50 andere spelers.
Ben het met je eens dat t ronduit triest is dat hij een speler eruit ligt en als voorbeeld gebruikt, de man moet zsm optyfen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-05-2008

gittermaster Wrote:ja, maar Waf, als t aan jou ligt had elke ajacied al 6 x vervolgd moeten worden. Wink

hoewel je het afdoet met een smiley, dit is echt niet waar. ik heb hier meermalen mijn verbazing geuit dat hij niet aangepakt werd en andere spelers om iets onbenulligs of iets minder duidelijks wel.

uilenberg had dat na de 1ste keer al intern aan de orde moeten stellen bij de scheidsrechters. over de tuchtrechtspraak heeft hij geen reet te zeggen. hij moet zorgen dat die gasten het waarnemen, de tuchtrechter moet oordelen, compleet onafhankelijk van uilenzeik.

bij huntelaars is niet objectief geoordeeld. dat is mijn stellige overtuiging.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 18-05-2008

Quote:17:57Naaktlopers zetten Hoogeveen op stelten
018-05-2008 | Door: DAG
De een liep naakt door verschillende tuinen en de ander liep in slechts zijn sokken door het centrum.
Twee naaktlopers hebben zaterdagavond en de daaropvolgende ochtend in Hoogeveen onrust en hilariteit veroorzaakt. Een van hen liet zichzelf naakt bewonderen in verschillende tuinen. De ander liep in slechts zijn sokken door het centrum, omdat hij zijn kleren te veel vond stinken. Zijn vrienden hadden hem belaagd met toiletreiniger, verklaarde hij later op het politiebureau.

De Drentse politie kreeg rond 22.30 uur meldingen over een naakte man die op verschillende plaatsen mensen lastig viel. Inwoners liepen de man tegen het lijf in hun tuin of voor de deur. In de Kastanjelaan werd een stapel kleding gevonden die waarschijnlijk aan de naakte man toebehoort. In de kleding zat een legitimatiebewijs van een man tegen wie eerder aangifte is gedaan van openbare schennispleging. De politie heeft hem nog niet kunnen traceren, maar verwacht hem 'binnenkort' te arresteren.
Tweede naaktloper
Nadat de zoektocht naar de eerste naakte man was gestaakt, werden agenten tegen 06.30 uur onverwacht geconfronteerd met een ogenschijnlijke geestverwant. Een 22-jarige man uit Hollandscheveld liep gehuld in louter een paar witte sportsokken over straat. Hij stonk volgens de politie naar drank en toiletreiniger. Tegenover de politie zei de Drent dat zijn vrienden hem na een avondje stappen te grazen hadden genomen. Vanwege de stank had hij vervolgens 'voor de lol' zijn kleren uitgetrokken.

Het naaktlopen kostte de 22-jarige man 150 euro. Tegen de andere naaktloper is aangifte gedaan door een 23-jarige vrouw uit Hoogeveen. Zij werd al fietsend door hem lastig gevallen. Welke straf hij krijgt voor zijn nudisme is nog niet bekend.

Kuiper, hou jij je kinderen even binnen voortaan?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 18-05-2008

Quote:Opdam gaat in plaats van Wielaert naar Peking
18/05/2008 20:07

Oranje-coach Foppe de Haan heeft AZ-routinier Barry Opdam toegevoegd aan zijn selectie voor de Olympisch Spelen.
De Haan zat verlegen om een ervaren verdediger door het succes van FC Twente in de play-offs. De Enschedese club plaatste zich voor de voorronde van de Champions League, waardoor de beoogde dispensatiespeler Robbie Wielaert niet meer beschikbaar is voor de Olympische Spelen.
Opdam vormt met Gerald Sibon en Roy Makaay het drietal dispensatiespelers, die de jonge selectie van ervaring moeten voorzien. Van 8 tot en met 29 augustus vinden de Olympische Spelen plaats in Peking.

Huh? Tsja, hij heeft tenminste nog 8 'echte' Interlands gespeeld, maar ik vond hem dit seizoen maar matig (net als de rest van AZ). Heitinga kon ook niet, want die speelt ook voorronde CL met Atletico, dus wie had het anders kunnen worden? Mogen Urby en Maduro nog 'gewoon' mee?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 19-05-2008

Voetbalclub gebruikt urine als kunstmest
HENGELO - Plassen op het voetbalveld mag natuurlijk niet. Maar bij HVV Tubantia in Hengelo komt menselijke urine er uiteindelijk toch terecht. Sterker nog, het wordt er met opzet opgegooid. Want struviet, een werkzaam stofje in urine, blijkt een zeer geschikte kunstmest, die ook nog eens milieuvriendelijk is.

Bron: RTVOost / ANP


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-05-2008

Speciaal voor Legion:

Golf konijnenmoorden treft Duitsland
print rss Opmerkelijk - door Redactie op 19-05-2008 @ 16:07
Opmerkelijk De West-Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen gaat gebukt onder een reeks moorden op konijnen. De politie vormde een speciale onderzoekscommissie.

De afgelopen dagen verdwenen in Dortmund en omgeving zeker zes konijntjes uit hun hokken. Enkele dieren zijn zonder kop of met afgerukte voorpootjes teruggevonden. Sinds de herfst zijn al zo'n veertig konijnen en andere kleine dieren onthoofd.

De politie zegt nog geen informatie over een motief te hebben, meldden media vandaag. Een woordvoerder sluit niet uit dat een sekte verantwoordelijk is voor de dierenmishandeling.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 22-05-2008

Quote:Belgen proberen trein te jatten

In de Belgische plaats Aarschot hebben twee mannen geprobeerd om een trein, volgeladen met nieuwe auto's, te stelen. Ooggetuigen zagen het duo bij de goederentrein en waarschuwden de politie. Beide verdachten gingen er snel vandoor toen ze ontdekt werden. De politie heeft één van hen opgepakt en ze weten wie de ander is.

De 23-jarige Mario B. kon na een korte achtervolging worden aangehouden. Tijdens zijn arrestatie gedroeg de dronkaard zich agressief en probeerde hij agenten te slaan. De flikken moesten uiteindelijk pepperspray gebruiken om de man in bedwang te houden.

Het parket in Leuven meldt dat de tweede treinendief bekend is en dat hij zal worden opgepakt. Beide mannen zijn al eerder in aanraking geweest met justitie en politie.

Altijd weer die B.'s! Mohammed B., Ali B. Marco B....aarschot, ehm uitschot is het allemaal!
(speciaal woordgrapje voor waf)
De vraag is natuurlijk: hoe steel je een trein en waar ga je er mee naartoe en hoe? Dat wordt nogal beperkt door de specifieke infrastructuur die zo'n trein gebruikt... :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 22-05-2008

Mario B. ?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 22-05-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Belgen proberen trein te jatten

In de Belgische plaats Aarschot hebben twee mannen geprobeerd om een trein, volgeladen met nieuwe auto's, te stelen. Ooggetuigen zagen het duo bij de goederentrein en waarschuwden de politie. Beide verdachten gingen er snel vandoor toen ze ontdekt werden. De politie heeft één van hen opgepakt en ze weten wie de ander is.

De 23-jarige Mario B. kon na een korte achtervolging worden aangehouden. Tijdens zijn arrestatie gedroeg de dronkaard zich agressief en probeerde hij agenten te slaan. De flikken moesten uiteindelijk pepperspray gebruiken om de man in bedwang te houden.

Het parket in Leuven meldt dat de tweede treinendief bekend is en dat hij zal worden opgepakt. Beide mannen zijn al eerder in aanraking geweest met justitie en politie.

Altijd weer die B.'s! Mohammed B., Ali B. Marco B....aarschot, ehm uitschot is het allemaal!
(speciaal woordgrapje voor waf)
De vraag is natuurlijk: hoe steel je een trein en waar ga je er mee naartoe en hoe? Dat wordt nogal beperkt door de specifieke infrastructuur die zo'n trein gebruikt... :-k

Voor de belgische politie zou het ook een eitje zijn geweest om die trein weer terug te vinden. Gewoon het spoor volgen.....