The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai/Acapulco/Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai/Acapulco/Delray Beach (/showthread.php?tid=5159) |
Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 24-02-2010 stille, kom op joh. Even afkoelen ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Ik snap werkelijk echt niet waarom iedereen zegt dat ik zoveel geluk heeft. Ik kan me 1 partij herinneren vorig jaar met heel veel geluk en dat was de partij van Nalbandian tegen Nadal in één van de Amerikaanse toernooien. Maar ja als jullie het zo willen zien, dat moeten jullie weten. Veel plezier met het forum nog ! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Voor de tweede keer in een week, doei! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 Stille Wrote:Robin Soderling (SWE) d. Gilles Simon (FRA) 4-6 6-2 6-0 tegen allemaal anti gravelspelers ![]() en hij moest al snel tegen ferrer.... in het deel van nadal. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Dag joodje Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 doeg stille! :yellow: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 24-02-2010 en dit allemaal omdat davy verloor? Haha Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Daar heeft het niets mee te maken. By the way zeg ik veel plezier met het forum. Ik zeg niet dat ik weg ben. Ik heb kaarten voor Wimbledon maar Buurs en Ad vallen helaas af om uitgenodigd te worden Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Hahaha, wat ben je toch een verschrikkelijk klein kind. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 :yellow: :yellow: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 24-02-2010 Stille Wrote:Ik heb kaarten voor Wimbledon maar Buurs en Ad vallen helaas af om uitgenodigd te worden [gay] Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Bocaloca - 24-02-2010 Moet zeggen dat een aantal overdreven arrogante types ook wel eens wat minder hoog van de toren kunnen blazen over hun eigen kunde geluk, of anderen afzeiken Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Ai, Troicki mist een bp op de dubbele break. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 24-02-2010 Dan zal Djoko hem nu wel terugbreken. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Ad Wim Wrote:Hahaha, wat ben je toch een verschrikkelijk klein kind. Moet je hem horen met zijn jarenlange kinder ruzies met Buursje Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - roffaboy - 24-02-2010 buursweek ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 roffaboy Wrote:buursweek ![]() Ad-week is het. alles valt voor hem goed. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Stille Wrote:En weer een jij-bak, erg volwassen.Ad Wim Wrote:Hahaha, wat ben je toch een verschrikkelijk klein kind. Doe gewoon normaal als een speler van je verliest en ga niet om je heen slaan. Dat kost je niet alleen afstandbedieningen, maar ook je naam hier. Blijf dan liever weg, zoals vroeger. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 24-02-2010 Knap van Troicki, maar zo'n speler zal zoals ik gister al aangaf het nog wel weggeven in 3 sets. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 buurs Wrote:Juiste keuzes maken buurs. Als Troicki nou eens zou winnen vandaag...roffaboy Wrote:buursweek Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Juiste keuzes maken buurs. Als Troicki nou eens zou winnen vandaag...roffaboy Wrote:buursweek :lol: vooraf geen goede keuze, maar het kan uiteindelijk weleens een hele mooie worden! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - roffaboy - 24-02-2010 maak niet uit is gwn een buursweek ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 24-02-2010 Als Troicki wint, zou het je ook pijn moeten doen Ad. Dan kan Djoko het wel weer een tijdje shaken. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Ad Wim Wrote:Stille Wrote:En weer een jij-bak, erg volwassen.Ad Wim Wrote:Hahaha, wat ben je toch een verschrikkelijk klein kind. Volgens mij gaat het niet om het verlies van een speler. Nogmaals 40 euro in de pocket, daar heb ik meer aan dan een aantal punten voor een speler. Het gaat om hele andere zaken als dat ik altijd geluk zou hebben en dat ik aangevallen wordt over uitspraken. Maar ja zo is er wel een beetje leven op het forum :beerbros: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Scholten! Wrote:Als Troicki wint, zou het je ook pijn moeten doen Ad. Dan kan Djoko het wel weer een tijdje shaken.Dat klopt, maar Djoko is de laatste tijd sowieso slecht. Het is niet altijd even makkelijk om fan van hem te zijn. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - roffaboy - 24-02-2010 Stille Wrote:Ad Wim Wrote:Stille Wrote:En weer een jij-bak, erg volwassen.Ad Wim Wrote:Hahaha, wat ben je toch een verschrikkelijk klein kind. ja ja ja leven de lol ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 24-02-2010 Ook de volgende partijen gaan al fout. Pauze tijd! :excited: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 24-02-2010 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Juiste keuzes maken buurs. Als Troicki nou eens zou winnen vandaag...roffaboy Wrote:buursweek Dan valt je puzzel mooi in elkaar. Als de 2R in Acapulco dan ook nog een beetje in jouw straatje valt heb je een prima week. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 24-02-2010 Het team van Woerdie is ook prachtig, met 12 man in Acapulco die allemaal hun 1R wonnen, en alleen Koubek eruit die toch zeer rendabel is. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Djokovic is trouwens wel heel slecht zeg. |