The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
ATP Masters Rome - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: ATP Masters Rome (/showthread.php?tid=2258)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24


- Ad Wim - 10-05-2007

Kijk, daar heb je het al: 21 unforced errors van Federer :eeeek: #-o


- kooltje - 10-05-2007

volgens ad was gonzo geblesseerd lekkere bronnen heb ik Wink


- kooltje - 10-05-2007

Ad Wim Wrote:Kijk, daar heb je het al: 21 unforced errors van Federer :eeeek: #-o
tja hij kan die badminton service niet eens goed verwerken


- Ad Wim - 10-05-2007

kooltje Wrote:volgens ad was gonzo geblesseerd lekkere bronnen heb ik Wink
Het is een hele gekke pot, lijkt wel ouwe wijventennis. Dit wordt een uitputtingsslag.


- Ad Wim - 10-05-2007

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, daar heb je het al: 21 unforced errors van Federer :eeeek: #-o
tja hij kan die badminton service niet eens goed verwerken
Was gewoon maar om aan te geven dat Volandri dus helemaal niet zo goed speelt, Federer heeft tot nu toe echt een offday.


- kooltje - 10-05-2007

wel meteen de break voor massu!
wordt dus weer een makkie voor chela Icon_twisted


- Ad Wim - 10-05-2007

Eindelijk een redelijk makkelijke game voor Federer. Maar weer maar 2 1e services...
Maar hopelijk krijgt hij nu iets meer vertrouwen.


- Ad Wim - 10-05-2007

En dan denk je dat Roger er weer een beetje bovenop is, speelt hij weer zo'n dramatische game. Ik word er nou toch wel een beetje moe van :letitallout:


- Ad Wim - 10-05-2007

En natuurlijk Massu ook weer terug gebroken , hoe voorspelbaar... Icon_evil


- Ad Wim - 10-05-2007

Ik denk dat Federer de afgelopen 2 jaar niet zo slecht gespeeld heeft, ik heb hem iig nog nooit zo slecht zien spelen...


- buurs - 10-05-2007

Ad Wim Wrote:Ik denk dat Federer de afgelopen 2 jaar niet zo slecht gespeeld heeft, ik heb hem iig nog nooit zo slecht zien spelen...

Hij lijkt ook niet echt gemotiveerd


- Genomico - 10-05-2007

Zo wordt Rafa wel heel snel de nieuwe nummer 1 Hakkuh


- Ad Wim - 10-05-2007

Ongelofelijk, 0-30 en dan 3 afzwaaiers van Federer en een mooi punt van Volandri en het is 3-1.
Dit gaat echt niet meer goed komen...


- buurs - 10-05-2007

Genomico Wrote:Zo wordt Rafa wel heel snel de nieuwe nummer 1 Hakkuh

Als je dat maar door hebt :Big Grin


- Ad Wim - 10-05-2007

Gonzo wordt aan zijn bovenbeen behandeld. Was het net niet ook gewoon Gonzalez, Buurs?


- buurs - 10-05-2007

Ad Wim Wrote:Gonzo wordt aan zijn bovenbeen behandeld. Was het net niet ook gewoon Gonzalez, Buurs?

Volgens mij was het massu....
Toen hij de baan opging trok hij ook nog van die rare bekken :roll:


- Ad Wim - 10-05-2007

Laatste keer dat Roger van iemand anders dan Nadal op gravel verloor is meer dan twee jaar geleden...
Hij moet gewoon beter gaan serveren, 29% 1e service in de tweede set :|


- Ad Wim - 10-05-2007

0-15 en dan weer 2 of 3 afzwaaiers, het is echt ongekend...

En nu begint hij pas goed te serveren, nu het te laat is :x


- buurs - 10-05-2007

spanning en sensatie... :8:


- Ad Wim - 10-05-2007

Vooral sensatie...


- Ad Wim - 10-05-2007

Ongeveer altijd moet Federer verliezen en wint hij en nu verliest hij als hij moet winnen, ik heb er geen woorden voor. Het geluk van Buurs is echt ongelimiteerd...


- buurs - 10-05-2007

Ad Wim Wrote:Ongeveer altijd moet Federer verliezen en wint hij en nu verliest hij als hij moet winnen, ik heb er geen woorden voor. Het geluk van Buurs is echt ongelimiteerd...

Zet je bij even 25 punten op de sheet Ad :razz:


- Ad Wim - 10-05-2007

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ongeveer altijd moet Federer verliezen en wint hij en nu verliest hij als hij moet winnen, ik heb er geen woorden voor. Het geluk van Buurs is echt ongelimiteerd...

Zet je bij even 25 punten op de sheet Ad :razz:
Gelukkig heb ik die hier niet bij de hand :wink:


- buurs - 10-05-2007

:Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah: :Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah: :Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah: :Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah: :Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah: :Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah: :Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah: :Big Grin :8: :eeeek: :razz: Icon_twisted :lol: :o =D> =P~ :^o OSmile :-({|= \Big Grin/ Notworthy Smile Undecided :waf: :cheers: Hakkuh (hehe) :yeah:


- Ad Wim - 10-05-2007

Het enige voordeel dat hieruit te halen valt, is dat Chucho nu wel meer kans heeft om de halve finale en zelfs de finale te halen.


- Mr. T - 10-05-2007

erg mooi. Pipo redt mijn week!


- buurs - 10-05-2007

Mr. T Wrote:erg mooi. Pipo redt mijn week!

En die van mij :8:

Jij hebt hem dus ook Icon_question :razz:


- Ad Wim - 10-05-2007

Massu ook nog eens terug gebroken, drama alom.


- Bocaloca - 10-05-2007

Ad Wim Wrote:Ongeveer altijd moet Federer verliezen en wint hij en nu verliest hij als hij moet winnen, ik heb er geen woorden voor. Het geluk van Buurs is echt ongelimiteerd...

En meteen weer geluk voor de ander :roll:


- Ad Wim - 10-05-2007

Ik zie het nu nog eens staan: Federer d. Volandri 6-2 6-4
Ik denk dat er de afgelopen jaren, tijdens de Federer-hegemonie, niet zo'n upset is geweest als deze...