The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Montreal Masters - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Montreal Masters (/showthread.php?tid=2522)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

- Ad Wim - 11-08-2007

En dan zo'n bal op bp :o =D>

- Ad Wim - 11-08-2007

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer bewaart zijn beste tennis weer voor de TB en wint die dan ook. Mooi, oprotten met dat rare springerige vogelbekdier. Kan niemand hem vertellen dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt?

Je zou Hingis kunnen proberen....
Die is zelf ook lelijk, dus daar heb je niet zoveel aan. Maar goed, ik kan het proberen. Jou kennende heb je vast haar nummer.

- Ad Wim - 11-08-2007

Federer in the zone nu, heerlijk om te zien. Zeker ook omdat Stepanek van de baan gerost wordt.

- Ad Wim - 11-08-2007

Wat een demonstratie in de tweede set Notworthy

Laat Nadal maar komen! Of liever Djokovic Icon_twisted

- Tripplexxx - 11-08-2007

Ad Wim Wrote:Jou kennende heb je vast haar nummer.

Icon_question

- centre court - 12-08-2007

Djoko. =D>

Slecht voor TM, maar ik gun 't hem wel. Schitterende finale.

- Ad Wim - 12-08-2007

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, DJOKOOOOOOOOOOO =D> Hakkuh

- kooltje - 12-08-2007

Tjonge wat knap zeg van djoko...erg klote voor tm...waarin ik een zeer slechte week heb.

- Tripplexxx - 12-08-2007

Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:Balen zeg dit...had echt gedacht dat andy dit zou winnen op zijn ondergrond. Djoko erg sterk dit jaar...zeer knap op alle ondergronden.
TJa nu maar hopen dat "mijn" dancevic verliest van nadal..want geef nadal veel meer kans tegen djoko.

Ben je het toernooi van Key Biscaine vergeten?
nee hoor

Ik vind het namelijk helemaal niet zo verrassend dat Djokovic nu al verder is dan Roddick op het Amerikaanse hardcourt.

De laatste 3 Master-series alles gemakkelijk in straight sets gewonnen en alleen in Indian Wells van Nadal verloren. Maar dat zette hij het toernooi erna in Key Biscaine al weer recht, toen hij werkelijk een klasse beter was dan Nadal.

Nadal zal al niet meer van hem winnen op hardcourt, Federer misschien dit jaar nog wel en anders volgend jaar niet meer.
Schrijf Djokovic alvast maar op voor de US Open. Is het niet dit jaar, dan zeker volgend jaar.
Ik denk dat Nadal vanavond nog wel zal winnen, nipt vanwege de ervaring en panache, maar Djoko is er zeker een om op te schrijven voor de komende jaren. Hij heeft alles. En het gaat allemaal zo natuurlijk, hij doet geen roofbouw op zijn lichaam zoals Nadal dat doet. Hij is veel completer dan Nadal en doet mentaal heel weinig voor hem onder. Hij kan alleen nog maar groeien en beter worden, waar ik Nadal bijna aan zijn top zie. En het is ook nog eens een mooie gast, gewoon koel en rustig en niet van dat rare gespring. Veel respect voor de tegenstander ook. En hij is compleet op alle ondergronden, al is hij (nog) geen graveltopper :wink:

:wink:

- kooltje - 12-08-2007

Hele weekend op mijn berichtje zitten wachten tripple??
Ik gun het djoko en het was nog terecht ook. Had het voor het torenooi alleen niet gedacht dat hij zo sterk zou zijn hier.

- Ad Wim - 12-08-2007

Je zat er goed op inderdaad. Ik wijt het aan HC-ritme van Nadal. Het vergt toch behoorlijk wat aanpassing voor hem, dat zag je al in de voorgaande wedstrijden.

- Genomico - 12-08-2007

Ad Wim Wrote:Je zat er goed op inderdaad. Ik wijt het aan HC-ritme van Nadal. Het vergt toch behoorlijk wat aanpassing voor hem, dat zag je al in de voorgaande wedstrijden.

Heel goed Ad! Vertrouwen houden in Rafa!

Djokovic leidt met 3-0 eerste set :razz:

- buurs - 12-08-2007

Niet normaal, wat een geweldige rally's.

Federer al een aantal sp op eigen service gemist.

- buurs - 12-08-2007

Djoko breakt terug, terwijl Federer op 6*-5 voor de set serveerde

- buurs - 12-08-2007

3*-0 Djoko =D>

- buurs - 12-08-2007

5-1 Djoko =D>

- buurs - 12-08-2007

4 sp

- buurs - 12-08-2007

Djoko wint de 1e set met 7-2 in de tb =D>

- Ad Wim - 12-08-2007

WOW :eeeek: Hakkuh

Mooie rally's maar Federer speelde niet zo'n beste eerste set.

Tweede set pakt hij het weer goed op. Hij gaat dit nog wel winnen in 3....

- buurs - 12-08-2007

Tripplexxx Wrote:Mooie rally's maar Federer speelde niet zo'n beste eerste set.

Tweede set pakt hij het weer goed op. Hij gaat dit nog wel winnen in 3....

Ik denk wel dat hij het wint, maar het zal niet lang meer duren dat Djoko Federer gaat maken.

Misschien US open wel :wink:

- buurs - 12-08-2007

2e set met 6-2 naar Federer.

eerste 2 service games van Djoko zullen belangrijk zijn.

- buurs - 12-08-2007

Djoko breakt direct :o

- buurs - 12-08-2007

en een love game eroverheen

2-0

6-5 Federer. Break 'm voor de wedstrijd en de toernooizege! =D>

De tiebreak gaat 'm beslissen. Nog eens 30 extra punten voor djoko kan ik eigenlijk niet gebruiken.

- kooltje - 12-08-2007

centre court Wrote:De tiebreak gaat 'm beslissen. Nog eens 30 extra punten voor djoko kan ik eigenlijk niet gebruiken.
inderdaad!!!

**4-1 Djoko :letitallout:

Djokovic wint......

Wisseling van de wacht op hardcourt.....