The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal (Seizoen 2) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (Seizoen 2) (/showthread.php?tid=90)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


- Bocaloca - 04-07-2005

vamoooos!!!

4-1 gewonnen
3 goals van ons aller shaaaaaaaun thomass
mn reserve spits is inmiddels 12 miljoen waard
een verdediger is geblesseerd voor 15 wedstrijden de lul!!!
nog 1 overwinning en we zingen campionuuuh!!!!!


- cruijff - 04-07-2005

1-1 gespeeld tegen nummero 2 , graag gedaan Gz en dreetje Smile


- Gerben Zonderland - 04-07-2005

cruijff Wrote:1-1 gespeeld tegen nummero 2 , graag gedaan Gz en dreetje Smile

Jajajajajaaaaaaaa! Zelf 2-0 gewonnen en doordat cruyff 2 puntjes van de nummer 2 afsnoept sta ik zelf op doelsaldo weer 2e. Ook de nummers 4 en 5 laten punten liggen, dus het gaat nu echt tussen Dre en mij. Als hij verliest en ik win, dan ben ik het mannetje, maar als hij niet verliest, ben ik de Joop/Adrie/Rubens/Michael Boogerd van IAG. :8:

Thnx cruyff! =D>


- Matador! - 04-07-2005

bocaloca Wrote:vamoooos!!!

4-1 gewonnen
3 goals van ons aller shaaaaaaaun thomass
mn reserve spits is inmiddels 12 miljoen waard
een verdediger is geblesseerd voor 15 wedstrijden de lul!!!
nog 1 overwinning en we zingen campionuuuh!!!!!

Zelf 3-2 gewonnen. Je concurrent-spits scoorde er vandaag ook 3. Blessures vallen weg na dit seizoen dus over 2 wedstrijden is ie weer zo fit als een hoentje.


- gittermaster - 04-07-2005

nou, met nog 2 wedstrijden te gaan tegen de nummer 13 en nummer 14 en 6 punten voor, rijk ik mezelf al rijk. Eerste jaar IAG en kampioen, niet verkeerd toch?
Ben benieuwd hoe dat met promotie gaat, ik mag toch hopen dat t niet per niveau gaat, want dan gaat t heel lang duren voor ik in de top 100 kom Smile


- Matador! - 04-07-2005

gittermaster Wrote:nou, met nog 2 wedstrijden te gaan tegen de nummer 13 en nummer 14 en 6 punten voor, rijk ik mezelf al rijk. Eerste jaar IAG en kampioen, niet verkeerd toch?
Ben benieuwd hoe dat met promotie gaat, ik mag toch hopen dat t niet per niveau gaat, want dan gaat t heel lang duren voor ik in de top 100 kom Smile

Het gaat wel per niveau en dat is 1 van de grootste minpunten van het spel.


- Bocaloca - 04-07-2005

Matador! Wrote:
bocaloca Wrote:vamoooos!!!

4-1 gewonnen
3 goals van ons aller shaaaaaaaun thomass
mn reserve spits is inmiddels 12 miljoen waard
een verdediger is geblesseerd voor 15 wedstrijden de lul!!!
nog 1 overwinning en we zingen campionuuuh!!!!!

Zelf 3-2 gewonnen. Je concurrent-spits scoorde er vandaag ook 3. Blessures vallen weg na dit seizoen dus over 2 wedstrijden is ie weer zo fit als een hoentje.

hijs nu geschorst KOM OP SHAAAUN!!!!!!!


- Guest - 04-07-2005

cruijff Wrote:1-1 gespeeld tegen nummero 2 , graag gedaan Gz en dreetje Smile

Erg netjes =D>

Nu nog 2 spannende wedstrijden te gaan. In principe moet ik de volgende 2 makkelijk kunnen winnen,. We zullen zien.


- gittermaster - 04-07-2005

Matador! Wrote:
gittermaster Wrote:nou, met nog 2 wedstrijden te gaan tegen de nummer 13 en nummer 14 en 6 punten voor, rijk ik mezelf al rijk. Eerste jaar IAG en kampioen, niet verkeerd toch?
Ben benieuwd hoe dat met promotie gaat, ik mag toch hopen dat t niet per niveau gaat, want dan gaat t heel lang duren voor ik in de top 100 kom Smile

Het gaat wel per niveau en dat is 1 van de grootste minpunten van het spel.

WAT???? Dat meen je niet toch. Dus nu ik in 509 zit, kan ik het wel vergeten om een beetje hoog te komen. Of begrijp ik je verkeerd. Ik hoop dat je niet bedoelt dat zeg maar mijn niveau 509 is, en ik dus naar 508 ga...


- Matador! - 04-07-2005

gittermaster Wrote:
Matador! Wrote:
gittermaster Wrote:nou, met nog 2 wedstrijden te gaan tegen de nummer 13 en nummer 14 en 6 punten voor, rijk ik mezelf al rijk. Eerste jaar IAG en kampioen, niet verkeerd toch?
Ben benieuwd hoe dat met promotie gaat, ik mag toch hopen dat t niet per niveau gaat, want dan gaat t heel lang duren voor ik in de top 100 kom Smile

Het gaat wel per niveau en dat is 1 van de grootste minpunten van het spel.

WAT???? Dat meen je niet toch. Dus nu ik in 509 zit, kan ik het wel vergeten om een beetje hoog te komen. Of begrijp ik je verkeerd. Ik hoop dat je niet bedoelt dat zeg maar mijn niveau 509 is, en ik dus naar 508 ga...

Dat bedoel ik wel... :wink: Ik ga dus naar 22 komend seizoen.


- Bocaloca - 04-07-2005

dus ik zit volgend seizoen met een 8 sterren team in niveau 78 :roll:


- gittermaster - 04-07-2005

bocaloca Wrote:dus ik zit volgend seizoen met een 8 sterren team in niveau 78 :roll:
Jij mag niet klagen over 10 seizoenen als ik 10 sterren heb, zit ik in het gunstigste geval in 499.
Jezus, hoop dat ze hier iets aan gaan veranderen...


- Antidote - 04-07-2005

4-0 thuis overwinning en 4 goals van mijn topscore waardoor hij nu eerste sta. In de ranglijst is er niks veranderd. Nog steeds 2de op 1pnt achterstand. Wel 2 schorsingen en 2 blessures. Gelukkig speel ik tegen de nr. laatst.


- EB Sports - 04-07-2005

Ik sta momenteel op de 3e plaats met nog 2 wedstrijden te gaan. Zal dit volgend seizoen 1e divisie worden of zullen ze dan beginnen met IAG2?


- Gerben Zonderland - 04-07-2005

EB Sports Wrote:Ik sta momenteel op de 3e plaats met nog 2 wedstrijden te gaan. Zal dit volgend seizoen 1e divisie worden of zullen ze dan beginnen met IAG2?

Als je het nieuws een beetje zou volgen op het forum aldaar dan zou je weten dat, zoals het nu staat, IAG2 gewoon naast IAG1 opgestart wordt en dat je je team NIET meeneemt, maar gewoon opnieuw moet beginnen met IAG2. IAG blijft bij voldoende belangstelling gewoon draaien, maar wordt niet meer verder ontwikkeld. Dit was al bij de herstart van IAG1 bekend trouwens, maar blijkbaar is dat niet tot iedereen doorgedrongen. :8:


- Antidote - 04-07-2005

Wie gaan er allemaal overstappen naar IAG2? Of blijven we gewoon bij IAG1? Natuurlijk is het ook mogelijk om beide te doen.

Voorlopig blijf ik bij 1, maar ben wel benieuwd hoe 2 zal zijn.


- Gerben Zonderland - 04-07-2005

Antidote Wrote:Wie gaan er allemaal overstappen naar IAG2? Of blijven we gewoon bij IAG1? Natuurlijk is het ook mogelijk om beide te doen.

Voorlopig blijf ik bij 1, maar ben wel benieuwd hoe 2 zal zijn.

Zolang het gratis blijft ga ik sowieso IAG2 proberen en doe ik IAG1 er nog gewoon naast.


- Bocaloca - 04-07-2005

beide wordt voor mij echt weer teveel van het goede denk ik


- cruijff - 04-07-2005

ik houd het er ook bij eentje.. gewoon degene die jullie ook blijven/gaan spelen Smile


- Matador! - 04-07-2005

Ik kijk de zomervakantie lang wat het leukst is en zal daarna met 1 verder spelen. Het grootste probleem lijkt me dat straks alle spelers (ongeveer) even goed zullen zijn.

Ik hoop dus ook dat ze bij IAG2 een andere trainingsmethode zullen toepassen en dat de beginspelers zullen verschillen in kwaliteit. Dit is ook het geval bij Managerzone en dat maakt het spel zo leuk.

Verder hoop ik, zoals al eerder aangehaald, dat ze ook de MZ-structuur zullen gebruiken voor de promoties. Dus een 'eredivisie', daaronder 3 1e divisies, daaronder 9 2e divisies, etc. Er hoeven wat mij betreft ook niet 3 te promoveren, maar 1 direct en de nummers 2 en 3 nacompetitie ofzo. Dat maakt het spel aantrekkelijker, want 22 punten voor met nog 7 wedstrijden te gaan is natuurlijk te veel van het goede. In de huidige opzet hoef je dan nergens meer voor te strijden, maar met een andere promotie-opzet zul je nog een tijdje je best moeten doen.

Dit zijn maar balletjes die ik opgooi, het zal er vast niet van komen. Maar dromen mag altijd :wink: ...


- cruijff - 05-07-2005

2-4 gewonnen bij nummero 5 Icon_twisted


- Gerben Zonderland - 05-07-2005

1-2 gewonnen en nog steeds op de 2e plaats (dan zeg ik niks, maar verraad ik het weer half voor Dre :wink: ) Mazzelaar!


- Matador! - 05-07-2005

0-0.


- Peter - 05-07-2005

Ik ben uitgedaagd door Gunners... de nummer 9 uit divisie 1... is dit een forummer? Hoe is hij anders bij mij uitgekomen? Confused


- Matador! - 05-07-2005

Peter Wrote:Ik ben uitgedaagd door Gunners... de nummer 9 uit divisie 1... is dit een forummer? Hoe is hij anders bij mij uitgekomen? Confused

Forumkleuter tegen IAG-reus? :wink:


- Bocaloca - 05-07-2005

caampiooonuuuh campiooonuuuh
olleee olleeee olleeeeeeeeee
en dat is mijn tweede kampioenschap

2 goals van mijn grote vriend shaaaaaaaaaaun thomas brengen mij het kampioenschap
algeheel topscoorder zal die niet wroden nu hij geschorst is voor de laatste wedstrijd
maar 52 doelpuntjes vind ik nie sleeehcht


- Voyou - 05-07-2005

Gister gelijkgespeeld en vandaag gewonnen, omdat de nummer 2 precies hetzelfde heeft gedaan hou ik 1 punt voorsprong en kan ik morgen bij de nummer laatst kampioen worden!


- Antidote - 05-07-2005

5-3 uit overwinning behaald en de nr.1 heeft onverwachts verloren waardoor ik nu 2pnt voor sta. Een gelijkspel morgen tegen een toch lastige tegenstander betekent dat ik kampioen ben. Ik heb een doelsaldo van +64. Nr.2 nu +49


- EB Sports - 05-07-2005

Vandaag met 0-1 gewonnen en kom ik niet meer van de top 3 af. Volgend seizoen dus divisie 1!


- Bocaloca - 05-07-2005

en dat zegt geen drol :lol: :lol: :lol: