The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Penn spel? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Penn spel? (/showthread.php?tid=2535) Pages:
1
2
|
- Ad Wim - 15-08-2007 Ach, je hebt een goed team bij TM ![]() - buurs - 15-08-2007 Ik zie dat ik 66e sta. - buurs - 15-08-2007 Ad Wim Wrote:Ach, je hebt een goed team bij TM nog wel :8: - Ad Wim - 15-08-2007 Wij allebei wel volgens mij, mijn week valt en staat met Djoko. Als er vanavond iemand van jouw 4 knakkers wint, moet Djoko al de halve finale halen wil ik je pakken. Maar ja, dat zit er natuurlijk wel in, nu Haas en Canas daar weggevallen zijn. En dan moeten zowel Chela (lijkt me kansloos tegen Baghdatis) als Melzer (als Ancic het vasthoudt ook weinig kans, maar dat weet je niet) of Almagro (lastig tegen Ivan) of Querrey (lijkt me ook al weinig kans hebben tegen Youzhny on fire) winnen vanavond... - buurs - 15-08-2007 Uiteindelijk kun je wel zeggen dat ik een goed team heb staan, aangezien ik mijn risico verspreidt heb en met een kleine meevaller al meer punten pak dan managers met Djoko - Ad Wim - 15-08-2007 Dat is altijd zo in een TMS of GS. Ik had vorige week ook maar een matig team totdat Djoko het toernooi won. Risico spreiden werkt vaak beter, maar als die grote speler ver komt win je als manager. En wat is risico spreiden? Ik denk dat het een kleiner risico is dat Djoko in de kwartfinale komt dan dat een van jouw spelers vanavond een rondje wint... En jij hebt nu ook voor de goede alternatieven gekozen. Anderen (Omyaca en Woerdie) zijn voor Haas, Canas en Youzhny gegaan bijvoorbeeld. Daarom heb ik dus ook Djoko genomen, omdat ik weinig alternatieven zag. - buurs - 15-08-2007 Ad Wim Wrote:Dat is altijd zo in een TMS of GS. Ik had vorige week ook maar een matig team totdat Djoko het toernooi won. Risico spreiden werkt vaak beter, maar als die grote speler ver komt win je als manager. En wat is risico spreiden? Ik denk dat het een kleiner risico is dat Djoko in de kwartfinale komt dan dat een van jouw spelers vanavond een rondje wint... Djoko moet halve halen om rendabel te zijn. Ik neem aan dat je Nieminen wel hebt. - buurs - 15-08-2007 kans is wel 80% dat Djoko de halve gaat halen, maar je weet het nooit. zie troicki :wink: - Ad Wim - 15-08-2007 Dat was gravel :razz: - buurs - 15-08-2007 we zullen zien - Ad Wim - 15-08-2007 En natuurlijk heb ik Nieminen, maar nu heeft iedereen hem, vorige week was ie m'n troef :| - buurs - 15-08-2007 In de top 5 zijn er een aantal zonder Jarkko - buurs - 15-08-2007 Ad Wim Wrote:Wij allebei wel volgens mij, mijn week valt en staat met Djoko. Als er vanavond iemand van jouw 4 knakkers wint, moet Djoko al de halve finale halen wil ik je pakken. Maar ja, dat zit er natuurlijk wel in, nu Haas en Canas daar weggevallen zijn. En dan moeten zowel Chela (lijkt me kansloos tegen Baghdatis) als Melzer (als Ancic het vasthoudt ook weinig kans, maar dat weet je niet) of Almagro (lastig tegen Ivan) of Querrey (lijkt me ook al weinig kans hebben tegen Youzhny on fire) winnen vanavond... 2 hebben al gewonnen en Querrey mag serveren voor de wedstrijd : ![]() - buurs - 15-08-2007 30-0 :razz: - buurs - 15-08-2007 2 mp - buurs - 15-08-2007 GSM Querrey wat een team heb ik :eeeek: :lol: :razz: ![]() - buurs - 15-08-2007 buurs Wrote:kans is wel 80% dat Djoko de halve gaat halen, maar je weet het nooit. zie moya :lol: - buurs - 15-08-2007 Ad Wim Wrote:Dat is altijd zo in een TMS of GS. Ik had vorige week ook maar een matig team totdat Djoko het toernooi won. Risico spreiden werkt vaak beter, maar als die grote speler ver komt win je als manager. En wat is risico spreiden? Ik denk dat het een kleiner risico is dat Djoko in de kwartfinale komt dan dat een van jouw spelers vanavond een rondje wint... genoeg alternatieven Ad.... Melzer, Moya, Almagro, Querrey of Monaco :8: - Mist - 18-08-2007 Lijkt erop dat zo tussen de vijf en tien deelnemers alle halve finalisten juist hebben. - buurs - 18-08-2007 Mist Wrote:Lijkt erop dat zo tussen de vijf en tien deelnemers alle halve finalisten juist hebben. :eeeek: |