The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Shanghai Masters - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Shanghai Masters (/showthread.php?tid=5631) |
Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 Come on, Andy! direct bp voor Murray! Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 En de break voor Murray =D> Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 ai, Murray mist bp voor de dubbele break ![]() Re: Shanghai Masters - centre court - 17-10-2010 bp murray voor *5-2 Re: Shanghai Masters - centre court - 17-10-2010 2 of 3 bps gemist deze game. *4-3. Re: Shanghai Masters - Overdune - 17-10-2010 Wtf, kijk net een samenvatting van Murray-Monaco terug, op *4-5 15-0 wordt er een punt gespeeld ala Haarhuis-Conners op de US Open lang geleden (even heel diep graven) met Monaco in de rol van Haarhuis alleen smasht Monaco uit. :eeeek: Monaco maakt daarna ook geen punt meer in de game en verliest dus de set. Rally begint op 1:07. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tennistv.com/page/Video/0,,11444~1686238,00.html">http://www.tennistv.com/page/Video/0,,1 ... 38,00.html</a><!-- m --> Re: Shanghai Masters - mindlight - 17-10-2010 Overdune Wrote:Wtf, kijk net een samenvatting van Murray-Monaco terug, op *4-5 15-0 wordt er een punt gespeeld ala Haarhuis-Conners op de US Open lang geleden (even heel diep graven) met Monaco in de rol van Haarhuis alleen smasht Monaco uit. :eeeek: Monaco maakt daarna ook geen punt meer in de game en verliest dus de set. Rally begint op 1:07. De reactie van Murray op dat punt is ook wel exemplarisch. Re: Shanghai Masters - centre court - 17-10-2010 Murray wint met erg goed spel de 1e set met een dubbele break. =D> Die laatste 2 punten waren echt super. ![]() Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 Die 2 laatste punten van Murray in de 1e set ![]() Commentaar Siemerink: Federer speelt absoluut niet slecht, maar hiertegen is weinig te doen. =D> Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 Murray begint slap.... Federer wint trouwens 23% op zijn 2e service :lol: Re: Shanghai Masters - Overdune - 17-10-2010 mindlight Wrote:Overdune Wrote:Wtf, kijk net een samenvatting van Murray-Monaco terug, op *4-5 15-0 wordt er een punt gespeeld ala Haarhuis-Conners op de US Open lang geleden (even heel diep graven) met Monaco in de rol van Haarhuis alleen smasht Monaco uit. :eeeek: Monaco maakt daarna ook geen punt meer in de game en verliest dus de set. Rally begint op 1:07. Dat vuistje bedoel je? Re: Shanghai Masters - Stille - 17-10-2010 Oh wat haat ik ik die Federer toch. Als het moet dan doet die lul het nooit! Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 Overdune Wrote:mindlight Wrote:Overdune Wrote:Wtf, kijk net een samenvatting van Murray-Monaco terug, op *4-5 15-0 wordt er een punt gespeeld ala Haarhuis-Conners op de US Open lang geleden (even heel diep graven) met Monaco in de rol van Haarhuis alleen smasht Monaco uit. :eeeek: Monaco maakt daarna ook geen punt meer in de game en verliest dus de set. Rally begint op 1:07. Murray speelde in die rally met een kapotte snaar. Als je dan 4 smashes overleeft, is dat wel een vuistje waard lijkt mij. Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 Wow, wat een punt van Murray voor 15-15 ![]() Re: Shanghai Masters - Overdune - 17-10-2010 buurs Wrote:Overdune Wrote:mindlight Wrote:Overdune Wrote:Wtf, kijk net een samenvatting van Murray-Monaco terug, op *4-5 15-0 wordt er een punt gespeeld ala Haarhuis-Conners op de US Open lang geleden (even heel diep graven) met Monaco in de rol van Haarhuis alleen smasht Monaco uit. :eeeek: Monaco maakt daarna ook geen punt meer in de game en verliest dus de set. Rally begint op 1:07. Eerder een veronschuldigend handje lijkt me, met zoveel geluk. Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 Overdune Wrote:buurs Wrote:Overdune Wrote:mindlight Wrote:Overdune Wrote:Wtf, kijk net een samenvatting van Murray-Monaco terug, op *4-5 15-0 wordt er een punt gespeeld ala Haarhuis-Conners op de US Open lang geleden (even heel diep graven) met Monaco in de rol van Haarhuis alleen smasht Monaco uit. :eeeek: Monaco maakt daarna ook geen punt meer in de game en verliest dus de set. Rally begint op 1:07. Het is toch gewoon een vuistje richting jezelf en het was een belangrijk punt. Moet hij zich verontschuldigen, omdat Monaco het niet afmaakt? Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 pfff, Murray maakt nu erg veel fouten #-o Re: Shanghai Masters - Haggie - 17-10-2010 Ik sta nog steeds bovenaan int medaille klassement zie ik : ![]() Of win jij deze week Buurs? Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 ik heb geen kans meer. goud is voor arco en RB volgens mij. Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 pech voor federer hier zeg. bp nu voor 3*-1 Re: Shanghai Masters - Haggie - 17-10-2010 buurs Wrote:ik heb geen kans meer. mooi! Re: Shanghai Masters - Stille - 17-10-2010 Ook alles valt ook echt goed voor die Buurs zeg, nu zelfs de calls Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 6-3 3*-1 murray =D> Federer werd genaaid. nu belangrijke game! Re: Shanghai Masters - centre court - 17-10-2010 Break Murray in de 2e. Federer wordt beetje genaaid met een call op dat bp. Re: Shanghai Masters - mindlight - 17-10-2010 Overdune Wrote:buurs Wrote:Overdune Wrote:mindlight Wrote:Overdune Wrote:Wtf, kijk net een samenvatting van Murray-Monaco terug, op *4-5 15-0 wordt er een punt gespeeld ala Haarhuis-Conners op de US Open lang geleden (even heel diep graven) met Monaco in de rol van Haarhuis alleen smasht Monaco uit. :eeeek: Monaco maakt daarna ook geen punt meer in de game en verliest dus de set. Rally begint op 1:07. Haha daar ging het mij eigenlijk niet eens om. Het was meer die arrogante kop waar nog geen lachje af kon. ![]() Re: Shanghai Masters - Stille - 17-10-2010 Shit ik had 400 punten kunnen inlopen op Scholten, nu ga ik zelfs zakken deze week. Kut Murray! Re: Shanghai Masters - buurs - 17-10-2010 het is maar 1 break, stille. al is murray op dit moment veel beter. Re: Shanghai Masters - Stille - 17-10-2010 ML : de draws voor CTM zijn er. Misschien dat je de voorspellingen nog naar me kan mailen vanuit het pittoreske Budapest. Doe effe de groeten aan Fradi, maatjes van Rapid : ![]() Re: Shanghai Masters - Haggie - 17-10-2010 Stille Wrote:Shit ik had 400 punten kunnen inlopen op Scholten, nu ga ik zelfs zakken deze week. Kut Murray! Murray was echt de grootste must-pick deze week Re: Shanghai Masters - mindlight - 17-10-2010 De voorspellingen zijn al naar Mitch ge-pm'd, thanks. Ik vertrek pas over een uurtje dus kan het einde van de finale nog even afwachten. |