The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
TMS Monte Carlo 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: TMS Monte Carlo 2008 (/showthread.php?tid=3572)

Re: TMS Monte Carlo 2008 - Haggie - 23-04-2008

Almagro =D>

Seppi serveer jezelf iig richting de tb dan

Re: TMS Monte Carlo 2008 - mindlight - 23-04-2008

Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.
Federer is gewoon nog niet veel dit jaar, dat is toch ook niet te ontkennen?

Re: TMS Monte Carlo 2008 - Ad Wim - 23-04-2008

Seppi is wel echt slecht trouwens :|
Waar hebben we het over, Sam Querrey... Die verliest in eigen land nog op gravel van Massu :|

tuuuuuurlijk en nu de bp's tegen... :roll:

Re: TMS Monte Carlo 2008 - kooltje - 23-04-2008

inderdaad niet massu zijn favo ondergrond :roll:

break sam Undecided =D>

querrey. duidelijke beslissing dit. :dodgy:

dat je querrey hebt overwogen kooltje om in je team te nemen :|

mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.
Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel.

EN natuurlijk is Rafa beter op gravel, ontegenzeggelijk. En ik ontken toch ook nergens dat Federer niet goed is dit jaar?

En Querrey wint, wat een onzin zeg, en wat een wanprestatie van Seppi Undecided

Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Hakkuh

Haggie Wrote:dat je querrey hebt overwogen kooltje om in je team te nemen :|
won van moya...dan kan seppi ook

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.
Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel.

EN natuurlijk is Rafa beter op gravel, ontegenzeggelijk. En ik ontken toch ook nergens dat Federer niet goed is dit jaar?

Ik ontken het niet Smile Hij is normaal gesproken goed op gravel, maar dit jaar niet. En natuurlijk is dat wel een onderbouwing. Als je zo goed bent laat je het zover niet komen, blijkbaar is hij op dit moment niet op zijn topniveau.

Ancic-Nadal nu, de mooie partijen volgen elkaar op. Ik zeg 8 games voor Ancic.

Monaco geeft op :lol:

Hakkuh Almagro Hakkuh

Ad Wim Wrote:Ancic-Nadal nu, de mooie partijen volgen elkaar op. Ik zeg 8 games voor Ancic.

5.

Ancic wordt weggevaagd!

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Ik ontken het niet Smile Hij is normaal gesproken goed op gravel, maar dit jaar niet. En natuurlijk is dat wel een onderbouwing. Als je zo goed bent laat je het zover niet komen, blijkbaar is hij op dit moment niet op zijn topniveau.
Maar dat is toch zijn niveau in het algemeen en dat kun je toch niet aanvoeren voor het feit dat hij niet heel goed is op gravel?
Hij is gewoon niet in goede doen dit jaar, maar dat neemt niet weg dat hij wel gewoon onwijs goed op gravel is...

hoe weten jullie dat?
beide nog geen gravelpartij gespeeld?

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Maar dat is toch zijn niveau in het algemeen en dat kun je toch niet aanvoeren voor het feit dat hij niet heel goed is op gravel?
Hij is gewoon niet in goede doen dit jaar, maar dat neemt niet weg dat hij wel gewoon onwijs goed op gravel is...

Dat moeten we afwachten, misschien zeggen we over 3 maanden wel dat Federer onwijs goed op gravel was ipv is.

Nadal - Ancic

Ferrero - Nieminen

welke partij komt er na Querrey en welke na Almagro?

Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.

Ik hou het op 13 games voor Ancic, verlies in 3.

Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.

Daar blijf ik het mee oneens, gezien zijn capaciteiten mag het nooit TB derde set worden.

Haggie Wrote:Nadal - Ancic

Ferrero - Nieminen

Beiden op andere banen. NAdal natuurlijk op Central en gaat nu beginnen.

Ferrero-Niem al begonnen, 1-0 Niem

Re: TMS Monte Carlo 2008 - _Tampie - 23-04-2008

Ad Wim Wrote:Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Hakkuh

Jammer dat hij het niet in de eerste set al doet..... Feli Ad =D>

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Nadal - Ancic

Ferrero - Nieminen

Beiden op andere banen. NAdal natuurlijk op Central en gaat nu beginnen.

Ferrero-Niem al begonnen, 1-0 Niem

vraag stond er beetje verkeerd. Ik weet dat die 2 bezig zijn :Big Grin , wat worden de 3e en 4e pot

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.

Daar blijf ik het mee oneens, gezien zijn capaciteiten mag het nooit TB derde set worden.
Dus je vindt ook dat hij geen onwijs goede HC-speler is gezien zijn resultaten eerder dit jaar?

_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Hakkuh

Jammer dat hij het niet in de eerste set al doet..... Feli Ad =D>
Tja, sorry.

Volgens mij heb ik wel een perfect record tegen je... Wink

bjorkie in de dubbel zie ik

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Dus je vindt ook dat hij geen onwijs goede HC-speler is gezien zijn resultaten eerder dit jaar?

Kijkend naar zijn resultaten van dit jaar? Nee dan niet idd.
Misschien houdt dit jaar het Federer-tijdperk op en moeten we in de was-vorm over zijn uitstekende kwaliteiten gaan praten. Dat is meer wat ik bedoel te zeggen.
Kijken naar de laatste jaren is hij natuurlijk op iedere ondergrond gewoon supergoed geweest.

En Rochus Nalbi op de tweede baan, die ga ik dus kijken :razz: