The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

Treesong Wrote:Groot gelijk, als we kinderen al gaan opsluiten komen we nooit van dat cellentekort af

Stapelbedjes en dan meer kids in 1 cel. Dat is gezellig en het past makkelijk.


- Treesong - 03-11-2006

En dan kom jij voor straf elke avond een grappig verhaal vertellen?


- FC Petr - 03-11-2006

Bocaloca Wrote:Dus ze hebben er niet van genoten toen ze je produceerden, en toen kwam je eruit nog een keer ellende?

Waar staat dat?
Was je er in je vorige leven als bedbug bij?
Ik wil weer terug. :eeeek:


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

Treesong Wrote:En dan kom jij voor straf elke avond een grappig verhaal vertellen?

Precies! Uit de heilige schrift! En als afsluiting een couplet van Psalm 119! Icon_twisted


- Mukkus - 03-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:
goa Wrote:
FC Petr Wrote:word jij

Zelfs Google is jou qua spellen nog de baas: Bedoelde u: "ooit wordt jij" :lol:

Aha, een google checker......probeer het voortaan is zonder. :wink:

Waarom is probeer het voortaan zonder en preciezer: zonder wat? Icon_question

Ik denk zonder condoom, Gerrit. :roll:

Hee linkse nablater, hadden jouw ouders het maar MET condoom gedaan, destijds.

Dat mag toch niet op de Veluwe?


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:
goa Wrote:
FC Petr Wrote:word jij

Zelfs Google is jou qua spellen nog de baas: Bedoelde u: "ooit wordt jij" :lol:

Aha, een google checker......probeer het voortaan is zonder. :wink:

Waarom is probeer het voortaan zonder en preciezer: zonder wat? Icon_question

Ik denk zonder condoom, Gerrit. :roll:

Hee linkse nablater, hadden jouw ouders het maar MET condoom gedaan, destijds.

Dat mag toch niet op de Veluwe?

Nee, helaas niet. Maar ze mogen er ook niet tv kijken en toch weet onze goede vriend FC Peutr elke ochtend mee te lullen over de meest ranzige pulp die er de avond ervoor uitgezonden is.

En weer on-topic: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.boomerang.nl/stemwijzer/">http://www.boomerang.nl/stemwijzer/</a><!-- m --> :lol:

Edit: Uw Stemadvies is:
Uw politieke standpunten zijn dusdanig uitgesproken, dat u er goed aan doet uw eigen partij op te richten. Uw mening wordt door geen van de bestaande partijen ondersteund.



- Marshall - 03-11-2006

[Image: fs-google.png]



en on-topic:


[Image: 1141717776.5671.jpg]


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

:lol:


- Marshall - 03-11-2006

Vond diegene in de Next vanochtend nog leuker maar dat is een gif en schijnbaar niet te kopieren?

Voor de geinteresseerden:

http://www.foksuk.nl/dag2.php?jaar=2006&week=44&dag=4


- Berend Botje - 03-11-2006

Treesong Wrote:En dan kom jij voor straf elke avond een grappig verhaal vertellen?

[Image: splknp4buurman.gif]


- Treesong - 03-11-2006

Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:En dan kom jij voor straf elke avond een grappig verhaal vertellen?

[Image: splknp4buurman.gif]

De Partij voor de Naastenliefde doet niet meer mee hoor


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:En dan kom jij voor straf elke avond een grappig verhaal vertellen?

[Image: splknp4buurman.gif]

De Partij voor de Naastenliefde doet niet meer mee hoor

En ook die voor de Minderjarige Naastenliefde niet, want die zouden zich meteen aanmelden als vrijwillige 'voorleesvaders'...


- Treesong - 03-11-2006

Dank je dat je de pointe van m'n opmerking nog even verduidelijkt :roll:


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

Treesong Wrote:Dank je dat je de pointe van m'n opmerking nog even verduidelijkt :roll:

Geen dank. Met types als AW en FC Peutr op het vinkentouw kan je niet duidelijk genoeg zijn.


- FC Petr - 03-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Dank je dat je de pointe van m'n opmerking nog even verduidelijkt :roll:

Geen dank. Met types als AW en FC Peutr op het vinkentouw kan je niet duidelijk genoeg zijn.

Xtragaap4de


- Bor de Wolf - 03-11-2006

Ik zit vrolijk oude lijsttrekkersdebatten op politiek 24 te kijken. Met Hans, Frits en Wim was er toch meer vertier....


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

FC Petr Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Dank je dat je de pointe van m'n opmerking nog even verduidelijkt :roll:

Geen dank. Met types als AW en FC Peutr op het vinkentouw kan je niet duidelijk genoeg zijn.

Xtragaap4de

Ben je moe van de hele dag niksdoen? Geen vloeren verkocht vandaag?


- Treesong - 03-11-2006

Bor de Wolf Wrote:Ik zit vrolijk oude lijsttrekkersdebatten op politiek 24 te kijken. Met Hans, Frits en Wim was er toch meer vertier....

Wim en vertier? :|

Haal dan andries weer eens van stal

[Image: Dries_van_Agt_small.jpg]


- Marshall - 03-11-2006

Of bekijk de debatten in het Engelse parlement... Veel aantrekkelijker!


- Tukker_Rulez - 03-11-2006

Fritsje Wester is lekker in de reet van Balkenende aan het kruipen zeg. Maar goed wat wil je als voormalig CDA adviseurtje.


- waf - 04-11-2006

Tukker_Rulez Wrote:Fritsje Wester is lekker in de reet van Balkenende aan het kruipen zeg. Maar goed wat wil je als voormalig CDA adviseurtje.

ben ik wel met je eens. toch vind ik dat balkenende op eoigen kracht gewonnen heeft. ik heb hem eigenlijk nog nooit zo goed gezien. als beloning ga ik vvd stemmen.


- Ricochan - 04-11-2006

Volgens het journaal heeft Wouter Bos "gewonnen".


- waf - 04-11-2006

Ricochan Wrote:Volgens het journaal heeft Wouter Bos "gewonnen".

volgens 1300 kijker die daarover gestemd hebben was dat zo, in een verhouding 50-46.

gelukkig heb ik een eigen mening.


- Bredanaar - 04-11-2006

de media en dan vooral de televisie-omroepen zijn meestal links georienteerd. De mening van televisiekijkend Nederland wordt daardoor beinvloed.
Wouter Bos vind ik zo'n eng glad pratertje, die naar zijn zeggen een man van het volk is, die in zijn vrije tijd niets anders doet dan zich onder het gepeupel begeven en diens kritische geluiden aanhoort. Hij doet niets liever dan het beschrijven van, niet te verifieren, schrijnende anekdotes en uitspraken van de vele vele slachtoffers van het zogenaamde wanbeleid van de laatste 4 jaren. Dat beleid is volgens hem de oorzaak van alle ellende. Gisteravond ook al weer die troosteloze opmerking over dat dit beleid zelfs in staat was gebleken om onschuldige kleine kinderen in de gevangenis op te sluiten. Klinkt inderdaad heel dramatisch en mensonterend bij iemand die de achtergronden niet kent, namelijk dat moeder gewoon weigerde haar kind tijdelijk, zolang zij zelf vastzat, af te staan en dus over de rug van haar eigen kind probeerde de staat te chanteren om haar vrij te laten.
Jan-Petertje heeft de uitstraling van een onhandige uitgekauwde encyclopedieverkoper maar wat hij zegt komt over het algemeen vrij aardig in de buurt van mijn standpunten. Ik aarzel tussen CDA en VVD, denk toch dat het de laatstgenoemde partij wordt uit strategisch oogpunt. Die enge bos wil ik liever niet als mp.


- Hoef - 04-11-2006

Er stond deze week (ik dacht in HP/DE Tijd) een opsomming van de politieke voorkeur van columnisten in een flink aantal kranten en weekbladen. Meer dan de helft was fervent pvda-mongool en benadrukte dat flink in hun columns. De publieke omroep is ook één groot links bolwerk en ik betaal daar gvd aan mee! Het is een grof schandaal. Ik wil een partij die de gehele publieke omroep schrapt en een model naar de BBC inricht! Ik wil niet betalen voor Andries Knevel, Witteman en al die linkse reutelvriendjes van ze.


- Frits - 04-11-2006

kan hier geen poll komen, wil wel weten hoe links / rechts het forum is eigenlijk


- Gerben Zonderland - 04-11-2006

Frits Wrote:kan hier geen poll komen, wil wel weten hoe links / rechts het forum is eigenlijk

Volgens mij zijn daar polls over geweest. In ieder geval over het stemgedrag van de forummers...


- Frits - 04-11-2006

hmmm ok,

maar er zijn nieuwe partijen enz. en men switcht wel eens he


- Gerben Zonderland - 04-11-2006

Frits Wrote:hmmm ok,

maar er zijn nieuwe partijen enz. en men switcht wel eens he

Ik zou zeggen: go your gang! :8:


- FC Petr - 04-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Frits Wrote:hmmm ok,

maar er zijn nieuwe partijen enz. en men switcht wel eens he

Ik zou zeggen: go your gang! :8:

bang, viespeuk. :8: