The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai/Acapulco/Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai/Acapulco/Delray Beach (/showthread.php?tid=5159) |
Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 TB is niet eens nodig! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Klasse koning! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 lekker Ljubicic =D> Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 _Tampie Wrote:Hahaha, dat uit de mond van degene die zegt dat je nog een lange weg te gaan hebt als je Cilic als must-pick zietHaggie Wrote:Stille Wrote:Als je Murray hebt dan neem je toch juist risico. Dan is het toch niet laf of zie ik dat nou verkeerd? ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 24-02-2010 Nooit van cynisme gehoord? Jij vindt Cilic een must-pick, en noemt iemand die hem niet neemt een laffe manager. Als ik er wat van zeg ga je gelijk in de aanval op woorden van mij. Die spiegel Ad, die spiegel. En dat noemt mij arrogant, whahahahaha! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2010 Laf ja, omdat je niet durft te gaan voor een dure jongen en liever die 3000 spreidt over meerdere gasten om zo je risico te spreiden. Het trouwens legendarisch zijn als Cilic hier het toernooi wint en je hem door mijn uitspraak niet hebt genomen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Hop, Ivan en James winnen. Prima start van de avond. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 die ljubo :lol: het is toch echt verschrikkelijk ![]() alleen dat serveren is nog van niveau. hij pielt alles terug en is compleet afhankelijk van zijn tegenstander. tsonga was echt dramatisch. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Onzin, heb voor de verandering weer eens een hele partij van hem gezien en hij sloeg zelf ook behoorlijk wat winners. Natuurlijk speelt het mee dat Tsonga zich vrij snel verslaat op die balletjes van Ivan, maar om het daar volledig aan te wijten gaat te ver. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Wel mooi dat het een vrij standaard patroon heeft, die reacties op Ljubicic. Als hij verliest is hij te slecht en moet hij met pensioen, en als hij wint ligt het altijd aan zijn tegenstander. Daarmee sta je niet zo hoog op de ranking lijkt mij... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - aadje - 24-02-2010 Ad Wim Wrote:jongens hou in hemelsnaam nou eens op over laf gedrag........ ieder voor zich neemt toch de tennisser waar hij/zij van verwacht dat hij ver kan komen ongeacht het feit dat deze de 1e ronde wel of niet door is!!_Tampie Wrote:Hahaha, dat uit de mond van degene die zegt dat je nog een lange weg te gaan hebt als je Cilic als must-pick zietHaggie Wrote:Stille Wrote:Als je Murray hebt dan neem je toch juist risico. Dan is het toch niet laf of zie ik dat nou verkeerd? Kappen met deze zinloze discussies en respect voor elkaars keuzes! :letitallout: :/\ :clown: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Wordt Acapulco nog ergens uitgezonden? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Laat maar, al gevonden. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Wat een vertoning daar in Acapulco zeg, 100 toeschouwers ofzo? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 gasquet begint goed =D> Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Zeker, maar Almagro zal beseffen dat zijn ranking hier op het spel staat en derhalve er wat gas bij gaan geven Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 cuevas begint veel beter dan gister =D> mist nu wel bp op de 2e service van montanes ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 24-02-2010 Hóe belangrijk is dit.. Almagro en Montanes moeten winnen, beide partijen gaan gelijk op. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 hup gasquet en cuevas! ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 gasquet speelt erg goed. bp nu voor 5-3 Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 5*-3 =D> cuevas wordt gebroken na een 30-0 voorsprong #-o Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 24-02-2010 Gasquet is opt moment idd beter... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 en met opnieuw een love game de set ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 24-02-2010 Almagro mist BP en Cuevas breakt terug. Buursweek! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 24-02-2010 Hup Clara! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 39% 1e serv voor cuevas....dat kan dodelijk zijn. kom op, kerel! 6-5 nu Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 Gasquet serveert te goed. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 cuevas naar 15-30 2 sp nu! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 cuevas van 3*-5 15-40 naar 7-5 :-({|= MENTAAL BEEST (in de 1e set :wink: ) Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 lekker Cuevas en Gasquet ![]() |