The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
NL clubs in de UEFA cup 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: NL clubs in de UEFA cup 2008 (/showthread.php?tid=3762)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - waf - 19-03-2009

Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:genuanceerder genuanceerd genuanceerd nuance

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen

zo, sterke repliek zeg. =D>

Andere repliek valt niet te geven op een met jijbakken gelardeerd bericht waarin je me ook nog een paar keer verkeerd aanhaalt. Zoek de voorbeelden zelf maar want ik steek hier geen tijd meer in.

weer zo'n ongelooflijk laffe post.

maar loop maar weer weg, daar staan jullie bekend om. :-"

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Fabian - 19-03-2009

waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen

Andere repliek valt niet te geven op een met jijbakken gelardeerd bericht waarin je me ook nog een paar keer verkeerd aanhaalt. Zoek de voorbeelden zelf maar want ik steek hier geen tijd meer in.

Hai hai ik ben waf ](*,) ](*,)

Fabian Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:

Hai hai ik ben waf ](*,) ](*,)

ach gut, de forumdommerd heeft een medestander gevonden. zoet hoor. Dead

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Hoef - 19-03-2009

waf Wrote:weer zo'n ongelooflijk laffe post.

Jij ontzettende internethooligan [baby]

Hoef Wrote:Jij

=D>

je reageert nogal treurig als iemands mening je niet welgevallig is, opa.

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Hoef - 19-03-2009

Ik denk dat ik maar eens een weekje in retraite ga, tegen jouw scherpzinnige opmerkingen ben ik niet opgewassen :oops:

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Gerben Zonderland - 19-03-2009

Kijkt er nog iemand naar de Duitschers, op bezoek bij Galalalalalalalalatasaray?
De 'pass van de week' was zonet van Joris M., over een meter of 60 naar voren, exact in de voeten van hun spits. =D>

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - gittermaster - 20-03-2009

volgens mij kan hier een slotje op...

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - waf - 20-03-2009

gittermaster Wrote:volgens mij kan hier een slotje op...

wrom? ik wil nog wel ff doorpraten over ajakkes dat uitgeschakeld is. \Big Grin/

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Berend Botje - 20-03-2009

Wat wil je dan nog zeggen over Ajax?

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - waf - 20-03-2009

Berend Botje Wrote:Wat wil je dan nog zeggen over Ajax?

kweenognie.

heb jij nog een puntje?

ik vond die aissati wel goed.

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Berend Botje - 20-03-2009

waf Wrote:heb jij nog een puntje?

Nee, ik ben geen warme bakker.

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Mukkus - 21-03-2009

Berend Botje Wrote:
waf Wrote:heb jij nog een puntje?

Nee, ik ben geen warme bakker.

Mag ik dan 1 koud kaasbroodje?

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Berend Botje - 21-03-2009

[Image: 51111.jpg]

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Mukkus - 21-03-2009

Dank je wel!
[Image: CO1EURO.jpg]

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - gittermaster - 22-03-2009

waf Wrote:
gittermaster Wrote:volgens mij kan hier een slotje op...

wrom? ik wil nog wel ff doorpraten over ajakkes dat uitgeschakeld is. \Big Grin/

dat moet dan in een nieuw topic 'nederlandse clubs dıe uıtgeschakeld zıjn' (wat een kuttoetsenbord hıer ın turkıje)

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Mukkus - 22-03-2009

Jullie hebben hier wel steeds over Ajax, maar ik vond Olympique Marseille ook hartsikke goed!

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 24-03-2009

NEC 50k euro boete en als ze binnen 3 jaar europees spelen dan 1e wedstrijd zonder publiek (nog onduidelijk of dit voorwaardelijk is of onvoorwaardelijk). Zat er natuurlijk wel een keer aan te komen na Wisla thuis, Boekarest thuis en uit en nou weer die aansteker tegen HSV-thuis.

UEFA legt N.E.C. forse boete op Uitgegeven op 24 maart 2009 16:17
Naar aanleiding van het 'scheidsrechtersincident' tijdens N.E.C. - HSV van 18 februari jongstleden, heeft N.E.C. E. 50.000,-- boete opgelegd gekregen. Daarnaast een voorwaardelijke straf van één wedstrijd achter gesloten deuren. Dit met een proeftijd van 3 jaar.
Algemeen directeur Jacco Swart 'Dit is een enorm forse straf waar we erg van geschrokken zijn. We hebben de UEFA in onze verdediging aangegeven er alles aan gedaan te hebben dit soort excessen te voorkomen en ook dat we het betreuren dat heeft kunnen gebeuren. We zullen nu snel het vonnis bestuderen en aan de hand daarvan besluiten of we hiertegen beroep aantekenen of niet. Het is sowieso een geweldige domper op een prachtig Europees seizoen.'

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Chiel-Montagne - 24-03-2009

Ah, een voorwaardelijke straf dus. Komen we dus toch nog aardig weg, afgezien van die fikse boete dan.

Wat was de boete trouwens voor Dinamo nav de ongeregeldheden rondom het treffen met NEC?

Ja die was 20k voor hun en 5k voor ons (minimale boete). Dus ik vind 50k wel erg hoog ivm bijvoorbeeld Dinamo die 20k boete kregen terwijl ze én de afgelopen jaren al veel boetes hebben gehad én eigenlijk al een laatste waarschuwing hadden gehad.

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Gerben Zonderland - 24-03-2009

harry_bierdop Wrote:Ja die was 20k voor hun en 5k voor ons (minimale boete). Dus ik vind 50k wel erg hoog ivm bijvoorbeeld Dinamo die 20k boete kregen terwijl ze én de afgelopen jaren al veel boetes hebben gehad én eigenlijk al een laatste waarschuwing hadden gehad.

Op die strafmaat valt geen peil te trekken. Als je de straffen die bijvoorbeeld Feyenoord voor relatief onschuldige ongeregeldheden kreeg vergelijkt met hoe ploegen als Lazio Roma en diverse Oostblokclubs iedere keer de dans ontspringen krijg je jeuk op hele vervelende plaatsen.

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Mukkus - 26-03-2009

Had NEC niet nog een voorwaardelijke straf staan nav die Wisla-wedstrijd?

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 26-03-2009

nee volgens mij niet maar if so dan is het volgens mij niet meer van toepassing aangezien het 5 jaar geleden is.

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Mukkus - 27-03-2009

5 jaar alweer?

Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 28-03-2009

jup