The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai/Acapulco/Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai/Acapulco/Delray Beach (/showthread.php?tid=5159) |
Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 Nou Melzer moet 't dus gaan doen de volgende ronde(s). Ik heb er weinig vertrouwen in maar misschien kan hij verrassen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 Ad Wim Wrote:Prima, deze Melzer wint echt wel de volgende ronde. Precies! En tegen Baghdatis of Ljubicic ook niet kansloos! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 :-({|= je had gelijk, haggie! feli daarmee! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Haggie Wrote:mindlight Wrote:Nee ik ook niet, heb daarom maar wat euro's op Youzhny gezet. Melzer had ik vast goed :eten: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 buurs Wrote::-({|= weer 90 punten op jou uitgelopen :eten: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 mindlight Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:Nee ik ook niet, heb daarom maar wat euro's op Youzhny gezet. Machado gaat voor mij nog niet zo best.. ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 Die wint echt wel Hag, Aldi weet niet eens of ie links of rechsthandig is. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Zie net weer de hoogtepunten van Tipsa-Murray, wat een wedstrijd was dat. Weinig van zulke wedstrijden gezien dit jaar, met zoveel goede punten. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 Tipsa komt met een tas op wieltjes ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Nee dat gevoel heb ik ook! Blake-Potro op de AO was bij vlagen vergelijkbaar, maar verder ook weinig van dat soort partijen gezien. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Ongeacht de uitslag gaat Youzhny trouwens Steppie voorbij op de ranking, en staat hij ineens 14e. Hij heeft tot oktober ook geen drol (nou goed, 1 finale van een 250 toernooi) te verdedigen dus die kan daar voorlopig nog wel even staan. Ook Tipsa kan een mooie sprong maken, maar die moet dan eigenlijk wel winnen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Voor Tipsa zijn 90 punten prima. En hij gaat met vertrouwen IW en Miami in. Denk niet dat ie deze gaat winnen, mede door zijn vermoeidheid. Youzhny wint wel opvallend veel potjes die ie moet winnen de laatste tijd, dat is knap en had ie eerder niet. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 2e bp ook netjes weggewerkt. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Nee dat had hij zeker niet inderdaad. Waar dat nou ineens weer vandaan komt is ook volstrekt onduidelijk. Wel een mooie jojo trouwens, hoe zijn ranking op en neer gaat door de jaren heen. Voorlopig biedt Tipsa heel aardig partij trouwens. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Zoals ML en ik al dachten, Tipsa valt uit elkaar. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 25-02-2010 Ad Wim Wrote:Laf ja, omdat je niet durft te gaan voor een dure jongen en liever die 3000 spreidt over meerdere gasten om zo je risico te spreiden. :beerbros: Jammer dat ik niet laf genoeg was om Melzer te nemen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Nee, dat is gewoon dom, maar dat zul je wel weer berekend hebben ergens. En zoals ik al eerder zei, het gaat om inschatten, en als jij inschat dat Melzer van Robredo verliest, dan heb je nog een lange weg te gaan. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 25-02-2010 Ad Wim Wrote:Nee, dat is gewoon dom, maar dat zul je wel weer berekend hebben ergens. En dat uit de mond van iemand die anderen van jij-bakken beticht ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Als je denkt dat dit een jij-bak is, heb je nog een lange weg te gaan. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 Bij Unibet krijg je 2 euro voor Korolev def Nieminen. Zeer verleidelijk... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Nogal, maar Korolev en wedden is link. Even kijken of er ergens een betpatroontje te vinden is, want wellicht is 50 euro op Nieminen knallen een wijzere keuze. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 Dat hoor ik dan graag :wink: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Wel apart, dat Nieminen dus zo dik favoriet is. Ik zou zeggen dat Korolev hier de favoriet is, maar ik zal idd niet snel op hem wedden. Niet goed voor je hart. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - _Tampie - 25-02-2010 Ad Wim Wrote:Als je denkt dat dit een jij-bak is, heb je nog een lange weg te gaan. Het gaat mij om het 'heb je nog een lange weg te gaan' stuk. Leg eens uit? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Als je dat niet begrijpt, ben je misschien wel eerder naïef dan arrogant. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Scholten! Wrote:Dat hoor ik dan graag :wink: De vorige partij tussen deze aparte vogels werd 6-0 6-0 in het voordeel van Jarkko. Opvallend is dat op Betfair Korolev favoriet is... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Nou, maar eens een stukje arbitrage toepassen dan en voor het eerst sinds lange tijd geld op Korolev gekwakt (aangezien op unibet Nieminen nog favoriet is). Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 Ik ook ingezet op Koro, en op Azerbeidzjan :wink: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Djoko begint weer dramatisch, kansen voor Ivan om iig een set te pakken. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Breakje voor de koning. Hup Ivan! |