The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Ricochan - 14-11-2006

Verdonk wil vicepremier worden

Uitgegeven: 14 november 2006 12:49
Laatst gewijzigd: 14 november 2006 14:48

DEN HAAG - VVD-minister Rita Verdonk gaat er vanuit dat ze vicepremier wordt als de VVD na de Tweede Kamerverkiezingen weer in het kabinet komt met het CDA. Ze zei dat dinsdag bij BNR Nieuwsradio.

Wanneer haar partij de VVD in het volgende kabinet komt, blijft lijsttrekker Mark Rutte als het aan Verdonk ligt in de Tweede Kamer.

De bewindsvrouw zei verder dat haar interesse voor een mogelijke portefeuille uitgaat naar Onderwijs, Volksgezondheid en Verkeer en Waterstaat. Verdonk liet verder weten te vinden dat de portefeuille Vreemdelingenzaken los moet komen te staan van Integratie. Integratie moet volgens haar worden ondergebracht bij Sociale Zaken.

Interessant

VVD-leider Rutte reageerde gereserveerd op de woorden van Verdonk. "Rita Verdonk als vicepremier is zeker een interessante optie, maar we moeten eerst de verkiezingen winnen. Daarna moeten we in het kabinet komen en pas dan is het moment aangebroken dat ik beslis wie de VVD-vicepremier wordt."

CDA

In de drie toonaangevende opiniepeilingen voor de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november wordt het CDA de grootste partij. CDA en VVD hebben aangegeven graag met elkaar door te willen regeren. De partijen zijn in de peilingen samen overigens niet goed voor een meerderheid.

ZIE OOK:


- Dugarry - 14-11-2006

Integratie hoort inderdad bij Sociale zaken. Vreemdelingenzaken appart, of bij de minister van justitie, uiteindelijk krijgt hij die vreemdelingen in 90% van de gevallen toch wel onder zn hoede :wink:

Verder gaat mijn voorkeur uit naar CDA/VVD/CU

Rita als vice m.p. vind ik ook wel best, eindelijk eens iemand met ballen!


- Treesong - 14-11-2006

Dugarry Wrote:appart

Xtragaap4de


- Ad Wim - 14-11-2006

Als ik de peilingen moet geloven, komt er sowieso geen CDA-VVD. Zelfs met de gristenhonden wordt het net wel of net niet.

Nu de SP over het weekend zoveel zetels van de PvdA heeft overgenomen, waordt het sowieso lastig om een coalitie met drie partijen te vormen. Hele gekke ontwikkelingen...


- Bocaloca - 14-11-2006

Laten we nou maar gewoon eens de uitslag afwachten over een week


- Treesong - 14-11-2006

Ad Wim Wrote:Als ik de peilingen moet geloven, komt er sowieso geen CDA-VVD. Zelfs met de gristenhonden wordt het net wel of net niet.

Nu de SP over het weekend zoveel zetels van de PvdA heeft overgenomen, waordt het sowieso lastig om een coalitie met drie partijen te vormen. Hele gekke ontwikkelingen...

Nogmaals: nu het GDA in de peilingen voorligt op de de PvdA zullen heel veel lieden toch besluiten om niet op de SP te stemmen. Die coalitie PvdA/GDA komt er dus met gemak. Simpelweg omdat er geen andere (plausibele) mogelijkheden zullen zijn :|


- waf - 14-11-2006

een minderheidskabinet cda/vvd met gedoogsteun van wilders/pastors. :8:


- Ad Wim - 14-11-2006

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik de peilingen moet geloven, komt er sowieso geen CDA-VVD. Zelfs met de gristenhonden wordt het net wel of net niet.

Nu de SP over het weekend zoveel zetels van de PvdA heeft overgenomen, waordt het sowieso lastig om een coalitie met drie partijen te vormen. Hele gekke ontwikkelingen...

Nogmaals: nu het GDA in de peilingen voorligt op de de PvdA zullen heel veel lieden toch besluiten om niet op de SP te stemmen. Die coalitie PvdA/GDA komt er dus met gemak. Simpelweg omdat er geen andere (plausibele) mogelijkheden zullen zijn :|
Hoe komt het dan dat over het weekend 6 zetels verschuiven van de PvdA naar de SP? Voor het weekend lag het CDA ook al voor.


- Treesong - 14-11-2006

waf Wrote:een minderheidskabinet cda/vvd met gedoogsteun van wilders/pastors. :8:

:eeeek:


- Treesong - 14-11-2006

Ad Wim Wrote:Hoe komt het dan dat over het weekend 6 zetels verschuiven van de PvdA naar de SP? Voor het weekend lag het CDA ook al voor.

Dat heet de waan van de dag... morgen zegt Bos opeens iets verstandigs en staat Balkie met z'n muil vol tanden. Zweeft het hele zootje weer terug etc. En als ze in het stemhokje staan, stemmen de linkse zwevers toch allemaal weer PvdA.


- Ad Wim - 14-11-2006

Laten we het hopen. Hoe het ook zij, het gaat nu wel heel erg richting CDA-PvdA. Ze kunnen echt niet om elkaar heen.
Mooi als dan de PvdA de poot stijf houdt, nieuwe verkiezingen!


- Treesong - 14-11-2006

Ad Wim Wrote:Laten we het hopen. Hoe het ook zij, het gaat nu wel heel erg richting CDA-PvdA. Ze kunnen echt niet om elkaar heen.
Mooi als dan de PvdA de poot stijf houdt, nieuwe verkiezingen!

Tuurlijk niet... Bos cum suis willen te graag weer op het pluche.


- Gerben Zonderland - 14-11-2006

Ricochan Wrote:De bewindsvrouw zei verder dat haar interesse voor een mogelijke portefeuille uitgaat naar Onderwijs, Volksgezondheid en Verkeer en Waterstaat.

Het ministerie van V&W dient pas weer een vrouwelijke minister te krijgen als deze een opleiding heeft in de Autotechniek, Weg&Waterbouw, Verkeerskunde of Luchtvaarttechniek. Het verkeer in Nederland is genoeg naar de klotos geholpen.


- Ad Wim - 14-11-2006

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Laten we het hopen. Hoe het ook zij, het gaat nu wel heel erg richting CDA-PvdA. Ze kunnen echt niet om elkaar heen.
Mooi als dan de PvdA de poot stijf houdt, nieuwe verkiezingen!

Tuurlijk niet... Bos cum suis willen te graag weer op het pluche.
Dat vraag ik me dus af. Als ze de duidelijke verliezer worden en ze veel moeten inleveren op belangrijke onderwerpen, dan weet ik niet hoe graag ze willen regeren.


- Treesong - 14-11-2006

Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Laten we het hopen. Hoe het ook zij, het gaat nu wel heel erg richting CDA-PvdA. Ze kunnen echt niet om elkaar heen.
Mooi als dan de PvdA de poot stijf houdt, nieuwe verkiezingen!

Tuurlijk niet... Bos cum suis willen te graag weer op het pluche.
Dat vraag ik me dus af. Als ze de duidelijke verliezer worden en ze veel moeten inleveren op belangrijke onderwerpen, dan weet ik niet hoe graag ze willen regeren.

Op het verkwanselen van het linkse gedachtegoed hebben ze flink kunnen oefenen tijdens Paars, dus dat komt wel goed...


- waf - 14-11-2006

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Laten we het hopen. Hoe het ook zij, het gaat nu wel heel erg richting CDA-PvdA. Ze kunnen echt niet om elkaar heen.
Mooi als dan de PvdA de poot stijf houdt, nieuwe verkiezingen!

Tuurlijk niet... Bos cum suis willen te graag weer op het pluche.
Dat vraag ik me dus af. Als ze de duidelijke verliezer worden en ze veel moeten inleveren op belangrijke onderwerpen, dan weet ik niet hoe graag ze willen regeren.

Op het verkwanselen van het linkse gedachtengoed hebben ze flink kunnen oefenen tijdens Paars, dus dat komt wel goed...

het is toch gedachtEgoed. of is dit weer die nieuwe spelling waarbij alles mag? gerben, bel je saaie vriendjes van de taalunie ff?


- Ad Wim - 14-11-2006

Het is inderdaad gedachtegoed, omdat gedachte twee mogelijke meervoudsvormen heeft.
Scherp, waf.


- Treesong - 14-11-2006

vooruit dan maar

scherp waf!


- Berend Botje - 14-11-2006

Scherp Waf!


- Marshall - 15-11-2006

Pffft, CDA-PvdA... Moet er niet aan denken... Krijgen we met Bos 'de terugkrabbelaar' weer een centrale regering waar uiteindelijk iedereen moet inleveren en de uitkeringstrekkers nog eens een aantal jaren kunnen voortkabbelen... Er moet eens een meer rechtse regering komen die van een ieder eist dat ze de handen uit de mouwen steken en integreren! Geen uitkering onder de 27 ofzo, geen voorkeursbehandeling voor buitenlanders, verplichte taalkennis voor een ieder, criminele allochtonen niet gedogen maar regelrecht terug, etc etc :|


- Treesong - 15-11-2006

Marshall Wrote:Pffft, CDA-PvdA... Moet er niet aan denken... Krijgen we met Bos 'de terugkrabbelaar' weer een centrale regering waar uiteindelijk iedereen moet inleveren en de uitkeringstrekkers nog eens een aantal jaren kunnen voortkabbelen... Er moet eens een meer rechtse regering komen die van een ieder eist dat ze de handen uit de mouwen steken en integreren! Geen uitkering onder de 27 ofzo, geen voorkeursbehandeling voor buitenlanders, verplichte taalkennis voor een ieder, criminele allochtonen niet gedogen maar regelrecht terug, etc etc :|

Je vergeet de Sterke Man aan het roer

[Image: mussert.jpg]


- Berend Botje - 15-11-2006

Marshall Wrote:Pffft, CDA-PvdA... Moet er niet aan denken... Krijgen we met Bos 'de terugkrabbelaar' weer een centrale regering waar uiteindelijk iedereen moet inleveren en de uitkeringstrekkers nog eens een aantal jaren kunnen voortkabbelen... Er moet eens een meer rechtse regering komen die van een ieder eist dat ze de handen uit de mouwen steken en integreren! Geen uitkering onder de 27 ofzo, geen voorkeursbehandeling voor buitenlanders, verplichte taalkennis voor een ieder, criminele allochtonen niet gedogen maar regelrecht terug, etc etc :|

Lijkt me een geweldig plan, ieder die geen foutloos Nederlands kan spreken of schrijven direct ophangen.


- Dugarry - 15-11-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Laten we het hopen. Hoe het ook zij, het gaat nu wel heel erg richting CDA-PvdA. Ze kunnen echt niet om elkaar heen.
Mooi als dan de PvdA de poot stijf houdt, nieuwe verkiezingen!

Tuurlijk niet... Bos cum suis willen te graag weer op het pluche.
Dat vraag ik me dus af. Als ze de duidelijke verliezer worden en ze veel moeten inleveren op belangrijke onderwerpen, dan weet ik niet hoe graag ze willen regeren.

Op het verkwanselen van het linkse gedachtengoed hebben ze flink kunnen oefenen tijdens Paars, dus dat komt wel goed...

Xtragaap4de

En dan nog ff snel en sneaky verbeteren ook, pfffff.


- Dugarry - 15-11-2006

Die Pastors spoort niet.

Toch zal hij niet mistaan, samen met Geert W., het CDA en de VVD :wink:


- Ricochan - 15-11-2006

Dugarry Wrote:Die Pastors spoort niet.

Toch zal hij niet mistaan, samen met Geert W., het CDA en de VVD :wink:


Ik vind jou wel een type voor de hitlerjugend! :wink:


- Dugarry - 15-11-2006

Helaas, ik heb geen snor en ben te links....


- Ricochan - 15-11-2006

je kan het altijd proberen toch?


- Ad Wim - 15-11-2006

Dugarry Wrote:Die Pastors spoort niet.

Toch zal hij niet mistaan, samen met Geert W., het CDA en de VVD :wink:
Wat een eikel is die Pastors, dat hij dat fragment waarin hij zelf ontzettend voor lul staat, toevoegt in die 5 fragmenten van Pauw & Witteman.


- Gerben Zonderland - 15-11-2006

Dugarry Wrote:Helaas, ik heb geen snor en ben te links....

Linkswat? linksbenig? linksdraaiend? linksdragend?


- Gerben Zonderland - 15-11-2006

Ad Wim Wrote:
Dugarry Wrote:Die Pastors spoort niet.

Toch zal hij niet mistaan, samen met Geert W., het CDA en de VVD :wink:
Wat een eikel is die Pastors, dat hij dat fragment waarin hij zelf ontzettend voor lul staat, toevoegt in die 5 fragmenten van Pauw & Witteman.

Dat noemen ze in de politiek: "jezelf kwetsbaar opstellen" en dat blijkt tactisch vaak heel goed uit te pakken. Maar het verbaast me niks dat jij dat niet snapt.