The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Jeroen Verhoeven - DE held! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Jeroen Verhoeven - DE held! (/showthread.php?tid=3718) |
Re: Volendam-Heerenveen - Ekslem - 01-09-2008 Een goeie keeper had dat schot gehad!! Wel een toepasselijke sponsor heeft ie trouwens op zijn shirt(je) staan :lol: Re: Volendam-Heerenveen - Lamme Lennie - 01-09-2008 Ekslem Wrote:Een goeie keeper had dat schot gehad!! ![]() Re: Volendam-Heerenveen - waf - 01-09-2008 Lamme Lennie Wrote:Jeroen heeft afgelopen zondag geen zwakke plek laten zien (uiteraard). zijn buik was prominent in beeld.:razz: Re: Volendam-Heerenveen - Mukkus - 01-09-2008 Lamme Lennie Wrote:Die Elyounoussi stelde trouwens weinig voor Mukkus, had daar na jouw verhalen meer van verwacht. Beoordeling in de Sportweek: Quote:Tarik Elyounoussi, noorse marokkaan maakte goede indruk, 7Geen idee wie ze beoordeeld hebben......hoorde van anderen ook al dat ie slecht speelde. In datzelfde beoordelingsrijtje wordt Jeroen Verhoeven overigens 'De Hoef' genoemd. Vink wel een mooie bijnaam voor hem. Re: Volendam-Heerenveen - waf - 01-09-2008 Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:Die Elyounoussi stelde trouwens weinig voor Mukkus, had daar na jouw verhalen meer van verwacht. hij is lang zo vet niet als hoef. :razz: Re: Volendam-Heerenveen - Mukkus - 11-09-2008 Quote:Verhoeven zag af van seks met Sharon Stone Las net een 'kop' in de Telegraaf.....ik twijfelde even heel snel of dit over Jeroen ging! Re: Volendam-Heerenveen - Davydoff - 12-09-2008 Jeroen Verhoeven was er op de dinsdagtrainingen niet bij, de keeper zit met griep thuis. De reserve-keeper Harmen Kuperus liep bij de middagtraining een lichte vingerblessure op (pink schoot uit de kom) maar het duel tegen Feyenoord komt niet in gevaar, hij traint naar eigen zeggen morgen alweer met de groep mee. ---------------------------------------------------------------- Jeroen Verhoeven heeft woensdag weer meegetraind, de doelman was dinsdag ziek geworden maar was de volgende dag alweer voldoende hersteld. Het duel tegen Feyenoord gaat dus geen probleem worden. Trainer Adelaar kan zaterdag in ieder geval zeker niet beschikken over de verdedigers Tim Bakens en Gerry Koning, beide spelers zijn nog geblesseerd. Re: Volendam-Heerenveen - waf - 12-09-2008 Davydoff Wrote:Jeroen Verhoeven was er op de dinsdagtrainingen niet bij, de keeper zit met griep thuis. De reserve-keeper Harmen Kuperus liep bij de middagtraining een lichte vingerblessure op (pink schoot uit de kom) maar het duel tegen Feyenoord komt niet in gevaar, hij traint naar eigen zeggen morgen alweer met de groep mee. ah, dan was het zeker geen buikgriep? ![]() Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Lamme Lennie - 12-09-2008 Ik weet niet of het door dit topic komt, maar Verhoeven wordt bekender en bekender en begeeft zich naast het voetbal nu ook al op andere gebieden. Even een paar korte headlines: - Nieuwe erotische thriller voor Verhoeven - Verhoeven presenteert zijn boek over Jezus - Verhoeven zag af van seks met Sharon Stone Wat een held ![]() ![]() ![]() Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mukkus - 12-09-2008 En we hebben nog: Quote:12-09-08 (09:37) Verhoeven werkt aan film over d'Arc (DePers) Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mukkus - 12-09-2008 En we hebben nog: Quote:12-09-08 (09:37) Verhoeven werkt aan film over d'Arc (DePers) Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Berend Botje - 12-09-2008 Twee films tegelijkertijd nog wel... Wie dit quote is gek Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Davydoff - 14-09-2008 Jeroen gaat voor zijn eigen tv-show http://nl.youtube.com/watch?v=iRuOP70KlDQ Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mukkus - 14-09-2008 Kijk en huiver.... <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw">http://nl.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw</a><!-- m --> Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Lamme Lennie - 14-09-2008 Zelfs de beste keeper maakt wel eens een foutje [-X Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mukkus - 14-09-2008 Foutje? :-s Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Lamme Lennie - 14-09-2008 Ja, net als in buikje. Je zou maar wat blij zijn als je deze keeper mocht ruilen voor die Belgische ballenvanger van jullie. Maar ik denk dat hij binnenkort te goed is voor de subtop en naar een topclub in binnen- of buitenland verkast. Zo'n keeper is voor Volendam gewoonweg niet te houden. Ik hoorde dat PSV al interesse had, want ze zien nu al in dat ze beter Jeroen hadden kunnen aantrekken dan die Zweedse zak aardappelen. Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - EJR - 14-09-2008 Lamme Lennie Wrote:Maar ik denk dat hij binnenkort te goed is voor de subtop en naar een topclub in binnen- of buitenland verkast. Lamme Lennie Wrote:Zo'n keeper is voor Volendam gewoonweg niet te houden. ![]() Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mukkus - 14-09-2008 Lamme Lennie Wrote:Ja, net als in buikje. Je zou maar wat blij zijn als je deze keeper mocht ruilen voor die Belgische ballenvanger van jullie. Maar ik denk dat hij binnenkort te goed is voor de subtop en naar een topclub in binnen- of buitenland verkast. Zo'n keeper is voor Volendam gewoonweg niet te houden. Ik hoorde dat PSV al interesse had, want ze zien nu al in dat ze beter Jeroen hadden kunnen aantrekken dan die Zweedse zak aardappelen. Hij mag best naar Heerenveen komen, bij het ijshockey mag ie in goal staan bij de Flyers. Zit meteen dat goaltje heulemaal dicht. Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Ekslem - 15-09-2008 ![]() Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Davydoff - 15-09-2008 Mukkus Wrote:Kijk en huiver.... Dit filmpje verschijnt wel heel vaak in de media. Ik denk aan een complottheorie en daar zit Johan Derksen achter. Deze ene actie is natuurlijk niet representatief voor de prachtcarrière van Verhoeven. Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Lamme Lennie - 15-09-2008 En wie denk Frederik De Backer wel niet wie hij is? Onze held op een dergelijke manier afkraken kan natuurlijk gewoon niet. ![]() Quote:Column: Jeroen Verhoeven Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Davydoff - 15-09-2008 Dit is een scholier die nog nooit in een stadion heeft gezeten. Een echte voetbalkenner die Verhoeven nog nooit had gezien, terwijl deze keeper al jaren onder de lat staat bij Volendam. De uitzendingen van de Jupiler League waren waarschijnlijk na zijn bedtijd. Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mac - 15-09-2008 maar komt het overgewicht van verhoeven nou echt door een aandoening? dan mag iemand dat deze scholier wel eens vertellen zodat hij misschien eens gaat leren voor zn examens...een carriere in de journalistiek zit er dan blijkbaar niet in als je zulke slechte research doet. Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Fabian - 16-09-2008 Weet iemand hoe ik aan de keepers-outfit van Verhoeven kan komen ? Incl naam op achterkant... Wij hebben ook zo'n dikkerd in de goal, en nu zingt iedereen elke week 'JEROEN VERHOEVEN' ( zat weer met 8-0 verloren ![]() Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mukkus - 21-09-2008 Uit het wedstrijdverslag van Volendam - FC Twente, NOS Teletekst pagina 828: "En werd er wel een opening gevonden, dan stond doelman Jeroen Verhoeven zijn mannetje." ![]() Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Davydoff - 27-09-2008 Vanavond wordt het een makkie voor onze held!! Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Peter - 27-09-2008 Ga m ein-de-lijk 90 minuten aan het werk zien. Kan niet wachten. Wel jammer dat vooraf al zeker is dat 0-0 het maximaal haalbare is voor PSV met deze doelman in het doel bij de tegenpartij. Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - Mukkus - 27-09-2008 Volendam heeft het nog knap lastig met dat PSV! Re: Jeroen Verhoeven - DE held! - D'r an met de lippe - 28-09-2008 Ik ken die Verhoeven niet bijzonder, maar ik geloof best dat hij kan keepen. Hoewel de palingboertjes hier het nogal overdrijven is het wel zo dat keepers van de kleinere clubs minder credits krijgen dan als hij toevallig een Ajax shirtje aan had gehad. Onze Piecke vind ik ook zo'n voorbeeld. Verricht soms wereld reddingen. Ik weet zeker dat hij veel meer lof had gekregen als hij de verdediging van PSV voor zich had staan, ipv de gatenkaas dat soms bij een degradatiekandidaat het geval is. Trouwens Volendammers: Als jullie je eerste punt binnen halen in eigen huis ligt dat aan het kunstgras. Weet je dat vast. |