The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Davydenko geblesseerd - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Davydenko geblesseerd (/showthread.php?tid=4570) |
Re: Davydenko geblesseerd - Haggie - 19-05-2009 die had ik net aan de telefoon. Die is pas weer 17uur online :8: Re: Davydenko geblesseerd - andre - 19-05-2009 buurs Wrote:Ik begon om 21.15 met het maken van mijn team...Het gaat mij er niet om dat ik Davydenko in mijn team heb. Dat is mijn eigen fout. Ik was niet thuis en heb ook niet op een eventueel terugtrekken geanticipeerd. Het gaat er mij om dat je om 22.03 met die melding kom. Dan vind ik je onsportief bezig. Het maakt mij wel uit wanneer de deadline is. Normaal heb ik 's avond wel tijd en overdag niet. Re: Davydenko geblesseerd - buurs - 19-05-2009 ik hoop dat je nu door hebt waarom ik om 22.03 postte... Re: Davydenko geblesseerd - andre - 19-05-2009 Haggie Wrote:niemand valt iets te verwijten. Ik kan me de frustratie bij de managers die davydenko hebben goed voorstellen, maar kijk eerst even naar jezelf denk ik toch, zonder mensen te beschuldigen. Ik weet bijvoorbeeld van jongens als Scholten dat die al blij zijn dat ze het opmerken. Je moet niet ook verwachten dat zij denken dat dit al algemeen bekend is. Met zo'n hele riskante keus als davy had je beter moeten weten....Net zoiets als Murray in Miami, ook een riskante keuze. Re: Davydenko geblesseerd - buurs - 19-05-2009 Al mijn alternatieven liggen er direct uit : ![]() Re: Davydenko geblesseerd - arco - 19-05-2009 Kom tussen de werkzaamheden en saneringsvergadering van mijn werk even op het forum en wil wel orde in de materie scheppen. Heb gisteravond - tijdens mijn werkzaamheden - de order of play op ATP-site gecheckt (rond 21.00 uur of zelfs nog iets eerder) en gezien dat Capdeville en Benneteau (daar lees ik namelijk weinig over) zouden spelen tegen Junqueira en Sela als lucky losers. Ik heb meteen gehandeld om Davydenko en Devilder uit het schema te halen zodat die niet meer verkiesbaar zouden zijn en de ll's Benneteau en Capdeville wel. En nee, het is niet gepost op het forum inderdaad, er moest ook gewerkt worden maar organisatietechnisch was volgens mij aan de meest belangrijke voorwaarde voldaan. Re: Davydenko geblesseerd - Haggie - 19-05-2009 =D> Re: Davydenko geblesseerd - buurs - 19-05-2009 waarom klap je? Re: Davydenko geblesseerd - mindlight - 19-05-2009 Keurige uitleg Arco, je hebt t prima gedaan =D> Re: Davydenko geblesseerd - andre - 19-05-2009 Helemaal mee eens: prima gedaan Arco. Ik vind achteraf ook dat het goed gelopen is. Alleen de kinderachtige reactie van Buurs kon ik niet zo waarderen. Re: Davydenko geblesseerd - buurs - 19-05-2009 Nogmaals Andre, jij hebt de reactie van mij van 22.03 verkeerd beoordeeld. Ik dacht dat het allang bekend was, dat Davy niet speelde en verbaasde mij erover dat jij hem in je team had. Dit overkomt jou niet zo snel. Dus vat het op als compliment. Re: Davydenko geblesseerd - andre - 25-05-2009 OK, Buurs. Met die 'blessure' viel het ook wel mee denk ik. Koubek wordt er hard afgetikt. |