The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Shanghai Masters - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Shanghai Masters (/showthread.php?tid=5631) |
Re: Shanghai Masters - mindlight - 11-10-2010 En dat kan hij ook, dat hebben we al regelmatig gezien. Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Mac Wrote:dat is ongeveer de enige tactiek die thiemo heeft...dit doet hij goed hoor en je kan er vrij ver mee komen (zie murray) maar het is heel frustrerend om naar te kijken af en toe omdat je weet dat hij die bal ook een flinke knal kan geven. Bij Schalken had ik die frustratie ook altijd.Dit is volgens mij niet waar. Tegen mindere tegenstanders, vooral op gravel, loopt ie regelmatig te beuken hoor. In die hele run eind vorig jaar knalde ie echt gasten van de baan. Re: Shanghai Masters - Stille - 11-10-2010 Komaar op met die clean sweep vandaag. Allez Jeremy, auf geht's Mischa Re: Shanghai Masters - buurs - 11-10-2010 gvd, Baghdatis had nog 2 sp in de 1e set... ![]() Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Die Baghdatis is het ook flink kwijt zeg... Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Gekke pot bij Zverev-Stak, momentum over en weer. Ook niet zo gek op dit relatief langzame HC... Re: Shanghai Masters - centre court - 11-10-2010 Zverev had 't in de 3e set toch al wel een aantal keren af kunnen maken. Kreeg volgens mij zelfs als mps op 5-2*. Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Dat zeg ik, gekke pot. Serra doet ook geen reet. Re: Shanghai Masters - centre court - 11-10-2010 OT: Weet er trouwens iemand hoe je dat ATP scoreboard op je mob zet? buurs? Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Als je flash hebt, kun je de link gewoon openen. Anders kun je het uberhaupt niet krijgen. Re: Shanghai Masters - centre court - 11-10-2010 zverev en stakhy op 6-6 in de TB. Serra bakt er weinig van. Jammer. Re: Shanghai Masters - centre court - 11-10-2010 7-6 Zverev. Niet z'n 1e mp verwacht ik. Re: Shanghai Masters - mindlight - 11-10-2010 Klasse Zverev! =D> Re: Shanghai Masters - centre court - 11-10-2010 Zverevje wint met 9-7. =D> Re: Shanghai Masters - Scholten! - 11-10-2010 Lelijk dit. Re: Shanghai Masters - buurs - 11-10-2010 centre court Wrote:OT: Weet er trouwens iemand hoe je dat ATP scoreboard op je mob zet? buurs? ik ga altijd naar de homepage van atptennis.com rechts bovenaan staat live score. die sla ik op als bookmark en klaar is kees. je kan de link vanaf de computer natuurlijk ook op het forum plaatsen. vanaf de mobiel kun je die link dan aanklikken en opslaan. je moet wel flash hebben. Re: Shanghai Masters - buurs - 11-10-2010 welke mobiel heb je, cc? Re: Shanghai Masters - centre court - 11-10-2010 HTC desire Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Topding, kun je gewoon op de link drukken. Moet je wel 3G-verbinding hebben, want GPRS is te traag. Re: Shanghai Masters - centre court - 11-10-2010 Ad Wim Wrote:Topding, kun je gewoon op de link drukken. Moet je wel 3G-verbinding hebben, want GPRS is te traag. Ik heb 'm net 2 dagen en jij klinkt alsof je 'm kent. Nog goede tips? Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Tja, te veel om op te noemen. Maar daar kom je vanzelf wel achter. Het is gewoon echt een topding. Re: Shanghai Masters - Stille - 11-10-2010 Een telefoon zonder livescores zou ik niet aan kunnen : ![]() Ik heb de scoreboarden van zowel de ATP toernooien als de Challengers als bookmark, ideaal alleen moet je op maandag wel effe de nieuwe link toevoegen Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Fish is hier ook weg. Re: Shanghai Masters - mindlight - 11-10-2010 Is dat zo? Heb het nog niet kunnen vinden. Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 11-10-2010 Staat gewoon in de draw, maar ook in de OOP, Gimeno als LL. Re: Shanghai Masters - buurs - 11-10-2010 Traver neemt zijn plek in. Zie OOP. Ik twijfel nu wel erg over Roddick moet ik zeggen. Ik zie nu al die lange rally's tussen Verdasco en de Bakker....die rally's gaat Andy niet winnen van Kohlschreiber. Heb ik morgenvroeg hele morgen ook nog afspraken, waardoor ik niks kan volgen ![]() Re: Shanghai Masters - mindlight - 11-10-2010 Ahh dank Ad en Buurs. Klote zeg, is die Fish weer pizza's gaan eten ofzo? Re: Shanghai Masters - buurs - 11-10-2010 mindlight Wrote:Ahh dank Ad en Buurs. Klote zeg, is die Fish weer pizza's gaan eten ofzo? hij is juist te dun geworden en dus breekbaar :wink: hij is vorige week in de 1e ronde volgens mij door zijn enkel gegaan. Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 12-10-2010 Stepanek ![]() Re: Shanghai Masters - Ad Wim - 12-10-2010 Stepanek ![]() |