The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai/Acapulco/Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai/Acapulco/Delray Beach (/showthread.php?tid=5159) |
Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 Hup Giraldo en Odesnik!!!!!!! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 Lekker hoor, Nieminen! Never in doubt! :-({|= Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 7-5 winnen en dan 6-1 6-0 verliezen, dat riekt wel heel erg naar fixen... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 buurs Wrote:Hup Chardy en Odesnik!!!!!!! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 jarkko wint opnieuw 12 op een rij :-({|= ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Nogal ja, wat een knuppel is het toch ook! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 Feli mannen met Jarkko. Hahaha die Korolev, net zo wispelturig als die andere held van me, Tursunov. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 mindlight Wrote:Nogal ja, wat een knuppel is het toch ook! Je had me gewaarschuwd... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 Scholten! Wrote:Feli mannen met Jarkko. Hahaha die Korolev, net zo wispelturig als die andere held van me, Tursunov. sportief Scholt! \ ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 eerst vis! doe het! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 Hup Zverev, make my day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 hahahaha die Korolev. 12 games op rij verliezen van Nieminen?! ![]() Hup Bagha, Giraldo, Odesnik en Vis. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Tsja, ik snap er werkelijk niets van. Dit kan toch gewoon niet? Week in week uit zet die Korolev de meest dubieuze uitslagen neer en het gaat maar door ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 Baghdatis al 3 bps gemist zie ik. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Haggie - 25-02-2010 mindlight Wrote:Tsja, ik snap er werkelijk niets van. Dit kan toch gewoon niet? Week in week uit zet die Korolev de meest dubieuze uitslagen neer en het gaat maar door Het is gewoon een prutser, alleen genomen omdat hij al door was en hoe.... ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Scholten! - 25-02-2010 Haggie Wrote:mindlight Wrote:Tsja, ik snap er werkelijk niets van. Dit kan toch gewoon niet? Week in week uit zet die Korolev de meest dubieuze uitslagen neer en het gaat maar door Wat is dat voor gelul, zoiets doe je bij een 500 toernooi, maar toch niet voor die 20 punten? Ja, buurs zou dat doen, maar ik koos Korolev omdat ik het een mooie speler vind. Of VOND. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Haggie Wrote:mindlight Wrote:Tsja, ik snap er werkelijk niets van. Dit kan toch gewoon niet? Week in week uit zet die Korolev de meest dubieuze uitslagen neer en het gaat maar door Lees anders even terug.... Scholten en ik hebben op 'm ingezet bij unibet. Dat doe je toch niet omdat hij al door was in R1? :crazy: Waar het om gaat is dat die gast bizar veel potentie heeft, maar week in week uit zijn potten weg fixt. Heeft niets met FTM te maken. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 Giraldo! :-({|= Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 Ad Wim Wrote:Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is... net als F. Mayer of niet... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 :lol: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 Nou kom op in die TB Bagha! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Waarom maakt niemand het een keer af tegen Fish? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 buurs Wrote:Origineel man, als je de hele tijd 1 uitspraak blijft terug halen. Wees dan ook een vent en zeg het ook als ik wel een goede uitspraak heb gedaan of als je zelf weer eens een foute uitspraak doet. Maar ja, jij en vent...Ad Wim Wrote:Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is... En dan nog, Mayer was iig een betere keus dan Malisse. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 Klasse Bagha! Die kut Chardy maakt z'n break achterstand ongedaan. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Sinds wanneer is Baghdatis weer zo goed? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 Hoeveel bps gaat Fish nog missen? Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 4-2 vis =D> Het is ook fucking zverev waar je tegen speelt hoor. kom op, gewoon door nu. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - centre court - 25-02-2010 mindlight Wrote:Sinds wanneer is Baghdatis weer zo goed? Berrer is natuurlijk wel een held maar niet veel meer dan een tijdelijk gehypte challengerspeler. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 centre court Wrote:mindlight Wrote:Sinds wanneer is Baghdatis weer zo goed? Ahh, je kijkt niet! |