The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai/Acapulco/Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai/Acapulco/Delray Beach (/showthread.php?tid=5159) |
Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Giraldo van 40-0 naar bp tegen, maar toch de game. Kom op Zverev, het is fucking Fish maar! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Wat een enorm gave partij tussen Baghdatis en Berrer zeg! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 En klasse Fish natuurlijk! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Werkelijk, zorg dat je de hoogtepunten van deze pot te zien krijgt. Baghdatis is in topvorm, en ook Berrer is echt niet slecht. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Origineel man, als je de hele tijd 1 uitspraak blijft terug halen. Wees dan ook een vent en zeg het ook als ik wel een goede uitspraak heb gedaan of als je zelf weer eens een foute uitspraak doet. Maar ja, jij en vent...Ad Wim Wrote:Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is... en giraldo verliest de 1e set :lol: jouw goede uitspraken over een jaar zijn op 1 hand te tellen. mayer was idd beter dan malisse, maar minder dan gulbis, odesnik, nieminen, fish, blake, chela, ferrero, martin, cuevas.... zomaar een paar namen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 ad komt weer eens goed weg, dat hij mayer en giraldo niet heeft. ad-week! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Ohh wacht, ik zie dat ik Fish niet heb. Hup Zverev! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 mindlight Wrote:Wat een enorm gave partij tussen Baghdatis en Berrer zeg!Geweldig ja. Berrer is een zeldzame aanvallende speler, grijpt alles aan om naar het net te gaan, prachtig om te zien. Hij komt alleen nog wel wat te kort tegen een goede Baghdatis. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Yep, en de passeerslagen van Baghdatis zijn ook waanzinnig natuurlijk. De pijp lijkt nu wel leeg bij Berrer, maar het was ruim een uur genieten. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Wel jammer van het nachtkaars einde zo trouwens. Maargoed, dan maar concentreren op Delray Beach. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 En dat gaat goed. Hup Zverev! En Chardy mag ook wel winnen, leuk als hij weer eens wat wint en terugkomt op niveau. Mist hier 0-30 voor de beslissing. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 En staat zelf vervolgens op 0-40, echt al te overtuigend ziet het er nog niet uit. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Nou ja, Giraldo is ook wel een aardig spelertje. En hij wint wel gewoon elk punt op 1e service deze set. Alleen nu even een mindere game. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Nee precies, maar Chardy in topvorm geeft het gewoon niet meer weg. En ik ben zeker gecharmeerd van Giraldo, maar Chardy moet dit gewoon winnen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Zverev voor de tweede keer terug gebroken, kom op eens joh... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Tsja, Zverev wordt deze pot vaker gebroken dan dat hij houdt. Dit wordt niets. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 mindlight Wrote:Nee precies, maar Chardy in topvorm geeft het gewoon niet meer weg. En ik ben zeker gecharmeerd van Giraldo, maar Chardy moet dit gewoon winnen.Moeten winnen vind ik wat veel als je naar zijn uitslagen van de laatste maanden kijkt. Het zou mooi zijn als ie dit zou winnen en weer eens een prestatie neerzet. Volgende ronde ook kans natuurlijk. Echter, hij moet het nou niet weg gaan geven, dat zou hem weer terug slaan naar af. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 En Fish slaat ook maar een halve ace per game, ik dacht dat Zverev weer een beetje op niveau was... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Daar gaat Jim, van 30 naar break tegen... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 ad ![]() Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Nee precies, maar Chardy in topvorm geeft het gewoon niet meer weg. En ik ben zeker gecharmeerd van Giraldo, maar Chardy moet dit gewoon winnen.Moeten winnen vind ik wat veel als je naar zijn uitslagen van de laatste maanden kijkt. Het zou mooi zijn als ie dit zou winnen en weer eens een prestatie neerzet. Volgende ronde ook kans natuurlijk. Ahh, ik had naar aanleiding van vorige week het idee dat Chardy al weer goed speelde. Maargoed, voor hem inderdaad noodzaak dat hij dit wint ja, zelfde geldt eigenlijk ook voor Fish. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Arme Chardy, punt voor 5-1 en dan 5 games op rij verliezen :cry: Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 ik heb het gevoel dat er iets is met odesnik... stond om 18 uur gepland en nu staat zijn tegenstander becker al te dubbelen... :-k Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - buurs - 25-02-2010 die odesnik naait me hier even zeg ](*,) cc-week! Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Odesnik lijkt zich terug getrokken te hebben, balen. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Dammit :-& Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 En ook Fish wint, wat een drama daar in DB. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - mindlight - 25-02-2010 Nja, ik heb hem niet, maar gezien zijn rotjaar gun ik hem dit potje wel hoor. Zelfde verhaal als met Chardy eigenlijk. Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Ad Wim - 25-02-2010 Chardy overleeft net een bp op 2e service en breakt nu zelf. Dat vind ik verrassend mentaal sterk van 'm... Re: Dubai/Acapulco/Delray Beach - Stille - 25-02-2010 buurs Wrote:die odesnik naait me hier even zeg ](*,) laffe keuze die afgestraft wordt mensen tot maandag : ik ben effe een paar dagen in Wien |