The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nieuwe Opzet tennispoll? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Nieuwe Opzet tennispoll? (/showthread.php?tid=1739) |
- Ad Wim - 30-05-2007 Kuiper - Ad Wim Simon - Mathieu Massu - Andreev Games Gaudio: 16 - 15 - kooltje - 30-05-2007 Ad Wim Wrote:Kuiper - Ad Wimdat ziet eruit als een zeer tactische poll - Ad Wim - 30-05-2007 Krijgen we dat weer. Ga op je eigen poll letten of zo, sjezus. - kooltje - 30-05-2007 Ad Wim Wrote:Krijgen we dat weer. Ga op je eigen poll letten of zo, sjezus.hahaha - Ad Wim - 30-05-2007 Ik weet niet waarom je lacht, maar het zal wel met een boer en kiespijn te maken hebben. - kooltje - 30-05-2007 Ad Wim Wrote:Ik weet niet waarom je lacht, maar het zal wel met een boer en kiespijn te maken hebben.omdat je grappig bent door zo in dit lokkertje te duiken. poll ziet er precies hetzelfde uit als de mijne en alsof je door een boog wordt afgeschoten... - Ad Wim - 30-05-2007 Ik hou er niet van om van onsportiviteit beschuldigd te worden, that's all. En als ik echt tactisch had gepolld, had ik wel gezorgd voor 3 verschillen met Kuiper. - kooltje - 30-05-2007 Ad Wim Wrote:Ik hou er niet van om van onsportiviteit beschuldigd te worden, that's all.i know, i know - Mitch - 30-05-2007 Alle verschillen op een rijtje: Mitch (1) - Chiel-Montagne Volandri - Vassallo Arguello Gasquet - Vliegen Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Mathieu - Simon Vraag: 12 - 11 Sao Paulo - Centre Court Melzer - Monaco Tursunov - Verdasco Guzman/Hernandez - Kohlschreiber Moya/Seppi - Serra Vraag: 13 - 9 Dr. Pils - Scholten! Safin - Tipsarevic (alleen een punt te scoren door Dr. Pils) Volandri - Vassallo Arguello Melzer - Monaco Zabaleta - Patience Andreev - Massu Moya/Seppi - Serra Vraag: 12 - 13 Mist (4) - Jappiesevic Hoe gek het ook mag klinken, beide nog niets ingestuurd. Krijgen we een LL? Tampie (3) - Mac Nalbandian - Navarro Pastor Verdasco - Tursunov Ulihrach - Hajek Guzman/Hernandez - Kohlschreiber Vraag: 9 - 8 Omyaca (5) - Fred Naaigaren Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Guzman/Hernandez - Kohlschreiber Vraag: 12 - 13 Juan Zueco (6) - Kooltje Melzer - Monaco Montcourt - Nieminen Vraag: 10 - 11 Ad Wim (2) - Kuiper (7) Mathieu - Simon Andreev - Massu Vraag: 15 - 16 - kooltje - 30-05-2007 ik heb volandri en hernandez ook laten winnen mitch - Mitch - 30-05-2007 kooltje Wrote:ik heb volandri en hernandez ook laten winnen mitchIk had jouw eerdere scores al gekopieerd, die heb je dus waarschijnlijk daarna nog aangepast. "Last edited by kooltje on Wed May 30, 2007 10:55; edited 2 times in total" Ik zal het lijstje even aanpassen. - Ad Wim - 30-05-2007 Haha, en dan heeft ie het over tactisch pollen :lol: - kooltje - 30-05-2007 Ad Wim Wrote:Haha, en dan heeft ie het over tactisch pollen :lol:dan had ik drie verschillen genomen he ![]() - Juan Zueco - 30-05-2007 Volgende keer maar weer met pm ![]() - Mitch - 30-05-2007 Alle verschillen op een rijtje: Mitch (1) - Chiel-Montagne: 10-9 Volandri - Vassallo Arguello Gasquet - Vliegen Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Mathieu - Simon Vraag: 12 - 11 Sao Paulo - Centre Court: 9-10 Melzer - Monaco Tursunov - Verdasco Hernandez - Kohlschreiber Moya - Serra Vraag: 13 - 9 Dr. Pils - Scholten!: 9-9 Volandri - Vassallo Arguello Melzer - Monaco Zabaleta - Patience Andreev - Massu Moya - Serra Vraag: 12 - 13 Mist (4) - Jappiesevic: 2-0 Jappiesevic nog niets ingestuurd, Mist wel maar heel laat. Tampie (3) - Mac: 10-9 Nalbandian - Navarro Pastor Verdasco - Tursunov Ulihrach - Hajek Hernandez - Kohlschreiber Vraag: 9 - 8 Omyaca (5) - Fred Naaigaren: 10-9 Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Hernandez - Kohlschreiber Vraag: 12 - 13 Juan Zueco (6) - Kooltje: 9-10 Melzer - Monaco Montcourt - Nieminen Vraag: 10 - 11 Ad Wim (2) - Kuiper (7): 10-10 Mathieu - Simon Andreev - Massu Vraag: 15 - 16 - Fred Naaigaren - 31-05-2007 Het zijn dus allemaal nog verdomd spannende potten. - Mitch - 31-05-2007 Juan Zueco (6) - Kooltje: 9-10 Melzer - Monaco Montcourt - Nieminen Vraag: 10 - 11 Juan Zueco kan nog gelijk eindigen met Kooltje, maar Gaudio heeft inmiddels al 15 games gehaald. Kooltje gaat dus door naar de volgende ronde. - kooltje - 31-05-2007 en nieminen vernedert moncourt ![]() - Mitch - 31-05-2007 Mitch (1) - Chiel-Montagne: 11-9 Volandri - Vassallo Arguello Gasquet - Vliegen Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Mathieu - Simon Vraag: 12 - 11 Mitch (1) door naar de volgende ronde. Mist (4) - Jappiesevic: 5-2 Hajek - Ulihrach Hernandez - Kohlschreiber Gulbis - Montanes Mist (4) door naar de volgende ronde (met dank aan Jappie) Omyaca (5) - Fred Naaigaren: 11-9 Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Hernandez - Kohlschreiber Vraag: 12 - 13 Omyaca (5) door naar de volgende ronde. - Ad Wim - 31-05-2007 Shit, alle hooggeplaatste jongens door, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :| - kooltje - 31-05-2007 Ad Wim Wrote:Shit, alle hooggeplaatste jongens door, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :|bedankt voor het compliment ![]() - _Tampie - 31-05-2007 Door naar de volgende ronde! ![]() - Jappiesevic - 31-05-2007 als internet een anderhalve dag plat ligt thuis wordt het moeilijk, toch dat dit juist bij een grand slam moet gebeuren :cry: maar gefeliciteerd hor mist : ![]() - kuiper - 31-05-2007 Ad Wim Wrote:Kuiper - Ad Wim Geen wedstrijden meer vandaag. Ben ik nu door?? : ![]() - Ad Wim - 31-05-2007 kuiper Wrote:Dat mocht je willen :razz:Ad Wim Wrote:Kuiper - Ad Wim Maar is het zeker dat ze vandaag niet meer spelen? - Mist - 31-05-2007 Jappiesevic Wrote:als internet een anderhalve dag plat ligt thuis wordt het moeilijk, toch dat dit juist bij een grand slam moet gebeuren :cry: maar gefeliciteerd hor mist :Bedankt, behoorlijk gezwijnd zo. - kooltje - 31-05-2007 morgen gewoon pollen voor derde ronde en ik zie wel wie mn tegenstander is? - Mitch - 01-06-2007 Alle verschillen op een rijtje: Mitch (1) - Chiel-Montagne: 20-18 Volandri - Vassallo Arguello Gasquet - Vliegen Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Mathieu - Simon Vraag: 12 - 11 Mitch door naar de volgende ronde. Sao Paulo - Centre Court: 20-20 Melzer - Monaco Tursunov - Verdasco Hernandez - Kohlschreiber Moya - Serra Vraag: 13 - 9 Sao Paulo door naar de volgende ronde (op basis van de beslissingsvraag). Dr. Pils - Scholten!: 20-20 Volandri - Vassallo Arguello Melzer - Monaco Zabaleta - Patience Andreev - Massu Moya - Serra Vraag: 12 - 13 Nog geen winnaar bekend, alles afhankelijk van Andreev - Massu. Mist (4) - Jappiesevic: 13-10 Mist door naar de volgende ronde. Tampie (3) - Mac: 21-19 Nalbandian - Navarro Pastor Verdasco - Tursunov Ulihrach - Hajek Hernandez - Kohlschreiber Vraag: 9 - 8 Tampie door naar de volgende ronde. Omyaca (5) - Fred Naaigaren: 22-19 Monaco - Melzer Hajek - Ulihrach Hernandez - Kohlschreiber Vraag: 12 - 13 Omyaca door naar de volgende ronde. Juan Zueco (6) - Kooltje: 19-21 Melzer - Monaco Montcourt - Nieminen Vraag: 10 - 11 Kooltje door naar de volgende ronde. Ad Wim (2) - Kuiper (7): 22-22 Mathieu - Simon Andreev - Massu Vraag: 15 - 16 Nog geen beslissing gevallen.... Volgende ronde: Mitch (1) - Sao Paulo Dr. Pils/Scholten! - Mist (4) Tampie (3) - Omyaca (5) Kooltje - Ad Wim (2)/Kuiper (7) - kooltje - 01-06-2007 ad alsnog door..beide spelers goed =D> - kuiper - 01-06-2007 kooltje Wrote:ad alsnog door..beide spelers goed =D> Onterecht!! De polls waren voor woensdag en donderdag. En op donderdagavond had ik gewoon gewonnen. :wink: |