The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Dugarry - 21-11-2006

Marshall Wrote:Kwam net een link tegen van een nieuwe stemwijzer, schijnt ook op Radio538 te zijn geweest vanochtend...

http://www.stomwijzer.nl

=D>

Ha! Dat is duidelijk.
U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van:


Lijst 1: CDA!

Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?

:lol:


- Treesong - 21-11-2006

Dugarry Wrote:Welke partij, en is ze neukbaar?

Bumme 66 :wink:


- Bor de Wolf - 21-11-2006

Ha! Dat is duidelijk.
U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van:

Lijst 3: VVD!

Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?


- Bor de Wolf - 21-11-2006

Ik vind deze iets beter:
http://www.boomerang.nl/stemwijzer/


- Dugarry - 21-11-2006

Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Welke partij, en is ze neukbaar?

Bumme 66 :wink:

Ach, zijn naamgenoot deed het ook al zo slecht in de politiek. Bumme geven we wat meer krediet!


- Treesong - 21-11-2006

Wat dat neukbaar betreft... het mannelijk deel van hockeyvereniging Magnus vond van wel :negerwaf:


- Dugarry - 21-11-2006

Xal us ff kijken, maar denk dat ze, hoe lullig voor haar ook, te oud voor me is :wink:


- Berend Botje - 21-11-2006

goa Wrote:Hee de Partij voor de Dieren bus rijdt door de Roetersstraat!

[Image: b-3.jpg]
[Image: b-5.jpg]

Dat is de Roetersstraat helemaal niet.


- Gerben Zonderland - 21-11-2006

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.wiekiesjij.nl">http://www.wiekiesjij.nl</a><!-- w -->?
[Image: ThirzaBronner.jpg]
[Image: afbeelding_011.jpg]

Deze vallen nog niet heel erg tegen, maar als ik Groningen als voorkeurs-regio invul, dan pak ik 86% voor:

[Image: 22_rositavangijlswijk.jpg]

Haar moeder woont in de straat die haaks op die van mij staat en ze staat bekend als de verdwaalde OPW-er.... :eeeek:


- FC Petr - 21-11-2006

Martine van Meekeren-Vonk, krijgt mijn 100% ondersteuning. :8:


- EJR - 21-11-2006

NED 1: Het einddebat

Bakellende staat al met 1-0 achter. Nog 50 minuten volhouden Wouter, dan is de buit binnen! En dan zorgt Freek in blessuretijd voor de laatste twee zetels! Hakkuh


- Riekki - 21-11-2006

EJR Wrote:NED 1: Het einddebat

Bakellende staat al met 1-0 achter. Nog 50 minuten volhouden Wouter, dan is de buit binnen! En dan zorgt Freek in blessuretijd voor de laatste twee zetels! Hakkuh

Dan moet Rutte ook maar eens stoppen met dat onnozele gezwets want anders gaan de vvd stemmers massaal richting cda


- Peter - 21-11-2006

EJR Wrote:NED 1: Het einddebat

Bakellende staat al met 1-0 achter. Nog 50 minuten volhouden Wouter, dan is de buit binnen! En dan zorgt Freek in blessuretijd voor de laatste twee zetels! Hakkuh

Over een maandje zitten Bakellende en Bos gewoon samen in het kabinet, heeft Bos zn hypotheekrenteaftrek en zn aow overboord gegooid, heeft Balkenende toegegeven aan een generaal pardon en blijft alles verder bij het oude. Xtragaap4de

Jammer dat ik nog te jong ben om te stemmen. :8:

ps. Rutte bakt er wel weer erg weinig van. Minder dan 20 zetels voor de VVD zo.


- Hoef - 21-11-2006

EJR Wrote:NED 1: Het einddebat

Bakellende staat al met 1-0 achter. Nog 50 minuten volhouden Wouter, dan is de buit binnen! En dan zorgt Freek in blessuretijd voor de laatste twee zetels! Hakkuh

Pff, alsof ook maar 10 zwevende kiezers naar dat debat kijken :roll:


- EJR - 21-11-2006

Riekki Wrote:
EJR Wrote:NED 1: Het einddebat

Bakellende staat al met 1-0 achter. Nog 50 minuten volhouden Wouter, dan is de buit binnen! En dan zorgt Freek in blessuretijd voor de laatste twee zetels! Hakkuh

Dan moet Rutte ook maar eens stoppen met dat onnozele gezwets want anders gaan de vvd stemmers massaal richting cda

Woorden uit mond. Volgens Rutte is dé oplossing voor alle problemen een groeiende economie. Het milieu, de armoede in NL, blablabladiebla... Xtragaap4de


- Hoef - 21-11-2006

En volgens Bos een stilstaande economie en een groeiende staatsschuld. Zo lust ik er ook nog wel een paar.


- EJR - 21-11-2006

O ja, en volgens Rutte is meer asfalt goed voor het milieu en los je daarmee de files op. Xtragaap4de


- EJR - 21-11-2006

Laten we de cijfers nu spreken.
Laten we de cijfers nu spreken.
Laten we de cijfers nu spreken.
Laten we de cijfers nu spreken.
Laten we de cijfers nu spreken.
Laten we de cijfers nu spreken.
Laten we de cijfers nu spreken.

Xtragaap4de



[Image: balkenende%204.jpg]


- Ad Wim - 21-11-2006

Het lijkt wel alsof er allemaal VVD'ers in de zaal zitten... :roll:


- EJR - 21-11-2006

Wel apart, Jan en Rutte staan in dezelfde poel te hengelen.


- Hoef - 21-11-2006

Adje! Nog steeds debatten aan het kijken? Vind je het nog steeds interessant dat Jan Maorijnissen doorneuzelt over het bestrijden van armoede bij kinderen? Zijn plaat blijft hangen, volgens mij is hij hersendood zonder dat iemand het in de gaten heeft.


- Ad Wim - 21-11-2006

Hoef Wrote:Adje! Nog steeds debatten aan het kijken? Vind je het nog steeds interessant dat Jan Maorijnissen doorneuzelt over het bestrijden van armoede bij kinderen? Zijn plaat blijft hangen, volgens mij is hij hersendood zonder dat iemand het in de gaten heeft.
Ik moet zeggen dat Jantje het minder goed doet dan in het vorige debat, maar nog niet zo slecht als Rutte, die zichzelf wederom belachelijk loopt te maken.

Bos is, tot mijn genoegen, erg goed bezig. En ook Rouvoet is zoals altijd erg goed bezig. Jammer dat hij van zo'n hondenpartij is.


- goa - 21-11-2006

Bos ziet er trouwens slecht uit zeg, die campagne begint zijn tol te eisen. Het meest ergerniswekkend is zoals altijd Halsema met dat belerende en toch verongelijkte toontje.


- Ad Wim - 21-11-2006

Beaam, en dan dat eeuwige, tenenkrommende "ik doe u een voorstel..." Puke


- EJR - 21-11-2006

goa Wrote:Bos ziet er trouwens slecht uit zeg, die campagne begint zijn tol te eisen. Het meest ergerniswekkend is zoals altijd Halsema met dat belerende en toch verongelijkte toontje.

Daarom blijft ze ook lekker steady rond de 8 zetels hangen. Bos ziet er niet minder uit dan de rest. Gewoon lekker doorgeleefd, ipv van die plastische koppen van Rutte en JP.


- FC Petr - 21-11-2006

Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Adje! Nog steeds debatten aan het kijken? Vind je het nog steeds interessant dat Jan Maorijnissen doorneuzelt over het bestrijden van armoede bij kinderen? Zijn plaat blijft hangen, volgens mij is hij hersendood zonder dat iemand het in de gaten heeft.
Ik moet zeggen dat Jantje het minder goed doet dan in het vorige debat, maar nog niet zo slecht als Rutte, die zichzelf wederom belachelijk loopt te maken.

Bos is, tot mijn genoegen, erg goed bezig. En ook Rouvoet is zoals altijd erg goed bezig. Jammer dat hij van zo'n hondenpartij is.

Woef Hakkuh


- EJR - 21-11-2006

Hoef Wrote:Adje! Nog steeds debatten aan het kijken? Vind je het nog steeds interessant dat Jan Maorijnissen doorneuzelt over het bestrijden van armoede bij kinderen? Zijn plaat blijft hangen, volgens mij is hij hersendood zonder dat iemand het in de gaten heeft.

Plaat blijft hangen? Dan motten Rutte en JP ook hun LP's maar eens opbergen want ik hoor al wekenlang hetzelfde onnozele vraagontwijkende gezwets.


- Ad Wim - 21-11-2006

Wel mooi dat Balkie nu al een paar keer naar de mond van een andere partij probeert te praten, maar dat die partijen zich hier totaal van afkeren.


- Gerben Zonderland - 21-11-2006

EJR Wrote:O ja, en volgens Rutte is meer asfalt goed voor het milieu en los je daarmee de files op. Xtragaap4de

Ja, die was inderdaad gay-niaal! :lol:


- kratovsk - 21-11-2006

Ad Wim Wrote:Bos is, tot mijn genoegen, erg goed bezig. En ook Rouvoet is zoals altijd erg goed bezig. Jammer dat hij van zo'n hondenpartij is.
Dat vind ik juist degeen die me het meest teleurstelt vandaag, erg zwak. Balkenende valt me juist positief op. Marijnissen doet het slim door niet zoveel te zeggen. En Rouvoet is het sterkst ja.