The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
PSV - Fenerbahce - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: PSV - Fenerbahce (/showthread.php?tid=2821) |
- waf - 24-10-2007 T00L Wrote:Gomes had echt totaal niks te zoeken bij de zijlijn dat dacht ik in eerste instantie ook, maar in de herhaling zag je dat hij daarmee 2 fener spelers bezig hield die vrij stonden en anders een vrije schietkans hadden gehad of andere leuke dingen konden doen. het was een rare keuze van hem, die geen enkele keeper zou maken, maar het pakte wel goed uit. - Fabian - 24-10-2007 Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren. Lazovic is een spits, geen linksbuiten.... Snap ook niet dat mensen gouden voorzetjes van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet, hij moet op de juiste plaats staan om die goal te maken. - Ekslem - 24-10-2007 Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren. Hij heeft nog niet vaak op de juiste plek gestaan dit seizoen! - Fabian - 24-10-2007 Ekslem Wrote:Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren. Hoevaak heeft hij als diepste spits gestaan ? - Ekslem - 24-10-2007 Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren. Al een aantal wedstrijden hoor. Alleen 4-3-3 met Koevermans in de basis niet. - Tripplexxx - 24-10-2007 Peter Wrote:Tripplexxx Wrote:waf Wrote:Frits Wrote:Spugen erger dan een elleboog?????????? Ik heb gekeken naar PSV- Fenerbahce en daar zag ik een slordige en onrustige Gomez. Marcellis viel als linksback niet echt op, maar dat kwam ook omdat bijvoorbeeld Alex en Deivid veelal het centrum opzochten. Fenerbahce was niet beter omdat ze solide speelden, ze waren beter omdat ze als middenveld veel meer klasse en creativiteit lieten zien en daardoor gevaarlijker doorkwamen. Toen Zonneveld erin kwam schoof Marcellis door naar het centrum en daar doel ik op. Je bent altijd erg positief over deze jongen, maar ik vind hem echt te licht en hij kwam erg onzeker over. Passes kwamen niet aan en het centrum oogde erg onzeker. Salcido speelde inderdaad redelijk, maar hij was dan ook de enige in de hele verdediging. - Peter - 24-10-2007 PSV was gister slecht, maar hier wordt wel erg negatief gedaan.Alle reakties hier samenvattend is Fenerbahce enerzijds dus een geweldige ploeg en anderzijds kunnen Gomes, Kromkamp, Marcellis, Addo, Perez, Farfan, Lazovic, Bakkal en Mendez er niets van (op dit niveau). Waarom werd het dan geen 0-5? :-k Vind het allemaal wat overdreven. Op een mindere dag verliest PSV niet van een goed spelend Fener, dus op PSV is niet zo geweldig slecht of Fener niet zo geweldig goed. - Depor - 24-10-2007 PSV is niet geweldig slecht, maar wel slecht...en Fenerbahce is net iets beter. - Treesong - 24-10-2007 Peter Wrote:PSV was gister slecht Dat was genoeg geweest - Djabs - 24-10-2007 Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren. Rare discussie dit, Lazovic heeft 4 assist op zijn naam staan en voegt met zijn snelheid voorin veel toe. Farfan valt voorlopig tegen, maar krijgt voorlopig het voordeel van de twijfel. Koevermans, de spits in de beste vorm op dit moment, zou i.m.o. moeten spelen.... laat de manager in Koeman wakker worden. Marcellis mag er niet meer uit; moet centraal naast Salcido een plekje krijgen. Koeman moet zorgen dat hij altijd 3 man op het middenveld houdt, Simons als controleur met een man voor de rechter en een voor de linkerkant. In het systeem met 4 verdedigers en de 4 aanvallers gaat dat niet en daarom is dat systeem gedoemd te mislukken. - Ekslem - 24-10-2007 PSV gaat mss intern maatregelen nemen tegen Addo. Wil het absoluut niet goedpraten, maar kan zijn reactie wel begrijpen................ de snor van die Turk stond in de hens! - Ricochan - 25-10-2007 Spugende Addo mogelijk alsnog vervolgd Uitgegeven: 25 oktober 2007 8:45 Laatst gewijzigd: 25 oktober 2007 8:48 AMSTERDAM - De UEFA gaat een onderzoek instellen naar het spuugincident in de wedstrijd PSV - Fenerbahçe, meldt De Telegraaf. In dat duel bespuugde PSV-verdediger Eric Addo de Turkse speler Semih. Peter Limagher, hoofd van de afdeling tuchtzaken van de UEFA, had het incident op tv gezien. ââ¬ÅAls er duidelijk bewijs is, zal Addo worden gestraft. En wat ik begrijp, is dat er. We zullen de beelden nogmaals bekijken en een onderzoek starten. Spugen is een ernstig vergrijp.ââ¬Â De scheidsrechter was het incident ontgaan. Addo reageerde op een elleboogstoot van de Turkse aanvaller, die ook niet door de scheidsrechter was waargenomen. Lastige avond Addo kende dinsdag een lastige avond tegen de Turkse spitsen. De grenzen van de Ghanese verdediger werden door de bezoekers constant opgezocht. Ronald Koeman haalde de verdediger, die het duel zonder kaarten uitspeelde, na een uur spelen naar de kant. - Ekslem - 25-10-2007 Quote:24/10/2007 - Roberto Carlos: scheidsrechter liet zich beinvloeden door publiek Tuurlijk.... die scheids was gewoon helemaal een drama! - Peter - 25-10-2007 En gaan ze die elleboog van die Turkse spits dan ook onderzoeken? Geef ze beiden maar een schorsing! Zijn we van dat geklungel van Addo af en missen zij met die spits, Deivid, Alex en mogelijk Kezman de hele voorhoede. Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar. - Ricochan - 25-10-2007 Peter Wrote:En gaan ze die elleboog van die Turkse spits dan ook onderzoeken? Geef ze beiden maar een schorsing! Zijn we van dat geklungel van Addo af en missen zij met die spits, Deivid, Alex en mogelijk Kezman de hele voorhoede. Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar. Lijkt mij dat beide spelers 3 wedstrijden aan hun broek gaan krijgen. - Mukkus - 25-10-2007 Addo krijgt 40 uur werkstraf in een lama-fokkerij. - Ad Wim - 25-10-2007 Peter Wrote:Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.Heb je nog weinig aan... - Voyou - 25-10-2007 Quote:PSV neemt genoegen met excuses Addo Ongelooflijk dit, ik had op z'n minst een boete verwacht.. - Ad Wim - 25-10-2007 Tja, niet anders verwacht van ons gezellige, provinciale clubje :| - Treesong - 25-10-2007 Quote:PSV neemt genoegen met excuses Addo [gay] - Ekslem - 25-10-2007 Ad Wim Wrote:Tja, niet anders verwacht van ons gezellige, provinciale clubje :| Ik kan me nog een gevalletje 'kankerneger' en 'tyfushond' herinneren :| . Achterlijke gek die je er bent :razz: - waf - 25-10-2007 Ad Wim Wrote:Tja, niet anders verwacht van ons gezellige, provinciale clubje :| was jij niet voor die club die zo streng is voor z'n koorknaapjes. ik word doodziek van die dubbele moraal van jou (en fabiankerd). neem ik ook eens zo''n standpunt in als het je eigen club betreft man. edit: ekslem was me voor... :lol: - Ad Wim - 25-10-2007 Niks dubbele moraal, ik heb die gevallen toen ook afgekeurd. Ik hekel alleen dat boerenverstand, die carnavalsfeer, bij PSV dat ervoor zorgt dat alles maar met de mantel der liefde afgedekt wordt. - waf - 25-10-2007 Ad Wim Wrote:Niks dubbele moraal, ik heb die gevallen toen ook afgekeurd. Ik hekel alleen dat boerenverstand, die carnavalsfeer, bij PSV dat ervoor zorgt dat alles maar met de mantel der liefde afgedekt wordt. psvee keurt het ook af. en sneller en opener dan ajakkes in die andere gevlalen deed, dus ik weet niet over welke mantel je het hebt. - Ekslem - 25-10-2007 Ad, dit is een serieuze vraag... Ben jij nou echt zo dom? - Ad Wim - 25-10-2007 Zijn jullie nou zo dom?! PSV keurt het zogenaamd af in de media: Quote:'PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren, het is heel ernstig.' Maar doet er vervolgens helemaal niks mee, niet eens een boete of een disciplinaire schorsing... "Intern oplossen", dat bedoel ik dus met de mantel der liefde. - goa - 25-10-2007 Ad Wim Wrote:Niks dubbele moraal, ik heb die gevallen toen ook afgekeurd. Ik hekel alleen dat boerenverstand, die carnavalsfeer, bij PSV dat ervoor zorgt dat alles maar met de mantel der liefde afgedekt wordt. Wat KLETS je nou man??? Begrijp je uberhaupt wat Waf en Ekslem zeggen of blijft dat allemaal hangen in dat ajax-filter van je? - T00L - 25-10-2007 Ad Wim Wrote:Zijn jullie nou zo dom?! PSV keurt het zogenaamd af in de media:Ben jij nou zo dom?! PSV keurt het af in de media: Quote:'PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren, het is heel ernstig.' En geeft vervolgens aan dat ze ook maatregelen genomen hebben... "Intern oplossen", daarmee bedoelen ze dus ongetwijfeld een boete of iets in die richting - Peter - 25-10-2007 Adje! =D> :lol: Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.Heb je nog weinig aan... Wil je deze ook nog even verklaren? Volgens mij is PSV zo goed als zeker van minimaal plek 3 en dus europees voetbal na de winter bij een gelijkspel. Vind je dat je daar weinig aan hebt? Inter en Fener hebben gewoon een betere spelersgroep en Moskou vond ik in Eindhoven niet minder dan Fener, dus na 4 duels al vrij zeker zijn van een 3e plek en UEFA-Cup voetbal zou nog best mooi zijn dunkt mij. Voor hetzelfde geld vlieg je in deze poule helemaal Europa uit. - waf - 25-10-2007 Peter Wrote:Adje! =D> :lol: beaam, vol gaan voor uefacupvoetbal nu. is helemaal niets mis mee, en is trouwens voor nederland ene betere kans op punten. en de wonderen zijn de werled nog niet uit, misschien pak je die 2de plek nog. |