The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nieuwe Opzet tennispoll? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Nieuwe Opzet tennispoll? (/showthread.php?tid=1739) |
- Genomico - 25-07-2007 Mitch Wrote:De verschillen van de 1e ronde: We hebben toch veel meer verschillen dan alleen deze 4?!?! - Genomico - 25-07-2007 Genomico Wrote:Mitch Wrote:De verschillen van de 1e ronde: Even de verschillen op een rijtje: Ik heb 5 wedstrijden gemist, waarvan jij er 4 goed hebt. De rest van de verschillen zijn: Marach - Peya Haase - Mantilla Gaudio - RRH Die ik alle drie goed heb. Als dan Luczak van Guzman wint, eindigen we toch gelijk? (en wellicht dat je dan nog wel wint, aangezien we hetzelfde antwoord op de extra vraag hebben, maar toch) Ik heb omdat er al veel wedstrijden bezig waren even heel snel jouw voorspellingen overgenomen en gekeken welke wedstrijden al bezig waren daar een 0 gezet en dat even gepost, voor het geval er op dat moment een wedstrijd op beginnen stond. Daarna zag ik dat er toch geen wedstrijd op beginnen stond en heb ik mijn post ge-edit naar mijn voorspellingen. Je hebt dus niet mijn uiteindelijke voorspellingen meegenomen. Ik ga er al wel vanuit dat ik 2e wordt en heb daar ook wel vrede mee, maar niet te vroeg zeggen dat je sowieso als eerste door bent :wink: - Elikian - 25-07-2007 Ik neem aan dat Karlovic-Kiefer niet meetelt? - Mitch - 25-07-2007 Ik had idd jouw eerste voorspellingen overgenomen. De wijzigingen daarna had ik niet meegenomen. Bij gelijkstand en hetzelfde antwoord op de beslissingsvraag telt dat de eerst pollende wint. Ik blijf dus wel 1e van de poule. In ieder geval veel succes en tot in de finale !! :wink: - Mitch - 25-07-2007 Elikian Wrote:Ik neem aan dat Karlovic-Kiefer niet meetelt?Klopt, telt idd niet mee. - Mitch - 25-07-2007 2e ronde tennispoll: Mitch (1) - De Kabaggaan Fred Naaigaren - Mac Kuiper (6)/The Mailman - Ad Wim (3)/Chiel-Montagne Tampie (4) - Sao Paulo Centre Court - Kooltje (8 ) Andre - Genomico Jappiesevic (7) - Elikian Mist (2) - Kuiper (6)/The Mailman - centre court - 25-07-2007 kooltje Wrote:weer cc... :lol: - Juan Zueco - 25-07-2007 Waarom telt Hanescu - tipsa mee? - Mitch - 25-07-2007 Juan Zueco Wrote:Waarom telt Hanescu - tipsa mee?Uit het rglement: In het geval dat een wedstrijd niet doorgaat vanwege een blessure of vervanging van een van beide spelers telt deze wedstrijd niet mee. Bij opgave tijdens een wedstrijd telt de uitslag wel mee en telt het aantal sets alleen mee als bij verlies van die set door de opgever de wedstrijd beslist is. De wedstrijd Hanescu - Tipsa was 2 games onderweg waarna een opgave volgde... - Juan Zueco - 25-07-2007 Precies, dit is een oude discussie. De wedstrijd is dus niet beslist en mag niet meetellen. Als Tipsa bij 6-0 had opgegeven wel. - Elikian - 25-07-2007 Juist. Wedstrijden die in die niet-beslissende set opgegeven worden tellen niet mee. - Mitch - 25-07-2007 Elikian Wrote:Juist. Wedstrijden die in die niet-beslissende set opgegeven worden tellen niet mee.Dan heb ik die discussie even gemist, sinds wanneer is dat? De discussie of het aantal sets meetelt kan ik me van kort geleden nog wel herinneren, de discussie of een wedstrijd meetelt niet. Volgens de regels telt de wedstrijd gewoon mee. Anders moet dat reglement even aangepast worden. Maakt me op zich niets uit, maar een definitieve uitspraak hierover zou wel wenselijk zijn, dan kan ik de wedstrijd nog even terugdraaien. - Fred Naaigaren - 25-07-2007 Ik ging er ook vanuit dat opgaves in de beslissende set wel meetellen en alle andere opgaves niet. - Mitch - 25-07-2007 Fred Naaigaren Wrote:Ik ging er ook vanuit dat opgaves in de beslissende set wel meetellen en alle andere opgaves niet.Nogmaals, ik vind het prima, maar aan "er vanuit gaan" heb ik niet zoveel. Ik wil het gewoon zeker weten, want volgens de reglementen die er nu staan telt de wedstrijd wel mee. Anders moet het reglement aangepast worden. Het klinkt mss allemaal wat bot, maar ik wil gewoon de reglementen volgen. - Juan Zueco - 25-07-2007 Uit eerdere discussies: Mitch Wrote:Juan Zueco Wrote:Inderdaad, volgens telt het gewoon zodra er 1 set is gespeeld.Ad Wim Wrote:Het gaat erom of de set beslissend was en dat was hij niet. Dr. Pils Wrote:Juan Zueco Wrote:Ad Wim Wrote:Het gaat erom of de set beslissend was en dat was hij niet. - Fred Naaigaren - 25-07-2007 Onderstaande tekst staaft niet wat ik zojuist meldde. Maar dit waren de basisregels voor de aloude tennispoll, destijds bijgehouden door Vergilius. Quote:In het geval dat een wedstrijd niet doorgaat vanwege een blessure of vervanging <!-- m --><a class="postlink" href="http://staff.science.uva.nl/~jellekok/tennismanager/uitleg.txt">http://staff.science.uva.nl/~jellekok/t ... uitleg.txt</a><!-- m --> - Mitch - 25-07-2007 OK dan, ik zal het rechttrekken. 2e ronde tennispoll: Mitch (1) - Juan Zueco (5)/De Kabaggaan Fred Naaigaren - Mac Kuiper (6)/The Mailman - Ad Wim (3)/Chiel-Montagne Tampie (4) - Mist(2)/Sao Paulo Centre Court - Kooltje (8 ) Andre - Genomico Jappiesevic (7) - Elikian Mist (2)/Sao Paulo - Kuiper (6)/The Mailman Wijzigingen: Juan Zueco maakt nog kans op de 2e ronde, Sao Paulo kan nu ook weer winnaar van poule 8 worden. - andre - 25-07-2007 De uitkomst van de discussie is dat Hanescu-Tipsa wel meetelt? EDIT: Mitch, ik zie dat je het hebt aangepast. Volgens mij had je dat juist niet moeten doen. In de spelregels staat duidelijk dat de wedstrijd wel moet meetellen. De discussie eerder dit jaar ging over de sets. (ik vind de regel ook heel logisch, Hanescu heeft zich in die partij de betere getoond; dat bookmakers het anders doen, komt omdat zij een veiligheid inbouwen tegen slechte resultaten voor toppers) - Elikian - 25-07-2007 Je bent mijn held Mitch - Mitch - 25-07-2007 Het is nu zoals het is, ik maak er geen woorden meer aan vuil. :-# - andre - 25-07-2007 Beetje vreemd vind ik dat wel. Je past het aan omdat sommigen wat roepen die met de verkeerde regels in het hoofd zitten. Fred N heeft dat zelfs nagezocht en meldt het ook. Ik heb er zelf verder geen belang bij en het doet verder niet af van de waardering voor al het werk wat je erin steekt. EDIT: t toegevoegd, het is meldt!!! - Juan Zueco - 25-07-2007 Ik roep niet zo maar wat (al heb ik er wel belang bij ![]() Verder uiteraard niets dan lof voor het vele werk wat Mitch er in steekt. - Mitch - 25-07-2007 Ik zal de verschillen van de 2e ronde pas plaatsen als de wedstrijd Garcia-Lopez - Roitman is afgelopen en alle 2e rondes van de tennispoll definitief bekend zijn. - Mitch - 25-07-2007 2e ronde tennispoll: Mitch (1) - Juan Zueco (5) Fred Naaigaren - Mac Kuiper (6) - Ad Wim (3) Tampie (4) - Sao Paulo Centre Court - Kooltje (8 ) Andre - Genomico Jappiesevic (7) - Elikian Mist (2) - The Mailman De verschillen: Mitch (1) - Juan Zueco (5): 3-4 Vassallo Arguello - Mayer Hanescu - Berlocq Vraag: 8 - 6 Fred Naaigaren - Mac: 5-3 Roitman - Massu Mayer - Vassallo Arguello Hartfield - Hernandez Berlocq - Hanescu Goldstein - Lee Vraag: 7 - 7 (Mac als eerste gepolld) Kuiper (6) - Ad Wim (3): 3-5 Vassallo Arguello - Mayer Eschauer - Fognini Hanescu - Berlocq Ad Wim door naar de kwartfinale. Tampie (4) - Sao Paulo: 5-0 Sao Paulo niets ingestuurd. Centre Court - Kooltje (8 ): 5-6 Kohlschreiber - Capdeville Eschauer - Fognini Vraag: 7 - 8 Andre - Genomico: 4-5 Ferrero - Seppi Genomico door naar de kwartfinale. Jappiesevic (7) - Elikian: 5-4 Massu - Roitman Almagro - Navarro Pastor Starace - C. Rochus Seppi - Ferrero Hernandez - Hartfield Lapentti - Recouderc Simon - Cilic Hanescu - Berlocq Del Potro - Dancevic Vraag: 6 - 10 Mist (2) - The Mailman: 4-3 Massu - Roitman Verdasco - Horna Mayer - Vassalo Arguello Lapentti - Recouderc Cilic - Simon Goldstein - Lee Vraag: 5 - 8 - Mist - 25-07-2007 Argh ik heb daar nooit Goldstein bedoeld, kan ik dat nog wijzigen? - Elikian - 25-07-2007 Nee, dat lijkt me niet. Hopen voor jou dat het daar niet op aan komt of dat Goldstein wint dan ![]() - Bocaloca - 25-07-2007 Over twee weken weer van de parti, ben op vakantie ö= - centre court - 25-07-2007 de beslissingsvraag gaat de beslissing brengen Kool. 7(ik) om 8(jij) games voor koellerer tegen chela. - THE MAILMAN - 25-07-2007 Bij winst van Simon, Lee en Roitman kom ik nog op gelijke hoogte met Mist. Simon en Roitman op voorsprong. Dus toch de beslissing bij Goldstein - Lee? I hope so......... Allez Gilles, Vamos Sergio........ :razz: - Mitch - 25-07-2007 De verschillen: Mitch (1) - Juan Zueco (5): 12-14 Vassallo Arguello - Mayer Hanescu - Berlocq Juan Zueco door naar de kwartfinale. Fred Naaigaren - Mac: 14-11 Roitman - Massu Mayer - Vassallo Arguello Hartfield - Hernandez Berlocq - Hanescu Goldstein - Lee Fred Naaigaren door naar de kwartfinale. Kuiper (6) - Ad Wim (3): 12-15 Vassallo Arguello - Mayer Eschauer - Fognini Hanescu - Berlocq Ad Wim door naar de kwartfinale. Tampie (4) - Sao Paulo: 13-0 Sao Paulo niets ingestuurd. Tampie (4) door naar de kwartfinale. Centre Court - Kooltje (8 ): 15-15 Kohlschreiber - Capdeville Eschauer - Fognini Vraag: 7 - 8 Kooltje (8 ) door naar de kwartfinale op basis van de beslissingsvraag. Andre - Genomico: 14-15 Ferrero - Seppi Genomico door naar de kwartfinale. Jappiesevic (7) - Elikian: 14-13 Massu - Roitman Almagro - Navarro Pastor Starace - C. Rochus Seppi - Ferrero Hernandez - Hartfield Lapentti - Recouderc Simon - Cilic Hanescu - Berlocq Del Potro - Dancevic Jappiesevic (7) door naar de kwartfinale. Mist (2) - The Mailman: 12-12 Massu - Roitman Verdasco - Horna Mayer - Vassalo Arguello Lapentti - Recouderc Cilic - Simon Goldstein - Lee Vraag: 5 - 8 The Mailman door naar de kwartfinale op basis van de beslissingsvraag. Kwartfinales tennispoll: Juan Zueco (5) - Fred Naaigaren Ad Wim (3) - Tampie (4) Kooltje (8 ) - Genomico Jappiesevic (7) - The Mailman |