The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
München/Belgrado/Estoril - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: München/Belgrado/Estoril (/showthread.php?tid=5992) |
Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 26-04-2011 En afgelopen. Wat een deceptie is dit zeg. De man die me nooit in de steek laat verliest nu op gravel van Dustin Brown. Potro ook een break achter in de 3e. Wat een chaos! Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 26-04-2011 MP davy. Dan moeten jij en Kohllie het maar gaan doen daar Re: München/Belgrado/Estoril - Kraai - 26-04-2011 Wawa ](*,) ](*,) ](*,) Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 26-04-2011 GSM davy en Potro breakt terug na 40-0 achterstand Re: München/Belgrado/Estoril - centre court - 26-04-2011 Klasse Brown. =D> Re: München/Belgrado/Estoril - Mac - 26-04-2011 ![]() ![]() Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 26-04-2011 Ik voel een CC week aankomen Re: München/Belgrado/Estoril - centre court - 26-04-2011 Stille Wrote:Ik voel een CC week aankomen Dan moet Andreev wel van Raonic winnen. Met Monaco en Gulbis exit begint de week voor mij ook niet top. Re: München/Belgrado/Estoril - centre court - 26-04-2011 Kraai Wrote:Wawa ](*,) ](*,) ](*,) Waw on Twitter: Just lost to Dustin Brown....67 64 75....Bad day in the office...the guy was playing good!Now focus on Madrid... Re: München/Belgrado/Estoril - Ad Wim - 26-04-2011 Tja, dat zegt ie altijd. Slechte mentaliteit, slechte planning, slecht alles. Hij komt nu zonder enig ritme op een snelle gravelbaan tegen een big server te staan. Dan kun je hierop wachten... Re: München/Belgrado/Estoril - buurs - 26-04-2011 Ad Wim Wrote:Gaat eraf tegen Klizan denk ik. Gelukkig wordt die belachelijk slechte figuranten keuze afgestraft! Re: München/Belgrado/Estoril - _Tampie - 26-04-2011 Waw :letitallout: ](*,) #-o Re: München/Belgrado/Estoril - Haggie - 26-04-2011 Stille Wrote:Over een paar minuten is het zover : de rentree van Gonzo!! Haggie waar ben je nou??? Ad Wim Wrote:Gaat eraf tegen Klizan denk ik.. Gonzalez, superheld! Ad, prutser! :eten: Re: München/Belgrado/Estoril - Ad Wim - 26-04-2011 Zag net een gast op mtf die zei dat Brown de wedstrijd van z'n leven speelde. Meer dan 60 winners van overal op de baan. Wawrinka speelde niet eens slecht. Wat een pech... Re: München/Belgrado/Estoril - mindlight - 27-04-2011 Zelfs in zijn beste wedstrijd moet Wawrinka natuurlijk van Brown winnen op gravel. Re: München/Belgrado/Estoril - Overdune - 27-04-2011 Lekker hoor Wawje! ![]() Re: München/Belgrado/Estoril - Ad Wim - 27-04-2011 Het voelt als een kutweek, maar ik ben er eigenlijk pas 2 kwijt. Jammer genoeg wel mijn duurste speler... Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 27-04-2011 Hoe kan je nou zeggen dat het voelt als een kutweek terwijl gisteren 9 van je 10 spelers wonnen. En Waw is door bijna de helft gekozen. Licherlijk geklaag dus het wordt een Ad Week! :wink: Re: München/Belgrado/Estoril - Ad Wim - 27-04-2011 Nou ja, als een van je grootste troeven zo zuur verliest, terwijl ik er echt minimaal een finale van verwachtte, dan voelt het wel meteen als een kutweek ja. En dan ook nog Nishikori die zuur verliest. Maar goed, ik klaag verder ook niet echt, maar een Ad-week lijkt het niet meer te gaan worden. Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 27-04-2011 Vandaag please: Munchen 1200 DIMITOV def baghdatis 1400 Petzschner def Youzhny 1400 STARACE def Stahkovsky 1600 MAYER def Gabashvili Belgrado 1200 KAVCIC def Mello 1400 MONTANES def Berrer 1600 Gonzalez def Lopez 2000 Ungur def Djokovic Estoril: 1400 BELLUCCI def Roger Vasselin 1600 Soderling def Chardy 1600 CUEVAS def Tsonga 1800 DEL POTRO def Falla 8 man in actie maar wordt een hele zware dag vrees ik Re: München/Belgrado/Estoril - Mac - 27-04-2011 bijna helemaal mee eens alleen Stakhovsky def starace zou ik graag hebben. Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 27-04-2011 Pff Kavcic en Dimitrov een break achter Re: München/Belgrado/Estoril - Ad Wim - 27-04-2011 Kavcic heeft hem alweer terug en de bolle lijkt in vorm. Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 27-04-2011 Ik zit klein stukje te kijken maar wat is Dimitrov zwak zeg. Dieptepunt was wel de mislukte dropshot op BP tegen. Bal raakte nog maar net het net aan de onderkant Re: München/Belgrado/Estoril - Ad Wim - 27-04-2011 Dimitrov is ook nog niet goed genoeg voor de ATP, dat bewijst ie keer op keer. In z'n 1e ronde trof ie toevallig iemand die op de weg terug is. Re: München/Belgrado/Estoril - Overdune - 27-04-2011 En toch 30x gekozen. :-k Re: München/Belgrado/Estoril - Stille - 27-04-2011 Ja hij was al door en met een uit vorm zijnde Baghdatis natuurlijk een must-pick Re: München/Belgrado/Estoril - buurs - 27-04-2011 Alleen de echte gokkers gaan voor Baghdatis en laten Dimitrov links liggen. Re: München/Belgrado/Estoril - Ad Wim - 27-04-2011 Must-pick vind ik niet, daar vond ik hem te duur voor en de overwinning van Baghdatis in de 1e ronde te dik. Het is een zekere, veilige keuze waar je geen buil aan kunt vallen. Ik denk echter dat Mayer dat stukje oprolt, dus geen van beiden genomen. Re: München/Belgrado/Estoril - Overdune - 27-04-2011 Is dat indekken Buurs? De enige gok wmb is de pot tegen Mayer, Dimitrov moet echt geen probleem zijn. |