The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
HAMBURG - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: HAMBURG (/showthread.php?tid=693)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33


- Ad Wim - 15-05-2006

6-1 3-1 voor Phau, mooi. Ik heb op Phau gewed. Ik wilde hem eerst ook nog nemen maar Stepanek zal te veel zijn in de volgende.


- centre court - 15-05-2006

come on phau

*3-2 nu.


- Haggie - 15-05-2006

Come On, Santoro... Bp'tje nu..


- Ad Wim - 15-05-2006

Phau van 5-2 naar 5-3 0-30 Icon_evil


- THE MAILMAN - 15-05-2006

Haggie Wrote:Come On, Santoro... Bp'tje nu..

En nog nu nog een breakje....
Fabrice komt terug van 2-5 naar 4-5 (phau slaat op...).


- centre court - 15-05-2006

MP phau


- buurs - 15-05-2006

GSM Phau =D> =D> =D>


- Ad Wim - 15-05-2006

Op MTF zeggen ze dat Phau wint, maar het SB staat stil op matchpoint.


- Ad Wim - 15-05-2006

JAAAA, hij is er nu af. Lekkerrrr! Weer knaken en ook nog eens een paar keer Santoro bij de concurrentie.


- centre court - 15-05-2006

heel lekker! net op tijd kreeg phau de break, anders had ik santoro ook gehad.


- Mr. T - 15-05-2006

heel goed! Phau is natuurlijk een knor, maar wel goed dat hij Santoro er nu afslaat!


- Ad Wim - 15-05-2006

Mr. T Wrote:heel goed! Phau is natuurlijk een knor, maar wel goed dat hij Santoro er nu afslaat!
Gast, ben je lid?


- centre court - 15-05-2006

de strekking van jou reactie ontgaat mij hier een beetje ad.


- Ad Wim - 15-05-2006

Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.


- centre court - 15-05-2006

Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?


- Overdune - 16-05-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?

Nee, knor=iemand die niet lid is (van het corps).


- THE MAILMAN - 16-05-2006

Overdune Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?

Nee, knor=iemand die niet lid is (van het corps).

Overdune, is dat meisje op je avatar wel lid?
Haar corps mag er wel zijn..... :razz: :razz:
Ze lijkt niet op een varken!!!!!!


- Mr. T - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

:wink:

:8:


- Ad Wim - 16-05-2006

Welke stad?


- Mr. T - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Welke stad?

Leiden. Ben nu trouwens gewoon aan het werk, studententijd ligt al weer ruim achter me, helaas.


- Mr. T - 16-05-2006

Genomico Wrote:
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.
das altijd toch de bedoeling genomico?

:Big Grin Maar vorige week was het bijvoorbeeld geen noodzaak. Het was zelfs beter om er maar 3 te hebben, want Federer was niet rendabel. Deze week ligt het toch anders met allemaal rond de 1500 spelers en dan moet je wel de goede hebben. Als je een 'goedkope' halve finalist mist, zal dat wel zuur zijn...

en die kans acht ik groot, omdat vorig jaar ene C. Rochus erg ver kwam. Dus ik ben erg benieuwd wie deze week voor dé verrassing gaat zorgen, en bid alvast maar dat ie in mijn team staat


- Genomico - 16-05-2006

Mr. T Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.
das altijd toch de bedoeling genomico?

:Big Grin Maar vorige week was het bijvoorbeeld geen noodzaak. Het was zelfs beter om er maar 3 te hebben, want Federer was niet rendabel. Deze week ligt het toch anders met allemaal rond de 1500 spelers en dan moet je wel de goede hebben. Als je een 'goedkope' halve finalist mist, zal dat wel zuur zijn...

en die kans acht ik groot, omdat vorig jaar ene C. Rochus erg ver kwam. Dus ik ben erg benieuwd wie deze week voor dé verrassing gaat zorgen, en bid alvast maar dat ie in mijn team staat

Ferrero, Nieminen/Monfils en Gaudio lijken me uitstekende halve finalisten :Big Grin En die kans ik ook best aanwezig!! Die laatste plek mag Gonzalez of Acasuso wel vervullen.


- Ad Wim - 16-05-2006

Ferrero/Robredo, Massu, Gonzalez/Acasuso en Haas lijkt mij.


- Genomico - 16-05-2006

Haas? :lol:
Massu?


- centre court - 16-05-2006

ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.


- Ad Wim - 16-05-2006

Haas sowieso. In dat stuk van Massu wordt het lastig inderdaad. Daar kunnen ook Nieminen of Monfils de halve halen.


- Ad Wim - 16-05-2006

We gaan weer beginnen en meteen met twee belangrijke partijen: Monfils-Murray en Horna-Mirnyi.


- centre court - 16-05-2006

Hup monfils en horna!! jij moedigt ze ook aan ad? :8:


- Ad Wim - 16-05-2006

centre court Wrote:ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.
Massu is ook een graveltopper die veel meer partijen op gravel heeft gewonnen dan Davy dit jaar. En nogmaals, Davy lijkt me niet 100% fit.
Bovendien deed Massu meer dan leuk mee tegen Almagro en dat is toch de man op gravel.
Dat is dus niet naar mijn team toe praten, maar een objectieve weergave van hoe het zit.


- Overdune - 16-05-2006

THE MAILMAN Wrote:
Overdune Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?

Nee, knor=iemand die niet lid is (van het corps).

Overdune, is dat meisje op je avatar wel lid?
Haar corps mag er wel zijn..... :razz: :razz:
Ze lijkt niet op een varken!!!!!!

Met haar lichaam is helemaal niets mis idd :8: . Het is Iroda Tulyaganova, al tijden niks meer van gehoord, geen idee wat er met haar gebeurd is..