The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forum clashes - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Forum clashes (/showthread.php?tid=127) |
- Scholten! - 31-03-2006 Ik voel die prikkeling, ik voel die drive: het wordt echt tijd om een keer te dynamic tennissen :razz: Daarnaast lijkt het mij inderdaad een uitstekend plan om na de tenniscompetitie 2006 een Regio-wedstrijd te spelen, tussen Achterhoek en de Randstad (en Emmen :wink: ) De vraag is alleen, wie neemt deze schone taak van organiseren e.d. op zich? Centre Court lijkt mij met zijn managerscapaciteiten een uitermate geschikt persoon : ![]() - centre court - 31-03-2006 Scholten! Wrote:Ik voel die prikkeling, ik voel die drive: het wordt echt tijd om een keer te dynamic tennissen :razz: Daarnaast lijkt het mij inderdaad een uitstekend plan om na de tenniscompetitie 2006 een Regio-wedstrijd te spelen, tussen Achterhoek en de Randstad (en Emmen :wink: ) De vraag is alleen, wie neemt deze schone taak van organiseren e.d. op zich? Centre Court lijkt mij met zijn managerscapaciteiten een uitermate geschikt persoon : ... EN sociale en communicatieve vaardigheden. Maar lijkt me dus een goed plan, ik zal 't voortraject verzorgen. Haggie regelt op de dag zelf alles. Als sportleider in opleiding kan hij dit 't beste verzorgen. Voor Scholten! wordt nog een taak gezocht. - Scholten! - 31-03-2006 centre court Wrote:Scholten! Wrote:Ik voel die prikkeling, ik voel die drive: het wordt echt tijd om een keer te dynamic tennissen :razz: Daarnaast lijkt het mij inderdaad een uitstekend plan om na de tenniscompetitie 2006 een Regio-wedstrijd te spelen, tussen Achterhoek en de Randstad (en Emmen :wink: ) De vraag is alleen, wie neemt deze schone taak van organiseren e.d. op zich? Centre Court lijkt mij met zijn managerscapaciteiten een uitermate geschikt persoon : Die is er toch al: tennisen : ![]() - Matador! - 31-03-2006 Scholten! Wrote:centre court Wrote:Scholten! Wrote:Ik voel die prikkeling, ik voel die drive: het wordt echt tijd om een keer te dynamic tennissen :razz: Daarnaast lijkt het mij inderdaad een uitstekend plan om na de tenniscompetitie 2006 een Regio-wedstrijd te spelen, tussen Achterhoek en de Randstad (en Emmen :wink: ) De vraag is alleen, wie neemt deze schone taak van organiseren e.d. op zich? Centre Court lijkt mij met zijn managerscapaciteiten een uitermate geschikt persoon : ![]() Feuremers, feuremers toch... :wink: - centre court - 31-03-2006 hij blijft hier ook gewoon komen he! een echte liefhebber! hoe is 't met dommel? - Haggie - 31-03-2006 Scholten! Wrote:centre court Wrote:Scholten! Wrote:Ik voel die prikkeling, ik voel die drive: het wordt echt tijd om een keer te dynamic tennissen :razz: Daarnaast lijkt het mij inderdaad een uitstekend plan om na de tenniscompetitie 2006 een Regio-wedstrijd te spelen, tussen Achterhoek en de Randstad (en Emmen :wink: ) De vraag is alleen, wie neemt deze schone taak van organiseren e.d. op zich? Centre Court lijkt mij met zijn managerscapaciteiten een uitermate geschikt persoon : Verslag voor de krant schrijven, als echte journalist.. - Scholten! - 31-03-2006 Haggie Wrote:Scholten! Wrote:centre court Wrote:Scholten! Wrote:Ik voel die prikkeling, ik voel die drive: het wordt echt tijd om een keer te dynamic tennissen :razz: Daarnaast lijkt het mij inderdaad een uitstekend plan om na de tenniscompetitie 2006 een Regio-wedstrijd te spelen, tussen Achterhoek en de Randstad (en Emmen :wink: ) De vraag is alleen, wie neemt deze schone taak van organiseren e.d. op zich? Centre Court lijkt mij met zijn managerscapaciteiten een uitermate geschikt persoon : Denk helaas niet dat er veel mensen geïntresseerd zijn in een onderling duel tussen een paar fanatieke tennisforummers :| - Bocaloca - 31-03-2006 Ligt eraan hoe je het brengt ![]() - Haggie - 31-03-2006 Scholten! Wrote:Haggie Wrote:Scholten! Wrote:centre court Wrote:Scholten! Wrote:Ik voel die prikkeling, ik voel die drive: het wordt echt tijd om een keer te dynamic tennissen :razz: Daarnaast lijkt het mij inderdaad een uitstekend plan om na de tenniscompetitie 2006 een Regio-wedstrijd te spelen, tussen Achterhoek en de Randstad (en Emmen :wink: ) De vraag is alleen, wie neemt deze schone taak van organiseren e.d. op zich? Centre Court lijkt mij met zijn managerscapaciteiten een uitermate geschikt persoon : Daar kun je gelijk in hebben. Geen goede optie :wink: - centre court - 31-03-2006 als we zelf maar schik hebben. En dat heb ik zeker als ik buurs eraf tik in 2 gladde setjes op onze heerlijke kunstgras. : ![]() - Scholten! - 31-03-2006 Op dit moment moet Buurs alle partijen spelen, die jongen heeft nog geen teamgenoten ofwel? :razz: - centre court - 31-03-2006 wat zou ik graag eens tegen adje ballen zeg. :8: - Bocaloca - 31-03-2006 Team kansloos Adje en Eppie =D> =D> =D> =D> - centre court - 31-03-2006 Bocaloca Wrote:Team kansloos Dat zijn de singelaars, 't dubbel wordt gevormd door dommel/matador. - Genomico - 31-03-2006 Het het gelegenheidsdubbel Kuiper/Genomico zoekt ook nog een geschikte tegendubbel : ![]() - buurs - 31-03-2006 centre court Wrote:als we zelf maar schik hebben. En dat heb ik zeker als ik buurs eraf tik in 2 gladde setjes op onze heerlijke kunstgras. : Er gaat op gravel getennist worden :8: - buurs - 31-03-2006 Scholten! Wrote:Op dit moment moet Buurs alle partijen spelen, die jongen heeft nog geen teamgenoten ofwel? :razz: Ik neem 2 van mijn teamgenoten mee. Ze zijn op de hoogte van mijn fanatisme met het managen :wink: Ze hebben allebei wel speelsterkte 4. Ik hoop niet dat dat een probleem is :8: - Bocaloca - 31-03-2006 ![]() - buurs - 31-03-2006 Bocaloca Wrote: Al dacht ik dat Boca, Mac en Buurs een team zouden vormen :roll: - Scholten! - 31-03-2006 buurs Wrote:Bocaloca Wrote: Dat lijkt me ook een beter plan, anders is het wel heel zeker dat Haggie En CC van de baan worden geveegd :wink: - buurs - 31-03-2006 een moet wel een forum aangelegenheid blijven. Maar hebben jullie wel gravelbanen? - Scholten! - 31-03-2006 onze club heeft 3(!) banen : ![]() - buurs - 31-03-2006 3 banen :lol: Grote club ja :wink: Wij hebben 9 banen :wink: - Mac - 31-03-2006 wij 47 ![]() - Bocaloca - 31-03-2006 22 - Scholten! - 31-03-2006 Achjaa, verschil moet er zijn he - buurs - 31-03-2006 In Emmen hebben we er dacht ik ook 22. :wink: - Scholten! - 19-03-2007 Zojuist Haggie verslagen met 7-5, 6-3. Het was een aardige pot na een half jaar waarin we niet getennist hadden. Door de harde knikkers van Tretorn konden wij beiden twee meter achter de baseline staan en en heen en weer beuken. Haggie's 1e service was dodelijk, maar dat gebeurde te weinig. Deze jaargang: CC-Haggie 6-7, 2-6 Scholten-Haggie 7-5, 6-3 CC-Haggie 4-6, 6-2 Scholten- Haggie 6-3, 6-4 CC- Scholten 2-6, 5-7 Haggie- Scholten 0-6, 6-2, 3-6 - Haggie - 19-03-2007 Scholten! Wrote:Zojuist Haggie verslagen met 7-5, 6-3. Het mooiste punt heb ik wel op mijn naam geschreven. Na 4x van hoek naar hoek te werden gestuurd, roste ik de bal met alles wat ik in me had in de verre hoek. Scholten! , 2 spelers naast ons speelden en de vogels in de lucht gaven een staande ovatie. :8: ![]() - Ad Wim - 19-03-2007 A la Gonzalez :wink: |